als je het een paar keer kaal scheert dan groeit het niet zo snel meer , je hebt dan dus een langere tijd korter haarquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
En om et nou gelijk kaal te maken...
Gewoon lekker kort woekeren is voldoende lijkt me.
Ik heb het ooit weleens verwijderd, maar das al weer een poosje gelden hoor mensenquote:
Kvind het maar al te snel teruggroeien...quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:58 schreef -K03N- het volgende:
[..]
als je het een paar keer kaal scheert dan groeit het niet zo snel meer , je hebt dan dus een langere tijd korter haar
Wat is een poosje geleden?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:59 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ik heb het ooit weleens verwijderd, maar das al weer een poosje gelden hoor mensen![]()
Moet het weer eens doen, maar voel me dan net zo'n puber die voor het eerst schaamhaar krijgt
Tandenborstel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het maar al te snel teruggroeien...
Eigelnijk moet je een electrisch ding hebben dat het makkelijk doet onder de douche oid.
Ben bang dat ik met een elektrische uitschietquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het maar al te snel teruggroeien...
Eigelnijk moet je een electrisch ding hebben dat het makkelijk doet onder de douche oid.
Weet niet, een jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een poosje geleden?
Wat een ranzigheid man.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil er eigenlijk een foto van zien.. En dan zonder penis natuurlijk, alleen van het haar.
Nou dat is gewoon ronduit smerig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil er eigenlijk een foto van zien.. En dan zonder penis natuurlijk, alleen van het haar.
Neequote:Op dinsdag 27 november 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil er eigenlijk een foto van zien.. En dan zonder penis natuurlijk.
wat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
hmm ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
Ik ben een Turk, ik heb veel meer lichaamsbeharing dan een doorsnee Nederlander. Ook groeit mijn (gezichts)haar sneller en heb ik een 'vollere' beharing.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:09 schreef Miertje88 het volgende:
Net ff gemeten, haren zijn 5-6 cm, dus valt mee
Je hebt een bloedlul, right? Hoeveel zie je nog in niet-erecte staat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:09 schreef Miertje88 het volgende:
Net ff gemeten, haren zijn 5-6 cm, dus valt mee
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt een bloedlul, right? Hoeveel zie je nog in niet-erecte staat?.
bietje gay wel al die interesse in andermans pielemuisquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt een bloedlul, right? Hoeveel zie je nog in niet-erecte staat?.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:05 schreef Miertje88 het volgende:
Tot nu toe deed ik het met ontharingscreme, maar daar worden je ballen kk rood van.
Daarom mag jij hier ook postenquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:11 schreef mosdef_ het volgende:
[..]
bietje gay wel al die interesse in andermans pielemuis
Ik heb een opzet stukje net flos functie erbij. Werkt goed.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja voor achter de randjes bij mijn eikel, daar blijft altijd wat fudge achter.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een poosje geleden?
Wat een ranzigheid man.
Moet kunnen. En het zou geen probleem moeten zijn als je niet twijfelt en zeker bent over je seksuele geaardheid.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:11 schreef mosdef_ het volgende:
[..]
bietje gay wel al die interesse in andermans pielemuis
Samen neuken zarGon?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet kunnen. En het zou geen probleem moeten zijn als je niet twijfelt en zeker bent over je seksuele geaardheid.
Bij de blokker zo'n trimmer met led-lichtje kopen voor 15 euro.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:15 schreef Miertje88 het volgende:
Ik zal eens zoeken naar een elektrische trimmer ofzo, moet geen mes daar in de buurt hebben![]()
![]()
Werkt die goed?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Bij de blokker zo'n trimmer met led-lichtje kopen voor 15 euro.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:54 schreef Miertje88 het volgende:
Wat een irritant gevoel is dat![]()
Dan ben je ergens bij andere mensen, dus kun je die haar/haren niet even van je lans losmaken.
Maar die lans, die beweegt weleens en verandert ook weleens van grootte.
Ondertussen zitten er dan een paar schaamharen tussen je voorhuid en je plakkerige eikel, en het voelt dan alsof die er snoeihard worden uitgetrokken.
Klacht: klote schaamhaar![]()
*Mental image*quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben een Turk, ik heb veel meer lichaamsbeharing dan een doorsnee Nederlander. Ook groeit mijn (gezichts)haar sneller en heb ik een 'vollere' beharing.
Ik wil zelf best gaan bedenken hoe één jaar geen schaamhaar scheren bij mijzelf eruit zou zien, maar ik denk niet dat dat overeenkomt met de situatie van TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |