als je het een paar keer kaal scheert dan groeit het niet zo snel meer , je hebt dan dus een langere tijd korter haarquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:57 schreef kingtoppie het volgende:
En om et nou gelijk kaal te maken...
Gewoon lekker kort woekeren is voldoende lijkt me.
Ik heb het ooit weleens verwijderd, maar das al weer een poosje gelden hoor mensenquote:
Kvind het maar al te snel teruggroeien...quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:58 schreef -K03N- het volgende:
[..]
als je het een paar keer kaal scheert dan groeit het niet zo snel meer , je hebt dan dus een langere tijd korter haar
Wat is een poosje geleden?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:59 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ik heb het ooit weleens verwijderd, maar das al weer een poosje gelden hoor mensen![]()
Moet het weer eens doen, maar voel me dan net zo'n puber die voor het eerst schaamhaar krijgt
Tandenborstel?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het maar al te snel teruggroeien...
Eigelnijk moet je een electrisch ding hebben dat het makkelijk doet onder de douche oid.
Ben bang dat ik met een elektrische uitschietquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het maar al te snel teruggroeien...
Eigelnijk moet je een electrisch ding hebben dat het makkelijk doet onder de douche oid.
Weet niet, een jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een poosje geleden?
Wat een ranzigheid man.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil er eigenlijk een foto van zien.. En dan zonder penis natuurlijk, alleen van het haar.
Nou dat is gewoon ronduit smerig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil er eigenlijk een foto van zien.. En dan zonder penis natuurlijk, alleen van het haar.
Neequote:Op dinsdag 27 november 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil er eigenlijk een foto van zien.. En dan zonder penis natuurlijk.
wat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:02 schreef zarGon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |