ja, maar ik ga dat niet nu makenquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:18 schreef Conflict het volgende:
Heb je nog uien eigenlijk? Anders schiet het helemaal niet op.
verdikkiequote:Op dinsdag 27 november 2012 01:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
TR voor twee posts achter elkaar dan
ja, vandaar dat ik uiencompote wel tof vond. maar het blijft dus bij kaas en brood danquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:25 schreef Conflict het volgende:
Maar ik maak voor ¤ 2,70 heel wat uiencompote
ik heb je TR als gelezen gemarkeerd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, vandaar dat ik uiencompote wel tof vond. maar het blijft dus bij kaas en brood dan
machtsmisbruikquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik heb je TR als gelezen gemarkeerd.
dat is waar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:27 schreef Conflict het volgende:
Ja maar kaas is duur. Neem dan suiker.
Boter in steelpan bruin laten worden.quote:
eerst pellen, suiker niet, dat kan je niet pellenquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:28 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is waar.
wijn ook, ik eet wel rauwe ui en suiker
het kan, maar is moeilijk, hans teeuwen pelde zelfs zout, maar dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
eerst pellen, suiker niet, dat kan je niet pellen
met een samoeraizwaardquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:29 schreef Adames het volgende:
[..]
het kan, maar is moeilijk, hans teeuwen pelde zelfs zout, maar dat is een ander verhaal
peper heb je niks aanquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:33 schreef Adames het volgende:
gaat de goede kant op zou ik zeggen, over 10 posts komen we bij het punt dat ik kan zeggen dat ik peper ook in huis heb
Die kwam via TR binnenquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:37 schreef Adames het volgende:
[..]
helemaal niet, wat zijn dit voor ongefundeerde beschuldigingen
je zou 'm toch zelf maken, jezus, weet je hoeveel tijd ik hierin heb gestoken?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:40 schreef Adames het volgende:
maar goed, stel he, even een brutale aanname, stel dat ik zover kom dat ik een uiencompote weet te verkrijgen. en nu
gaan we dat erbij halen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:47 schreef Adames het volgende:
als je mij al niet kan helpen, hoe wil je dan een geheel forum van jongeren ondersteunen.
kijk conflict, kijk hier,quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:50 schreef Equites het volgende:
Op mijn werk doen we het vaak bij vis (gegrilde zeeduivel, griet, kabeljauw) of bij longhaas. Maar ook op de mini hamburgertjes bij de lunch
Wij doen het met rode wijnazijn. Dat zure erin vind ik iig geniaal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
Boter in steelpan bruin laten worden.
De gesneden uienringen toevoegen.
Suiker toevoegen.
Laten karameliseren.
Rode wijn toevoegen.
Op smaak brengen met peper en zout.
Laten inkoken op een laag vuur, zeker 1 uur laten pruttelen.
Eventueel wat pureren.
Heerlijk op bijvoorbeeld geitenkaas of bij paté.
ik woon in hetzelfde huis, maar ze zijn al wat gewend met mijn kookkunsten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zorg wel dat de gasten na de compote meteen naar huis gaan.
zowel wijn als wijnazijn heb ik begrepen, maar zal ook aan de rest van het gerecht liggenquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Wij doen het met rode wijnazijn. Dat zure erin vind ik iig geniaal.
Uien kun je weinig aan verkloten, het gaat meer om de gassen die vrijkomen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:51 schreef Adames het volgende:
[..]
ik woon in hetzelfde huis, maar ze zijn al wat gewend met mijn kookkunsten.
Hier het recept:quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:50 schreef Adames het volgende:
[..]
kijk conflict, kijk hier,
dít zijn nou goede posts
hoe lang loop je hier al rond
nee snap ik, maar als ik kook is het sowieso al vaak veel ui, knoflook, (bruine) bonen en koolsoortenquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uien kun je weinig aan verkloten, het gaat meer om de gassen die vrijkomen.
Bruine bonen met kool en knoflook? Damn jij bent nastyquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:54 schreef Adames het volgende:
[..]
nee snap ik, maar als ik kook is het sowieso al vaak veel ui, knoflook, (bruine) bonen en koolsoorten
top, maar op zich lukt dat wel. gaat me meer erom wat ik erbij kan maken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Hier het recept:
300gr boter
30gr zout
3dl azijn
1.5 dl rode wijn azijn
400 gr suiker
4 kg ui ringen wit
25 draaien peper.
Dit is natuurlijk teveel voor jou, dus moet je ff verkleinen.
ja niet alles tegelijk, maar daar kook ik wel vaak mee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Bruine bonen met kool en knoflook? Damn jij bent nasty
Die longhaas bij ons gaat met plakken courgette en tomaat in een cirkel gelegd met daarop geraspte verse parmezaan. Die bak je dan af in de oven, simpel maar fokt op lekker.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:56 schreef Adames het volgende:
[..]
top, maar op zich lukt dat wel. gaat me meer erom wat ik erbij kan maken.
dat zal prima, maar ik zocht iets lekkers met gehakt, kip, witvis of vegetarisch. hamburgers of witvis wat jij zei gaat dan primaquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:58 schreef Equites het volgende:
[..]
Die longhaas bij ons gaat met plakken courgette en tomaat in een cirkel gelegd met daarop geraspte verse parmezaan. Die bak je dan af in de oven, simpel maar fokt op lekker.
Ja het is prima te nassen op een broodje hamburger met piccalily mayo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:01 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zal prima, maar ik zocht iets lekkers met gehakt, kip, witvis of vegetarisch. hamburgers of witvis wat jij zei gaat dan prima
alhoewel ik natuurlijk ook wel eens stooflappen kan maken
Gelukkig heb je jezelf al genote, spaart de CUL mods de moeite.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:05 schreef Conflict het volgende:
Sorry hoor, ik heb me een beetje laten gaan
Ow crap.quote:
Je vergeet een smileyquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je jezelf al genote, spaart de CUL mods de moeite.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |