Ik had een vraag gestuurd aan Adriaan maar geen antwoord gekregenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:54 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen schrijf Bassie een brief en eis om opheldering, bijna 20 jaar na dato.
Het adres staat op zijn website.
Die trap van Kindernet kan ik me nog wel herinneren jaquote:
ja zag het vandaag ook in de folder staan iddquote:Op maandag 18 februari 2013 23:09 schreef Ceviche het volgende:
Mocht iemand geïnteresseerd zijn: bij Bart Smit hebben ze dvd's van B&A 3 voor 10 euro (ik geloof alleen de speelfilms).
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:05 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ja zag het vandaag ook in de folder staan idd
weer een nieuwe uitgave aan de cover te zien?
http://www.bartsmit.com/d(...)e-huilende-professor
Ik houd wel eens per jaar een marathon met alle series achter elkaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:16 schreef Ceviche het volgende:
Qua verhaallijn vond ik de schatkaart het beste, in de Plaaggeest zaten de leukste grappen en de Europareis en de Amerikareis vond ik het interessantste. Meestal als ik een aflevering opzet wordt het een van deze.
Kijken jullie eigenlijk nog naar Bassie en Adriaan?
Haha, ja, dat is hier ook een klassieker als iemand een pakketje binnenkrijgt: 'wat zit er in die doos?' 'Niets' 'Wat zeggie?' 'Niets!' 'Jawel je zei wel wat!'quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik houd wel eens per jaar een marathon met alle series achter elkaarHeerlijk jeugdsentiment. Ik vind die boeven nog steeds zo geniaal grappig he. Die scene met B2, Vlugge Japie en de Baron in die bus waar B&A opgesloten zitten, lach ik echt op de grond van het lachen. Sowieso is B2 geniaal
Geniaalquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Haha, ja, dat is hier ook een klassieker als iemand een pakketje binnenkrijgt: 'wat zit er in die doos?' 'Niets' 'Wat zeggie?' 'Niets!' 'Jawel je zei wel wat!'
Als ze zo'n pakket zouden aanbieden zonder de jubileumbox (en een stuk goedkoperquote:Bestel dit VOORJAARSPAKKET voor ¤117,50
en betaal geen verzendkosten!
Dit VOORJAARSPAKKET bevat:
- Jubileum BOX (16 DVD's)
- Theater BOX (5 DVD's)
- 60 Liedjes uit Grootmoederstijd
- Soundtrack Album (1 CD)
- Opbergtas voor in de auto
- Parfum (for kids)
-(Voor)leesboeken 'Op reis door Europa' deel 1+2 (incl. stickers)
Luisterboek 'De Verzonken Stad' (boek + CD)
- Poster (deze wordt opgevouwen meegezonden)
- Beker
- GRATIS Verzendkosten (binnen Nederland)
Betaal je dus 17 euro voor luisterboek+cd, soundtrack album en de opbergtas. No offense maar ze hanteren wel ruime prijsen.quote:- Soundtrack Album (1 CD)
- Opbergtas voor in de auto
- Parfum (for kids) (6,50)
-(Voor)leesboeken 'Op reis door Europa' deel 1+2 (incl. stickers) (7,50)
Luisterboek 'De Verzonken Stad' (boek + CD)
- Poster (3,50)
- beker (5,50)
Dat is idd fraai. Die serie is sowieso mooi omdat know-it-all Adriaan steeds op zijn nummer gezet wordt. Wel knap dat ze 40 km door die kloof kunnen lopen/klimmen zonder water.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik houd wel eens per jaar een marathon met alle series achter elkaarHeerlijk jeugdsentiment. Ik vind die boeven nog steeds zo geniaal grappig he. Die scene met B2, Vlugge Japie en de Baron in die bus waar B&A opgesloten zitten, lach ik echt op de grond van het lachen. Sowieso is B2 geniaal
Ik vond die scene best lachen in die kloof. Ik heb ooit de korte versie gedaan en dat vond ik al kutquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:47 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat is idd fraai. Die serie is sowieso mooi omdat know-it-all Adriaan steeds op zijn nummer gezet wordt. Wel knap dat ze 40 km door die kloof kunnen lopen/klimmen zonder water.
Trouwens, klopt het dat de huidige Amerika-releases de Universal Studios hebben moeten knippen?
Ja die zijn eruit geknipt, bij de dubbele dvd (met twee dvd's i.p.v. 5) zitten die scenes er wel bij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:47 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat is idd fraai. Die serie is sowieso mooi omdat know-it-all Adriaan steeds op zijn nummer gezet wordt. Wel knap dat ze 40 km door die kloof kunnen lopen/klimmen zonder water.
Trouwens, klopt het dat de huidige Amerika-releases de Universal Studios hebben moeten knippen?
Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik had een vraag gestuurd aan Adriaan maar geen antwoord gekregen
Oneerbare voorstellenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |