SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Koffie is overdag al vies.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Cappuccino.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Frappucino van starbucks daarentegen.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Java chip.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:38 schreef DaMook het volgende:
Frappucino van starbucks daarentegen.
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Heeeeey Koen.quote:
Ik heb het thuis niet.
Ik ga slapen, veelste vroeg voor mijn doen, maar misschien komt er dan iets van mijn plannen vandaag
.
![]()
![]()
.
ik ook nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeeeey Koen.
Ik heb het thuis niet.
Op m'n werk wel, en goed te drinken, mja daar ben ik over zo'n 7 uur weerSame shit, different day
SC hopper present![]()
truste kerelquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, veelste vroeg voor mijn doen, maar misschien komt er dan iets van mijn plannen vandaag
.
![]()
![]()
.
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
.
![]()
![]()
.
Rustig aan.![]()
Weltrusten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
.
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
Kga koffie vragen voor een date denk, hij is baas.wat ben je van plan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ok, ik ben terug.
Heb mee rgedronken dan in 4 jaar ofzo.
Mijn object of affection was aanwezig. Ik heb met har gedanst. Ze wees de acvances van een collega af.
Ik wilde niet en plein public afgaan en heb niks gedaan.
Morgen lange werkdag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ahhhh, date klinkt dan een beetje raar, daten doe je met meidenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dunno, wil wel een keertje bij em buurten om ff filmpie te pakken ofzo.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zie aan je typen dat je niet erg nuchter bent, nee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ben terug.
Mijn object of affection was aanwezig. Ik heb met har gedanst. Ze wees de acvances van een collega af.
Morgen lange werkdag.
Wel tof dat je alsnog gegaan bent en met je crush gedanst hebt. Way to go.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ben terug.
Morgen lange werkdag.
Rustig aan.![]()
maar wist er iemand dat je iets van plan was ofzeau?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ben terug.
Morgen lange werkdag.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja ik vond het hier al erg gay wordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh, date klinkt dan een beetje raar, daten doe je met meiden
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Koffie is ook een chickie toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh, date klinkt dan een beetje raar, daten doe je met meiden![]()
Je hebt gelijk,daarom noem ik het ook daten.
Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: