SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Koffie is overdag al vies.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Cappuccino.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Frappucino van starbucks daarentegen.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Java chip.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:38 schreef DaMook het volgende:
Frappucino van starbucks daarentegen.
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Heeeeey Koen.quote:
Ik heb het thuis niet.
Ik ga slapen, veelste vroeg voor mijn doen, maar misschien komt er dan iets van mijn plannen vandaag
.
![]()
![]()
.
ik ook nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Heeeeey Koen.
Ik heb het thuis niet.
Op m'n werk wel, en goed te drinken, mja daar ben ik over zo'n 7 uur weerSame shit, different day
SC hopper present![]()
truste kerelquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, veelste vroeg voor mijn doen, maar misschien komt er dan iets van mijn plannen vandaag
.
![]()
![]()
.
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
.
![]()
![]()
.
Rustig aan.![]()
Weltrusten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
.
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
Kga koffie vragen voor een date denk, hij is baas.wat ben je van plan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ok, ik ben terug.
Heb mee rgedronken dan in 4 jaar ofzo.
Mijn object of affection was aanwezig. Ik heb met har gedanst. Ze wees de acvances van een collega af.
Ik wilde niet en plein public afgaan en heb niks gedaan.
Morgen lange werkdag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ahhhh, date klinkt dan een beetje raar, daten doe je met meidenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dunno, wil wel een keertje bij em buurten om ff filmpie te pakken ofzo.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zie aan je typen dat je niet erg nuchter bent, nee.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ben terug.
Mijn object of affection was aanwezig. Ik heb met har gedanst. Ze wees de acvances van een collega af.
Morgen lange werkdag.
Wel tof dat je alsnog gegaan bent en met je crush gedanst hebt. Way to go.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ben terug.
Morgen lange werkdag.
Rustig aan.![]()
maar wist er iemand dat je iets van plan was ofzeau?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik ben terug.
Morgen lange werkdag.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja ik vond het hier al erg gay wordenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh, date klinkt dan een beetje raar, daten doe je met meiden
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Koffie is ook een chickie toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhh, date klinkt dan een beetje raar, daten doe je met meiden![]()
Je hebt gelijk,daarom noem ik het ook daten.
Rustig aan.![]()
Het was dat een meisje me na 4 bier de dansvloer op trok.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie aan je typen dat je niet erg nuchter bent, nee.
Wel tof dat je alsnog gegaan bent en met je crush gedanst hebt. Way to go.![]()
Die was ook ineens weg toen ik afshceid van haar wilde nemen.Alleen hier. 2 collega's weten dat ik haar leuk vind. Na vanavond nog een hoop meer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar wist er iemand dat je iets van plan was ofzeau?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat wordt leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was dat een meisje me na 4 bier de dansvloer op trok.![]()
Die was ook ineens weg toen ik afshceid van haar wilde nemen.
[..]
Alleen hier. 2 collega's weten dat ik haar leuk vind. Na vanavond nog een hoop meer.
Rustig aan.![]()
maar je bent toch niet afgegaan ofzo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Alleen hier. 2 collega's weten dat ik haar leuk vind. Na vanavond nog een hoop meer.
of heb je het verteld?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar je hebt gedanst, wat op zich al een grote stap voor je is. Ook nog eens gedanst met het meisje dat je leuk vindt, wat ik een bonus vind.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik zou het als een positieve avond zien. Haar proberen te hosselen was misschien nog iets teveel geweest, gezien je eerdere gedachten over dat ze je bijna negeerde.
Ik vind dat deze positieve benadering eigenlijk helemaal niet motiverend is Fera.
Veel te lief ofzo.Zo erg is het ook weer niet gesteld met kaneeltje.
Rustig aan.![]()
Ze is geweldig.quote:Alleen qua dansen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je bent toch niet afgegaan ofzo?
of heb je het verteld?
Heb 2 collega's verteld, na een unit of 16.Ik heb zaterdag ook gedanst, met SiIk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je hebt gedanst, wat op zich al een grote stap voor je is. Ook nog eens gedanst met het meisje dat je leuk vindt, wat ik een bonus vind.
Ik zou het als een positieve avond zien. Haar proberen te hosselen was misschien nog iets teveel geweest, gezien je eerdere gedachten over dat ze je bijna negeerde.
Maar inderdaad. Ik kreeg zelfs complimenten over dat ik er ged uitzag. Meestal besteed ik geen aandacht aan mijn uiterlijk. Ben redelijk tevreden wel .
Nu hopen dat ik morgen geen kater heb .Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat doe ik nou weer verkeerd?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind dat deze positieve benadering eigenlijk helemaal niet motiverend is Fera.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
O, nice.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is geweldig.
[..]
Alleen qua dansen.
Heb 2 collega's verteld, na een unit of 16.
[..]
Ik heb zaterdag ook gedanst, met SiIk.
Maar inderdaad. Ik kreeg zelfs complimenten over dat ik er ged uitzag. Meestal besteed ik geen aandacht aan mijn uiterlijk. Ben redelijk tevreden wel .
Nu hopen dat ik morgen geen kater heb .Dat wist ik niet.
Veel water drinken voordat je gaat slapen, misschien heb je dan zelfs helemaal geen kater. Hoewel je dan misschien vaker moet pissen 's nachts.
''Nou nou goedzo knul, echt een grote stap dat je met een meisje gedanst hebt! Je komt er wel!''quote:
Laten we nou niet overdrijven svp.Rustig aan.![]()
Hij heeft verteld dat hij niet aan dansen deed, ik zeg het niet zomaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Nou nou goedzo knul, echt een grote stap dat je met een meisje gedanst hebt! Je komt er wel!''
Laten we nou niet overdrijven svp.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: