PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
75 ofzo en dat kon toen nog prima. 90 pace of meer waren er maar een paar van in het spel en pace had ook veel minder invloed.quote:
Heb jij niet El Shaarawy als GT want vorig jaar speelde ik tegen een Nederlander met die GTquote:Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef Djeetje het volgende:
Beste davejong,
Je hebt een waarschuwing ontvangen op Xboxworld.nl Forums.
Reden: Ban
-------
Dag davejong/Djeetje/ElShaarawy#1,
Het maken van kloon accounts is niet toegestaan. Aangezien jij er 2 hebt gemaakt en rekening houdende met je geschiedenis op XBW resulteert dit in een weekban voor het account "davejong".
De andere andere accounts, "Djeetje" en "ElShaarawy#1", worden permanent gebanned.
Indien je beslist toch nog eens nieuwe account aan te maken zal dit resulteren in een permanente ban voor al je accounts.
Met vriendelijke groeten,
Pegas
-------
Voor deze waarschuwing krijg je 1 strafpunt(en). Dit kan een verminderde toegang tot gevolg hebben totdat de strafpunten zijn verlopen. Strafpunten voor ernstige overtredingen verlopen niet.
Wat voor teams heb je daar nog, dan kunnen we misschien een potje doenquote:Op maandag 26 november 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb eigenlijk best wel zin om FUT11 te doen
Waarom had je dan een ban gekregen in eerste instantie?quote:Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef Djeetje het volgende:
Beste davejong,
Je hebt een waarschuwing ontvangen op Xboxworld.nl Forums.
Reden: Ban
-------
Dag davejong/Djeetje/ElShaarawy#1,
Het maken van kloon accounts is niet toegestaan. Aangezien jij er 2 hebt gemaakt en rekening houdende met je geschiedenis op XBW resulteert dit in een weekban voor het account "davejong".
De andere andere accounts, "Djeetje" en "ElShaarawy#1", worden permanent gebanned.
Indien je beslist toch nog eens nieuwe account aan te maken zal dit resulteren in een permanente ban voor al je accounts.
Met vriendelijke groeten,
Pegas
-------
Voor deze waarschuwing krijg je 1 strafpunt(en). Dit kan een verminderde toegang tot gevolg hebben totdat de strafpunten zijn verlopen. Strafpunten voor ernstige overtredingen verlopen niet.
Dan komen de Duitsers toch?quote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef pascal08 het volgende:
Jongens, code 406 is online. Ik herhaal, code 406 is online!
ze konden niet tegen mijn mannelijke charmes opquote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom had je dan een ban gekregen in eerste instantie?
huhquote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef Djeetje het volgende:
haha nee Xbox is voor die hard gamers ik doe aan PS3
De webapp doet het toch niet eens?quote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef pascal08 het volgende:
Jongens, code 406 is online. Ik herhaal, code 406 is online!
Je moet ook niet naar een gameforum gaan om mannen te versieren..quote:Op maandag 26 november 2012 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ze konden niet tegen mijn mannelijke charmes op
ja daar kwam ik later ook achter.quote:Op maandag 26 november 2012 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar een gameforum gaan om mannen te versieren..
Ajax team, en een Serie A team. Ik zou het graag willen laten zien maar jaquote:Op maandag 26 november 2012 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij niet El Shaarawy als GT want vorig jaar speelde ik tegen een Nederlander met die GT
[..]
Wat voor teams heb je daar nog, dan kunnen we misschien een potje doen
hahah Tamperen !!!quote:Op maandag 26 november 2012 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4779078&postcount=1129
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahah nee nog niet.quote:Op maandag 26 november 2012 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij je 4 miljoen dan niet verdiend door te tamperen? Of een deel ervan
quote:Op maandag 26 november 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor mensen die nog in de webapp zitten, code 406 is echt online.
als je nou gewoon zegt wat het isquote:Op maandag 26 november 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij was Xbox hequote:Op maandag 26 november 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, ik heb als 1 van de weinige hier niet getamperd en ik heb mijn coins eerlijk verdiend.quote:Op maandag 26 november 2012 22:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hahah nee nog niet.
die tijden komen er aan muahuahua.
ik ga dat doen als de web app etc het weer doet.
deed jij het wel echt haha ?
maar je ben het wel van plan ?quote:Op maandag 26 november 2012 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb als 1 van de weinige hier niet getamperd en ik heb mijn coins eerlijk verdiend.
Werkt niet, allang geprobeerdquote:Op maandag 26 november 2012 22:53 schreef pascal08 het volgende:
Anders via hier proberen in te loggen:
http://www.ea.com/intl/fo(...)l/fifa-ultimate-team
hoeveel heb je ?quote:Op maandag 26 november 2012 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat doen als ik al zoveel heb?
Nee, maar het blijkt wel dat ik niet weet wat het is en dus ook niet heb gebruikt ofzo,quote:Op maandag 26 november 2012 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
406, code facking 406. Heb je in een grot gezeten tijdens de release?
Hoevaak heb je nu getapmerd? Niet bang dat je weer gebanned word? En waar is Confettiquote:Op maandag 26 november 2012 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
406, code facking 406. Heb je in een grot gezeten tijdens de release?
Confetti zit te tamperen bij het leven, geen tijd om te posten want moet alles doorsluizen meteen!quote:Op maandag 26 november 2012 22:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoevaak heb je nu getapmerd? Niet bang dat je weer gebanned word? En waar is Confetti
Dat laatste.quote:Op maandag 26 november 2012 22:59 schreef Maver24 het volgende:
Maar wat is er dus nu met die 406 code aangezien je niet op de webapp kan komen of zijn er mensen die nog steeds zijn ingelogd ?
Je kunt serieus nu tamperen?quote:Op maandag 26 november 2012 22:59 schreef pascal08 het volgende:
Mensen, ditmaal gaan we het beter aanpakken. Ik ga de boel leegtrekken en via jullie witwassen. Maak allemaal een extra account aan als je coins wilt, NU!
Geen 4 miljoen maar ik kan genoeg bronze/silver teams maken. Gold teams maak ik toch niet dus dan heb ik ook geen 4 miljoen nodig.quote:
ik heb nog wel een extra accountjequote:Op maandag 26 november 2012 22:59 schreef pascal08 het volgende:
Mensen, ditmaal gaan we het beter aanpakken. Ik ga de boel leegtrekken en via jullie witwassen. Maak allemaal een extra account aan als je coins wilt, NU!
Ik ben de enige die hier altijd normaal doet samen met ds2, maar goed, maakt mij niet uit wat je doetquote:
Je moet er wat extra maken, 10x doorschuiven is beterquote:Op maandag 26 november 2012 23:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb nog wel een extra accountje
altijd offtopic gaan met je kut filmpjes en uitslagen jonguhquote:Op maandag 26 november 2012 23:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die hier altijd normaal doet samen met ds2, maar goed, maakt mij niet uit wat je doet
quote:Op maandag 26 november 2012 23:03 schreef Djeetje het volgende:
heb ik iets gemist ?
met goedkoop spelers kopen ?
Je moet toch kunnen inloggen op de console?quote:Op maandag 26 november 2012 23:02 schreef pascal08 het volgende:
Accounts aanmaken via een extern IP address. Ik ga niets uitleggen, maar mensen met een TOR verbinding of UltraSurf, even via daar een account aanmaken.
Godver, doe ik eens een keer iets eerlijk ben ik straks vast weer de sjaak omdat ik die Eto'o kochtquote:Op maandag 26 november 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dus nu weet ik waar die Eto'o van 250c en gisteren ook een van Persie voor 200 of 250c vandaan komen
Jij bent de uitverkorene op de ps3!quote:Op maandag 26 november 2012 23:04 schreef Ozz-03 het volgende:
Als dit nu echt is, iemand kiezen die het voor de PS3 regelt en iemand voor de Xbox. En dan de vaste mensen in dit topic via PM coins gunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ea heeft je wachtwoord veranderd.quote:Op maandag 26 november 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
Krijgen jullie bij inloggen op de webapp ook steeds incorrect password melding?
huh waarvoor ?quote:Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef pascal08 het volgende:
Countdown InitiatedAllemaal jullie externe accountdetails DM'en. Ik heb nog 2 minuten.
quote:Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee ea heeft je wachtwoord veranderd.
Gestuurd.quote:Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef pascal08 het volgende:
Countdown InitiatedAllemaal jullie externe accountdetails DM'en. Ik heb nog 2 minuten.
quote:Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, doe ik eens een keer iets eerlijk ben ik straks vast weer de sjaak omdat ik die Eto'o kocht
Confetti heeft gesproken. Het is een leugen.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef Djeetje het volgende:
iedereen die gratis coins wil stuur je visa card gegevens naar mij op en ik maak ze over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |