Zo een van kunststof of zo een van hout? Daarvan krijg je ongetwijfeld wel splinters in je bips hoor..quote:
goed aflakkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo een van kunststof of zo een van hout? Daarvan krijg je ongetwijfeld wel splinters in je bips hoor..
en goed schurenquote:
weet je zeker dat je er geen splinters in krijgt.. gewoon zorgen dat je porieen dicht zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:09 schreef JK1982 het volgende:
Billen schuren en aflakken? Jullie houden er rare ideeën op na meisjes..
hopelijk dan wel harde jachtlakquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:09 schreef JK1982 het volgende:
Billen schuren en aflakken? Jullie houden er rare ideeën op na meisjes..
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:55 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft haar huis weer eens onder handen genomen, in de negatieve zin van het woord.
* dolfina-chica gaat maar even scherven ruimen..
borden stuk, raam stuk...
![]()
![]()
Pissig worden en gaan gooien met wat ik in handen hadquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]Hoe heb je dat voor mekaar gekregen dan?
oow.. was dat de cluequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef vamperotica het volgende:
Maar dat moet je heul niet doen met iets breekbaars en ook niet tegen iets breekbaars
Bem ik ook pas na jaaaaaaren achter gekomen....quote:
die ken ik ook jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Bem ik ook pas na jaaaaaaren achter gekomen....
Pas op... sommige plastic bekers stuiteren hard terug....
Like..In ya face
Herkenbaarquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Pissig worden en gaan gooien met wat ik in handen had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat vamperotica zegt is helemaal waar.En hoe moeilijk het ook is, probeer je in te houden.
Veel succes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die ken ik ook ja
maaruhh ik ga puinruimen..
voor ik verder ga gooien
Kaleidoscopiklimax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |