abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119656504

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meet!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_119656597
Alt ust bi veya iki hafta niet posten :'), zet datum van meet ofzo in TT. Dan zal ik herrijzen.
pi_119656741
Nee.. TT is goed nu.. :*

Hadi simdik siktir git.. :@ O+
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_119656916
Wel mooie topicnummer.
pi_119656974
Jaa toch..

Ozel senin icin sectum... 8-)
Quote van Tjabbo:
pi_119656998
:D
If not now, then when.
pi_119657379
Turq, jij hoort ook al bij de meerderheid, die me liever ziet gaan? :')
pi_119657889
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:24 schreef Ambipur het volgende:
Turq, jij hoort ook al bij de meerderheid, die me liever ziet gaan? :')
Nee, maar ik behoor wel tot de meerderheid die hier -destijds- actief heeft gepost en een ruime tijd hier kom kijken, praten en discussieren, die vind dat jij wellicht een klein beetje mag dimmen.

Dat je ongesteld bent begrijpen we wel, eens in de maand willen we wel een oogje dicht doen, maar je gebitch wordt de laatste tijd zo erg dat dit geen ongesteldheids periode meer is maar echt irritant.

Je komt pas net kijken, wat is het? 2 maanden? En gelijk geblokt door zG, (misschien ook anderen?), mensen ontlopen je posts, of zelfs de hele topic, ik heb een stortbui aan klachten over je gekregen via DM, PM en zelfs whats app.. :')

Je bent een leuke dame die weet wat haar standpunt is, je bent recht voor je raap maar kleineert, irriteert en 'bitcht' heel snel iemand zonder dat je het zelf in de gaten hebt.. ;)

Ik wil je wel graag zien irl, ik ben een best neutraal persoon die me tegenwoordig maar terugtrekt als ik posts ziet waar ik liever niet tussen wil kruipen of niks in te brengen heb..

Je hebt het sfeer hier echt veranderd, en dat mag je gerust weten. Dit denk ik zelf namelijk niet alleen, maar meerdere personen..

Namen geef ik liever niet prijs, als er mensen zichzelf hier in herkennen mogen zij zichzelf kenbaar maken of zwijgen als ze liever anoniem willen blijven.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_119658143
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee, maar ik behoor wel tot de meerderheid die hier -destijds- actief heeft gepost en een ruime tijd hier kom kijken, praten en discussieren, die vind dat jij wellicht een klein beetje mag dimmen.

Dat je ongesteld bent begrijpen we wel, eens in de maand willen we wel een oogje dicht doen, maar je gebitch wordt de laatste tijd zo erg dat dit geen ongesteldheids periode meer is maar echt irritant.

Je komt pas net kijken, wat is het? 2 maanden? En gelijk geblokt door zG, (misschien ook anderen?), mensen ontlopen je posts, of zelfs de hele topic, ik heb een stortbui aan klachten over je gekregen via DM, PM en zelfs whats app.. :')

Je bent een leuke dame die weet wat haar standpunt is, je bent recht voor je raap maar kleineert, irriteert en 'bitcht' heel snel iemand zonder dat je het zelf in de gaten hebt.. ;)

Ik wil je wel graag zien irl, ik ben een best neutraal persoon die me tegenwoordig maar terugtrekt als ik posts ziet waar ik liever niet tussen wil kruipen of niks in te brengen heb..

Je hebt het sfeer hier echt veranderd, en dat mag je gerust weten. Dit denk ik zelf namelijk niet alleen, maar meerdere personen..

Namen geef ik liever niet prijs, als er mensen zichzelf hier in herkennen mogen zij zichzelf kenbaar maken of zwijgen als ze liever anoniem willen blijven.. ;)
Wauw, mannen die zich als gancik gedragen.....
Als dit de heersende mening is, waarom zegt niemand dit dan recht voor zijn raap? Over zG moet je niet zo praten, daar verschilt jouw mening blijkbaar elke dag over.

Damn, dat mensen zich zoooooo kunnen storen aan iemand die op Fok post en mij dan niet aanspreken? Ik ben echt geen kutwijf, hoor. Als mensen mij op een normale manier aanspreken en mij een spiegel voorhouden, dan luister ik daar echt wel naar. Maar niet op de zG stijl, want dat vind ik een betweter. Als je problemen met mij hebt, talk to me.. Ik eet je echt niet op en sta open voor nette feedback. Niet dat achterbakse gancik gedoe zoals TTs en elkaar DM'en etc.. :')
Jullie zijn geen 16 meer. Ik mag overkomen als een takkewijf, ik ben het niet.

Dusssssssss mensen die wat vinden over mij: DM me met goede feedback. Kijken we dan verder.
pi_119658175
Abartmayin...nergens voor nodig om elkaar 'slecht' te laten voelen.
pi_119658220
Abartmiyorum.
Als mensen me een kutwijf vinden, kunnen ze me heus wel aanspreken, hoor. Maar elkaar DMs/PMs etc sturen of zelfs whatsappjes om over mij te klagen... :')
pi_119658235
Nam het op voor je :')
pi_119658258
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef xminator het volgende:
Nam het op voor je :')
:* Sorry, ik was nog even verbaasd.
pi_119658292
Maar Turquaz mooi man, je mag wel vaker lange stukken tekst neerpennen (wel ander onderwerp dan).
  maandag 26 november 2012 @ 22:46:27 #15
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119658393
ambi, je gaat er gemakshalve wel vanuit dat iedereen een directe persoonlijkheid/handelswijze heeft, niet iedereen kan dat zomaar. sommige slikken dat liever in.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_119658551
hey ik zeg dat we het gewoon gezellig houden we zijn after all allemaal van dezelfde schepper gemaakt dat we het niet allemaal kennen vinden is best logisch daarom moet je tegenwoordig een strap hebben liggen voor mensen met jaloezie en boze ogen maar kijk asl we meeten kenne jullie gewoon gezellig houden toch ik ben ook gwn chill in t echt mara jammer genoeg ben ik dan in londen anders kwam ik sowieso wel maar veel plezier en niemand uitsluiten dat is niet hoewe met elkaar moeten willen omgaan iederen heeft zn struggles en uit deze anderes met name op het internet
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119658566
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 22:46 schreef leeell het volgende:
ambi, je gaat er gemakshalve wel vanuit dat iedereen een directe persoonlijkheid/handelswijze heeft, niet iedereen kan dat zomaar. sommige slikken dat liever in.
:) Dat zal wel zo zijn, maar als ik niet weet, waar ik verkeerd in handel, dan weet ik niet dat mensen zich daaraan storen.

Dit is hoe ik ben. Ik ben niet achterbaks en ben erg direct. Bezorgt me IRL ook wel last, hoor.. Maar als mensen mij kunnen vertellen, waar ze zich aan storen, wil ik me er best voor in zetten.
pi_119658637
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef amenth het volgende:
hey ik zeg dat we het gewoon gezellig houden we zijn after all allemaal van dezelfde schepper gemaakt dat we het niet allemaal kennen vinden is best logisch daarom moet je tegenwoordig een strap hebben liggen voor mensen met jaloezie en boze ogen maar kijk asl we meeten kenne jullie gewoon gezellig houden toch ik ben ook gwn chill in t echt mara jammer genoeg ben ik dan in londen anders kwam ik sowieso wel maar veel plezier en niemand uitsluiten dat is niet hoewe met elkaar moeten willen omgaan iederen heeft zn struggles en uit deze anderes met name op het internet
zogenaamd in londen.

Met je doodsbedreigingen via DM :r
  maandag 26 november 2012 @ 22:51:56 #19
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119658640
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:) Dat zal wel zo zijn, maar als ik niet weet, waar ik verkeerd in handel, dan weet ik niet dat mensen zich daaraan storen.

Dit is hoe ik ben. Ik ben niet achterbaks en ben erg direct. Bezorgt me IRL ook wel last, hoor.. Maar als mensen mij kunnen vertellen, waar ze zich aan storen, wil ik me er best voor in zetten.
je trekt gauw een conclusie voor jezelf die je hier dan ook direct neerplempt tegen de ander, bij sommige kan dat best, bij sommige kan je dat misschien beter voor je houden of nuanceren (of in een later stadium ter berde brengen)
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_119658693
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 22:51 schreef xminator het volgende:

[..]

zogenaamd in londen.

Met je doodsbedreigingen via DM :r
?????? aan wie misschien was ik toen dronken kan i kniet herinneren man

en

KLB / ruzie met ginger in londen

k ga elk jaar paar keer naar me familie daar :)
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119658741
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 22:51 schreef leeell het volgende:

[..]

je trekt gauw een conclusie voor jezelf die je hier dan ook direct neerplempt tegen de ander, bij sommige kan dat best, bij sommige kan je dat misschien beter voor je houden of nuanceren (of in een later stadium ter berde brengen)
Nice, goede feedback.. Zal hier de volgende keer eens aandenken. Dank je.
pi_119658749
vergeet niet dat Ambipuur tinnitus heeft, dat kan je erg sagorijnig maken en heeft meerdere manieren om het gedragstoestand te beinvloeden ik heb het zelf ook maar ik vind t wel chill behalve na uit gaan
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119658781
Ik heb ook tinnitus. Grrrrr.
pi_119658813
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wauw, mannen die zich als gancik gedragen.....
Als dit de heersende mening is, waarom zegt niemand dit dan recht voor zijn raap? Over zG moet je niet zo praten, daar verschilt jouw mening blijkbaar elke dag over.

Damn, dat mensen zich zoooooo kunnen storen aan iemand die op Fok post en mij dan niet aanspreken? Ik ben echt geen kutwijf, hoor. Als mensen mij op een normale manier aanspreken en mij een spiegel voorhouden, dan luister ik daar echt wel naar. Maar niet op de zG stijl, want dat vind ik een betweter. Als je problemen met mij hebt, talk to me.. Ik eet je echt niet op en sta open voor nette feedback. Niet dat achterbakse gancik gedoe zoals TTs en elkaar DM'en etc.. :')
Jullie zijn geen 16 meer. Ik mag overkomen als een takkewijf, ik ben het niet.

Dusssssssss mensen die wat vinden over mij: DM me met goede feedback. Kijken we dan verder.
Luister, noem mij geen gancik of dit of dat.. Hou gewoon je woordjes liever voor je.. :)

Mijn mening over zG is mijn mening, die wil ik ook graag voor me houden, net zoals ik een mening heb voor ieder ander hier, wat niet per definitie wil zeggen dat het slecht is of goed.

En wie ben jij om te eisen dat mensen jou normaal moeten aanspreken? Hayirdir? Ben jij opeens Queen Latifa hier ofzo? Jij komt net kijken hier en opeens voel je je zelf de 'abla in tha house' en kleineert elke boy hier om zijn ding, omdat jij blijkbaar weet wat sex is en wij allemaal 'maagd' moeten dood gaan.. c'mon, waar gaat het nog over? Elke fucking topic over jou afkick verschijnselen en dat je weer een dag zonder sigaret heb doorgebracht, leuk, echt top! Open een blog zou ik zeggen?

Je volume mag gewoon wat lager, je zelf-eer gevoel ook, je bent echt niet meer of minder dan een ander hier, we zijn allemaal gelijk. Niemand is verplicht jou als 'ablasi' te zien, je bent niet veel ouder dan elk ander gemiddeld user hier, dus dit gaat zowiezo niet voor jou op..

Nogmaals, ik heb niks tegen je, het doet mij ook vrij weinig tot niks als je hier weer wat op te zeggen hebt, alleen maak een goede woordkeuze, ik ben niet echt gediend van dat gancik mancik enzo.. :)

En de reden waarom je dit van mij hoort en niet van anderen is denk ik omdat iedereen het voor zich houdt en jij mij zojuist om mijn mening gevraagd heb die ik voor de rest van de mensen ook geuit heb..
Quote van Tjabbo:
pi_119658817
Amenth, dat gesprek had ik met je andere kloon, hoor.. :')
pi_119658822
quote:
8s.gif Op maandag 26 november 2012 22:54 schreef Julis het volgende:
Serieus?

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 22:56:13 ]
pi_119658844
quote:
8s.gif Op maandag 26 november 2012 22:54 schreef Julis het volgende:
beide oren en hoe kom je er aan?
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119658894
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:
Amenth, dat gesprek had ik met je andere kloon, hoor.. :')
wat bedoel je ik heb maar 1 accound man
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119658934
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 22:55 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Luister, noem mij geen gancik of dit of dat.. Hou gewoon je woordjes liever voor je.. :)

Mijn mening over zG is mijn mening, die wil ik ook graag voor me houden, net zoals ik een mening heb voor ieder ander hier, wat niet per definitie wil zeggen dat het slecht is of goed.

En wie ben jij om te eisen dat mensen jou normaal moeten aanspreken? Hayirdir? Ben jij opeens Queen Latifa hier ofzo? Jij komt net kijken hier en opeens voel je je zelf de 'abla in tha house' en kleineert elke boy hier om zijn ding, omdat jij blijkbaar weet wat sex is en wij allemaal 'maagd' moeten dood gaan.. c'mon, waar gaat het nog over? Elke fucking topic over jou afkick verschijnselen en dat je weer een dag zonder sigaret heb doorgebracht, leuk, echt top! Open een blog zou ik zeggen?

Je volume mag gewoon wat lager, je zelf-eer gevoel ook, je bent echt niet meer of minder dan een ander hier, we zijn allemaal gelijk. Niemand is verplicht jou als 'ablasi' te zien, je bent niet veel ouder dan elk ander gemiddeld user hier, dus dit gaat zowiezo niet voor jou op..

Nogmaals, ik heb niks tegen je, het doet mij ook vrij weinig tot niks als je hier weer wat op te zeggen hebt, alleen maak een goede woordkeuze, ik ben niet echt gediend van dat gancik mancik enzo.. :)

En de reden waarom je dit van mij hoort en niet van anderen is denk ik omdat iedereen het voor zich houdt en jij mij zojuist om mijn mening gevraagd heb die ik voor de rest van de mensen ook geuit heb..
Lange tekst.. Maarre, heeft iedereen hier een hiërarchie dan? Na wie kom ik?
Als ik iets verkeerds doe, mag je mij op dat moment aanspreken, niet 10 dagen later. Ik ben geen abla, geen Queen Latifa.

Je begrijpt dat je tekst bijzonder belerend overkomt en je nu dingen achteraf zegt, wat het lastig maakt om er redelijk op te reageren?
pi_119659043
quote:
11s.gif Op maandag 26 november 2012 22:55 schreef Ayca het volgende:

[..]

Serieus?
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:56 schreef amenth het volgende:

[..]

beide oren en hoe kom je er aan?
Opeens, vanaf mijn 16 ongeveer :P. Maar ik ben het gewend. Gewoon heel veel muziek luisteren en het gepiep/geruis negeren. Ik hoor het nu vooral wanneer ik erop concentreer.
pi_119659103
Turq masallah :D
pi_119659110
:{ stom Julis.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_119659196
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 23:00 schreef Julis het volgende:

[..]

[..]

Opeens, vanaf mijn 16 ongeveer :P. Maar ik ben het gewend. Gewoon heel veel muziek luisteren en het gepiep/geruis negeren. Ik hoor het nu vooral wanneer ik erop concentreer.
ja man maar ls je uitga doe je dan oordop in of nie want er na is ie altijd gigantisch hard bi jmij
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119659197
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
:{ stom Julis.
Bedankt O+. In het begin was het een hel. Ik kon net als Van Gogh mijn oor wel er afsnijden, maar dat had dan toch geen zin gehad. Maar nu voelt het normaal aan :P. Alhoewel ik nooit absolute stilte kan horen :').
pi_119659219
Heb het ook wel eens wanneer ik enorm moe ben. Ooit een pckast naast mn hoofd ontploft :D
pi_119659228
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Lange tekst.. Maarre, heeft iedereen hier een hiërarchie dan? Na wie kom ik?
Als ik iets verkeerds doe, mag je mij op dat moment aanspreken, niet 10 dagen later. Ik ben geen abla, geen Queen Latifa.

Je begrijpt dat je tekst bijzonder belerend overkomt en je nu dingen achteraf zegt, wat het lastig maakt om er redelijk op te reageren?
Lange tekst of niet, ik wil het niet met 2 woorden uitleggen, ik dacht ik onderbouw het en zeg het zo duidelijk mogelijk..

Soms slikken mensen dingen, (niet doordenken jullie }:| ), ze denken: Ach, fuck it het waait wel over, maar nee.. Of die Ambi die begrijpt het wel..

En het is dat IK dat zeg, als het aan anderen lag zou dit topic allang door jou gebitch uitgebloed zijn ben ik bang.. :)

Nogmaals, no offence.. Maar jou toon jegens anderen, je kleinerend gedrag, betweterigheid, aandacht zoekerij e.d. speelt allemaal wat rol..

Maar het belangrijkste is dat je denkt dat je eeuwen lang hier rolt en zo omgaat met de users terwijl je maar net de hoek om komt kijken.. Anladinmi, ablasi? ;)
Quote van Tjabbo:
pi_119659233
Echt vervelend want soms kan je onwijs van stilte genieten.
pi_119659281
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ja maar als je whiskey drink ofzo en goed chill dan hoor jehm bijna niet :) als je veel stress of omgevingeluid dan word je gek soms maar nu let i ker nooit meer op heb ook subwoofer uit me bempie gehaald
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119659298
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:04 schreef amenth het volgende:

[..]

ja man maar ls je uitga doe je dan oordop in of nie want er na is ie altijd gigantisch hard bi jmij
Ik ga niet uit, man. Ik ben saai ;(. Oordopjes in doen kunnen averechts werken trouwens. Dan kun je het geruis/gepiep juist goed horen. Mja, om beschadiging tegen te gaan in o.a. disco's zijn oordopjes wel ideaal natuurlijk :P.
pi_119659332
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:04 schreef xminator het volgende:
Heb het ook wel eens wanneer ik enorm moe ben. Ooit een pckast naast mn hoofd ontploft :D
Auch! Hoe is dat dan weer gebeurd? Een pckast ontploffen.
pi_119659349
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik ga niet uit, man. Ik ben saai ;(. Oordopjes in doen kunnen averechts werken trouwens. Dan kun je het geruis/gepiep juist goed horen. Mja, om beschadiging tegen te gaan in o.a. disco's zijn oordopjes wel ideaal natuurlijk :P.
lol net so saai xD
If not now, then when.
pi_119659377
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja, snap ik :P.
pi_119659387
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

lol net so saai xD
xDDDDD
pi_119659423
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef Julis het volgende:

[..]

of als zG praat.
pi_119659431
Viel wel mee, voedingschakelaar schakelen en dan dat vergeten pc aanzetten :')
pi_119659441
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Lange tekst of niet, ik wil het niet met 2 woorden uitleggen, ik dacht ik onderbouw het en zeg het zo duidelijk mogelijk..

Soms slikken mensen dingen, (niet doordenken jullie }:| ), ze denken: Ach, fuck it het waait wel over, maar nee.. Of die Ambi die begrijpt het wel..

En het is dat IK dat zeg, als het aan anderen lag zou dit topic allang door jou gebitch uitgebloed zijn ben ik bang.. :)

Nogmaals, no offence.. Maar jou toon jegens anderen, je kleinerend gedrag, betweterigheid, aandacht zoekerij e.d. speelt allemaal wat rol..

Maar het belangrijkste is dat je denkt dat je eeuwen lang hier rolt en zo omgaat met de users terwijl je maar net de hoek om komt kijken.. Anladinmi, ablasi? ;)
Ik kan niet tussen de regels doorlezen, gewoon straight aangeven :)
Maar, ik wil mijn directheid best wel doseren, hoor? Als dat mensen blij maakt?

Vind het alleen een enorme tegenvaller, dat velen niet zo direct zijn mij even een DM te sturen als ik weer eens hinderlijk ben. Ik noem het schijnheilig gedrag als je wel een ander via de Whatsapp over mij appt. :') Vallah Turq, sorry, ama hierom heb ik echt hard gelachen. Is gewoon raar.

Verder, zal er op letten hoor, althans, ik zal het proberen. Bedankt dat jij wel zo eerlijk genoeg bent, dat gewoon in mijn face te gooien. I appreciate.
pi_119659448
Bah, spoed opdracht. Ik ga rijden :W
pi_119659453
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

of als zG praat.
Ja, hij praat gelukkig wel veel. Gelukkig!!!!
pi_119659484
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:09 schreef xaban06 het volgende:
Succes :*!
pi_119659510
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Vind het alleen een enorme tegenvaller, dat velen niet zo direct zijn mij even een DM te sturen als ik weer eens hinderlijk ben. Ik noem het schijnheilig gedrag als je wel een ander via de Whatsapp over mij appt. :') Vallah Turq, sorry, ama hierom heb ik echt hard gelachen. Is gewoon raar.

Verder, zal er op letten hoor, althans, ik zal het proberen. Bedankt dat jij wel zo eerlijk genoeg bent, dat gewoon in mijn face te gooien. I appreciate.
Ambi ik heb vaak aangegeven dat je werkelijk iedere dag wel aan het klagen bent, werd mij niet in dank afgenomen o.a. door jou zelf.
pi_119659515
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 23:09 schreef Julis het volgende:

[..]

Ja, hij praat gelukkig wel veel. Gelukkig!!!!
Dan komen die oordopjes zeker mooi van pas!!!

Verder gecmis olsun :*
pi_119659516
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:09 schreef xaban06 het volgende:
lol viese drugs dealer xD
If not now, then when.
pi_119659547
zargon is echt de leider hier heb ik het idee ookal haatie mij heb ik wel goed voor zn controle over jullie hijs echt zwaar de ferik van dit forum _O_
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119659575
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:10 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ambi ik heb vaak aangegeven dat je werkelijk iedere dag wel aan het klagen bent, werd mij niet in dank afgenomen o.a. door jou zelf.
True.. Maar het is de toon die de muziek maakt, he?
pi_119659591
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

lol viese drugs dealer xD
Niet echt, Amsterdam op en af rijden vanuit Den Haag :r
pi_119659606
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

True.. Maar het is de toon die de muziek maakt, he?
Mensen klagen over jouw toon meid.
pi_119659608
zG is een baas.
pi_119659610
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:10 schreef amenth het volgende:
zargon is echt de leider hier heb ik het idee ookal haatie mij heb ik wel goed voor zn controle over jullie hijs echt zwaar de ferik van dit forum _O_
Een debiel die hem niet wil erkennen tho.
pi_119659615
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:11 schreef xaban06 het volgende:

[..]

nice man die route reed ik vroeger ook vaak
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119659617
quote:

[..]

Wat doe je dan?
If not now, then when.
pi_119659626
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 23:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan komen die oordopjes zeker mooi van pas!!!

Verder gecmis olsun :*
:D. Dank je!
pi_119659664
quote:

[..]

Mensen klagen over jouw toon meid.
Ja, maar dat mag de volgende x straight in mijn gezicht en niet zo achterbaks :)
pi_119659676
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat doe je dan?
Klusje in een datacenter.
pi_119659709
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:12 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja, maar dat mag de volgende x straight in mijn gezicht en niet zo achterbaks :)
Anlamadin galiba, salla :) Verder ben je IRL wel een toffe meid denk ik.
pi_119659819
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:13 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Anlamadin galiba, salla :) Verder ben je IRL wel een toffe meid denk ik.
Anladim.. :) Ik ben IRL ook tof. Hier niet, want ik ben gewoon straight, klaar. En raar genoeg, met elke Turk bots ik daarover. Met de rest van de allochtonen niet zo.

Herneyse, om jullie tere zieltjes te sparen, zal ik me hier minder vertonen, hoor, echt geen probleem. :D

Fokze!
pi_119659866
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nogmaals, veel mensen durven het niet, willen het niet of kunnen het niet. Zij moeten je uiteindelijk nog in je ogen kunnen kijken op de meet.. ;)

En zo iets als 'Als mensen blij maakt' is weer zo iets. Je hoeft niemand blij te maken, dat is niet jou taak. Zorg er alleen voor dat je mensen in hun eigen waarde laat..

En scheinheilig wil ik die mensen ook niet noemen, niet iedereen heeft het zelfde karakter..

Mijn ex zei ooit tegen mij: Turq, beter wordt je nu gekwetst door de waarheid, dan getroost met een leugen.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_119659880
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:12 schreef Ambipur het volgende:

[..]

dat ze over je wappen is idd wel een zorgwekkende situatie, sowieso roddelen via dm op een forum ;') maak j niet druk meeste haat komt uit jaloezie blijf je din doen want je wet je bentgeen meeloper sommige gaandan haten
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119660014
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 23:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nogmaals, veel mensen durven het niet, willen het niet of kunnen het niet. Zij moeten je uiteindelijk nog in je ogen kunnen kijken op de meet.. ;)

En zo iets als 'Als mensen blij maakt' is weer zo iets. Je hoeft niemand blij te maken, dat is niet jou taak. Zorg er alleen voor dat je mensen in hun eigen waarde laat..

En scheinheilig wil ik die mensen ook niet noemen, niet iedereen heeft het zelfde karakter..

Mijn ex zei ooit tegen mij: Turq, beter wordt je nu gekwetst door de waarheid, dan getroost met een leugen.. ;)
Beter word je dat niet.
If not now, then when.
pi_119660068
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 23:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

IRL kwets ik mensen niet.. Beter word ik gekwetst door de waarheid. Maar je hoeft niet voor die mensen op te komen, het is schijnheilig, naar mijn mening. Ik ben dit niet gewend, zulke mensen heb ik namelijk verbannen uit mijn leven en dit dan hier te horen is apart.
Verder, als mensen zich zo enorm storen aan mij, sla ik de meet ook af. Kan zo zijn dat mensen niet komen door mij en dat zo ik niet willen :)

Hadi, geniet van je avond.
pi_119660106
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:12 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Klusje in een datacenter.
Moet je dan 24/7 beschikbaar zijn?
If not now, then when.
pi_119660123
Meet gaat toch niet door :D
pi_119660208
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Moet je dan 24/7 beschikbaar zijn?
Nee, ik heb gewoon mijn werktijden, maar daarnaast ben ik ook freelancer en bied mij aan voor spoed opdrachten. Iedere uur dat ze eruit liggen kunnen ze geen omzet draaien.
pi_119660216
Ik denk dat ik weet wat het probleem is, de meet is te vroeg gepland. huuuu. Nee, nee, de meet gaat wel door :D. En ik wil Ambi IRL ontmoeten.
pi_119660248
Haha, Ambi, ook Harry Potter-lezer?

''I solemnly swear that I am up to no good.''
pi_119660260
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 23:22 schreef Julis het volgende:
Ik denk dat ik weet wat het probleem is, de meet is te vroeg gepland. huuuu. Nee, nee, de meet gaat wel door :D. En ik wil Ambi IRL ontmoeten.
Vatanhaini kafir.
pi_119660305
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:20 schreef xaban06 het volgende:
Meet gaat toch niet door :D
Lachen man.
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 23:22 schreef Julis het volgende:
En ik wil Ambi IRL ontmoeten.
Dit.
pi_119660333
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, Ambi, ook Harry Potter-lezer?

''I solemnly swear that I am up to no good.''
Neee... Zat op deze website en vond de meest prachtigste quotes..
http://www.goodreads.com/quotes Site is een echte aanrader!
pi_119660363
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 23:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vatanhaini kafir.
Waar heb ik dit aan te danken?
pi_119660405
quote:
15s.gif Op maandag 26 november 2012 23:25 schreef Julis het volgende:

[..]

Waar heb ik dit aan te danken?
Dat is kritiek op de meet!
pi_119660411
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 23:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vatanhaini kafir.
TS, I know you kinda hate me.. Maar ik geniet er wel van, dat je toch op elke opmerking richting mij reageert, om een reactie van mij te ontlokken. Ik vind je enorm lief en hoop dat je zo doorgaat.
pi_119660455
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 23:24 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Neee... Zat op deze website en vond de meest prachtigste quotes..
http://www.goodreads.com/quotes Site is een echte aanrader!
O, is van Harry Potter namelijk. Maar bedankt voor de link. :P
pi_119660482
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 23:26 schreef Ambipur het volgende:

[..]

TS, I know you kinda hate me.. Maar ik geniet er wel van, dat je toch op elke opmerking richting mij reageert, om een reactie van mij te ontlokken. Ik vind je enorm lief en hoop dat je zo doorgaat.
Wat :') ?
pi_119660490
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:19 schreef Ambipur het volgende:

[..]

IRL kwets ik mensen niet.. Beter word ik gekwetst door de waarheid. Maar je hoeft niet voor die mensen op te komen, het is schijnheilig, naar mijn mening. Ik ben dit niet gewend, zulke mensen heb ik namelijk verbannen uit mijn leven en dit dan hier te horen is apart.
Verder, als mensen zich zo enorm storen aan mij, sla ik de meet ook af. Kan zo zijn dat mensen niet komen door mij en dat zo ik niet willen :)

Hadi, geniet van je avond.
Ik geloof er ook sterk in dat je een aardige dame bent irl, maar deels door je leeftijd (i guess) wil je niks aannemen van anderen, think about it, of lees ff beetje terug.. ;)

Ik nodig jou hierbij persoonlijk uit voor de meet. Ik denk dat wij allemaal het vervelend vinden als je niet komt, want wij/ ik heb geen haat aan jou. Alleen die ene paar feiten. Anladin?
Quote van Tjabbo:
pi_119660505
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

De kaart met geheime doorgangen en waar iedereen was, op welk tijdstip dan ook. O+
pi_119660526
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Klopt.. Kijk deze vond ik ook te gek! “If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.”
pi_119660560
Ik denk dat iedereen hier IRL wel lief is, maar de technologie zorgt gewoon meer dan eens voor miscommunicatie helaas.
pi_119660586
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2012 23:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is kritiek op de meet!
haaaa. tmm.
pi_119660617
quote:
15s.gif Op maandag 26 november 2012 23:29 schreef Julis het volgende:

[..]

haaaa. tmm.
Ohooo, sende ciddiye aliyorsan.
pi_119660621
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik geloof er ook sterk in dat je een aardige dame bent irl, maar deels door je leeftijd (i guess) wil je niks aannemen van anderen, think about it, of lees ff beetje terug.. ;)

Ik nodig jou hierbij persoonlijk uit voor de meet. Ik denk dat wij allemaal het vervelend vinden als je niet komt, want wij/ ik heb geen haat aan jou. Alleen die ene paar feiten. Anladin?
Ligt aan de wijze waarop ik zaken gezegd worden, ik kan niet tegen autoritaire opmerkingen in ieder geval. Op jou reageer ik dan nog redelijk, omdat ik geen autoriteit voel-proef.
We kijken tot die tijd wel qua meet. Misschien haten jullie me dan meer ofzo. Bakariz artik.
pi_119660649
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

De kaart met geheime doorgangen en waar iedereen was, op welk tijdstip dan ook. O+
Jep, in de Gevangene van Azkaban voor het eerst, volgens mij.
pi_119660687
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat iedereen hier IRL wel lief is, maar de technologie zorgt gewoon meer dan eens voor miscommunicatie helaas.
TM.
Volgens mij ben jij de enige hier, die mij echt begrijpt! :D
pi_119660688
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Klopt.. Kijk deze vond ik ook te gek! “If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.”
Mooie quote, inderdaad. Kan ik me wel in terugvinden.
pi_119660712
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Jep, in de Gevangene van Azkaban voor het eerst, volgens mij.
Ja omdat hij Wormtail zag, maar dat was dus de rat van Ron.

:@ *HP modus* :')
pi_119660730
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 17:07 schreef Ambipur het volgende:
Wat een geoordeel, hier.. Als ze met hoeren neuken, laat ze. Maakt dat ze slechter? Wel wanhopig, maar slecht?
Het kan mij persoonlijk niet schelen dat Amenth/ Gulmez dealt/ uitkering trekt/ hoeren bezoekt of wat dan ook. Waar ik me wel aan stoor is dat hij steeds topics opent om te pochen over zijn wandaden, express straattaal gebruikt (eerst sprak hij ABN) en een Turkse vlag/ Atatürkfoto als avatar heeft.

Wanneer hij in het Turks wordt aangesproken antwoordt hij niet, waardoor velen (ik ook) vermoeden dat hij een anti-Turkse allochtoon is (Armeen ofzo) die Turken bewust zwart maakt.
pi_119660773
Meet gaat door hoor! Mensen proberen te saboteren :')_!
pi_119660776
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

TM.
Volgens mij ben jij de enige hier, die mij echt begrijpt! :D
Mwuah, is al vaker ter sprake gekomen, volgens mij.
pi_119660780
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Op FOK! spelen enkele sociale factoren niet mee waardoor je sneller geneigd ben om je echte 'gevoelens/meningen/whatever' te uiten. IRL zou ik bepaalde dingen nooit gezegd hebben omdat het gewoon niet kan.
If not now, then when.
pi_119660799
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja omdat hij Wormtail zag, maar dat was dus de rat van Ron.

:@ *HP modus* :')
Wingardium Leviosa!!!

Oké, ik hou al op. :@
pi_119660800
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:32 schreef Bilge het volgende:

[..]

Het kan mij persoonlijk niet schelen dat Amenth/ Gulmez dealt/ uitkering trekt/ hoeren bezoekt of wat dan ook. Waar ik me wel aan stoor is dat hij steeds topics opent om te pochen over zijn wandaden, express straattaal gebruikt (eerst sprak hij ABN) en een Turkse vlag/ Atatürkfoto als avatar heeft.

Wanneer hij in het Turks wordt aangesproken antwoordt hij niet, waardoor velen (ik ook) vermoeden dat hij een anti-Turkse allochtoon is (Armeen ofzo) die Turken bewust zwart maakt.
Waarom denk je dat ik hem niet serieus neem.. Ik meende dit niet eens serieus. Amenth en die andere zijn gewoon hetzelfde. :) Je gaat zoiets toch niet serieus nemen, joh.
pi_119660846
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik hem niet serieus neem.. Ik meende dit niet eens serieus. Amenth en die andere zijn gewoon hetzelfde. :) Je gaat zoiets toch niet serieus nemen, joh.
Hadi öyle olsun.
pi_119660849
If not now, then when.
pi_119660859
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wingardium Leviosa!!!

Oké, ik hou al op. :@
EXPECTO PATRONUM. :@
pi_119660868
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ligt aan de wijze waarop ik zaken gezegd worden, ik kan niet tegen autoritaire opmerkingen in ieder geval. Op jou reageer ik dan nog redelijk, omdat ik geen autoriteit voel-proef.
We kijken tot die tijd wel qua meet. Misschien haten jullie me dan meer ofzo. Bakariz artik.
Als er maar 1 ding is aan je hele lichaam die je nooit kan veranderen, door wat dan ook, is het je karakter.. ;) Maar je kunt het wel aanscherpen, of minder uiten..

Seni nefret etmek is niet ten orde, ik haat meer die koerdjes die ff uit de koerden topic hierheen springen, paar domme teksten roepen en weer weg rennen als kleine schoolmeisjes die net belletje hebben getrokken..

Hersey kendi elinde, seni boyle kucumsemek istemedim, ama duyduklarima gore DM ve PM'den beri diyenlerde varmis, je hebt er alleen niks meer mee gedaan.

Iedereen is welkom in de Turken topic, ongeacht je afkomst, denkwijze of religie, dus jij ook.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_119660903
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Mwuah, is al vaker ter sprake gekomen, volgens mij.
Nee. Als anderen me niet begrijpen, knal jij er een pracht van een zin in. Heel subtiel en dan denk ik weer eeehhh?
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Op FOK! spelen enkele sociale factoren niet mee waardoor je sneller geneigd ben om je echte 'gevoelens/meningen/whatever' te uiten. IRL zou ik bepaalde dingen nooit gezegd hebben omdat het gewoon niet kan.
Dit ook idd. Maar, wat ik hier zeg, zeg ik IRL ook maar dan doseer ik het met een klein sausje om mensen niet te kwetsen.
Ben wel altijd eerlijk.
pi_119660922
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:32 schreef Bilge het volgende:

[..]

Zulke Turken bestaan gewoon, hoor. Helaas.
pi_119660944
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

EXPECTO PATRONUM. :@
Avada Kedavra! })
pi_119660946
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 23:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Hersey kendi elinde, seni boyle kucumsemek istemedim, ama duyduklarima gore DM ve PM'den beri diyenlerde varmis, je hebt er alleen niks meer mee gedaan.
Alleen X. Verder niemand. :) Althans, ik kan het me niet herinneren dat een ander het op zo'n toon heeft gezegd, dat ik het serieus heb opgepikt.
Dat is ook gelijk de reden, dat ik X wel erg mag.
pi_119660997
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Avada Kedavra! })
Onvergeeflijk.
:{
pi_119661103
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zulke Turken bestaan gewoon, hoor. Helaas.
Dat klopt, maar Gulmez/ Amenth's weigerachtigheid om op Turkse comments te reageren doet vermoeden dat hij geen Turkse achtergrond heeft.
pi_119661173
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:41 schreef Bilge het volgende:

[..]

Dat klopt, maar Gulmez/ Amenth's weigerachtigheid om op Turkse comments te reageren doet vermoeden dat hij geen Turkse achtergrond heeft.
Hij is gewoon een Turk hoor. Ik ben hem toen in Holly tegen gekomen. Hij heeft mij nog naar CS gebracht.
If not now, then when.
pi_119661177
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:36 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee. Als anderen me niet begrijpen, knal jij er een pracht van een zin in. Heel subtiel en dan denk ik weer eeehhh?

[..]
Niet echt hogere wiskunde wat ik zeg eigenlijk. :P
pi_119661187
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:41 schreef Bilge het volgende:

[..]

Sowieso datie serieuze topics in ABN heeft en hier de aandachtshoer komt spelen als een wannabe allochtoontuig spreekt boekdelen.
pi_119661238
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hij is gewoon een Turk hoor. Ik ben hem toen in Holly tegen gekomen. Hij heeft mij nog naar CS gebracht.
Leidt je dat af uit de vorm van zijn achterhoofd of heb je zijn paspoort gezien?
pi_119661271
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Bilge het volgende:

[..]

Leidt je dat af uit de vorm van zijn achterhoofd of heb je zijn paspoort gezien?
Dude, ik ben niet serieus. :')
If not now, then when.
pi_119661294
Ik kon het weten.
pi_119661307
quote:
8s.gif Op maandag 26 november 2012 23:45 schreef Bilge het volgende:
Ik kon het weten.
:P
If not now, then when.
pi_119661318
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:37 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Alleen X. Verder niemand. :) Althans, ik kan het me niet herinneren dat een ander het op zo'n toon heeft gezegd, dat ik het serieus heb opgepikt.
Dat is ook gelijk de reden, dat ik X wel erg mag.
Nogmaals, ik had het ook wel via dm/pm willen zeggen, ama blijkbaar deed je er niks mee, en toen je mij om mijn mening vroeg heb ik maar alles hier in het openbaar gegooid.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_119661366
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 23:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sowieso datie serieuze topics in ABN heeft en hier de aandachtshoer komt spelen als een wannabe allochtoontuig spreekt boekdelen.
Ik had hier eens quotes van hem geplaats van zijn eerdere topics waar hij inderdaad gewoon ABN schreef. Aandachtshoerderij dus inderdaad.
pi_119661462
1 maandje te gaan tot de meet O+
pi_119661476
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Niet echt hogere wiskunde wat ik zeg eigenlijk. :P
Je hoeft blijkbaar geen wiskundige te zijn om mij te begrijpen .:)

quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nogmaals, ik had het ook wel via dm/pm willen zeggen, ama blijkbaar deed je er niks mee, en toen je mij om mijn mening vroeg heb ik maar alles hier in het openbaar gegooid.. ;)
Je zegt nu iets, waarmee ik niets kan, ik kan geen feiten checken.. doel ik op DM van een ander. Alleen die van X is mij bijgebleven. Ik vind het wederom jammer, dat jij nu wel een DM krijgt en ik niet. Maar fok it.. Hier gooi ik wel mijn leeftijd naar voren, ik verwacht misschien nog een ontwikkeling teveel van een 20 jarige. Bedoel ik neutraal.

Ondanks dat ik je eerste post wat grof vond, ik waardeer het wel. Ik hou van eerlijkheid. Zoals je ziet, verdedig ik mezelf niet op alle fronten, alleen schijnheiligheid front, dus ik sta open voor feedback.

Herneyse, ik wil mensen niet vervelen met dit. Ik snap wat je bedoelt, jij bent je shit kwijt.

Ik ga nu. Wb meet kijken we nog wel.
pi_119661526
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:49 schreef xminator het volgende:
Ik durf niet meer bea... Straks zijn die knuppels die in eerste instantie voor Weiss waren, nu voor mij.
pi_119661527
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:49 schreef xminator het volgende:
De eerste echte meet. Wajoooooooo. Na al die jaren...
pi_119661546
hahahahaha :P
Quote van Tjabbo:
pi_119661555
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:49 schreef Ambipur het volgende:

Ik ga nu. Wb meet kijken we nog wel.
Belofte maakt schuld!!
pi_119661557
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik had hier eens quotes van hem geplaats van zijn eerdere topics waar hij inderdaad gewoon ABN schreef. Aandachtshoerderij dus inderdaad.
Precies, maar toch slaagt hij er in :')
pi_119661765
Moet ik nou lachgas meenemen, of niet? Ik heb het zelf niet in huis, moet nog gekocht worden, geld enzo is geen probleem, maar ik wil wel zeker weten dat er dan mensen zijn die het willen gebruiken.
pi_119661835
Hahah, doen maar! Wil het wel proberen.

Als je ons daarna maar niet gaat verkrachten :')
pi_119661857
:')
pi_119661877
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:57 schreef Bilge het volgende:
Moet ik nou lachgas meenemen, of niet? Ik heb het zelf niet in huis, moet nog gekocht worden, geld enzo is geen probleem, maar ik wil wel zeker weten dat er dan mensen zijn die het willen gebruiken.
Neem mee, kan ik gebruiken voor mijn auto.. :@
Quote van Tjabbo:
pi_119662066
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:00 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Neem mee, kan ik gebruiken voor mijn auto.. :@
Jij bent een automonteur, heb je nergens een autowrak met lachgasvullingen? Koop ik de slagroomspuit en ballonnen. *O*
pi_119662121
En daarna gaan we dit filmpje nadoen:
pi_119662168
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:06 schreef Bilge het volgende:

[..]

Jij bent een automonteur, heb je nergens een autowrak met lachgasvullingen? Koop ik de slagroomspuit en ballonnen. *O*
_O- Dafuq oglum, lachgas bij auto's zorgt er voor dat je meer vermogen krijgt.. Niet om bij bakker bart een verjaardag te vieren.. :')
Quote van Tjabbo:
pi_119662214
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:08 schreef xminator het volgende:
En daarna gaan we dit filmpje nadoen:
Die hebben aardig wat op. _O-

quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

_O- Dafuq oglum, lachgas bij auto's zorgt er voor dat je meer vermogen krijgt.. Niet om bij bakker bart een verjaardag te vieren.. :')
Water zorgt ervoor dat je motor afkoelt, maar dat betekent toch niet dat je het niet kan opdrinken? Is het niet allebei gewoon lachgas?
pi_119662268
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:11 schreef Bilge het volgende:

[..]

Die hebben aardig wat op. _O-

[..]

Water zorgt ervoor dat je motor afkoelt, maar dat betekent toch niet dat je het niet kan opdrinken? Is het niet allebei gewoon lachgas?
Nee, want in een auto gaat geen water maar koelvloeistof ciciim.. :*

En ja, lachgas is lachgas neem ik aan.. Codebenaming: NOS of N2O 8-)
Quote van Tjabbo:
pi_119662457
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee, want in een auto gaat geen water maar koelvloeistof ciciim.. :*

En ja, lachgas is lachgas neem ik aan.. Codebenaming: NOS of N2O 8-)
Ciciim, oglum, letten we een beetje op ons taalgebruik jongeman? }:|

Hier beweert iemand dat het verschillende substanties zijn, maar aangezien er olie door jouw aderen vloeit, je benzine drinkt en je hart 4 kleppen per cilinder heeft zal het wel niet zoveel uitmaken...
pi_119662569
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:21 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ciciim, oglum, letten we een beetje op ons taalgebruik jongeman? }:|

Hier beweert iemand dat het verschillende substanties zijn, maar aangezien er olie door jouw aderen vloeit, je benzine drinkt en je hart 4 kleppen per cilinder heeft zal het wel niet zoveel uitmaken...
Ik bedoelde het als vervanging van 'Canim' :'(

En ik zei neem ik aan, hierbij is het bevestigd dat het dus niet zo is.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_119662716
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:26 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik bedoelde het als vervanging van 'Canim' :'(

En ik zei neem ik aan, hierbij is het bevestigd dat het dus niet zo is.. :P
Je zult wel merken wie ciciim, canim en oglum is als tecavuscu Bilge je drogeert met lachgas.
pi_119662749
Waar kan ik in Adam zuid oost straks wat gaan ete, tips?
pi_119662794
Wat wil je eten? IN zuid oost heb je niet echt veel, je kan naar meram gaan daaro.
pi_119662813
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:34 schreef Bilge het volgende:

[..]

Je zult wel merken wie ciciim, canim en oglum is als tecavuscu Bilge je drogeert met lachgas.
Waar komt oglum nou weer vandaan kardesim.. :')
Quote van Tjabbo:
pi_119662814
Meram acikmi straks om 2 uur? :D

Gewoon broodje of durum doner. En geen plastike rotzooi maar gewoon eckte vlees.
pi_119662875
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Waar komt oglum nou weer vandaan kardesim.. :')
Reactie 132. Hoeveel synoniemen voor oglum, canim, cicim, kardesim ken jij wel niet? :@
pi_119662877
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:38 schreef xaban06 het volgende:
Meram acikmi straks om 2 uur? :D

Gewoon broodje of durum doner. En geen plastike rotzooi maar gewoon eckte vlees.
Nope.
quote:
Openingstijden: Zondag t/m Donderdag 11.00 tot 00.00, Vrijdag en Zaterdag 11.00 tot 01.00

Bron: http://www.restaurantmera(...)-amsterdam-zuid-oost.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 00:41:27 ]
pi_119662883
Om 2 uur is bijna niets geopend in Adam op een maandag.. (en dat moet een wereldstad zijn :'), in Groningen zijn er zelfs meer tentjes open)
pi_119662891
Dan is ie toch dicht ? :{
pi_119662900
Burger King @ Schiphol Plaza is 24/7 open.
pi_119662905
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dan is ie toch dicht ? :{
?.

Op wie/wat reageer je?
pi_119662907
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:41 schreef xminator het volgende:
Om 2 uur is bijna niets geopend in Adam op een maandag.. (en dat moet een wereldstad zijn :'), in Groningen zijn er zelfs meer tentjes open)
Hoe kan dat, burasi hoofdstad degilmi. Amsterdam 24 uurs economie degilmi yaw.
pi_119662929
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:42 schreef Bilge het volgende:
Burger King @ Schiphol Plaza is 24/7 open.
Ik wil doner.
pi_119662937
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

?.

Op wie/wat reageer je?
op jou. Hij wil om 02.00 eten maar Meram gaat dicht om 00.00
pi_119662948
Dat wordt lastig, ga naar Mesut voor 1 uur. Masterlijke shoarma.
pi_119662953
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

op jou. Hij wil om 02.00 eten maar Meram gaat dicht om 00.00
Hij zei: Meram acikmi straks om 2 uur? :D Is Meram open om 2 uur?
Mijn antwoord: Nope.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 00:44:26 ]
pi_119662958
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:41 schreef Bilge het volgende:

[..]

Reactie 132. Hoeveel synoniemen voor oglum, canim, cicim, kardesim ken jij wel niet? :@
Fuck.. :') You're right kuzum O+
Quote van Tjabbo:
pi_119662988
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tijd om te slapen JFM. Sorry :*
pi_119663055
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Fuck.. :') You're right kuzum O+
Jij had gelijk met dat lachgas gedoe, gözümün nuru, topragim, canimin ici, tassagini yedigimin canikosu. :@
pi_119663057
Fap materiaal voor de IT-ers onder ons :P

pi_119663090
Zet het onder een spoiler man, mijn nichtje staat naast me.

Wat is dat eigenlijk? :@
pi_119663091
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef Bilge het volgende:

[..]

Jij had gelijk met dat lachgas gedoe, gözümün nuru, topragim, canimin ici, tassagini yedigimin canikosu. :@
Basimin tacii, cumbulunu yedigimin ugur bogceyiii.. :@ O+
Quote van Tjabbo:
pi_119663098
quote:
8s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:49 schreef Bilge het volgende:
Zet het onder een spoiler man, mijn nichtje staat naast me.

Wat is dat eigenlijk? :@
Nichtjene soyle uyusun bu saatte.

Storage machines.
pi_119663146
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef xaban06 het volgende:
Fap materiaal voor de IT-ers onder ons :P

[ afbeelding ]
EvoSwitch? (Of EasyNet?)
pi_119663156
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

EvoSwitch? (Of EasyNet?)
Beide niet.
pi_119663162
Guzel filme benziiir
pi_119663174
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:49 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Basimin tacii, cumbulunu yedigimin ugur bogceyiii.. :@ O+
Aman efendim, o sizin cumbulunuzun büyüklügü. :@

Mijn vocabulaire reikt niet verder. ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nichtjene soyle uyusun bu saatte.

Storage machines.
Ah geil man. :9
pi_119663186
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:53 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Beide niet.
Geen Schuberg-Philis toch?

Oh wacht, volgens mij wel. Ik dacht dat de vloeren daar anders waren; maar de kabels lopen naar boven, bij EasyNet gaan ze onder grond, bij EvoSwitch ook als ik het goed heb.

Of zit ik er weer naast?
pi_119663209
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:54 schreef Bilge het volgende:

[..]

Aman efendim, o sizin cumbulunuzun büyüklügü. :@

Mijn vocabulaire reikt niet verder. ;(

[..]

Ah geil man. :9
pssst, ama ayip oluyor haa bal bocegiim!!
Quote van Tjabbo:
pi_119663258
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geen Schuberg-Philis toch?

Oh wacht, volgens mij wel. Ik dacht dat de vloeren daar anders waren; maar de kabels lopen naar boven, bij EasyNet gaan ze onder grond, bij EvoSwitch ook als ik het goed heb.

Of zit ik er weer naast?
Je zit er naast :)

Bij Evo gaan de kabels boven, bij Schuberg boven, Easynet hatirlamiyorum.
pi_119663262
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

pssst, ama ayip oluyor haa bal bocegiim!!
Jij wint, yavvvvvvvrum. _O_

Ik ga slapen bitanem. :W :*
pi_119663272
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 01:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je zit er naast :)

Bij Evo gaan de kabels boven, bij Schuberg boven, Easynet hatirlamiyorum.
Ah, okay. Heb SBP en EasyNet van binnen gezien en ben een keertje (of twee) in Evo geweest toen het nog allemaal in de opstartfase was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 01:02:26 ]
pi_119663274
zG: is een vrij nieuwe DC, bilmezsin.
pi_119663277
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 01:01 schreef xaban06 het volgende:
zG: is een vrij nieuwe DC, bilmezsin.
Begrepen. Mijn kennis erover is dan ook gedateerd.
pi_119663294
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 01:00 schreef Bilge het volgende:

[..]

Jij wint, yavvvvvvvrum. _O_

Ik ga slapen bitanem. :W :*
Ayip etdin elmamim obur yarisi O+

Iyi geceler bebisiimm xx
Quote van Tjabbo:
pi_119664029
pi_119664132
http://www.dumpert.nl/med(...)tzending_gemist.html.

Ik weet niet wat triester is; de jongen die niet van andermans spullen kan afblijven en steelt, of op deze manier verleiden (gelegenheid maakt de dief) om maar wat interessants te kunnen uitzenden op tv. Ook die "vangnetspecialist", godsamme zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 05:38:21 ]
pi_119664136
SPOILER
:').
  dinsdag 27 november 2012 @ 06:40:48 #175
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_119664232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb ook een keer bij Meram in A'dam gegeten :+ Vond 't erg lekker eten toen!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_119664324
Gunaydin lannen :D
pi_119664344
FFFFFUUUUUUUU fok! werkt nooit optimaal als ik geen adblock gebruik :r
pi_119664486
Eindelijk, heb ik nog iets gemist btw ?
pi_119664490
KALKIN LAN BEBELER, DAHA YATIYORMUSUNUZ !
pi_119664611
Weiss, lees voor de lol even terug :D
pi_119673785
Harry Snotter }:|
pi_119673884
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 08:05 schreef Ambipur het volgende:
Weiss, lees voor de lol even terug :D
Nee joh. Heb je een samenvatting ?
pi_119674013
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:47 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee joh. Heb je een samenvatting ?
Mensen vinden haar niet leuk.

Ik heb nog geen oordeel, ik denk alleen eerder dat ze wat vreemd is en dat de synergie nog moet beginnen te vloeien kaay.
pi_119674410
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:52 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mensen vinden haar niet leuk.

Ik heb nog geen oordeel, ik denk alleen eerder dat ze wat vreemd is en dat de synergie nog moet beginnen te vloeien kaay.
Ik vind haar wel leuk. Eindelijk iemand die over iets anders kan praten dan DNA, eten van mams en hoe moeilijk school wel niet is :')
pi_119674752
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik vind haar wel leuk. Eindelijk iemand die over iets anders kan praten dan DNA, eten van mams en hoe moeilijk school wel niet is :')
Je vergeet masha'allah religie. :P
pi_119674837
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:15 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Je vergeet masha'allah religie. :P
Hamdoulillah.
pi_119676653
Turkije schaft verplichte schooluniformen af

Het Turkse ministerie van Onderwijs (CBG) heeft de verplichtstelling van het schooluniform afgeschaft.

Het kabinetsbesluit werd dinsdag gepubliceerd in het Officiële Staatsblad. Studenten en scholieren op openbare en particuliere scholen mogen binnenkort dus gewoon in hun dagelijkse kleding naar school.

Het ministerie zal echter wel een dress code beleid instellen dat de leerlingen aardig in hun keuzevrijheid zal beperken. Zo wordt het bijvoorbeeld niet toegestaan om panty’s, korte broeken, mouwloze topjes, mini rokjes, transparante en Gothic stijl kleding en accessoires te dragen. Ook mag een outfit geen politieke boodschappen bevatten.

Volgens de publicatie zou er ook een verbod gelden voor make-up, baard, snor en geverfd haar. Meisjes mogen alleen tijdens koran lessen een hoofddoek dragen.

Op particuliere scholen wordt het besluit aan de ouders van de leerlingen overgelaten. Als meer dan 60 procent van de ouders wil dat er uniformen worden gedragen, zal het betreffende schoolbestuur hiermee rekening houden.

Vanaf het nieuwe schooljaar 2013-2014 mogen de leerlingen voor het eerst in hun eigen kledingkeuze naar school komen.
Bron
pi_119676958
Mag Oorbel Wel Bij Jongens Of Ook Niet
pi_119676995
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:23 schreef Gulmez het volgende:
Mag Oorbel Wel Bij Jongens Of Ook Niet
koerden ditdat dubbele uitlaat M3 pipa jonko
pi_119677063
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:24 schreef Weissman het volgende:

[..]

koerden ditdat dubbele uitlaat M3 pipa jonko
een goeie mattie van mij is kurdiboy niet focken met hun en zolang ze in iran blijven is niks mis met ze
pi_119677118
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:26 schreef Gulmez het volgende:

[..]

een goeie mattie van mij is kurdiboy niet focken met hun en zolang ze in iran blijven is niks mis met ze
wanneer klappe we die torrie dan ?
pi_119677144
hij hosselt altijd standaard glazen mee uit cafe onder zn jas staan we buiten heeft die zn glas meegenomen echt een koerd dus :') :') :')
pi_119677275
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:27 schreef Weissman het volgende:

[..]

wanneer klappe we die torrie dan ?
snel man laat maar weten man onderweg draaien we wel deze in de audi _O_
pi_119677801
Turkse gothics zijn wel apart om te zien. In Eskisehir verbaasde ik mij over hun aantal. Het verbod op hun kleren stoelt op vooroordelen onder conservatieve moslims. Gothics zouden duivelaanbidders zijn die tijdens rituelen het bloed van babies drinken enzo. :') Blijkbaar wordt het Turkse ministerie van Onderwijs bevolkt door benepen figuren die hun onderbuik volgen. Diezelfde mensen hebben jarenlang geprotesteerd tegen het hoofddoekjesverbod en zouden beter moeten weten. Het verbod zal bovendien averechts werken, het verschaft gothics de slachtofferkaart.

Ik vond uniforms wel wat hebben. Alle kinderen zijn gelijk, dus geen statusverschillen en je voorkomt onnozele discussies over grensgevallen van toelaatbaarheid. Het hoofddoekjesverbod is gedeeltelijk afgeschaft, terwijl de AKP de macht bezit om het volledig af te schaffen. Waarschijnlijk hoopt Erdogan dat seculieren nu al happen zodat hij de slachtofferkaart kan spelen, en bewaart hij de gehele opheffing van het hoofddoekverbod voor de grondwetswijziging, zodat de mindere kanten daarvan (meer autonomie voor Koerden) verteerbaarder wordt.
pi_119678512
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:28 schreef Gulmez het volgende:
hij hosselt altijd standaard glazen mee uit cafe onder zn jas staan we buiten heeft die zn glas meegenomen echt een koerd dus :') :') :')
met wat voor skere mense ga jij om mang
pi_119678770
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Bilge het volgende:
Turkse gothics zijn wel apart om te zien. In Eskisehir verbaasde ik mij over hun aantal. Het verbod op hun kleren stoelt op vooroordelen onder conservatieve moslims. Gothics zouden duivelaanbidders zijn die tijdens rituelen het bloed van babies drinken enzo. :') Blijkbaar wordt het Turkse ministerie van Onderwijs bevolkt door benepen figuren die hun onderbuik volgen. Diezelfde mensen hebben jarenlang geprotesteerd tegen het hoofddoekjesverbod en zouden beter moeten weten. Het verbod zal bovendien averechts werken, het verschaft gothics de slachtofferkaart.

Ik vond uniforms wel wat hebben. Alle kinderen zijn gelijk, dus geen statusverschillen en je voorkomt onnozele discussies over grensgevallen van toelaatbaarheid. Het hoofddoekjesverbod is gedeeltelijk afgeschaft, terwijl de AKP de macht bezit om het volledig af te schaffen. Waarschijnlijk hoopt Erdogan dat seculieren nu al happen zodat hij de slachtofferkaart kan spelen, en bewaart hij de gehele opheffing van het hoofddoekverbod voor de grondwetswijziging, zodat de mindere kanten daarvan (meer autonomie voor Koerden) verteerbaarder wordt.
Turkse gothics

Kedi kesen satanistler _O_
pi_119678860
quote:

Ik vind sowieso kledingvoorschriften op scholen belemmerend. Een school is bedoeld voor onder andere de ontwikkeling van het kind. Het kind gaat leren op school. Een school hoort zich niet onnodig druk te maken over zaken zoals kledingvoorschriften. Dat schiet niet op voor de ontwikkeling van een kind. Als het kind zich in bepaalde kleren fijn voelt, nou laat hem of haar :P, denk ik dan. Het kind moet zich toch wel fijn voelen op school. En er zijn nou eenmaal verschillen onder mensen qua sociaal economische status, smaak, geloof etc. Alleen een uniform zal het verschil niet verbergen, denk ik. En het verschil hoort ook niet verborgen te worden, vind ik. Ik bedoel, het kind komt er toch wel achter wie wat is. Ook het verschil in sociaal economische status hoort niet verborgen te worden, het is nou eenmaal zo. En de kinderen horen ermee te leven.

Mja, het uniform is zo wel weg. Maar er wordt nog wel een code beleid ingesteld }:|.
  dinsdag 27 november 2012 @ 17:49:29 #198
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119679985
Beste turken
Er is een nieuwe turk bij gekomen namelijk.....
Fb12fb12

Selam aleykum
pi_119680300
"Nieuwe", :').
pi_119680321
Aleykum selam fb12fb12!
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:00:52 #201
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119680410
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:58 schreef zarGon het volgende:
"Nieuwe", :').
Wat is er dan zo raar aan
pi_119680534
quote:

als ik turkije geboren was hadi k ook nooit aan die klereonzin mee gedaan uniform skitta aan de wet daar man wat denken ze ben blij dat het afgeschaft is en wtf gothics :') mogen ze hier ook wel verbieden
  dinsdag 27 november 2012 @ 18:08:20 #203
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119680648
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:05 schreef Gulmez het volgende:

[..]

als ik turkije geboren was hadi k ook nooit aan die klereonzin mee gedaan uniform skitta aan de wet daar man wat denken ze ben blij dat het afgeschaft is en wtf gothics :') mogen ze hier ook wel verbieden
Klap ze dan
pi_119681758
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:00 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Wat is er dan zo raar aan
- De taal die je bezigt in topics verraadt dat je een kloon bent (zie o.a. KLB / Domme mensen op school).
- Vorige week hadden we nog iemand die postte onder de nick "1BJK903" (enigszins overeenkomsten met "fb12fb12").
- Ik vermoed dat je een kloon bent van de bovengenoemde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 18:53:37 (Verraden -> verraadt.) ]
pi_119681762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik vind sowieso kledingvoorschriften op scholen belemmerend. Een school is bedoeld voor onder andere de ontwikkeling van het kind. Het kind gaat leren op school. Een school hoort zich niet onnodig druk te maken over zaken zoals kledingvoorschriften. Dat schiet niet op voor de ontwikkeling van een kind. Als het kind zich in bepaalde kleren fijn voelt, nou laat hem of haar :P, denk ik dan. Het kind moet zich toch wel fijn voelen op school. En er zijn nou eenmaal verschillen onder mensen qua sociaal economische status, smaak, geloof etc. Alleen een uniform zal het verschil niet verbergen, denk ik. En het verschil hoort ook niet verborgen te worden, vind ik. Ik bedoel, het kind komt er toch wel achter wie wat is. Ook het verschil in sociaal economische status hoort niet verborgen te worden, het is nou eenmaal zo. En de kinderen horen ermee te leven.

Mja, het uniform is zo wel weg. Maar er wordt nog wel een code beleid ingesteld }:|.
In de toekomst zal ik over de wereld heersen en als dat moment aangebroken is dan voer ik de uniformen weer in.
If not now, then when.
pi_119681799
GS - Balıkesir nu op tv, op ATV. Kupa maçı.

2-1 voor GS (ruststand).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 18:56:14 ]
pi_119682105
GS O+
pi_119683898
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Turkse gothics

Kedi kesen satanistler _O_
Alle gothics in het water gooien. Blijven ze drijven ---> op de brandstapel. Verdrinken ze ----> pech gehad.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Julis het volgende:

[..]

Het welbevinden van kinderen vind ik een sterk argument.

Dat klasseverschillen nu eenmaal een maatschappelijke realiteit zijn vind ik minder sterk. Als we dat aannemen mogen kinderen hun leraren bedreigen/ omkopen voor een hoger cijfer (als de schooldirecteur het maar niet merkt), omdat zulke dingen dagelijks gebeuren. Scholen hebben ook een opvoedkundige taak.

quote:
Als je tegen elke dresscode bent, mogen kinderen dus naakt of met een PKK-vlag-tattoo op hun voorhoofd op school verschijnen, besef je dat? :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 17:49 schreef fb12fb12 het volgende:
Beste turken
Er is een nieuwe turk bij gekomen namelijk.....
Fb12fb12

Selam aleykum
Hoi 'nieuweling' ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

In de toekomst zal ik over de wereld heersen en als dat moment aangebroken is dan voer ik de uniformen weer in.
Als je konijnenpakken verplicht stelt beloof ik niet in opstand te komen. Heil Yuri Boyka. _O_
pi_119683976
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:44 schreef zarGon het volgende:
GS - Balıkesir nu op tv, op ATV. Kupa maçı.

2-1 voor GS (ruststand).
4-1. w/
pi_119685037
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:
Als je konijnenpakken verplicht stelt beloof ik niet in opstand te komen. Heil Yuri Boyka. _O_
Als je überhaupt in opstand durft te komen dan laat ik je gewoon afschieten hoor. :')
If not now, then when.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:33:49 #212
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119686429
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

- De taal die je bezigt in topics verraadt dat je een kloon bent (zie o.a. KLB / Domme mensen op school).
- Vorige week hadden we nog iemand die postte onder de nick "1BJK903" (enigszins overeenkomsten met "fb12fb12").
- Ik vermoed dat je een kloon bent van de bovengenoemde.
waarom zou ik een kloon zijn dan? jullie mods kunnen toch ip zien komt die overeen? zo niet ben ik geen kloon heb wel iets beter te doen.
pi_119686431
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:

[..]

Alle gothics in het water gooien. Blijven ze drijven ---> op de brandstapel. Verdrinken ze ----> pech gehad.

[..]

Het welbevinden van kinderen vind ik een sterk argument.

Dat klasseverschillen nu eenmaal een maatschappelijke realiteit zijn vind ik minder sterk. Als we dat aannemen mogen kinderen hun leraren bedreigen/ omkopen voor een hoger cijfer (als de schooldirecteur het maar niet merkt), omdat zulke dingen dagelijks gebeuren. Scholen hebben ook een opvoedkundige taak.

Het welbevinden van kinderen kun je waarborgen door uniformen te dragen? Zodat ze niet inzien dat er mensen zijn die het minder hebben o.a. qua financiën? Ik had het meer over dat de kinderen dan leren omgaan met iedereen. Dat ze weten dat mensen van andere klassen niet per se beter of slechter zijn. En daar horen leraren natuurlijk ook rekening mee te houden, dat iedereen een gelijke behandeling krijgt ondanks de verschillen. Zo zien de kinderen eerder dat iedereen een gelijke behandeling hoort te krijgen. Je kunt niet iedereen zogenaamd gelijk laten lijken, daar heb je ook niets aan, denk ik. De kinderen moeten zien dat iedereen, rijk/arm/ongelovig/gelovig etc., gelijk wordt behandeld!

Ik neem even een voorbeeld uit het leven van Boeddha. Misschien ken je dit stukje al :P.

quote:
Zijn vader bouwde drie paleizen en Siddhartha Gautama bracht al zijn tijd door binnen de hoge muren van het paleis. Zo gingen de eerste 29 jaar van zijn leven voorbij. Toen Boeddha zeven dagen oud was, overleed zijn moeder. Zijn tante, de zus van zijn moeder, ontfermde zich over haar neefje. Op de leeftijd van zestien jaar trouwde Boeddha met de eveneens zestienjarige Yaśodharā. Samen kregen ze een zoon die de naam Rahula kreeg.

Spirituele zoektocht
Na 29 jaar ging hij echter diep nadenken over het leven en wilde zien hoe het 'echte' leven buiten het paleis was. Stiekem ging hij 's nachts de stad in, samen met zijn bediende. Tot zijn grote schrik zag hij een oude man, een zieke man en een dode man. Omdat hij door zijn beschermde opvoeding nog nooit een oude, zieke of dode man had gezien, vroeg hij zijn bediende om uitleg. Hij kreeg te horen dat alle mensen oud worden, ziekten oplopen en doodgaan. Dat dit normaal is. Ook zag Siddhartha Gautama een kalme en beheerste monnik voorbijlopen. Hij vroeg zijn bediende wat dit voor man was, en kreeg te horen dat het een monnik was die vrijwillig zijn bezittingen had opgegeven en een leven van eenvoud leidde, gericht op spirituele ontwikkeling. Kort daarna verliet Siddhartha het paleis en zijn familie (waaronder zijn jonge vrouw en kind) en ging hij leven als een monnik in de bossen van India.
...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Gautama_Boeddha
Je kunt de realiteit niet verbergen van mensen. En vooral niet door alleen uniformen. Zelfs paleizen zijn niet genoeg :P!

[ Bericht 0% gewijzigd door Julis op 27-11-2012 20:41:03 ]
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:35:02 #214
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119686478
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:40 schreef Bilge het volgende:

[..]

4-1. w/
Bedoel je die nieuweling sarcastisch?
pi_119686907
TURKIYE IN DE MEDIA

Om 21.30 gaan Herman op RTL4 naar Hollanders die falen met hun voedseltoko in het land van de Bir!
pi_119688022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

waarom zou ik een kloon zijn dan? jullie mods kunnen toch ip zien komt die overeen? zo niet ben ik geen kloon heb wel iets beter te doen.
Inderdaad. Stel dat jij een kloon bent dan krijgt een mod altijd een soort van waarschuwing boven een usericon te zien.
If not now, then when.
pi_119689431
Al die flats :') net Benidorm :')

Hello Mehmet, why you restaurant no work? :@
  dinsdag 27 november 2012 @ 21:35:40 #218
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119689444
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Inderdaad. Stel dat jij een kloon bent dan krijgt een mod altijd een soort van waarschuwing boven een usericon te zien.
En het is gewoon nutteloos
pi_119689583
Als Carla tien jaar geleden op vakantie in Turkije is,
valt ze als een blok voor de Turkse Mehmet en
verhuist ze uiteindelijk naar Turkije. Samen met
Mehmet begint ze `Restaurant Carla´ in Alanya, dat
loopt als een trein. Na enkele jaren wordt de huur drastisch verhoogd. Carla en Mehmet kunnen dit niet
betalen en beginnen een nieuw restaurant in het
nabijgelegen Mahmutlar, genaamd `The Golden Harp´.
Door de introductie van allinclusivehotels en de crisis
lopen de inkomsten van het restaurant terug. Daarbij
heeft Carla ook nog een erfelijke spierziekte, waardoor ze eigenlijk fysiek niet in staat is hard te werken. Zus
Aukje kan de ellendige situatie in Turkije niet langer
aanzien en doet een noodoproep aan Herman.
pi_119691826
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als je überhaupt in opstand durft te komen dan laat ik je gewoon afschieten hoor. :')
Dan wordt ik TT op twitter en stromen pleinen vol met woedende volksmassa's die hun anale fantasieën op jouw willen uitproberen. Geniet ervan. _O- Anno 2012 kun je beter vuilnisman zijn dan dictator, die goede oude tijd van Tito is niet meer. :'(
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:35 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Bedoel je die nieuweling sarcastisch?
Stel jezelf eens voor. Wie ben je, wat is je memleket en waarom steun je in hemelsnaam zo'n flikkerploeg?
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:27:12 #221
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119692473
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:15 schreef Bilge het volgende:

[..]

Dan wordt ik TT op twitter en stromen pleinen vol met woedende volksmassa's die hun anale fantasieën op jouw willen uitproberen. Geniet ervan. _O- Anno 2012 kun je beter vuilnisman zijn dan dictator, die goede oude tijd van Tito is niet meer. :'(

[..]

Stel jezelf eens voor. Wie ben je, wat is je memleket en waarom steun je in hemelsnaam zo'n flikkerploeg?
Oke
Hallo mijn naam is mehmet
Ik woon in nederland mijn ouders zijn turks
Ik ben voor fenerbahce omdat ze een topploeg zijn :P
Einde.
pi_119692882
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Oke
Einde.
Jij bent zelf geen Turk?
pi_119693234
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef Julis het volgende:

[..]

Het welbevinden van kinderen kun je waarborgen door uniformen te dragen? Zodat ze niet inzien dat er mensen zijn die het minder hebben o.a. qua financiën? Ik had het meer over dat de kinderen dan leren omgaan met iedereen. Dat ze weten dat mensen van andere klassen niet per se beter of slechter zijn. En daar horen leraren natuurlijk ook rekening mee te houden, dat iedereen een gelijke behandeling krijgt ondanks de verschillen. Zo zien de kinderen eerder dat iedereen een gelijke behandeling hoort te krijgen. Je kunt niet iedereen zogenaamd gelijk laten lijken, daar heb je ook niets aan, denk ik. De kinderen moeten zien dat iedereen, rijk/arm/ongelovig/gelovig etc., gelijk wordt behandeld!

Ik neem even een voorbeeld uit het leven van Boeddha. Misschien ken je dit stukje al :P.

[..]

Je kunt de realiteit niet verbergen van mensen. En vooral niet door alleen uniformen. Zelfs paleizen zijn niet genoeg :P!
Miscommunicatie detected... Vrije kleerkeuze verdedigde jij met twee argumenten: het welbevinden van kinderen en het kennis nemen van de maatschappelijke realiteit. Jouw eerste argument vond ik sterk, ik denk ook dat kinderen zich beter zullen voelen als ze hun kleren zelf mogen kiezen, wat indirect hun studieresultaten zal verbeteren. Het tweede argument, dat de maatschappij ongelijk is en de school hen daarop moet voorbereiden vond ik minder sterk, omdat ik de mierenneuker wilde uithangen scholen ook een idealistische/ opvoedkundige taak horen te hebben; als scholen de maatschappij 1 op 1 kopiëren moeten we ook toestaan dat leerlingen hun leraren omkopen en bedreigen. In je nieuwe betoog verfijn je jouw tweede argument, door te stellen dat scholen de maatschappelijke realiteit niet moeten verbergen, maar ondanks die zichtbare verschillen de verschillende klassen gelijk moeten behandelen. Daar moet ik je gelijk geven. Dit is zelfs een effectievere manier om gelijkheid bij te brengen dan het verbergen van verschillen. Althans, in een klasse-maatschappij. Al met al 2 argumenten voor vrije kleerkeuze. Het enige argument tegen blijft dan het eeuwige gezever dat overblijft over wel/ niet toelaatbare kleren, dat je dan krijgt. Is het rokje niet te kort, zijn de kleren niet politiek, blablabla. Met een uniform voorkom je dat.

Dat verhaal over Boeddha kende ik nog niet, het doet me denken aan het 'als ze geen brood hebben eten ze maar cake-verhaal. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Oke
Einde.
Welkom Mehmet. :)
Over Fenerbahce denken we hetzelfde. Ik noem ze flikkers, jij top. Dat doet me deugd. ;)
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:42:48 #224
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119693456
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef Bilge het volgende:

[..]

Miscommunicatie detected... Vrije kleerkeuze verdedigde jij met twee argumenten: het welbevinden van kinderen en het kennis nemen van de maatschappelijke realiteit. Jouw eerste argument vond ik sterk, ik denk ook dat kinderen zich beter zullen voelen als ze hun kleren zelf mogen kiezen, wat indirect hun studieresultaten zal verbeteren. Het tweede argument, dat de maatschappij ongelijk is en de school hen daarop moet voorbereiden vond ik minder sterk, omdat ik de mierenneuker wilde uithangen scholen ook een idealistische/ opvoedkundige taak horen te hebben; als scholen de maatschappij 1 op 1 kopiëren moeten we ook toestaan dat leerlingen hun leraren omkopen en bedreigen. In je nieuwe betoog verfijn je jouw tweede argument, door te stellen dat scholen de maatschappelijke realiteit niet moeten verbergen, maar ondanks die zichtbare verschillen de verschillende klassen gelijk moeten behandelen. Daar moet ik je gelijk geven. Dit is zelfs een effectievere manier om gelijkheid bij te brengen dan het verbergen van verschillen. Althans, in een klasse-maatschappij. Al met al 2 argumenten voor vrije kleerkeuze. Het enige argument tegen blijft dan het eeuwige gezever dat overblijft over wel/ niet toelaatbare kleren, dat je dan krijgt. Is het rokje niet te kort, zijn de kleren niet politiek, blablabla. Met een uniform voorkom je dat.

Dat verhaal over Boeddha kende ik nog niet, het doet me denken aan het 'als ze geen brood hebben eten ze maar cake-verhaal. :P

[..]

Welkom Mehmet. :)
Over Fenerbahce denken we hetzelfde. Ik noem ze flikkers, jij top. Dat doet me deugd. ;)
Oeps verkeerde woord gebruikt
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:43:36 #225
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119693507
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:33 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Jij bent zelf geen Turk?
Ik heb turks bloed ga elk jaar 2x naar turkije heb familie daar dus ja ik ben een Turk
pi_119693599
@ Bortecinem, als we de meet verplaatsen naar deze DNA-shop kom je toch zeker wel ?

@ fb12fb12: wat ben je beleefd. :@ Wat is je leeftijd eigenlijk?
pi_119693665
Vraag/stelling:
Je bent getrouwd, je hebt kinderen, zou je de Turkse nationaliteit voor ze aanvragen?
pi_119693698
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:43 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Ik heb turks bloed
Dat heeft iedereen, alle volkeren stammen van de Turken af!
Uit welk oord van Bir komt je baba?
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:47:03 #229
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119693714
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef Bilge het volgende:
@ Bortecinem, als we de meet verplaatsen naar deze DNA-shop kom je toch zeker wel ?

@ fb12fb12: wat ben je beleefd. :@ Wat is je leeftijd eigenlijk?
Laten we zeggen jong
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:48:21 #230
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119693792
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:46 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat heeft iedereen, alle volkeren stammen van de Turken af!
Uit welk oord van Bir komt je baba?
Wat bedoel je van oord van Bir als ik vragen mag namelijk nog nooit van gehoord
pi_119693806
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:47 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Laten we zeggen jong
12?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:46 schreef xaban06 het volgende:
Vraag/stelling:
Je bent getrouwd, je hebt kinderen, zou je de Turkse nationaliteit voor ze aanvragen?
Die krijg je automatisch, maar ik zou de Turkse nationaliteit niet laten intrekken. Het enige nadeel is de dienstplicht voor jongens, voor de rest biedt het alleen maar voordelen.
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:49:06 #232
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119693846
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:46 schreef xaban06 het volgende:
Vraag/stelling:
Licht eraan wat je vrouw er van denkt
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:50:09 #233
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119693906
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:

[..]

12?

[..]

Die krijg je automatisch, maar ik zou de Turkse nationaliteit niet laten intrekken. Het enige nadeel is de dienstplicht voor jongens, voor de rest biedt het alleen maar voordelen.
Als ik het zeg krijg ik vast allemaal kinderachtige reacties erop en wordt ik niet meer serieus genomen.
pi_119693955
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef fb12fb12 het volgende:
Als ik het zeg krijg ik vast allemaal kinderachtige reacties erop en wordt ik niet meer serieus genomen.
_O- _O-
pi_119694531
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:

[..]

12?

[..]

Automatisch? Als jij je kind niet meld bij de ambassade, dan ook?
pi_119694908
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Hier beweer je in 3 havo te zitten en hier in 4 havo. :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik heb het even nagevraagd. Aanmelding bij het consulaat is idd een vereiste, je hebt gelijk. :)

Twijfel jij soms over de Turkse identiteit van je kind(eren)?
pi_119694938
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef Bilge het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het even nagevraagd. Aanmelding is idd een vereiste, je hebt gelijk. :)

Wij hebben de kleine namelijk niet aangemeld :)
pi_119695045
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wij hebben de kleine namelijk niet aangemeld :)
Waarom?
pi_119695529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef Bilge het volgende:

[..]

Waarom?
Eerst vanwege moeilijke bevalling en nasleep. Later geen aandacht meer aan besteed.

Als ik ergens niet heen wil en me aan irriteer is het de Turkse ambassade.
  dinsdag 27 november 2012 @ 23:28:19 #240
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119695784
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef Bilge het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het even nagevraagd. Aanmelding bij het consulaat is idd een vereiste, je hebt gelijk. :)

Excuseer mij een foutje gemaakt
pi_119695813
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef Bilge het volgende:

[..]

Dat 'geen brood, dan maar cake'-verhaal van Marie Antoinette kende ik nog niet :D. Maar dat heeft idd ook dezelfde context. Tja, zo heeft alles zijn consequenties natuurlijk. Een uniform is wel makkelijker te controleren als je toch kledingvoorschriften invoert :P. Hmmmmm.
pi_119696373
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Als ik ergens niet heen wil en me aan erger is het de Turkse ambassade.
14.gif. Mee eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2012 23:42:04 ]
pi_119696480
quote:

[..]

Eerst vanwege moeilijke bevalling en nasleep. Later geen aandacht meer aan besteed.

Als ik ergens niet heen wil en me aan irriteer is het de Turkse ambassade.
Verschrikkelijk! Sinds kort mogen Europese Turken tijdens de Turkse verkiezingen stemmen in hun woonland bij een consulaat. Wat een ramp zal dat worden, we gaan zo hard voor lul staan. :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:28 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Excuseer mij een foutje gemaakt
Birdaha olmasin bak. Bundan böyle gözüm üstünde, ona göre. }:|
pi_119696632
quote:

[..]

Moet volgens mij overigens binnen een bepaalde tijd gedaan worden. Even opzoeken.
  dinsdag 27 november 2012 @ 23:47:53 #246
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119696639
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:44 schreef Bilge het volgende:

[..]

Verschrikkelijk! Sinds kort mogen Europese Turken tijdens de Turkse verkiezingen stemmen in hun woonland bij een consulaat. Wat een ramp zal dat worden, we gaan zo hard voor lul staan. :')

[..]

Birdaha olmasin bak. Bundan böyle gözüm üstünde, ona göre. }:|
Tamam abi/abla
pi_119696821
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

quote:
Genel

Doğum işlemleri için anne veya babadan birinin başvurusu yeterlidir. Anne veya babadan herhangi biri yabancı uyrukluysa, Türk vatandaşı olan tarafın başvurusu gerekmektedir.

Nüfus mevzuatımız uyarınca, Türk vatandaşlarının yurtdışında doğan çocuklarıyla ilgili bildirimleri, doğum tarihinden itibaren 60 gün içerisinde görev bölgesinde yaşadıkları Büyükelçiliğe / Başkonsolosluğa yapmaları gerekmektedir. 60 günlük yasal süre içinde doğumun bildirilmesi halinde, çocuk için düzenlenecek nüfus cüzdanından değerli kağıt bedeli alınmaz. Doğumun 60 günden daha geç bildirilmesi halinde düzenlenecek nüfus cüzdanı için değerli kağıt bedeli ile birlikte idari para cezası alınır.

Yurtdışında doğan çocukların nüfusa kayıt işlemleri, ilke olarak doğumun gerçekleştiği yere en yakın Büyükelçilik / Başkonsolosluk aracılığıyla yaptırılabilir. Olağanüstü durumlarda ebeveynin veya kanuni vekillerinin Türkiye'de nüfusa kayıtlı oldukları nüfus müdürlüklerine çocuğun uluslararası doğum belgesiyle başvurarak, tescil işlemini yaptırmaları mümkündür.

(...)

Çocuğunuz doğumla birlikte topraklarında doğduğu ülkenin vatandaşlığını da kazandıysa, bu durumun nüfus kütüklerine tescil edilmesi için “ÇOK VATANDAŞLIĞA AİT BAŞVURU FORMU"nu da doldurulması gerekmektedir.

Çocuğun Türkiye’deki nüfus kütüğünde doğum tescili tamamlandıktan sonra, doğum bildirimi yasal süre içinde (60 gün) yapılmış ise posta sistemi güvenli olan ülkelerde çocuğun nüfus cüzdanı iadeli taahhütlü postayla Konsolosluk tarafından adresinize gönderilecektir. Bildirimin yasal süre içinde yapılmamış olması halinde Konsolosluk tarafından adresinize doğum tescil işleminin tamamlandığını bildiren ve nüfus cüzdanı başvurusu için gerekli bilgi ve belgeleri içeren bir bilgilendirme yazısı gönderilecektir.

Gerekli Belgeler
• Evlenme cüzdanınızın fotokopisi (tereddüt halinde Temsilciliğimizce aslı da istenebilir)
• Anne ve babanın nüfus cüzdanlarının fotokopileri. Eşlerden biri yabancı uyruklu ise yabancı uyruklu eşin doğum belgesi veya fotokopisi,
• Çocuğunuzun doğumuna ilişkin olarak yetkili yabancı makamdan alınmış doğum belgesinin aslı (Birth Certificate)

Bron: http://www.konsolosluk.gov.tr/nl/tr/Dogum_tescili.aspx.
pi_119697324
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 23:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Had het zelf ookal gevonden, bedankt. Nu maar hopen dat de boete meevalt :)
pi_119699833
GC / Winkelmedewerkers, gebeurt dit ook in Nederland?

wat

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 03:58:21 ]
pi_119700006
*O*
  woensdag 28 november 2012 @ 07:52:23 #251
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119700312
Gunaydin
pi_119700465
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 07:52 schreef fb12fb12 het volgende:
Gunaydin
Hayirli sabahlar, nasilsin?

Ambi is trouwens best chill, praat met haar via DM. Aardige meid :Y
pi_119701550
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 08:13 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Aaight, check hem hosselen dan. Mashallah broeder !
pi_119701736
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

:') Hosselen via FOK is zoooooo zielig.
pi_119702040
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:40 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:') Hosselen via FOK is zoooooo zielig.
Geef dan je telefoon nummer!
pi_119702055
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik heb geleerd van jou man, jij weet hoe je die chicks hosselt op Fok! toch *)
pi_119702091
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik heb geleerd van jou man, jij weet hoe je die chicks hosseld op Fok! toch *)
Hamdoulillah.
pi_119702120
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:57 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hamdoulillah.
Nee man, ik doe niet aan chicks hosselen.

Ik ben niet zo :X
pi_119702150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik heb geleerd van jou man, jij weet hoe je die chicks hosselt op Fok! toch *)
Weiss heeft geen ervaring met vrouwen die uitdagend zijn, da's wel duidelijk.
Sen ona bakma.
pi_119702173
quote:
16s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Sen ona bakma.
Okay, geef me maar tips hoe ik jou het beste kan benaderen dan.
pi_119702191
quote:
16s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Sen ona bakma.
Ik ook van jou schat *;
pi_119702274
quote:
17s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Okay, geef me maar tips hoe ik jou het beste kan benaderen dan.
Ik weet dat jij zo niet bent. :*
  woensdag 28 november 2012 @ 10:10:50 #263
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119702384
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 08:13 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Istte okul hayatti dus kort gezegt kut
pi_119702412
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Noldu lan :D heb je weer een repetitie :') sevsinler :D
pi_119702488
Gutenmorgen *O*
pi_119702572
JFM mag ik jou hosselen ?
pi_119702586
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef Weissman het volgende:
helaas. Ben al verkocht.
pi_119702591
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik weet dat jij zo niet bent. :*
Even een kloon aanmaken en opnieuw proberen dan maar?
pi_119702596
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

helaas. Ben al verkocht.
Inderdaad... bezorging is wel heel erg traag, wanneer kom je nou?
pi_119702615
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:18 schreef Weissman het volgende:
JFM is van mij.
pi_119702620
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Wacht maar tot je werkt. "Ik mis het schoolleven", wanneer je op pensioen bent, "ik mis het werken", wanneer je in je kist ligt "ik mis leven".
pi_119702628
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef Ambipur het volgende:

[..]

JFM is van mij.
Jij bent van mij, dus ik own JFM automatisch.
pi_119702634
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Inderdaad... bezorging is wel heel erg traag, wanneer kom je nou?
Ben al bij het goede adres afgeleverd hoor :6

Ambi ik heb gisteren gerend en het was GEWELDIG.
pi_119702655
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Goed zo! Ging het een beetje? Het gevoel erna is lekker, he? Ik ga vanavond weer :)
pi_119702668
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij bent van mij, dus ik own JFM automatisch.
Ik ben van jou, vay be.. Je hosselt dus stiekem ook.
pi_119702678
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ja? Dan heb ik het foute adres ingevuld... Even een formulier invullen, kijken of ik een schadeclaim kan krijgen en mijn bruidsschat kan herroepen.
pi_119702684
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik ben van jou, vay be.. Je hosselt dus stiekem ook.
Shit, je hebt me door :@
pi_119702753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja? Dan heb ik het foute adres ingevuld... Even een formulier invullen, kijken of ik een schadeclaim kan krijgen en mijn bruidsschat kan herroepen.
NIET WOAH :6
pi_119702760
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Goed zo! Ging het een beetje? Het gevoel erna is lekker, he? Ik ga vanavond weer :)
Ja ik morgen *O*
pi_119702763
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

NIET WOAH :6
Am I not good enough for you?

Okay =(
pi_119704216
Jullie gaan jfm nog eens wegjagen met jullie 'grapjes'
  woensdag 28 november 2012 @ 11:50:38 #282
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119705292
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wacht maar tot je werkt. "Ik mis het schoolleven", wanneer je op pensioen bent, "ik mis het werken", wanneer je in je kist ligt "ik mis leven".
Ik zal nooit het schoolleven missen dat is zeker
  woensdag 28 november 2012 @ 11:52:37 #283
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119705364
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Noldu lan :D heb je weer een repetitie :') sevsinler :D
Wat weet je van 7 uur opstaan en biologie duits en frans op 1 dag te hebben
pi_119705903
Haha awh. Succes.
pi_119705928
Arcadia, check je track & trace, jfm is wel goed aangekomen 8-)
Hint: 077.. })
Quote van Tjabbo:
  woensdag 28 november 2012 @ 12:14:51 #286
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119706055
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Ayca het volgende:
Haha awh. Succes.
Gelukkig ben ik 2 uur klaar :)
pi_119706847
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Wat weet jij van dikke rook in een E klasse ?
pi_119707091
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

_O-.

Schattig, wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2012 12:49:46 ]
  woensdag 28 november 2012 @ 14:00:06 #289
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119709410
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat weet jij van dikke rook in een E klasse ?
Wat weet jij van koude handen op de fiets
pi_119709492
Hoe oud was je nou? Memleket? :+
  woensdag 28 november 2012 @ 14:15:40 #291
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_119709919
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Arme schat, word je gepest op school? :')
This isn't even my final form.
pi_119711640
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef fb12fb12 het volgende:

[..]

Ik stond elke dag half 6 op om 15 km te fietsen en had meestal wel meerdere toetsen per dag, waarna ik pas weer elke dag rond 6 uur weer thuis was. En ik zie mezelf niet als bikkel, vooral niet als je leven bestudeerd van de "oudere" Turken. Onze struggles zijn 0,0 waard.
pi_119711653
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Arcadia, check je track & trace, jfm is wel goed aangekomen 8-)
Hint: 077.. })
Ik heb haar aangetekend laten verzenden en iemand heeft mijn handtekening vervalst :(
pi_119711876
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Schattig, wel.
hey ouwe hoe issie tijd niet gesproken gozer alles rustigg
pi_119712258
Gulmez, ik geef je vuist op je borstkas en geef je zo een klaplong.

Zou ik een rapper met punchlines kunnen worden denk je?
pi_119712338
quote:
13s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef Triggershot het volgende:
Jullie gaan jfm nog eens wegjagen met jullie 'grapjes'
Betwijfel het, ik heb een speciale JFM magneet in mijn hart, she can't run away
pi_119712529
quote:
17s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:26 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Betwijfel het, ik heb een speciale JFM magneet in mijn hart, she can't run away
Nah, sorry, ik hou JFM toch voor mezelf.
pi_119712666
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nah, sorry, ik hou JFM toch voor mezelf.
Ga ervoor zou ik zeggen. Duidelijk wie ze zou kiezen.
pi_119712705
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ga ervoor zou ik zeggen. Duidelijk wie ze zou kiezen.
Wie zou ze kiezen dan?
pi_119712732
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie zou ze kiezen dan?
Jou :'(
pi_119712762
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:37 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jou :'(