SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Nee, maar ik behoor wel tot de meerderheid die hier -destijds- actief heeft gepost en een ruime tijd hier kom kijken, praten en discussieren, die vind dat jij wellicht een klein beetje mag dimmen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:24 schreef Ambipur het volgende:
Turq, jij hoort ook al bij de meerderheid, die me liever ziet gaan?
Wauw, mannen die zich als gancik gedragen.....quote:Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, maar ik behoor wel tot de meerderheid die hier -destijds- actief heeft gepost en een ruime tijd hier kom kijken, praten en discussieren, die vind dat jij wellicht een klein beetje mag dimmen.
Dat je ongesteld bent begrijpen we wel, eens in de maand willen we wel een oogje dicht doen, maar je gebitch wordt de laatste tijd zo erg dat dit geen ongesteldheids periode meer is maar echt irritant.
Je komt pas net kijken, wat is het? 2 maanden? En gelijk geblokt door zG, (misschien ook anderen?), mensen ontlopen je posts, of zelfs de hele topic, ik heb een stortbui aan klachten over je gekregen via DM, PM en zelfs whats app..
Je bent een leuke dame die weet wat haar standpunt is, je bent recht voor je raap maar kleineert, irriteert en 'bitcht' heel snel iemand zonder dat je het zelf in de gaten hebt..
Ik wil je wel graag zien irl, ik ben een best neutraal persoon die me tegenwoordig maar terugtrekt als ik posts ziet waar ik liever niet tussen wil kruipen of niks in te brengen heb..
Je hebt het sfeer hier echt veranderd, en dat mag je gerust weten. Dit denk ik zelf namelijk niet alleen, maar meerdere personen..
Namen geef ik liever niet prijs, als er mensen zichzelf hier in herkennen mogen zij zichzelf kenbaar maken of zwijgen als ze liever anoniem willen blijven..
quote:Op maandag 26 november 2012 22:46 schreef leeell het volgende:
ambi, je gaat er gemakshalve wel vanuit dat iedereen een directe persoonlijkheid/handelswijze heeft, niet iedereen kan dat zomaar. sommige slikken dat liever in.
zogenaamd in londen.quote:Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef amenth het volgende:
hey ik zeg dat we het gewoon gezellig houden we zijn after all allemaal van dezelfde schepper gemaakt dat we het niet allemaal kennen vinden is best logisch daarom moet je tegenwoordig een strap hebben liggen voor mensen met jaloezie en boze ogen maar kijk asl we meeten kenne jullie gewoon gezellig houden toch ik ben ook gwn chill in t echt mara jammer genoeg ben ik dan in londen anders kwam ik sowieso wel maar veel plezier en niemand uitsluiten dat is niet hoewe met elkaar moeten willen omgaan iederen heeft zn struggles en uit deze anderes met name op het internet
je trekt gauw een conclusie voor jezelf die je hier dan ook direct neerplempt tegen de ander, bij sommige kan dat best, bij sommige kan je dat misschien beter voor je houden of nuanceren (of in een later stadium ter berde brengen)quote:Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dat zal wel zo zijn, maar als ik niet weet, waar ik verkeerd in handel, dan weet ik niet dat mensen zich daaraan storen.
Dit is hoe ik ben. Ik ben niet achterbaks en ben erg direct. Bezorgt me IRL ook wel last, hoor.. Maar als mensen mij kunnen vertellen, waar ze zich aan storen, wil ik me er best voor in zetten.
?????? aan wie misschien was ik toen dronken kan i kniet herinneren manquote:Op maandag 26 november 2012 22:51 schreef xminator het volgende:
[..]
zogenaamd in londen.
Met je doodsbedreigingen via DM
Nice, goede feedback.. Zal hier de volgende keer eens aandenken. Dank je.quote:Op maandag 26 november 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
[..]
je trekt gauw een conclusie voor jezelf die je hier dan ook direct neerplempt tegen de ander, bij sommige kan dat best, bij sommige kan je dat misschien beter voor je houden of nuanceren (of in een later stadium ter berde brengen)
Luister, noem mij geen gancik of dit of dat.. Hou gewoon je woordjes liever voor je..quote:Op maandag 26 november 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wauw, mannen die zich als gancik gedragen.....
Als dit de heersende mening is, waarom zegt niemand dit dan recht voor zijn raap? Over zG moet je niet zo praten, daar verschilt jouw mening blijkbaar elke dag over.
Damn, dat mensen zich zoooooo kunnen storen aan iemand die op Fok post en mij dan niet aanspreken? Ik ben echt geen kutwijf, hoor. Als mensen mij op een normale manier aanspreken en mij een spiegel voorhouden, dan luister ik daar echt wel naar. Maar niet op de zG stijl, want dat vind ik een betweter. Als je problemen met mij hebt, talk to me.. Ik eet je echt niet op en sta open voor nette feedback. Niet dat achterbakse gancik gedoe zoals TTs en elkaar DM'en etc..![]()
Jullie zijn geen 16 meer. Ik mag overkomen als een takkewijf, ik ben het niet.
Dusssssssss mensen die wat vinden over mij: DM me met goede feedback. Kijken we dan verder.
wat bedoel je ik heb maar 1 accound manquote:Op maandag 26 november 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:
Amenth, dat gesprek had ik met je andere kloon, hoor..
Lange tekst.. Maarre, heeft iedereen hier een hiërarchie dan? Na wie kom ik?quote:Op maandag 26 november 2012 22:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Luister, noem mij geen gancik of dit of dat.. Hou gewoon je woordjes liever voor je..
Mijn mening over zG is mijn mening, die wil ik ook graag voor me houden, net zoals ik een mening heb voor ieder ander hier, wat niet per definitie wil zeggen dat het slecht is of goed.
En wie ben jij om te eisen dat mensen jou normaal moeten aanspreken? Hayirdir? Ben jij opeens Queen Latifa hier ofzo? Jij komt net kijken hier en opeens voel je je zelf de 'abla in tha house' en kleineert elke boy hier om zijn ding, omdat jij blijkbaar weet wat sex is en wij allemaal 'maagd' moeten dood gaan.. c'mon, waar gaat het nog over? Elke fucking topic over jou afkick verschijnselen en dat je weer een dag zonder sigaret heb doorgebracht, leuk, echt top! Open een blog zou ik zeggen?
Je volume mag gewoon wat lager, je zelf-eer gevoel ook, je bent echt niet meer of minder dan een ander hier, we zijn allemaal gelijk. Niemand is verplicht jou als 'ablasi' te zien, je bent niet veel ouder dan elk ander gemiddeld user hier, dus dit gaat zowiezo niet voor jou op..
Nogmaals, ik heb niks tegen je, het doet mij ook vrij weinig tot niks als je hier weer wat op te zeggen hebt, alleen maak een goede woordkeuze, ik ben niet echt gediend van dat gancik mancik enzo..
En de reden waarom je dit van mij hoort en niet van anderen is denk ik omdat iedereen het voor zich houdt en jij mij zojuist om mijn mening gevraagd heb die ik voor de rest van de mensen ook geuit heb..
quote:
Opeens, vanaf mijn 16 ongeveerquote:
ja man maar ls je uitga doe je dan oordop in of nie want er na is ie altijd gigantisch hard bi jmijquote:Op maandag 26 november 2012 23:00 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Opeens, vanaf mijn 16 ongeveer. Maar ik ben het gewend. Gewoon heel veel muziek luisteren en het gepiep/geruis negeren. Ik hoor het nu vooral wanneer ik erop concentreer.
Bedanktquote:
Lange tekst of niet, ik wil het niet met 2 woorden uitleggen, ik dacht ik onderbouw het en zeg het zo duidelijk mogelijk..quote:Op maandag 26 november 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lange tekst.. Maarre, heeft iedereen hier een hiërarchie dan? Na wie kom ik?
Als ik iets verkeerds doe, mag je mij op dat moment aanspreken, niet 10 dagen later. Ik ben geen abla, geen Queen Latifa.
Je begrijpt dat je tekst bijzonder belerend overkomt en je nu dingen achteraf zegt, wat het lastig maakt om er redelijk op te reageren?
ja maar als je whiskey drink ofzo en goed chill dan hoor jehm bijna nietquote:Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echt vervelend want soms kan je onwijs van stilte genieten.
Ik ga niet uit, man. Ik ben saaiquote:Op maandag 26 november 2012 23:04 schreef amenth het volgende:
[..]
ja man maar ls je uitga doe je dan oordop in of nie want er na is ie altijd gigantisch hard bi jmij
Auch! Hoe is dat dan weer gebeurd? Een pckast ontploffen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:04 schreef xminator het volgende:
Heb het ook wel eens wanneer ik enorm moe ben. Ooit een pckast naast mn hoofd ontploft
lol net so saai xDquote:Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga niet uit, man. Ik ben saai. Oordopjes in doen kunnen averechts werken trouwens. Dan kun je het geruis/gepiep juist goed horen. Mja, om beschadiging tegen te gaan in o.a. disco's zijn oordopjes wel ideaal natuurlijk
.
Ja, snap ikquote:Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Echt vervelend want soms kan je onwijs van stilte genieten.
of als zG praat.quote:Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga niet uit, man. Ik ben saai. Oordopjes in doen kunnen averechts werken trouwens. Dan kun je het geruis/gepiep juist goed horen. Mja, om beschadiging tegen te gaan in o.a. disco's zijn oordopjes wel ideaal natuurlijk
.
Ik kan niet tussen de regels doorlezen, gewoon straight aangevenquote:Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Lange tekst of niet, ik wil het niet met 2 woorden uitleggen, ik dacht ik onderbouw het en zeg het zo duidelijk mogelijk..
Soms slikken mensen dingen, (niet doordenken jullie), ze denken: Ach, fuck it het waait wel over, maar nee.. Of die Ambi die begrijpt het wel..
En het is dat IK dat zeg, als het aan anderen lag zou dit topic allang door jou gebitch uitgebloed zijn ben ik bang..
Nogmaals, no offence.. Maar jou toon jegens anderen, je kleinerend gedrag, betweterigheid, aandacht zoekerij e.d. speelt allemaal wat rol..
Maar het belangrijkste is dat je denkt dat je eeuwen lang hier rolt en zo omgaat met de users terwijl je maar net de hoek om komt kijken.. Anladinmi, ablasi?
Ambi ik heb vaak aangegeven dat je werkelijk iedere dag wel aan het klagen bent, werd mij niet in dank afgenomen o.a. door jou zelf.quote:Op maandag 26 november 2012 23:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan niet tussen de regels doorlezen, gewoon straight aangeven![]()
Maar, ik wil mijn directheid best wel doseren, hoor? Als dat mensen blij maakt?
Vind het alleen een enorme tegenvaller, dat velen niet zo direct zijn mij even een DM te sturen als ik weer eens hinderlijk ben. Ik noem het schijnheilig gedrag als je wel een ander via de Whatsapp over mij appt.Vallah Turq, sorry, ama hierom heb ik echt hard gelachen. Is gewoon raar.
Verder, zal er op letten hoor, althans, ik zal het proberen. Bedankt dat jij wel zo eerlijk genoeg bent, dat gewoon in mijn face te gooien. I appreciate.
Dan komen die oordopjes zeker mooi van pas!!!quote:Op maandag 26 november 2012 23:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, hij praat gelukkig wel veel. Gelukkig!!!!
True.. Maar het is de toon die de muziek maakt, he?quote:Op maandag 26 november 2012 23:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ambi ik heb vaak aangegeven dat je werkelijk iedere dag wel aan het klagen bent, werd mij niet in dank afgenomen o.a. door jou zelf.
Mensen klagen over jouw toon meid.quote:Op maandag 26 november 2012 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True.. Maar het is de toon die de muziek maakt, he?
Een debiel die hem niet wil erkennen tho.quote:Op maandag 26 november 2012 23:10 schreef amenth het volgende:
zargon is echt de leider hier heb ik het idee ookal haatie mij heb ik wel goed voor zn controle over jullie hijs echt zwaar de ferik van dit forum
nice man die route reed ik vroeger ook vaakquote:Op maandag 26 november 2012 23:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet echt, Amsterdam op en af rijden vanuit Den Haag
Wat doe je dan?quote:Op maandag 26 november 2012 23:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet echt, Amsterdam op en af rijden vanuit Den Haag
quote:Op maandag 26 november 2012 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan komen die oordopjes zeker mooi van pas!!!
Verder gecmis olsun
Ja, maar dat mag de volgende x straight in mijn gezicht en niet zo achterbaksquote:Op maandag 26 november 2012 23:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mensen klagen over jouw toon meid.
Anlamadin galiba, sallaquote:Op maandag 26 november 2012 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag de volgende x straight in mijn gezicht en niet zo achterbaks
Anladim..quote:Op maandag 26 november 2012 23:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Anlamadin galiba, sallaVerder ben je IRL wel een toffe meid denk ik.
Nogmaals, veel mensen durven het niet, willen het niet of kunnen het niet. Zij moeten je uiteindelijk nog in je ogen kunnen kijken op de meet..quote:Op maandag 26 november 2012 23:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan niet tussen de regels doorlezen, gewoon straight aangeven![]()
Maar, ik wil mijn directheid best wel doseren, hoor? Als dat mensen blij maakt?
Vind het alleen een enorme tegenvaller, dat velen niet zo direct zijn mij even een DM te sturen als ik weer eens hinderlijk ben. Ik noem het schijnheilig gedrag als je wel een ander via de Whatsapp over mij appt.Vallah Turq, sorry, ama hierom heb ik echt hard gelachen. Is gewoon raar.
Verder, zal er op letten hoor, althans, ik zal het proberen. Bedankt dat jij wel zo eerlijk genoeg bent, dat gewoon in mijn face te gooien. I appreciate.
dat ze over je wappen is idd wel een zorgwekkende situatie, sowieso roddelen via dm op een forum ;') maak j niet druk meeste haat komt uit jaloezie blijf je din doen want je wet je bentgeen meeloper sommige gaandan hatenquote:Op maandag 26 november 2012 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag de volgende x straight in mijn gezicht en niet zo achterbaks
Beter word je dat niet.quote:Op maandag 26 november 2012 23:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nogmaals, veel mensen durven het niet, willen het niet of kunnen het niet. Zij moeten je uiteindelijk nog in je ogen kunnen kijken op de meet..
En zo iets als 'Als mensen blij maakt' is weer zo iets. Je hoeft niemand blij te maken, dat is niet jou taak. Zorg er alleen voor dat je mensen in hun eigen waarde laat..
En scheinheilig wil ik die mensen ook niet noemen, niet iedereen heeft het zelfde karakter..
Mijn ex zei ooit tegen mij: Turq, beter wordt je nu gekwetst door de waarheid, dan getroost met een leugen..
IRL kwets ik mensen niet.. Beter word ik gekwetst door de waarheid. Maar je hoeft niet voor die mensen op te komen, het is schijnheilig, naar mijn mening. Ik ben dit niet gewend, zulke mensen heb ik namelijk verbannen uit mijn leven en dit dan hier te horen is apart.quote:Op maandag 26 november 2012 23:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nogmaals, veel mensen durven het niet, willen het niet of kunnen het niet. Zij moeten je uiteindelijk nog in je ogen kunnen kijken op de meet..
En zo iets als 'Als mensen blij maakt' is weer zo iets. Je hoeft niemand blij te maken, dat is niet jou taak. Zorg er alleen voor dat je mensen in hun eigen waarde laat..
En scheinheilig wil ik die mensen ook niet noemen, niet iedereen heeft het zelfde karakter..
Mijn ex zei ooit tegen mij: Turq, beter wordt je nu gekwetst door de waarheid, dan getroost met een leugen..
Nee, ik heb gewoon mijn werktijden, maar daarnaast ben ik ook freelancer en bied mij aan voor spoed opdrachten. Iedere uur dat ze eruit liggen kunnen ze geen omzet draaien.quote:Op maandag 26 november 2012 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je dan 24/7 beschikbaar zijn?
Vatanhaini kafir.quote:Op maandag 26 november 2012 23:22 schreef Julis het volgende:
Ik denk dat ik weet wat het probleem is, de meet is te vroeg gepland. huuuu. Nee, nee, de meet gaat wel door. En ik wil Ambi IRL ontmoeten.
Neee... Zat op deze website en vond de meest prachtigste quotes..quote:Op maandag 26 november 2012 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, Ambi, ook Harry Potter-lezer?
''I solemnly swear that I am up to no good.''
TS, I know you kinda hate me.. Maar ik geniet er wel van, dat je toch op elke opmerking richting mij reageert, om een reactie van mij te ontlokken. Ik vind je enorm lief en hoop dat je zo doorgaat.quote:
O, is van Harry Potter namelijk. Maar bedankt voor de link.quote:Op maandag 26 november 2012 23:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neee... Zat op deze website en vond de meest prachtigste quotes..
http://www.goodreads.com/quotes Site is een echte aanrader!
Watquote:Op maandag 26 november 2012 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TS, I know you kinda hate me.. Maar ik geniet er wel van, dat je toch op elke opmerking richting mij reageert, om een reactie van mij te ontlokken. Ik vind je enorm lief en hoop dat je zo doorgaat.
Ik geloof er ook sterk in dat je een aardige dame bent irl, maar deels door je leeftijd (i guess) wil je niks aannemen van anderen, think about it, of lees ff beetje terug..quote:Op maandag 26 november 2012 23:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
IRL kwets ik mensen niet.. Beter word ik gekwetst door de waarheid. Maar je hoeft niet voor die mensen op te komen, het is schijnheilig, naar mijn mening. Ik ben dit niet gewend, zulke mensen heb ik namelijk verbannen uit mijn leven en dit dan hier te horen is apart.
Verder, als mensen zich zo enorm storen aan mij, sla ik de meet ook af. Kan zo zijn dat mensen niet komen door mij en dat zo ik niet willen
Hadi, geniet van je avond.
De kaart met geheime doorgangen en waar iedereen was, op welk tijdstip dan ook.quote:Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, is van Harry Potter namelijk. Maar bedankt voor de link.
Klopt.. Kijk deze vond ik ook te gek! “If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.”quote:Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, is van Harry Potter namelijk. Maar bedankt voor de link.
Ligt aan de wijze waarop ik zaken gezegd worden, ik kan niet tegen autoritaire opmerkingen in ieder geval. Op jou reageer ik dan nog redelijk, omdat ik geen autoriteit voel-proef.quote:Op maandag 26 november 2012 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik geloof er ook sterk in dat je een aardige dame bent irl, maar deels door je leeftijd (i guess) wil je niks aannemen van anderen, think about it, of lees ff beetje terug..
Ik nodig jou hierbij persoonlijk uit voor de meet. Ik denk dat wij allemaal het vervelend vinden als je niet komt, want wij/ ik heb geen haat aan jou. Alleen die ene paar feiten. Anladin?
Jep, in de Gevangene van Azkaban voor het eerst, volgens mij.quote:Op maandag 26 november 2012 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De kaart met geheime doorgangen en waar iedereen was, op welk tijdstip dan ook.
TM.quote:Op maandag 26 november 2012 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat iedereen hier IRL wel lief is, maar de technologie zorgt gewoon meer dan eens voor miscommunicatie helaas.
Mooie quote, inderdaad. Kan ik me wel in terugvinden.quote:Op maandag 26 november 2012 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klopt.. Kijk deze vond ik ook te gek! “If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.”
Ja omdat hij Wormtail zag, maar dat was dus de rat van Ron.quote:Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jep, in de Gevangene van Azkaban voor het eerst, volgens mij.
Het kan mij persoonlijk niet schelen dat Amenth/ Gulmez dealt/ uitkering trekt/ hoeren bezoekt of wat dan ook. Waar ik me wel aan stoor is dat hij steeds topics opent om te pochen over zijn wandaden, express straattaal gebruikt (eerst sprak hij ABN) en een Turkse vlag/ Atatürkfoto als avatar heeft.quote:Op maandag 26 november 2012 17:07 schreef Ambipur het volgende:
Wat een geoordeel, hier.. Als ze met hoeren neuken, laat ze. Maakt dat ze slechter? Wel wanhopig, maar slecht?
Mwuah, is al vaker ter sprake gekomen, volgens mij.quote:Op maandag 26 november 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TM.
Volgens mij ben jij de enige hier, die mij echt begrijpt!
Op FOK! spelen enkele sociale factoren niet mee waardoor je sneller geneigd ben om je echte 'gevoelens/meningen/whatever' te uiten. IRL zou ik bepaalde dingen nooit gezegd hebben omdat het gewoon niet kan.quote:Op maandag 26 november 2012 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat iedereen hier IRL wel lief is, maar de technologie zorgt gewoon meer dan eens voor miscommunicatie helaas.
Wingardium Leviosa!!!quote:Op maandag 26 november 2012 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja omdat hij Wormtail zag, maar dat was dus de rat van Ron.*HP modus*
Waarom denk je dat ik hem niet serieus neem.. Ik meende dit niet eens serieus. Amenth en die andere zijn gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 26 november 2012 23:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het kan mij persoonlijk niet schelen dat Amenth/ Gulmez dealt/ uitkering trekt/ hoeren bezoekt of wat dan ook. Waar ik me wel aan stoor is dat hij steeds topics opent om te pochen over zijn wandaden, express straattaal gebruikt (eerst sprak hij ABN) en een Turkse vlag/ Atatürkfoto als avatar heeft.
Wanneer hij in het Turks wordt aangesproken antwoordt hij niet, waardoor velen (ik ook) vermoeden dat hij een anti-Turkse allochtoon is (Armeen ofzo) die Turken bewust zwart maakt.
Hadi öyle olsun.quote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hem niet serieus neem.. Ik meende dit niet eens serieus. Amenth en die andere zijn gewoon hetzelfde.Je gaat zoiets toch niet serieus nemen, joh.
EXPECTO PATRONUM.quote:Op maandag 26 november 2012 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wingardium Leviosa!!!
Oké, ik hou al op.
Als er maar 1 ding is aan je hele lichaam die je nooit kan veranderen, door wat dan ook, is het je karakter..quote:Op maandag 26 november 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ligt aan de wijze waarop ik zaken gezegd worden, ik kan niet tegen autoritaire opmerkingen in ieder geval. Op jou reageer ik dan nog redelijk, omdat ik geen autoriteit voel-proef.
We kijken tot die tijd wel qua meet. Misschien haten jullie me dan meer ofzo. Bakariz artik.
Nee. Als anderen me niet begrijpen, knal jij er een pracht van een zin in. Heel subtiel en dan denk ik weer eeehhh?quote:Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mwuah, is al vaker ter sprake gekomen, volgens mij.
Dit ook idd. Maar, wat ik hier zeg, zeg ik IRL ook maar dan doseer ik het met een klein sausje om mensen niet te kwetsen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op FOK! spelen enkele sociale factoren niet mee waardoor je sneller geneigd ben om je echte 'gevoelens/meningen/whatever' te uiten. IRL zou ik bepaalde dingen nooit gezegd hebben omdat het gewoon niet kan.
Zulke Turken bestaan gewoon, hoor. Helaas.quote:Op maandag 26 november 2012 23:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het kan mij persoonlijk niet schelen dat Amenth/ Gulmez dealt/ uitkering trekt/ hoeren bezoekt of wat dan ook. Waar ik me wel aan stoor is dat hij steeds topics opent om te pochen over zijn wandaden, express straattaal gebruikt (eerst sprak hij ABN) en een Turkse vlag/ Atatürkfoto als avatar heeft.
Wanneer hij in het Turks wordt aangesproken antwoordt hij niet, waardoor velen (ik ook) vermoeden dat hij een anti-Turkse allochtoon is (Armeen ofzo) die Turken bewust zwart maakt.
Alleen X. Verder niemand.quote:Op maandag 26 november 2012 23:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Hersey kendi elinde, seni boyle kucumsemek istemedim, ama duyduklarima gore DM ve PM'den beri diyenlerde varmis, je hebt er alleen niks meer mee gedaan.
Dat klopt, maar Gulmez/ Amenth's weigerachtigheid om op Turkse comments te reageren doet vermoeden dat hij geen Turkse achtergrond heeft.quote:Op maandag 26 november 2012 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zulke Turken bestaan gewoon, hoor. Helaas.
Hij is gewoon een Turk hoor. Ik ben hem toen in Holly tegen gekomen. Hij heeft mij nog naar CS gebracht.quote:Op maandag 26 november 2012 23:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Gulmez/ Amenth's weigerachtigheid om op Turkse comments te reageren doet vermoeden dat hij geen Turkse achtergrond heeft.
Niet echt hogere wiskunde wat ik zeg eigenlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Als anderen me niet begrijpen, knal jij er een pracht van een zin in. Heel subtiel en dan denk ik weer eeehhh?
[..]
Sowieso datie serieuze topics in ABN heeft en hier de aandachtshoer komt spelen als een wannabe allochtoontuig spreekt boekdelen.quote:Op maandag 26 november 2012 23:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Gulmez/ Amenth's weigerachtigheid om op Turkse comments te reageren doet vermoeden dat hij geen Turkse achtergrond heeft.
Leidt je dat af uit de vorm van zijn achterhoofd of heb je zijn paspoort gezien?quote:Op maandag 26 november 2012 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is gewoon een Turk hoor. Ik ben hem toen in Holly tegen gekomen. Hij heeft mij nog naar CS gebracht.
Dude, ik ben niet serieus.quote:Op maandag 26 november 2012 23:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
Leidt je dat af uit de vorm van zijn achterhoofd of heb je zijn paspoort gezien?
Nogmaals, ik had het ook wel via dm/pm willen zeggen, ama blijkbaar deed je er niks mee, en toen je mij om mijn mening vroeg heb ik maar alles hier in het openbaar gegooid..quote:Op maandag 26 november 2012 23:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alleen X. Verder niemand.Althans, ik kan het me niet herinneren dat een ander het op zo'n toon heeft gezegd, dat ik het serieus heb opgepikt.
Dat is ook gelijk de reden, dat ik X wel erg mag.
Ik had hier eens quotes van hem geplaats van zijn eerdere topics waar hij inderdaad gewoon ABN schreef. Aandachtshoerderij dus inderdaad.quote:Op maandag 26 november 2012 23:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso datie serieuze topics in ABN heeft en hier de aandachtshoer komt spelen als een wannabe allochtoontuig spreekt boekdelen.
Je hoeft blijkbaar geen wiskundige te zijn om mij te begrijpen .:)quote:Op maandag 26 november 2012 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet echt hogere wiskunde wat ik zeg eigenlijk.
Je zegt nu iets, waarmee ik niets kan, ik kan geen feiten checken.. doel ik op DM van een ander. Alleen die van X is mij bijgebleven. Ik vind het wederom jammer, dat jij nu wel een DM krijgt en ik niet. Maar fok it.. Hier gooi ik wel mijn leeftijd naar voren, ik verwacht misschien nog een ontwikkeling teveel van een 20 jarige. Bedoel ik neutraal.quote:Op maandag 26 november 2012 23:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik had het ook wel via dm/pm willen zeggen, ama blijkbaar deed je er niks mee, en toen je mij om mijn mening vroeg heb ik maar alles hier in het openbaar gegooid..
Ik durf niet meer bea... Straks zijn die knuppels die in eerste instantie voor Weiss waren, nu voor mij.quote:
Precies, maar toch slaagt hij er inquote:Op maandag 26 november 2012 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had hier eens quotes van hem geplaats van zijn eerdere topics waar hij inderdaad gewoon ABN schreef. Aandachtshoerderij dus inderdaad.
Neem mee, kan ik gebruiken voor mijn auto..quote:Op maandag 26 november 2012 23:57 schreef Bilge het volgende:
Moet ik nou lachgas meenemen, of niet? Ik heb het zelf niet in huis, moet nog gekocht worden, geld enzo is geen probleem, maar ik wil wel zeker weten dat er dan mensen zijn die het willen gebruiken.
Jij bent een automonteur, heb je nergens een autowrak met lachgasvullingen? Koop ik de slagroomspuit en ballonnen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Neem mee, kan ik gebruiken voor mijn auto..
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:06 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jij bent een automonteur, heb je nergens een autowrak met lachgasvullingen? Koop ik de slagroomspuit en ballonnen.
Die hebben aardig wat op.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:08 schreef xminator het volgende:
En daarna gaan we dit filmpje nadoen:
Water zorgt ervoor dat je motor afkoelt, maar dat betekent toch niet dat je het niet kan opdrinken? Is het niet allebei gewoon lachgas?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Dafuq oglum, lachgas bij auto's zorgt er voor dat je meer vermogen krijgt.. Niet om bij bakker bart een verjaardag te vieren..
Nee, want in een auto gaat geen water maar koelvloeistof ciciim..quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Die hebben aardig wat op.
[..]
Water zorgt ervoor dat je motor afkoelt, maar dat betekent toch niet dat je het niet kan opdrinken? Is het niet allebei gewoon lachgas?
Ciciim, oglum, letten we een beetje op ons taalgebruik jongeman?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, want in een auto gaat geen water maar koelvloeistof ciciim..
En ja, lachgas is lachgas neem ik aan.. Codebenaming: NOS of N2O
Ik bedoelde het als vervanging van 'Canim'quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:21 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ciciim, oglum, letten we een beetje op ons taalgebruik jongeman?![]()
Hier beweert iemand dat het verschillende substanties zijn, maar aangezien er olie door jouw aderen vloeit, je benzine drinkt en je hart 4 kleppen per cilinder heeft zal het wel niet zoveel uitmaken...
Je zult wel merken wie ciciim, canim en oglum is als tecavuscu Bilge je drogeert met lachgas.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het als vervanging van 'Canim'
En ik zei neem ik aan, hierbij is het bevestigd dat het dus niet zo is..
Waar komt oglum nou weer vandaan kardesim..quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je zult wel merken wie ciciim, canim en oglum is als tecavuscu Bilge je drogeert met lachgas.
Reactie 132. Hoeveel synoniemen voor oglum, canim, cicim, kardesim ken jij wel niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar komt oglum nou weer vandaan kardesim..
Nope.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:38 schreef xaban06 het volgende:
Meram acikmi straks om 2 uur?
Gewoon broodje of durum doner. En geen plastike rotzooi maar gewoon eckte vlees.
quote:Openingstijden: Zondag t/m Donderdag 11.00 tot 00.00, Vrijdag en Zaterdag 11.00 tot 01.00
Bron: http://www.restaurantmera(...)-amsterdam-zuid-oost.
Hoe kan dat, burasi hoofdstad degilmi. Amsterdam 24 uurs economie degilmi yaw.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:41 schreef xminator het volgende:
Om 2 uur is bijna niets geopend in Adam op een maandag.. (en dat moet een wereldstad zijn, in Groningen zijn er zelfs meer tentjes open)
Ik wil doner.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:42 schreef Bilge het volgende:
Burger King @ Schiphol Plaza is 24/7 open.
op jou. Hij wil om 02.00 eten maar Meram gaat dicht om 00.00quote:
Hij zei: Meram acikmi straks om 2 uur?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
op jou. Hij wil om 02.00 eten maar Meram gaat dicht om 00.00
Fuck..quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:41 schreef Bilge het volgende:
[..]
Reactie 132. Hoeveel synoniemen voor oglum, canim, cicim, kardesim ken jij wel niet?
Tijd om te slapen JFM. Sorryquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zei: Meram acikmi straks om 2 uur?Is Meram open om 2 uur?
Mijn antwoord: Nope.
Jij had gelijk met dat lachgas gedoe, gözümün nuru, topragim, canimin ici, tassagini yedigimin canikosu.quote:
Basimin tacii, cumbulunu yedigimin ugur bogceyiii..quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jij had gelijk met dat lachgas gedoe, gözümün nuru, topragim, canimin ici, tassagini yedigimin canikosu.
Nichtjene soyle uyusun bu saatte.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:49 schreef Bilge het volgende:
Zet het onder een spoiler man, mijn nichtje staat naast me.
Wat is dat eigenlijk?![]()
EvoSwitch? (Of EasyNet?)quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:47 schreef xaban06 het volgende:
Fap materiaal voor de IT-ers onder ons![]()
[ afbeelding ]
Aman efendim, o sizin cumbulunuzun büyüklügü.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Basimin tacii, cumbulunu yedigimin ugur bogceyiii..![]()
Ah geil man.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nichtjene soyle uyusun bu saatte.
Storage machines.
Geen Schuberg-Philis toch?quote:
pssst, ama ayip oluyor haa bal bocegiim!!quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
Aman efendim, o sizin cumbulunuzun büyüklügü.![]()
Mijn vocabulaire reikt niet verder.
[..]
Ah geil man.
Je zit er naastquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen Schuberg-Philis toch?
Oh wacht, volgens mij wel. Ik dacht dat de vloeren daar anders waren; maar de kabels lopen naar boven, bij EasyNet gaan ze onder grond, bij EvoSwitch ook als ik het goed heb.
Of zit ik er weer naast?
Jij wint, yavvvvvvvrum.quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
pssst, ama ayip oluyor haa bal bocegiim!!
Ah, okay. Heb SBP en EasyNet van binnen gezien en ben een keertje (of twee) in Evo geweest toen het nog allemaal in de opstartfase was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je zit er naast
Bij Evo gaan de kabels boven, bij Schuberg boven, Easynet hatirlamiyorum.
Begrepen. Mijn kennis erover is dan ook gedateerd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 01:01 schreef xaban06 het volgende:
zG: is een vrij nieuwe DC, bilmezsin.
Ayip etdin elmamim obur yarisiquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:00 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jij wint, yavvvvvvvrum.![]()
Ik ga slapen bitanem.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb ook een keer bij Meram in A'dam gegetenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij zei: Meram acikmi straks om 2 uur?Is Meram open om 2 uur?
Mijn antwoord: Nope.
Mensen vinden haar niet leuk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee joh. Heb je een samenvatting ?
Ik vind haar wel leuk. Eindelijk iemand die over iets anders kan praten dan DNA, eten van mams en hoe moeilijk school wel niet isquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mensen vinden haar niet leuk.
Ik heb nog geen oordeel, ik denk alleen eerder dat ze wat vreemd is en dat de synergie nog moet beginnen te vloeien kaay.
Je vergeet masha'allah religie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk. Eindelijk iemand die over iets anders kan praten dan DNA, eten van mams en hoe moeilijk school wel niet is
koerden ditdat dubbele uitlaat M3 pipa jonkoquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:23 schreef Gulmez het volgende:
Mag Oorbel Wel Bij Jongens Of Ook Niet
een goeie mattie van mij is kurdiboy niet focken met hun en zolang ze in iran blijven is niks mis met zequote:Op dinsdag 27 november 2012 16:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
koerden ditdat dubbele uitlaat M3 pipa jonko
wanneer klappe we die torrie dan ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
een goeie mattie van mij is kurdiboy niet focken met hun en zolang ze in iran blijven is niks mis met ze
snel man laat maar weten man onderweg draaien we wel deze in de audiquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
wanneer klappe we die torrie dan ?
met wat voor skere mense ga jij om mangquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:28 schreef Gulmez het volgende:
hij hosselt altijd standaard glazen mee uit cafe onder zn jas staan we buiten heeft die zn glas meegenomen echt een koerd dus![]()
![]()
Turkse gothicsquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Bilge het volgende:
Turkse gothics zijn wel apart om te zien. In Eskisehir verbaasde ik mij over hun aantal. Het verbod op hun kleren stoelt op vooroordelen onder conservatieve moslims. Gothics zouden duivelaanbidders zijn die tijdens rituelen het bloed van babies drinken enzo.Blijkbaar wordt het Turkse ministerie van Onderwijs bevolkt door benepen figuren die hun onderbuik volgen. Diezelfde mensen hebben jarenlang geprotesteerd tegen het hoofddoekjesverbod en zouden beter moeten weten. Het verbod zal bovendien averechts werken, het verschaft gothics de slachtofferkaart.
Ik vond uniforms wel wat hebben. Alle kinderen zijn gelijk, dus geen statusverschillen en je voorkomt onnozele discussies over grensgevallen van toelaatbaarheid. Het hoofddoekjesverbod is gedeeltelijk afgeschaft, terwijl de AKP de macht bezit om het volledig af te schaffen. Waarschijnlijk hoopt Erdogan dat seculieren nu al happen zodat hij de slachtofferkaart kan spelen, en bewaart hij de gehele opheffing van het hoofddoekverbod voor de grondwetswijziging, zodat de mindere kanten daarvan (meer autonomie voor Koerden) verteerbaarder wordt.
Ik vind sowieso kledingvoorschriften op scholen belemmerend. Een school is bedoeld voor onder andere de ontwikkeling van het kind. Het kind gaat leren op school. Een school hoort zich niet onnodig druk te maken over zaken zoals kledingvoorschriften. Dat schiet niet op voor de ontwikkeling van een kind. Als het kind zich in bepaalde kleren fijn voelt, nou laat hem of haarquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Bilge het volgende:
Turkse gothics zijn wel apart om te zien. In Eskisehir verbaasde ik mij over hun aantal. Het verbod op hun kleren stoelt op vooroordelen onder conservatieve moslims. Gothics zouden duivelaanbidders zijn die tijdens rituelen het bloed van babies drinken enzo.Blijkbaar wordt het Turkse ministerie van Onderwijs bevolkt door benepen figuren die hun onderbuik volgen. Diezelfde mensen hebben jarenlang geprotesteerd tegen het hoofddoekjesverbod en zouden beter moeten weten. Het verbod zal bovendien averechts werken, het verschaft gothics de slachtofferkaart.
Ik vond uniforms wel wat hebben. Alle kinderen zijn gelijk, dus geen statusverschillen en je voorkomt onnozele discussies over grensgevallen van toelaatbaarheid. Het hoofddoekjesverbod is gedeeltelijk afgeschaft, terwijl de AKP de macht bezit om het volledig af te schaffen. Waarschijnlijk hoopt Erdogan dat seculieren nu al happen zodat hij de slachtofferkaart kan spelen, en bewaart hij de gehele opheffing van het hoofddoekverbod voor de grondwetswijziging, zodat de mindere kanten daarvan (meer autonomie voor Koerden) verteerbaarder wordt.
als ik turkije geboren was hadi k ook nooit aan die klereonzin mee gedaan uniform skitta aan de wet daar man wat denken ze ben blij dat het afgeschaft is en wtf gothicsquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef Bilge het volgende:
Klap ze danquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:05 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als ik turkije geboren was hadi k ook nooit aan die klereonzin mee gedaan uniform skitta aan de wet daar man wat denken ze ben blij dat het afgeschaft is en wtf gothicsmogen ze hier ook wel verbieden
- De taal die je bezigt in topics verraadt dat je een kloon bent (zie o.a. KLB / Domme mensen op school).quote:
In de toekomst zal ik over de wereld heersen en als dat moment aangebroken is dan voer ik de uniformen weer in.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind sowieso kledingvoorschriften op scholen belemmerend. Een school is bedoeld voor onder andere de ontwikkeling van het kind. Het kind gaat leren op school. Een school hoort zich niet onnodig druk te maken over zaken zoals kledingvoorschriften. Dat schiet niet op voor de ontwikkeling van een kind. Als het kind zich in bepaalde kleren fijn voelt, nou laat hem of haar, denk ik dan. Het kind moet zich toch wel fijn voelen op school. En er zijn nou eenmaal verschillen onder mensen qua sociaal economische status, smaak, geloof etc. Alleen een uniform zal het verschil niet verbergen, denk ik. En het verschil hoort ook niet verborgen te worden, vind ik. Ik bedoel, het kind komt er toch wel achter wie wat is. Ook het verschil in sociaal economische status hoort niet verborgen te worden, het is nou eenmaal zo. En de kinderen horen ermee te leven.
Mja, het uniform is zo wel weg. Maar er wordt nog wel een code beleid ingesteld.
Alle gothics in het water gooien. Blijven ze drijven ---> op de brandstapel. Verdrinken ze ----> pech gehad.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turkse gothics
Kedi kesen satanistler
Het welbevinden van kinderen vind ik een sterk argument.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind sowieso kledingvoorschriften op scholen belemmerend. Een school is bedoeld voor onder andere de ontwikkeling van het kind. Het kind gaat leren op school. Een school hoort zich niet onnodig druk te maken over zaken zoals kledingvoorschriften. Dat schiet niet op voor de ontwikkeling van een kind. Als het kind zich in bepaalde kleren fijn voelt, nou laat hem of haar, denk ik dan. Het kind moet zich toch wel fijn voelen op school. En er zijn nou eenmaal verschillen onder mensen qua sociaal economische status, smaak, geloof etc. Alleen een uniform zal het verschil niet verbergen, denk ik. En het verschil hoort ook niet verborgen te worden, vind ik. Ik bedoel, het kind komt er toch wel achter wie wat is. Ook het verschil in sociaal economische status hoort niet verborgen te worden, het is nou eenmaal zo. En de kinderen horen ermee te leven.
Als je tegen elke dresscode bent, mogen kinderen dus naakt of met een PKK-vlag-tattoo op hun voorhoofd op school verschijnen, besef je dat?quote:Mja, het uniform is zo wel weg. Maar er wordt nog wel een code beleid ingesteld.
Hoi 'nieuweling'quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:49 schreef fb12fb12 het volgende:
Beste turken
Er is een nieuwe turk bij gekomen namelijk.....
Fb12fb12
Selam aleykum
Als je konijnenpakken verplicht stelt beloof ik niet in opstand te komen. Heil Yuri Boyka.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In de toekomst zal ik over de wereld heersen en als dat moment aangebroken is dan voer ik de uniformen weer in.
4-1.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:44 schreef zarGon het volgende:
GS - Balıkesir nu op tv, op ATV. Kupa maçı.
2-1 voor GS (ruststand).
Als je überhaupt in opstand durft te komen dan laat ik je gewoon afschieten hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:
Als je konijnenpakken verplicht stelt beloof ik niet in opstand te komen. Heil Yuri Boyka.
waarom zou ik een kloon zijn dan? jullie mods kunnen toch ip zien komt die overeen? zo niet ben ik geen kloon heb wel iets beter te doen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
- De taal die je bezigt in topics verraadt dat je een kloon bent (zie o.a. KLB / Domme mensen op school).
- Vorige week hadden we nog iemand die postte onder de nick "1BJK903" (enigszins overeenkomsten met "fb12fb12").
- Ik vermoed dat je een kloon bent van de bovengenoemde.
Het welbevinden van kinderen kun je waarborgen door uniformen te dragen? Zodat ze niet inzien dat er mensen zijn die het minder hebben o.a. qua financiën? Ik had het meer over dat de kinderen dan leren omgaan met iedereen. Dat ze weten dat mensen van andere klassen niet per se beter of slechter zijn. En daar horen leraren natuurlijk ook rekening mee te houden, dat iedereen een gelijke behandeling krijgt ondanks de verschillen. Zo zien de kinderen eerder dat iedereen een gelijke behandeling hoort te krijgen. Je kunt niet iedereen zogenaamd gelijk laten lijken, daar heb je ook niets aan, denk ik. De kinderen moeten zien dat iedereen, rijk/arm/ongelovig/gelovig etc., gelijk wordt behandeld!quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Alle gothics in het water gooien. Blijven ze drijven ---> op de brandstapel. Verdrinken ze ----> pech gehad.
[..]
Het welbevinden van kinderen vind ik een sterk argument.
Dat klasseverschillen nu eenmaal een maatschappelijke realiteit zijn vind ik minder sterk. Als we dat aannemen mogen kinderen hun leraren bedreigen/ omkopen voor een hoger cijfer (als de schooldirecteur het maar niet merkt), omdat zulke dingen dagelijks gebeuren. Scholen hebben ook een opvoedkundige taak.
Je kunt de realiteit niet verbergen van mensen. En vooral niet door alleen uniformen. Zelfs paleizen zijn niet genoegquote:Zijn vader bouwde drie paleizen en Siddhartha Gautama bracht al zijn tijd door binnen de hoge muren van het paleis. Zo gingen de eerste 29 jaar van zijn leven voorbij. Toen Boeddha zeven dagen oud was, overleed zijn moeder. Zijn tante, de zus van zijn moeder, ontfermde zich over haar neefje. Op de leeftijd van zestien jaar trouwde Boeddha met de eveneens zestienjarige Yaśodharā. Samen kregen ze een zoon die de naam Rahula kreeg.
Spirituele zoektocht
Na 29 jaar ging hij echter diep nadenken over het leven en wilde zien hoe het 'echte' leven buiten het paleis was. Stiekem ging hij 's nachts de stad in, samen met zijn bediende. Tot zijn grote schrik zag hij een oude man, een zieke man en een dode man. Omdat hij door zijn beschermde opvoeding nog nooit een oude, zieke of dode man had gezien, vroeg hij zijn bediende om uitleg. Hij kreeg te horen dat alle mensen oud worden, ziekten oplopen en doodgaan. Dat dit normaal is. Ook zag Siddhartha Gautama een kalme en beheerste monnik voorbijlopen. Hij vroeg zijn bediende wat dit voor man was, en kreeg te horen dat het een monnik was die vrijwillig zijn bezittingen had opgegeven en een leven van eenvoud leidde, gericht op spirituele ontwikkeling. Kort daarna verliet Siddhartha het paleis en zijn familie (waaronder zijn jonge vrouw en kind) en ging hij leven als een monnik in de bossen van India.
...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gautama_Boeddha
Inderdaad. Stel dat jij een kloon bent dan krijgt een mod altijd een soort van waarschuwing boven een usericon te zien.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
waarom zou ik een kloon zijn dan? jullie mods kunnen toch ip zien komt die overeen? zo niet ben ik geen kloon heb wel iets beter te doen.
En het is gewoon nutteloosquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel dat jij een kloon bent dan krijgt een mod altijd een soort van waarschuwing boven een usericon te zien.
Dan wordt ik TT op twitter en stromen pleinen vol met woedende volksmassa's die hun anale fantasieën op jouw willen uitproberen. Geniet ervan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je überhaupt in opstand durft te komen dan laat ik je gewoon afschieten hoor.
Stel jezelf eens voor. Wie ben je, wat is je memleket en waarom steun je in hemelsnaam zo'n flikkerploeg?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:35 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Bedoel je die nieuweling sarcastisch?
Okequote:Op dinsdag 27 november 2012 22:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan wordt ik TT op twitter en stromen pleinen vol met woedende volksmassa's die hun anale fantasieën op jouw willen uitproberen. Geniet ervan.Anno 2012 kun je beter vuilnisman zijn dan dictator, die goede oude tijd van Tito is niet meer.
[..]
Stel jezelf eens voor. Wie ben je, wat is je memleket en waarom steun je in hemelsnaam zo'n flikkerploeg?
Jij bent zelf geen Turk?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Oke
Hallo mijn naam is mehmet
Ik woon in nederland mijn ouders zijn turks
Ik ben voor fenerbahce omdat ze een topploeg zijn
Einde.
Miscommunicatie detected... Vrije kleerkeuze verdedigde jij met twee argumenten: het welbevinden van kinderen en het kennis nemen van de maatschappelijke realiteit. Jouw eerste argument vond ik sterk, ik denk ook dat kinderen zich beter zullen voelen als ze hun kleren zelf mogen kiezen, wat indirect hun studieresultaten zal verbeteren. Het tweede argument, dat de maatschappij ongelijk is en de school hen daarop moet voorbereiden vond ik minder sterk, omdat ik de mierenneuker wilde uithangen scholen ook een idealistische/ opvoedkundige taak horen te hebben; als scholen de maatschappij 1 op 1 kopiëren moeten we ook toestaan dat leerlingen hun leraren omkopen en bedreigen. In je nieuwe betoog verfijn je jouw tweede argument, door te stellen dat scholen de maatschappelijke realiteit niet moeten verbergen, maar ondanks die zichtbare verschillen de verschillende klassen gelijk moeten behandelen. Daar moet ik je gelijk geven. Dit is zelfs een effectievere manier om gelijkheid bij te brengen dan het verbergen van verschillen. Althans, in een klasse-maatschappij. Al met al 2 argumenten voor vrije kleerkeuze. Het enige argument tegen blijft dan het eeuwige gezever dat overblijft over wel/ niet toelaatbare kleren, dat je dan krijgt. Is het rokje niet te kort, zijn de kleren niet politiek, blablabla. Met een uniform voorkom je dat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Het welbevinden van kinderen kun je waarborgen door uniformen te dragen? Zodat ze niet inzien dat er mensen zijn die het minder hebben o.a. qua financiën? Ik had het meer over dat de kinderen dan leren omgaan met iedereen. Dat ze weten dat mensen van andere klassen niet per se beter of slechter zijn. En daar horen leraren natuurlijk ook rekening mee te houden, dat iedereen een gelijke behandeling krijgt ondanks de verschillen. Zo zien de kinderen eerder dat iedereen een gelijke behandeling hoort te krijgen. Je kunt niet iedereen zogenaamd gelijk laten lijken, daar heb je ook niets aan, denk ik. De kinderen moeten zien dat iedereen, rijk/arm/ongelovig/gelovig etc., gelijk wordt behandeld!
Ik neem even een voorbeeld uit het leven van Boeddha. Misschien ken je dit stukje al.
[..]
Je kunt de realiteit niet verbergen van mensen. En vooral niet door alleen uniformen. Zelfs paleizen zijn niet genoeg!
Welkom Mehmet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:27 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Oke
Hallo mijn naam is mehmet
Ik woon in nederland mijn ouders zijn turks
Ik ben voor fenerbahce omdat ze een topploeg zijn
Einde.
Oeps verkeerde woord gebruiktquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Miscommunicatie detected... Vrije kleerkeuze verdedigde jij met twee argumenten: het welbevinden van kinderen en het kennis nemen van de maatschappelijke realiteit. Jouw eerste argument vond ik sterk, ik denk ook dat kinderen zich beter zullen voelen als ze hun kleren zelf mogen kiezen, wat indirect hun studieresultaten zal verbeteren. Het tweede argument, dat de maatschappij ongelijk is en de school hen daarop moet voorbereiden vond ik minder sterk, omdat ik de mierenneuker wilde uithangen scholen ook een idealistische/ opvoedkundige taak horen te hebben; als scholen de maatschappij 1 op 1 kopiëren moeten we ook toestaan dat leerlingen hun leraren omkopen en bedreigen. In je nieuwe betoog verfijn je jouw tweede argument, door te stellen dat scholen de maatschappelijke realiteit niet moeten verbergen, maar ondanks die zichtbare verschillen de verschillende klassen gelijk moeten behandelen. Daar moet ik je gelijk geven. Dit is zelfs een effectievere manier om gelijkheid bij te brengen dan het verbergen van verschillen. Althans, in een klasse-maatschappij. Al met al 2 argumenten voor vrije kleerkeuze. Het enige argument tegen blijft dan het eeuwige gezever dat overblijft over wel/ niet toelaatbare kleren, dat je dan krijgt. Is het rokje niet te kort, zijn de kleren niet politiek, blablabla. Met een uniform voorkom je dat.
Dat verhaal over Boeddha kende ik nog niet, het doet me denken aan het 'als ze geen brood hebben eten ze maar cake-verhaal.
[..]
Welkom Mehmet.![]()
Over Fenerbahce denken we hetzelfde. Ik noem ze flikkers, jij top. Dat doet me deugd.
Dat heeft iedereen, alle volkeren stammen van de Turken af!quote:
Laten we zeggen jongquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:45 schreef Bilge het volgende:
@ Bortecinem, als we de meet verplaatsen naar deze DNA-shop kom je toch zeker wel ?
@ fb12fb12: wat ben je beleefd.Wat is je leeftijd eigenlijk?
Wat bedoel je van oord van Bir als ik vragen mag namelijk nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen, alle volkeren stammen van de Turken af!
Uit welk oord van Bir komt je baba?
12?quote:
Die krijg je automatisch, maar ik zou de Turkse nationaliteit niet laten intrekken. Het enige nadeel is de dienstplicht voor jongens, voor de rest biedt het alleen maar voordelen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:46 schreef xaban06 het volgende:
Vraag/stelling:
Je bent getrouwd, je hebt kinderen, zou je de Turkse nationaliteit voor ze aanvragen?
Licht eraan wat je vrouw er van denktquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:46 schreef xaban06 het volgende:
Vraag/stelling:
Je bent getrouwd, je hebt kinderen, zou je de Turkse nationaliteit voor ze aanvragen?
Als ik het zeg krijg ik vast allemaal kinderachtige reacties erop en wordt ik niet meer serieus genomen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
12?
[..]
Die krijg je automatisch, maar ik zou de Turkse nationaliteit niet laten intrekken. Het enige nadeel is de dienstplicht voor jongens, voor de rest biedt het alleen maar voordelen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef fb12fb12 het volgende:
Als ik het zeg krijg ik vast allemaal kinderachtige reacties erop en wordt ik niet meer serieus genomen.
Automatisch? Als jij je kind niet meld bij de ambassade, dan ook?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
12?
[..]
Die krijg je automatisch, maar ik zou de Turkse nationaliteit niet laten intrekken. Het enige nadeel is de dienstplicht voor jongens, voor de rest biedt het alleen maar voordelen.
Hier beweer je in 3 havo te zitten en hier in 4 havo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:50 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Als ik het zeg krijg ik vast allemaal kinderachtige reacties erop en wordt ik niet meer serieus genomen.
Ik heb het even nagevraagd. Aanmelding bij het consulaat is idd een vereiste, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Automatisch? Als jij je kind niet meld bij de ambassade, dan ook?
Wij hebben de kleine namelijk niet aangemeldquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hier beweer je in 3 havo te zitten en hier in 4 havo.
[..]
Ik heb het even nagevraagd. Aanmelding is idd een vereiste, je hebt gelijk.![]()
Twijfel jij soms over de Turkse identiteit van je kind(eren)?
Waarom?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wij hebben de kleine namelijk niet aangemeld
Eerst vanwege moeilijke bevalling en nasleep. Later geen aandacht meer aan besteed.quote:
Excuseer mij een foutje gemaaktquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hier beweer je in 3 havo te zitten en hier in 4 havo.
[..]
Ik heb het even nagevraagd. Aanmelding bij het consulaat is idd een vereiste, je hebt gelijk.![]()
Twijfel jij soms over de Turkse identiteit van je kind(eren)?
Dat 'geen brood, dan maar cake'-verhaal van Marie Antoinette kende ik nog nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Miscommunicatie detected... Vrije kleerkeuze verdedigde jij met twee argumenten: het welbevinden van kinderen en het kennis nemen van de maatschappelijke realiteit. Jouw eerste argument vond ik sterk, ik denk ook dat kinderen zich beter zullen voelen als ze hun kleren zelf mogen kiezen, wat indirect hun studieresultaten zal verbeteren. Het tweede argument, dat de maatschappij ongelijk is en de school hen daarop moet voorbereiden vond ik minder sterk, omdat ik de mierenneuker wilde uithangen scholen ook een idealistische/ opvoedkundige taak horen te hebben; als scholen de maatschappij 1 op 1 kopiëren moeten we ook toestaan dat leerlingen hun leraren omkopen en bedreigen. In je nieuwe betoog verfijn je jouw tweede argument, door te stellen dat scholen de maatschappelijke realiteit niet moeten verbergen, maar ondanks die zichtbare verschillen de verschillende klassen gelijk moeten behandelen. Daar moet ik je gelijk geven. Dit is zelfs een effectievere manier om gelijkheid bij te brengen dan het verbergen van verschillen. Althans, in een klasse-maatschappij. Al met al 2 argumenten voor vrije kleerkeuze. Het enige argument tegen blijft dan het eeuwige gezever dat overblijft over wel/ niet toelaatbare kleren, dat je dan krijgt. Is het rokje niet te kort, zijn de kleren niet politiek, blablabla. Met een uniform voorkom je dat.
Dat verhaal over Boeddha kende ik nog niet, het doet me denken aan het 'als ze geen brood hebben eten ze maar cake-verhaal.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als ik ergens niet heen wil en me aan erger is het de Turkse ambassade.
Verschrikkelijk! Sinds kort mogen Europese Turken tijdens de Turkse verkiezingen stemmen in hun woonland bij een consulaat. Wat een ramp zal dat worden, we gaan zo hard voor lul staan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eerst vanwege moeilijke bevalling en nasleep. Later geen aandacht meer aan besteed.
Als ik ergens niet heen wil en me aan irriteer is het de Turkse ambassade.
Birdaha olmasin bak. Bundan böyle gözüm üstünde, ona göre.quote:
Moet volgens mij overigens binnen een bepaalde tijd gedaan worden. Even opzoeken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Eerst vanwege moeilijke bevalling en nasleep. Later geen aandacht meer aan besteed.
Tamam abi/ablaquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Sinds kort mogen Europese Turken tijdens de Turkse verkiezingen stemmen in hun woonland bij een consulaat. Wat een ramp zal dat worden, we gaan zo hard voor lul staan.
[..]
Birdaha olmasin bak. Bundan böyle gözüm üstünde, ona göre.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Automatisch? Als jij je kind niet meld bij de ambassade, dan ook?
quote:Genel
Doğum işlemleri için anne veya babadan birinin başvurusu yeterlidir. Anne veya babadan herhangi biri yabancı uyrukluysa, Türk vatandaşı olan tarafın başvurusu gerekmektedir.
Nüfus mevzuatımız uyarınca, Türk vatandaşlarının yurtdışında doğan çocuklarıyla ilgili bildirimleri, doğum tarihinden itibaren 60 gün içerisinde görev bölgesinde yaşadıkları Büyükelçiliğe / Başkonsolosluğa yapmaları gerekmektedir. 60 günlük yasal süre içinde doğumun bildirilmesi halinde, çocuk için düzenlenecek nüfus cüzdanından değerli kağıt bedeli alınmaz. Doğumun 60 günden daha geç bildirilmesi halinde düzenlenecek nüfus cüzdanı için değerli kağıt bedeli ile birlikte idari para cezası alınır.
Yurtdışında doğan çocukların nüfusa kayıt işlemleri, ilke olarak doğumun gerçekleştiği yere en yakın Büyükelçilik / Başkonsolosluk aracılığıyla yaptırılabilir. Olağanüstü durumlarda ebeveynin veya kanuni vekillerinin Türkiye'de nüfusa kayıtlı oldukları nüfus müdürlüklerine çocuğun uluslararası doğum belgesiyle başvurarak, tescil işlemini yaptırmaları mümkündür.
(...)
Çocuğunuz doğumla birlikte topraklarında doğduğu ülkenin vatandaşlığını da kazandıysa, bu durumun nüfus kütüklerine tescil edilmesi için “ÇOK VATANDAŞLIĞA AİT BAŞVURU FORMU"nu da doldurulması gerekmektedir.
Çocuğun Türkiye’deki nüfus kütüğünde doğum tescili tamamlandıktan sonra, doğum bildirimi yasal süre içinde (60 gün) yapılmış ise posta sistemi güvenli olan ülkelerde çocuğun nüfus cüzdanı iadeli taahhütlü postayla Konsolosluk tarafından adresinize gönderilecektir. Bildirimin yasal süre içinde yapılmamış olması halinde Konsolosluk tarafından adresinize doğum tescil işleminin tamamlandığını bildiren ve nüfus cüzdanı başvurusu için gerekli bilgi ve belgeleri içeren bir bilgilendirme yazısı gönderilecektir.
Gerekli Belgeler
• Evlenme cüzdanınızın fotokopisi (tereddüt halinde Temsilciliğimizce aslı da istenebilir)
• Anne ve babanın nüfus cüzdanlarının fotokopileri. Eşlerden biri yabancı uyruklu ise yabancı uyruklu eşin doğum belgesi veya fotokopisi,
• Çocuğunuzun doğumuna ilişkin olarak yetkili yabancı makamdan alınmış doğum belgesinin aslı (Birth Certificate)
Bron: http://www.konsolosluk.gov.tr/nl/tr/Dogum_tescili.aspx.
Aaight, check hem hosselen dan. Mashallah broeder !quote:Op woensdag 28 november 2012 08:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hayirli sabahlar, nasilsin?
Ambi is trouwens best chill, praat met haar via DM. Aardige meid
quote:Op woensdag 28 november 2012 09:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aaight, check hem hosselen dan. Mashallah broeder !
Geef dan je telefoon nummer!quote:Op woensdag 28 november 2012 09:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hosselen via FOK is zoooooo zielig.
Ik heb geleerd van jou man, jij weet hoe je die chicks hosselt op Fok! tochquote:Op woensdag 28 november 2012 09:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aaight, check hem hosselen dan. Mashallah broeder !
Hamdoulillah.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van jou man, jij weet hoe je die chicks hosseld op Fok! toch
Weiss heeft geen ervaring met vrouwen die uitdagend zijn, da's wel duidelijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van jou man, jij weet hoe je die chicks hosselt op Fok! toch
Okay, geef me maar tips hoe ik jou het beste kan benaderen dan.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weiss heeft geen ervaring met vrouwen die uitdagend zijn, da's wel duidelijk.
Sen ona bakma.
Ik ook van jou schatquote:Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weiss heeft geen ervaring met vrouwen die uitdagend zijn, da's wel duidelijk.
Sen ona bakma.
Ik weet dat jij zo niet bent.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Okay, geef me maar tips hoe ik jou het beste kan benaderen dan.
Istte okul hayatti dus kort gezegt kutquote:Op woensdag 28 november 2012 08:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hayirli sabahlar, nasilsin?
Ambi is trouwens best chill, praat met haar via DM. Aardige meid
Noldu lanquote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Istte okul hayatti dus kort gezegt kut
Inderdaad... bezorging is wel heel erg traag, wanneer kom je nou?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
helaas. Ben al verkocht.
Wacht maar tot je werkt. "Ik mis het schoolleven", wanneer je op pensioen bent, "ik mis het werken", wanneer je in je kist ligt "ik mis leven".quote:Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Istte okul hayatti dus kort gezegt kut
Ben al bij het goede adres afgeleverd hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 10:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Inderdaad... bezorging is wel heel erg traag, wanneer kom je nou?
Goed zo! Ging het een beetje? Het gevoel erna is lekker, he? Ik ga vanavond weerquote:Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben al bij het goede adres afgeleverd hoor![]()
Ambi ik heb gisteren gerend en het was GEWELDIG.
Ik ben van jou, vay be.. Je hosselt dus stiekem ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent van mij, dus ik own JFM automatisch.
Ja? Dan heb ik het foute adres ingevuld... Even een formulier invullen, kijken of ik een schadeclaim kan krijgen en mijn bruidsschat kan herroepen.quote:Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben al bij het goede adres afgeleverd hoor![]()
Ambi ik heb gisteren gerend en het was GEWELDIG.
Shit, je hebt me doorquote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben van jou, vay be.. Je hosselt dus stiekem ook.
NIET WOAHquote:Op woensdag 28 november 2012 10:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja? Dan heb ik het foute adres ingevuld... Even een formulier invullen, kijken of ik een schadeclaim kan krijgen en mijn bruidsschat kan herroepen.
Ja ik morgenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed zo! Ging het een beetje? Het gevoel erna is lekker, he? Ik ga vanavond weer
Ik zal nooit het schoolleven missen dat is zekerquote:Op woensdag 28 november 2012 10:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wacht maar tot je werkt. "Ik mis het schoolleven", wanneer je op pensioen bent, "ik mis het werken", wanneer je in je kist ligt "ik mis leven".
Wat weet je van 7 uur opstaan en biologie duits en frans op 1 dag te hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Noldu lanheb je weer een repetitie
sevsinler
Wat weet jij van dikke rook in een E klasse ?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat weet je van 7 uur opstaan en biologie duits en frans op 1 dag te hebben
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik zal nooit het schoolleven missen dat is zeker
Wat weet jij van koude handen op de fietsquote:Op woensdag 28 november 2012 12:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat weet jij van dikke rook in een E klasse ?
Arme schat, word je gepest op school?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:50 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik zal nooit het schoolleven missen dat is zeker
Ik stond elke dag half 6 op om 15 km te fietsen en had meestal wel meerdere toetsen per dag, waarna ik pas weer elke dag rond 6 uur weer thuis was. En ik zie mezelf niet als bikkel, vooral niet als je leven bestudeerd van de "oudere" Turken. Onze struggles zijn 0,0 waard.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wat weet je van 7 uur opstaan en biologie duits en frans op 1 dag te hebben
Ik heb haar aangetekend laten verzenden en iemand heeft mijn handtekening vervalstquote:Op woensdag 28 november 2012 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Arcadia, check je track & trace, jfm is wel goed aangekomen
Hint: 077..
Betwijfel het, ik heb een speciale JFM magneet in mijn hart, she can't run awayquote:Op woensdag 28 november 2012 11:18 schreef Triggershot het volgende:
Jullie gaan jfm nog eens wegjagen met jullie 'grapjes'
Nah, sorry, ik hou JFM toch voor mezelf.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Betwijfel het, ik heb een speciale JFM magneet in mijn hart, she can't run away
Ga ervoor zou ik zeggen. Duidelijk wie ze zou kiezen.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nah, sorry, ik hou JFM toch voor mezelf.
Wie zou ze kiezen dan?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga ervoor zou ik zeggen. Duidelijk wie ze zou kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |