abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119656504

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Meet!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_119656597
Alt ust bi veya iki hafta niet posten :'), zet datum van meet ofzo in TT. Dan zal ik herrijzen.
pi_119656741
Nee.. TT is goed nu.. :*

Hadi simdik siktir git.. :@ O+
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_119656916
Wel mooie topicnummer.
pi_119656974
Jaa toch..

Ozel senin icin sectum... 8-)
Quote van Tjabbo:
pi_119656998
:D
If not now, then when.
pi_119657379
Turq, jij hoort ook al bij de meerderheid, die me liever ziet gaan? :')
pi_119657889
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:24 schreef Ambipur het volgende:
Turq, jij hoort ook al bij de meerderheid, die me liever ziet gaan? :')
Nee, maar ik behoor wel tot de meerderheid die hier -destijds- actief heeft gepost en een ruime tijd hier kom kijken, praten en discussieren, die vind dat jij wellicht een klein beetje mag dimmen.

Dat je ongesteld bent begrijpen we wel, eens in de maand willen we wel een oogje dicht doen, maar je gebitch wordt de laatste tijd zo erg dat dit geen ongesteldheids periode meer is maar echt irritant.

Je komt pas net kijken, wat is het? 2 maanden? En gelijk geblokt door zG, (misschien ook anderen?), mensen ontlopen je posts, of zelfs de hele topic, ik heb een stortbui aan klachten over je gekregen via DM, PM en zelfs whats app.. :')

Je bent een leuke dame die weet wat haar standpunt is, je bent recht voor je raap maar kleineert, irriteert en 'bitcht' heel snel iemand zonder dat je het zelf in de gaten hebt.. ;)

Ik wil je wel graag zien irl, ik ben een best neutraal persoon die me tegenwoordig maar terugtrekt als ik posts ziet waar ik liever niet tussen wil kruipen of niks in te brengen heb..

Je hebt het sfeer hier echt veranderd, en dat mag je gerust weten. Dit denk ik zelf namelijk niet alleen, maar meerdere personen..

Namen geef ik liever niet prijs, als er mensen zichzelf hier in herkennen mogen zij zichzelf kenbaar maken of zwijgen als ze liever anoniem willen blijven.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_119658143
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 22:34 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee, maar ik behoor wel tot de meerderheid die hier -destijds- actief heeft gepost en een ruime tijd hier kom kijken, praten en discussieren, die vind dat jij wellicht een klein beetje mag dimmen.

Dat je ongesteld bent begrijpen we wel, eens in de maand willen we wel een oogje dicht doen, maar je gebitch wordt de laatste tijd zo erg dat dit geen ongesteldheids periode meer is maar echt irritant.

Je komt pas net kijken, wat is het? 2 maanden? En gelijk geblokt door zG, (misschien ook anderen?), mensen ontlopen je posts, of zelfs de hele topic, ik heb een stortbui aan klachten over je gekregen via DM, PM en zelfs whats app.. :')

Je bent een leuke dame die weet wat haar standpunt is, je bent recht voor je raap maar kleineert, irriteert en 'bitcht' heel snel iemand zonder dat je het zelf in de gaten hebt.. ;)

Ik wil je wel graag zien irl, ik ben een best neutraal persoon die me tegenwoordig maar terugtrekt als ik posts ziet waar ik liever niet tussen wil kruipen of niks in te brengen heb..

Je hebt het sfeer hier echt veranderd, en dat mag je gerust weten. Dit denk ik zelf namelijk niet alleen, maar meerdere personen..

Namen geef ik liever niet prijs, als er mensen zichzelf hier in herkennen mogen zij zichzelf kenbaar maken of zwijgen als ze liever anoniem willen blijven.. ;)
Wauw, mannen die zich als gancik gedragen.....
Als dit de heersende mening is, waarom zegt niemand dit dan recht voor zijn raap? Over zG moet je niet zo praten, daar verschilt jouw mening blijkbaar elke dag over.

Damn, dat mensen zich zoooooo kunnen storen aan iemand die op Fok post en mij dan niet aanspreken? Ik ben echt geen kutwijf, hoor. Als mensen mij op een normale manier aanspreken en mij een spiegel voorhouden, dan luister ik daar echt wel naar. Maar niet op de zG stijl, want dat vind ik een betweter. Als je problemen met mij hebt, talk to me.. Ik eet je echt niet op en sta open voor nette feedback. Niet dat achterbakse gancik gedoe zoals TTs en elkaar DM'en etc.. :')
Jullie zijn geen 16 meer. Ik mag overkomen als een takkewijf, ik ben het niet.

Dusssssssss mensen die wat vinden over mij: DM me met goede feedback. Kijken we dan verder.
pi_119658175
Abartmayin...nergens voor nodig om elkaar 'slecht' te laten voelen.
pi_119658220
Abartmiyorum.
Als mensen me een kutwijf vinden, kunnen ze me heus wel aanspreken, hoor. Maar elkaar DMs/PMs etc sturen of zelfs whatsappjes om over mij te klagen... :')
pi_119658235
Nam het op voor je :')
pi_119658258
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 22:42 schreef xminator het volgende:
Nam het op voor je :')
:* Sorry, ik was nog even verbaasd.
pi_119658292
Maar Turquaz mooi man, je mag wel vaker lange stukken tekst neerpennen (wel ander onderwerp dan).
  maandag 26 november 2012 @ 22:46:27 #15
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119658393
ambi, je gaat er gemakshalve wel vanuit dat iedereen een directe persoonlijkheid/handelswijze heeft, niet iedereen kan dat zomaar. sommige slikken dat liever in.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_119658551
hey ik zeg dat we het gewoon gezellig houden we zijn after all allemaal van dezelfde schepper gemaakt dat we het niet allemaal kennen vinden is best logisch daarom moet je tegenwoordig een strap hebben liggen voor mensen met jaloezie en boze ogen maar kijk asl we meeten kenne jullie gewoon gezellig houden toch ik ben ook gwn chill in t echt mara jammer genoeg ben ik dan in londen anders kwam ik sowieso wel maar veel plezier en niemand uitsluiten dat is niet hoewe met elkaar moeten willen omgaan iederen heeft zn struggles en uit deze anderes met name op het internet
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119658566
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 22:46 schreef leeell het volgende:
ambi, je gaat er gemakshalve wel vanuit dat iedereen een directe persoonlijkheid/handelswijze heeft, niet iedereen kan dat zomaar. sommige slikken dat liever in.
:) Dat zal wel zo zijn, maar als ik niet weet, waar ik verkeerd in handel, dan weet ik niet dat mensen zich daaraan storen.

Dit is hoe ik ben. Ik ben niet achterbaks en ben erg direct. Bezorgt me IRL ook wel last, hoor.. Maar als mensen mij kunnen vertellen, waar ze zich aan storen, wil ik me er best voor in zetten.
pi_119658637
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef amenth het volgende:
hey ik zeg dat we het gewoon gezellig houden we zijn after all allemaal van dezelfde schepper gemaakt dat we het niet allemaal kennen vinden is best logisch daarom moet je tegenwoordig een strap hebben liggen voor mensen met jaloezie en boze ogen maar kijk asl we meeten kenne jullie gewoon gezellig houden toch ik ben ook gwn chill in t echt mara jammer genoeg ben ik dan in londen anders kwam ik sowieso wel maar veel plezier en niemand uitsluiten dat is niet hoewe met elkaar moeten willen omgaan iederen heeft zn struggles en uit deze anderes met name op het internet
zogenaamd in londen.

Met je doodsbedreigingen via DM :r
  maandag 26 november 2012 @ 22:51:56 #19
256666 leeell
I know you're lonely
pi_119658640
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:50 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:) Dat zal wel zo zijn, maar als ik niet weet, waar ik verkeerd in handel, dan weet ik niet dat mensen zich daaraan storen.

Dit is hoe ik ben. Ik ben niet achterbaks en ben erg direct. Bezorgt me IRL ook wel last, hoor.. Maar als mensen mij kunnen vertellen, waar ze zich aan storen, wil ik me er best voor in zetten.
je trekt gauw een conclusie voor jezelf die je hier dan ook direct neerplempt tegen de ander, bij sommige kan dat best, bij sommige kan je dat misschien beter voor je houden of nuanceren (of in een later stadium ter berde brengen)
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_119658693
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 22:51 schreef xminator het volgende:

[..]

zogenaamd in londen.

Met je doodsbedreigingen via DM :r
?????? aan wie misschien was ik toen dronken kan i kniet herinneren man

en

KLB / ruzie met ginger in londen

k ga elk jaar paar keer naar me familie daar :)
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119658741
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 22:51 schreef leeell het volgende:

[..]

je trekt gauw een conclusie voor jezelf die je hier dan ook direct neerplempt tegen de ander, bij sommige kan dat best, bij sommige kan je dat misschien beter voor je houden of nuanceren (of in een later stadium ter berde brengen)
Nice, goede feedback.. Zal hier de volgende keer eens aandenken. Dank je.
pi_119658749
vergeet niet dat Ambipuur tinnitus heeft, dat kan je erg sagorijnig maken en heeft meerdere manieren om het gedragstoestand te beinvloeden ik heb het zelf ook maar ik vind t wel chill behalve na uit gaan
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119658781
Ik heb ook tinnitus. Grrrrr.
pi_119658813
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wauw, mannen die zich als gancik gedragen.....
Als dit de heersende mening is, waarom zegt niemand dit dan recht voor zijn raap? Over zG moet je niet zo praten, daar verschilt jouw mening blijkbaar elke dag over.

Damn, dat mensen zich zoooooo kunnen storen aan iemand die op Fok post en mij dan niet aanspreken? Ik ben echt geen kutwijf, hoor. Als mensen mij op een normale manier aanspreken en mij een spiegel voorhouden, dan luister ik daar echt wel naar. Maar niet op de zG stijl, want dat vind ik een betweter. Als je problemen met mij hebt, talk to me.. Ik eet je echt niet op en sta open voor nette feedback. Niet dat achterbakse gancik gedoe zoals TTs en elkaar DM'en etc.. :')
Jullie zijn geen 16 meer. Ik mag overkomen als een takkewijf, ik ben het niet.

Dusssssssss mensen die wat vinden over mij: DM me met goede feedback. Kijken we dan verder.
Luister, noem mij geen gancik of dit of dat.. Hou gewoon je woordjes liever voor je.. :)

Mijn mening over zG is mijn mening, die wil ik ook graag voor me houden, net zoals ik een mening heb voor ieder ander hier, wat niet per definitie wil zeggen dat het slecht is of goed.

En wie ben jij om te eisen dat mensen jou normaal moeten aanspreken? Hayirdir? Ben jij opeens Queen Latifa hier ofzo? Jij komt net kijken hier en opeens voel je je zelf de 'abla in tha house' en kleineert elke boy hier om zijn ding, omdat jij blijkbaar weet wat sex is en wij allemaal 'maagd' moeten dood gaan.. c'mon, waar gaat het nog over? Elke fucking topic over jou afkick verschijnselen en dat je weer een dag zonder sigaret heb doorgebracht, leuk, echt top! Open een blog zou ik zeggen?

Je volume mag gewoon wat lager, je zelf-eer gevoel ook, je bent echt niet meer of minder dan een ander hier, we zijn allemaal gelijk. Niemand is verplicht jou als 'ablasi' te zien, je bent niet veel ouder dan elk ander gemiddeld user hier, dus dit gaat zowiezo niet voor jou op..

Nogmaals, ik heb niks tegen je, het doet mij ook vrij weinig tot niks als je hier weer wat op te zeggen hebt, alleen maak een goede woordkeuze, ik ben niet echt gediend van dat gancik mancik enzo.. :)

En de reden waarom je dit van mij hoort en niet van anderen is denk ik omdat iedereen het voor zich houdt en jij mij zojuist om mijn mening gevraagd heb die ik voor de rest van de mensen ook geuit heb..
Quote van Tjabbo:
pi_119658817
Amenth, dat gesprek had ik met je andere kloon, hoor.. :')
pi_119658822
quote:
8s.gif Op maandag 26 november 2012 22:54 schreef Julis het volgende:
Serieus?

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 22:56:13 ]
pi_119658844
quote:
8s.gif Op maandag 26 november 2012 22:54 schreef Julis het volgende:
beide oren en hoe kom je er aan?
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119658894
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:
Amenth, dat gesprek had ik met je andere kloon, hoor.. :')
wat bedoel je ik heb maar 1 accound man
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119658934
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 22:55 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Luister, noem mij geen gancik of dit of dat.. Hou gewoon je woordjes liever voor je.. :)

Mijn mening over zG is mijn mening, die wil ik ook graag voor me houden, net zoals ik een mening heb voor ieder ander hier, wat niet per definitie wil zeggen dat het slecht is of goed.

En wie ben jij om te eisen dat mensen jou normaal moeten aanspreken? Hayirdir? Ben jij opeens Queen Latifa hier ofzo? Jij komt net kijken hier en opeens voel je je zelf de 'abla in tha house' en kleineert elke boy hier om zijn ding, omdat jij blijkbaar weet wat sex is en wij allemaal 'maagd' moeten dood gaan.. c'mon, waar gaat het nog over? Elke fucking topic over jou afkick verschijnselen en dat je weer een dag zonder sigaret heb doorgebracht, leuk, echt top! Open een blog zou ik zeggen?

Je volume mag gewoon wat lager, je zelf-eer gevoel ook, je bent echt niet meer of minder dan een ander hier, we zijn allemaal gelijk. Niemand is verplicht jou als 'ablasi' te zien, je bent niet veel ouder dan elk ander gemiddeld user hier, dus dit gaat zowiezo niet voor jou op..

Nogmaals, ik heb niks tegen je, het doet mij ook vrij weinig tot niks als je hier weer wat op te zeggen hebt, alleen maak een goede woordkeuze, ik ben niet echt gediend van dat gancik mancik enzo.. :)

En de reden waarom je dit van mij hoort en niet van anderen is denk ik omdat iedereen het voor zich houdt en jij mij zojuist om mijn mening gevraagd heb die ik voor de rest van de mensen ook geuit heb..
Lange tekst.. Maarre, heeft iedereen hier een hiërarchie dan? Na wie kom ik?
Als ik iets verkeerds doe, mag je mij op dat moment aanspreken, niet 10 dagen later. Ik ben geen abla, geen Queen Latifa.

Je begrijpt dat je tekst bijzonder belerend overkomt en je nu dingen achteraf zegt, wat het lastig maakt om er redelijk op te reageren?
pi_119659043
quote:
11s.gif Op maandag 26 november 2012 22:55 schreef Ayca het volgende:

[..]

Serieus?
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:56 schreef amenth het volgende:

[..]

beide oren en hoe kom je er aan?
Opeens, vanaf mijn 16 ongeveer :P. Maar ik ben het gewend. Gewoon heel veel muziek luisteren en het gepiep/geruis negeren. Ik hoor het nu vooral wanneer ik erop concentreer.
pi_119659103
Turq masallah :D
pi_119659110
:{ stom Julis.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_119659196
quote:
17s.gif Op maandag 26 november 2012 23:00 schreef Julis het volgende:

[..]

[..]

Opeens, vanaf mijn 16 ongeveer :P. Maar ik ben het gewend. Gewoon heel veel muziek luisteren en het gepiep/geruis negeren. Ik hoor het nu vooral wanneer ik erop concentreer.
ja man maar ls je uitga doe je dan oordop in of nie want er na is ie altijd gigantisch hard bi jmij
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119659197
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
:{ stom Julis.
Bedankt O+. In het begin was het een hel. Ik kon net als Van Gogh mijn oor wel er afsnijden, maar dat had dan toch geen zin gehad. Maar nu voelt het normaal aan :P. Alhoewel ik nooit absolute stilte kan horen :').
pi_119659219
Heb het ook wel eens wanneer ik enorm moe ben. Ooit een pckast naast mn hoofd ontploft :D
pi_119659228
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Lange tekst.. Maarre, heeft iedereen hier een hiërarchie dan? Na wie kom ik?
Als ik iets verkeerds doe, mag je mij op dat moment aanspreken, niet 10 dagen later. Ik ben geen abla, geen Queen Latifa.

Je begrijpt dat je tekst bijzonder belerend overkomt en je nu dingen achteraf zegt, wat het lastig maakt om er redelijk op te reageren?
Lange tekst of niet, ik wil het niet met 2 woorden uitleggen, ik dacht ik onderbouw het en zeg het zo duidelijk mogelijk..

Soms slikken mensen dingen, (niet doordenken jullie }:| ), ze denken: Ach, fuck it het waait wel over, maar nee.. Of die Ambi die begrijpt het wel..

En het is dat IK dat zeg, als het aan anderen lag zou dit topic allang door jou gebitch uitgebloed zijn ben ik bang.. :)

Nogmaals, no offence.. Maar jou toon jegens anderen, je kleinerend gedrag, betweterigheid, aandacht zoekerij e.d. speelt allemaal wat rol..

Maar het belangrijkste is dat je denkt dat je eeuwen lang hier rolt en zo omgaat met de users terwijl je maar net de hoek om komt kijken.. Anladinmi, ablasi? ;)
Quote van Tjabbo:
pi_119659233
Echt vervelend want soms kan je onwijs van stilte genieten.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_119659281
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ja maar als je whiskey drink ofzo en goed chill dan hoor jehm bijna niet :) als je veel stress of omgevingeluid dan word je gek soms maar nu let i ker nooit meer op heb ook subwoofer uit me bempie gehaald
Ne mutlu Türküm diyene
pi_119659298
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:04 schreef amenth het volgende:

[..]

ja man maar ls je uitga doe je dan oordop in of nie want er na is ie altijd gigantisch hard bi jmij
Ik ga niet uit, man. Ik ben saai ;(. Oordopjes in doen kunnen averechts werken trouwens. Dan kun je het geruis/gepiep juist goed horen. Mja, om beschadiging tegen te gaan in o.a. disco's zijn oordopjes wel ideaal natuurlijk :P.
pi_119659332
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:04 schreef xminator het volgende:
Heb het ook wel eens wanneer ik enorm moe ben. Ooit een pckast naast mn hoofd ontploft :D
Auch! Hoe is dat dan weer gebeurd? Een pckast ontploffen.
pi_119659349
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik ga niet uit, man. Ik ben saai ;(. Oordopjes in doen kunnen averechts werken trouwens. Dan kun je het geruis/gepiep juist goed horen. Mja, om beschadiging tegen te gaan in o.a. disco's zijn oordopjes wel ideaal natuurlijk :P.
lol net so saai xD
If not now, then when.
pi_119659377
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ja, snap ik :P.
pi_119659387
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

lol net so saai xD
xDDDDD
pi_119659423
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 23:06 schreef Julis het volgende:

[..]

of als zG praat.
pi_119659431
Viel wel mee, voedingschakelaar schakelen en dan dat vergeten pc aanzetten :')
pi_119659441
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Lange tekst of niet, ik wil het niet met 2 woorden uitleggen, ik dacht ik onderbouw het en zeg het zo duidelijk mogelijk..

Soms slikken mensen dingen, (niet doordenken jullie }:| ), ze denken: Ach, fuck it het waait wel over, maar nee.. Of die Ambi die begrijpt het wel..

En het is dat IK dat zeg, als het aan anderen lag zou dit topic allang door jou gebitch uitgebloed zijn ben ik bang.. :)

Nogmaals, no offence.. Maar jou toon jegens anderen, je kleinerend gedrag, betweterigheid, aandacht zoekerij e.d. speelt allemaal wat rol..

Maar het belangrijkste is dat je denkt dat je eeuwen lang hier rolt en zo omgaat met de users terwijl je maar net de hoek om komt kijken.. Anladinmi, ablasi? ;)
Ik kan niet tussen de regels doorlezen, gewoon straight aangeven :)
Maar, ik wil mijn directheid best wel doseren, hoor? Als dat mensen blij maakt?

Vind het alleen een enorme tegenvaller, dat velen niet zo direct zijn mij even een DM te sturen als ik weer eens hinderlijk ben. Ik noem het schijnheilig gedrag als je wel een ander via de Whatsapp over mij appt. :') Vallah Turq, sorry, ama hierom heb ik echt hard gelachen. Is gewoon raar.

Verder, zal er op letten hoor, althans, ik zal het proberen. Bedankt dat jij wel zo eerlijk genoeg bent, dat gewoon in mijn face te gooien. I appreciate.
pi_119659448
Bah, spoed opdracht. Ik ga rijden :W
pi_119659453
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 23:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

of als zG praat.
Ja, hij praat gelukkig wel veel. Gelukkig!!!!
pi_119659484
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:09 schreef xaban06 het volgende:
Bah, spoed opdracht. Ik ga rijden :W
Succes :*!
pi_119659510
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 23:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik kan niet tussen de regels doorlezen, gewoon straight aangeven :)
Maar, ik wil mijn directheid best wel doseren, hoor? Als dat mensen blij maakt?

Vind het alleen een enorme tegenvaller, dat velen niet zo direct zijn mij even een DM te sturen als ik weer eens hinderlijk ben. Ik noem het schijnheilig gedrag als je wel een ander via de Whatsapp over mij appt. :') Vallah Turq, sorry, ama hierom heb ik echt hard gelachen. Is gewoon raar.

Verder, zal er op letten hoor, althans, ik zal het proberen. Bedankt dat jij wel zo eerlijk genoeg bent, dat gewoon in mijn face te gooien. I appreciate.
Ambi ik heb vaak aangegeven dat je werkelijk iedere dag wel aan het klagen bent, werd mij niet in dank afgenomen o.a. door jou zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')