SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 26-11-2012 21:51:11 ]Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Hij is nog niet gekoppeld maar dat lukt me niet mobiel. Dus als er een topic geopend word moet dat nog even met de hand.
En die kinderachtige kleuters mogen wat mij betreft weg blijven.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 21:37 schreef Tally het volgende:
Hij is nog niet gekoppeld maar dat lukt me niet mobiel. Dus als er een topic geopend word moet dat nog even met de hand.
En die kinderachtige kleuters mogen wat mij betreft weg blijven.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
VBLquote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een invasie van weet ik veel waar.
Maar goed we zijn er weer
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik ben er!I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Tuurlijk, het zal eens niet zo zijnquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 21:43:23 ]![]()
![]()
Nogmaals.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waarom zijn al die meets zo ver weg?quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tally, mag ik ook bij de Nijmegenmeet in het lijstje?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Het is maar net waar je woont he?quote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom zijn al die meets zo ver weg?![]()
![]()
Lelystad is toch vrij centraal....quote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar net waar je woont he?
Alles in uithoeken
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
In welk gat woon jij danquote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom zijn al die meets zo ver weg?.
![]()
Ik zou zeggen: neem het initiatief en organiseer in Lelystad een meet.quote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lelystad is toch vrij centraal....
Alles in uithoeken
Zelf ga ik zowel naar Hoorn als Nijmegen als Enschede, voor mij maakt het weinig uit.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: neem het initiatief en organiseer in Lelystad een meet.
Zelf ga ik zowel naar Hoorn als Nijmegen als Enschede, voor mij maakt het weinig uit.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Alsof mensen hierheen komenquote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: neem het initiatief en organiseer in Lelystad een meet.
Zelf ga ik zowel naar Hoorn als Nijmegen als Enschede, voor mij maakt het weinig uit.
Dames mogen altijd blijven slapen, dat wel
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: