SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 26-11-2012 21:51:11 ]Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Hij is nog niet gekoppeld maar dat lukt me niet mobiel. Dus als er een topic geopend word moet dat nog even met de hand.
En die kinderachtige kleuters mogen wat mij betreft weg blijven.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
quote:Op maandag 26 november 2012 21:37 schreef Tally het volgende:
Hij is nog niet gekoppeld maar dat lukt me niet mobiel. Dus als er een topic geopend word moet dat nog even met de hand.
En die kinderachtige kleuters mogen wat mij betreft weg blijven.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
VBLquote:Op maandag 26 november 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een invasie van weet ik veel waar.
Maar goed we zijn er weer
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik ben er!I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Tuurlijk, het zal eens niet zo zijnquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 21:43:23 ]![]()
![]()
Nogmaals.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waarom zijn al die meets zo ver weg?quote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tally, mag ik ook bij de Nijmegenmeet in het lijstje?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Het is maar net waar je woont he?quote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom zijn al die meets zo ver weg?![]()
![]()
Lelystad is toch vrij centraal....quote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar net waar je woont he?
Alles in uithoeken
In welk gat woon jij danquote:Op maandag 26 november 2012 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom zijn al die meets zo ver weg?.
![]()
Ik zou zeggen: neem het initiatief en organiseer in Lelystad een meet.quote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lelystad is toch vrij centraal....
Alles in uithoeken
Zelf ga ik zowel naar Hoorn als Nijmegen als Enschede, voor mij maakt het weinig uit.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dit dus.quote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: neem het initiatief en organiseer in Lelystad een meet.
Zelf ga ik zowel naar Hoorn als Nijmegen als Enschede, voor mij maakt het weinig uit.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Alsof mensen hierheen komenquote:Op maandag 26 november 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: neem het initiatief en organiseer in Lelystad een meet.
Zelf ga ik zowel naar Hoorn als Nijmegen als Enschede, voor mij maakt het weinig uit.
Dames mogen altijd blijven slapen, dat wel
Oh noes, ze gaan mn stad verpesten![]()
Hoi trouwens
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi trouwens
Alles goed?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Lelijkstadquote:Op maandag 26 november 2012 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lelystad is toch vrij centraal....
Alles in uithoeken![]()
![]()
Je staat er tussenquote:Op maandag 26 november 2012 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tally, mag ik ook bij de Nijmegenmeet in het lijstje?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Lelystad, dan moeten de users wel heel tof zijn wil ik naar die vinexstad afreizen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:![]()
Ja keigoed enzo![]()
Met jou dan?So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
M.quote:Op maandag 26 november 2012 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi trouwens.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Er is drank en voedsel... Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 26 november 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
Lelystad, dan moeten de users wel heel tof zijn wil ik naar die vinexstad afreizen.
Ja gaat z'n gangetje... Kan beterquote:Op maandag 26 november 2012 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
Ja keigoed enzo![]()
Met jou dan?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
alles kan altijd beterquote:Op maandag 26 november 2012 21:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja gaat z'n gangetje... Kan beter
Ik wist niet dat er meerdere M's waren?quote:Op maandag 26 november 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom dacht ik eerst aan de andere M.
ik ben de enige echtequote:Op maandag 26 november 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat jij.quote:Op maandag 26 november 2012 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik snap dat M gedoe niet zo
Uitleg in pm dit dat?
ik moet slaap inhalen dus Samz jij gaat mee naar bed kom![]()
![]()
Niet allemaal op FOKquote:Op maandag 26 november 2012 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er meerdere M's waren?.
Ik heb je niet gezien en je gaat altijd tegen me hatenquote:.
Ja nou ik ben ook een M trouwensquote:.
![]()
Trek het je niet aan, ze haat op iedereen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet allemaal op FOK.
[..]
Ik heb je niet gezien en je gaat altijd tegen me haten.
[..]
Ja nou ik ben ook een M trouwens.
Stiekem is ze best lief![]()
Er zijn maar weinig fok!kers die de eer hebben gehad mij ooit te zienquote:Op maandag 26 november 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet allemaal op FOK.
[..]
Ik heb je niet gezien en je gaat altijd tegen me haten.
[..]
Ja nou ik ben ook een M trouwens.
Daarom huilde je bijnaquote:Op maandag 26 november 2012 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, ze haat op iedereen.
Stiekem is ze best lief
quote:Op maandag 26 november 2012 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig fok!kers die de eer hebben gehad mij ooit te zienIk kan nu weer met kutopmerkingen komen maar ik laat het wel hierbij. Je bent vast heel leuk in het echt maar de eer zal me nooit toekomenquote:Op maandag 26 november 2012 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig fok!kers die de eer hebben gehad mij ooit te zien.
![]()
Voorlopig iig niet. Alle vrije tijd gaat momenteel in seks zitten, sorryquote:Op maandag 26 november 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik kan nu weer met kutopmerkingen komen maar ik laat het wel hierbij. Je bent vast heel leuk in het echt maar de eer zal me nooit toekomen.
En ik maar denken dat je wat scharreldequote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voorlopig iig niet. Alle vrije tijd gaat momenteel in seks zitten, sorry.
![]()
Ik wil ook seks hmpfquote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voorlopig iig niet. Alle vrije tijd gaat momenteel in seks zitten, sorry
Je bent zelfs zo getraumatiseerd dat je je kroeg van de hand doet?quote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik slaap sinds kort pas weer met het licht uit
Onder de gordel.quote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je bent zelfs zo getraumatiseerd dat je je kroeg van de hand doet?![]()
![]()
Ja, met H. En het is gezellig.quote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je wat scharrelde.
Ja, too many bad memory'squote:Op maandag 26 november 2012 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je bent zelfs zo getraumatiseerd dat je je kroeg van de hand doet?
En ik blijf het idee houden dat jullie ergens iets gedaan hebben wat ik niet gevonden heb![]()
HEY HARRY DE DEKHENGSTquote:Op maandag 26 november 2012 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, met H. En het is gezellig.![]()
![]()
![]()
Vertel mij watquote:Op maandag 26 november 2012 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon lekkere seks...
Seks is![]()
![]()
Ti's dat die kroeg ik een gat staat... Anders had ik hem wel over willen nemenquote:Op maandag 26 november 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, too many bad memory's
En ik blijf het idee houden dat jullie ergens iets gedaan hebben wat ik niet gevonden heb
Ik ook, maar dat zit er de komende week/twee weken niet in.quote:![]()
Dus dan maar gewoon knuffelen en gemasseerd worden door op zn schuldgevoel te spelen
Roy is het wel gewendquote:
Waarom kan je geen seks hebben?quote:Op maandag 26 november 2012 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zit er de komende week/twee weken niet in.![]()
Dus dan maar gewoon knuffelen en gemasseerd worden door op zn schuldgevoel te spelenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat hebben we dan ook eerlijk toegegevenquote:Op maandag 26 november 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, too many bad memory's
En ik blijf het idee houden dat jullie ergens iets gedaan hebben wat ik niet gevonden heb
Ik ben ernstig verminkt down under vannacht. Geen idee hoe of wat er gebeurd is, maar alles zat onder het bloed en ik ben en was niet lekquote:
Wil ik hier over doorvragen?quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben ernstig verminkt down under vannacht. Geen idee hoe of wat er gebeurd is, maar alles zat onder het bloed en ik ben en was niet lek
Dan was het vast je scharrel die je lek hebt gestokenquote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben ernstig verminkt down under vannacht. Geen idee hoe of wat er gebeurd is, maar alles zat onder het bloed en ik ben en was niet lek.
![]()
er zit een snee naast mn sneequote:
niet gewoon keihard tegen die baarmoedermond geramt?quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben ernstig verminkt down under vannacht. Geen idee hoe of wat er gebeurd is, maar alles zat onder het bloed en ik ben en was niet lekWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Kan ie uit twee gaten kiezenquote:Op maandag 26 november 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zit een snee naast mn sneeDit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee, maar als de politie vanwege het geluidsoverlast aan de deur was geweest waren ze vast met versterking gekomen als ie de deur had open gedaanquote:Op maandag 26 november 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan was het vast je scharrel die je lek hebt gestoken.
Je bent stuk....quote:Op maandag 26 november 2012 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben ernstig verminkt down under vannacht. Geen idee hoe of wat er gebeurd is, maar alles zat onder het bloed en ik ben en was niet lek
Succes![]()
Nee, if only... Gewoon een snee van een paar mm diep. Altijd fijnquote:Op maandag 26 november 2012 22:04 schreef Tally het volgende:
[..]
niet gewoon keihard tegen die baarmoedermond geramt?
zijn woorden. Ik weigerdequote:
SM gone wrongquote:Op maandag 26 november 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, if only... Gewoon een snee van een paar mm diep. Altijd fijnDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, alleen ik krijg dat soort dingen voor elkaarquote:
Heeftie scheermesjes aan zn piemel?quote:Op maandag 26 november 2012 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, if only... Gewoon een snee van een paar mm diep. Altijd fijnWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Pas als ze strippen.. was het toch?quote:Op maandag 26 november 2012 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alsof mensen hierheen komen
Dames mogen altijd blijven slapen, dat wel![]()
We deden haast aan lieviepieviegebeuren, dus ik heb echt geen idee wat er gebeurd is.ik vermoed een wraakactie omdat ik m van de week in zn ballen heb geschoptquote:per ongeluk overigens
Neuh, gewoon uitkleden mag ookquote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pas als ze strippen.. was het toch?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nee, en zn ringen waren het ook niet, en zn nagels zijn kort en zonder scherpe punten/randjes etcquote:Op maandag 26 november 2012 22:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeftie scheermesjes aan zn piemel?
Oh dan is het terechtquote:Op maandag 26 november 2012 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We deden haast aan lieviepieviegebeuren, dus ik heb echt geen idee wat er gebeurd is.ik vermoed een wraakactie omdat ik m van de week in zn ballen heb geschoptper ongeluk overigens
Heeft ie een kat?quote:Op maandag 26 november 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, en zn ringen waren het ook niet, en zn nagels zijn kort en zonder scherpe punten/randjes etc![]()
zonde van zo'n mooie vrouwquote:Op maandag 26 november 2012 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, alleen ik krijg dat soort dingen voor elkaar![]()
Maar daardoor kan je twee weken niet seksen?? Gewoon pleister er op en gaan met die banaan...quote:Op maandag 26 november 2012 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, en zn ringen waren het ook niet, en zn nagels zijn kort en zonder scherpe punten/randjes etcDit account is niet meer in gebruik.![]()
Daarom ben ik ook niet boos, wat ik minder vind is dat ie me vanmorgen de verkeerde naam meegafquote:![]()
En als t nou een lekker wijf zou zijn zou ik daar ook niet eens op gereageerd hebben
Begint dat nu al jaquote:Op maandag 26 november 2012 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet boos, wat ik minder vind is dat ie me vanmorgen de verkeerde naam meegaf![]()
En als t nou een lekker wijf zou zijn zou ik daar ook niet eens op gereageerd hebben![]()
Als ik de mogelijke wapens bekijk, kun je daar geen pleisters plakken..quote:Op maandag 26 november 2012 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar daardoor kan je twee weken niet seksen?? Gewoon pleister er op en gaan met die banaan...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
3, maar die slapen niet op bedquote:
You underestimate themquote:Op maandag 26 november 2012 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
3, maar die slapen niet op bed![]()
Nee, dat moet allemaal helen enzo. Fatsoenlijk zeiken is zelfs onmogelijk. En leg je moeder maar eens uit waarom je een beker water mee naar de plee neemtquote:Op maandag 26 november 2012 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar daardoor kan je twee weken niet seksen?? Gewoon pleister er op en gaan met die banaan...
WTF heb jij voor wondquote:Op maandag 26 november 2012 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat moet allemaal helen enzo. Fatsoenlijk zeiken is zelfs onmogelijk. En leg je moeder maar eens uit waarom je een beker water mee naar de plee neemt
Daarom gaat hij morgen boetenquote:![]()
Hij begon wel gelijk te lachen en bood zn excuses aan. Ik begreep wel waarom ie me naar zn bijna ex noemde, daar kreeg ie ook geen seks van
En dan is het alsnog een bijna ex?quote:Op maandag 26 november 2012 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom gaat hij morgen boeten![]()
Hij begon wel gelijk te lachen en bood zn excuses aan. Ik begreep wel waarom ie me naar zn bijna ex noemde, daar kreeg ie ook geen seks van
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Een diepe bloedendequote:
aambeien!quote:Op maandag 26 november 2012 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat moet allemaal helen enzo. Fatsoenlijk zeiken is zelfs onmogelijk. En leg je moeder maar eens uit waarom je een beker water mee naar de plee neemtWipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: