SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Adames op 26-11-2012 21:09:56 ]![]()
blijkbaar wel... daarom moet degene die het sluit er een openen...
geen probleem
deze opmaken... andere opmaken of laten sluiten....![]()
Ja, een sukkel als jij postte er inquote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef Adames het volgende:
er is iets mis gegaan met de reeks geloof ik_!
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
je moederquote:Op maandag 26 november 2012 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, een sukkel als jij postte er in![]()
Bij ons in vbl kan het niet andersquote:Op maandag 26 november 2012 21:04 schreef -Engel- het volgende:
blijkbaar wel... daarom moet degene die het sluit er een openen...
geen probleem
deze opmaken... andere opmaken of laten sluiten....![]()
inderdaad wel ja, bij SC wil je wel zsm door. vaak genoeg een minuut gewacht voordat er weer een nieuw topic werd geopend. schiet ook niet opquote:![]()
Omdat er in het verleden al veel werd gekaapt en het is gewoon irritant, meer niet. Alsof ik de lapo wil hebbenquote:Op maandag 26 november 2012 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
och god, er is er een boos omdat de reeksen niet goed werken.
![]()
Blijkbaar wil je daten met M..quote:
daar heb je toch de facebook van... of je kent haar vriendin en vraagt via via haar nummer... en nou You go.....![]()
We hebben allebei haar facebookquote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je daten met M..
daar heb je toch de facebook van... of je kent haar vriendin en vraagt via via haar nummer... en nou You go......
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad wel ja, bij SC wil je wel zsm door. vaak genoeg een minuut gewacht voordat er weer een nieuw topic werd geopend. schiet ook niet op![]()
![]()
Ik geef elke maand aan het kwf dus dan mag dat.quote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
ja echt he. dan liever het gemoedelijke gescheld met kanker![]()
Wat hier geloof ik ook niet meer gezegd mocht wordenquote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
![]()
Ze dollen maar wat hoorquote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je daten met M..
daar heb je toch de facebook van... of je kent haar vriendin en vraagt via via haar nummer... en nou You go.....![]()
![]()
Niet doen.....quote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Niemand dwingt je te blijven, hoorquote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
ja echt he. dan liever het gemoedelijke gescheld met kanker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben allebei haar facebook.
![]()
![]()
overigens is dat andere topic blijkbaar gereekst, voor deze een TR gemaakt, hebben jullie actieve mods?![]()
Man je bent hier nieuw, wat loop je nou te kutten?quote:Op maandag 26 november 2012 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad wel ja, bij SC wil je wel zsm door. vaak genoeg een minuut gewacht voordat er weer een nieuw topic werd geopend. schiet ook niet op![]()
![]()
gemoedelijk hier, ik snap de populariteitquote:Op maandag 26 november 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man je bent hier nieuw, wat loop je nou te kutten?![]()
Je moet gewoon geen topic kapen. Hoe lastig is dat?quote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
gemoedelijk hier, ik snap de populariteit“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is hier idd gemoedelijk ja, waarom ga je niet in klaagbaak trollen of zo?quote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
gemoedelijk hier, ik snap de populariteit![]()
![]()
daar over zeiken is pas treurigquote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen topic kapen. Hoe lastig is dat?![]()
Ik heb je al gemeld bij de modjesquote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
gemoedelijk hier, ik snap de populariteit
KneusDit account is niet meer in gebruik.![]()
ik jou ookquote:Op maandag 26 november 2012 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb je al gemeld bij de modjes
Kneus![]()
Was ie al lang bezig?quote:Op maandag 26 november 2012 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb je al gemeld bij de modjes
Kneus![]()
Dat is het punt niet, geen idee welk topic nu gereekst is en het is hier gewoon de afspraak dat degene die sluit een nieuw topic opent.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kom je orde in de chaos scheppen? Of ben je gewoon op zoek naar bier.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
We hebben al vaak genoeg gedoe met topickaaps gehad. Op een gegeven moment was iedereen het zat en stopte het ook.quote:
En nu kom jij effe hier weer hetzelfde doen?![]()
![]()
Als er 1 gesloten kan worden is het probleem toch opgelost? De kaap is al gedaan dus ja, lekker doorgaan met posten.
![]()
hoe kan ik dat nou ruiken man, niet veel SC's volgen die regel actief, bij actuele NWS topics die een halve SC zijn heb je dat ook niet.quote:Op maandag 26 november 2012 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben al vaak genoeg gedoe met topickaaps gehad. Op een gegeven moment was iedereen het zat en stopte het ook.
En nu kom jij effe hier weer hetzelfde doen?![]()
Ik zag de TRquote:Op maandag 26 november 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je orde in de chaos scheppen? Of ben je gewoon op zoek naar bier.
Ik doe niks maar heb het wel gemeld.![]()
Er zijn 2 topics open nu, kan er 1tje dicht?quote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag de TR
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee waar jij mod van bentquote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag de TR
Ik doe niks maar heb het wel gemeld.. Ik dacht eigenlijk Admin of zo, maar dat heb ik fout.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
van vitesse topicquote:Op maandag 26 november 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee waar jij mod van bent. Ik dacht eigenlijk Admin of zo, maar dat heb ik fout.
![]()
Van DIG.quote:Op maandag 26 november 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee waar jij mod van bent. Ik dacht eigenlijk Admin of zo, maar dat heb ik fout.
![]()
Oh dan is het niet raar dat ik het niet weet. Want daar kom ik niet (meer).quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
j0rdiquote:Op maandag 26 november 2012 21:17 schreef Tyron het volgende:
hoi wie is er nog meer christian eriksenseksueel![]()
Dus je kent die regel wel EN je bent nieuw hier.quote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe kan ik dat nou ruiken man, niet veel SC's volgen die regel actief, bij actuele NWS topics die een halve SC zijn heb je dat ook niet.
Je had het wel degelijk kunnen ruiken, volgende keer even kijken of die regel wel gebroken -mag- worden alvorens ze gelijk te breken![]()
![]()
Stel je aan.quote:Op maandag 26 november 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je kent die regel wel EN je bent nieuw hier.
Je had het wel degelijk kunnen ruiken, volgende keer even kijken of die regel wel gebroken -mag- worden alvorens ze gelijk te breken![]()
Die van mij? Terechte TR man!quote:Op maandag 26 november 2012 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag de TR
![]()
Sex is toch voor iedereen?quote:Op maandag 26 november 2012 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Jezus er is echt een groepje kleuters losgelaten in sexDat weet ik niet, zit ondetussen al een paar pagina's verder en blijkbaar kun je niet ophouden over wie het topic gestart heeft.quote:
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 21:21:41 ]![]()
Staat hier wel in waarom ze hier zijnquote:Op maandag 26 november 2012 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Jezus er is echt een groepje kleuters losgelaten in sex
VBL / [VBL Slowchat] #1156 Jordii weet alles.![]()
Jawel maar sukkels zoals jij kunnen beter terug naar de kleuterschoolquote:Op maandag 26 november 2012 21:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sex is toch voor iedereen?
[..]
Dat weet ik niet, zit ondetussen al een paar pagina's verder en blijkbaar kun je niet ophouden over wie het topic gestart heeft.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
ik had ook TR, een doodsverwensing en 10 keer op de man schelden is wat erger dan SC topic openenquote:![]()
Waarom? Ik heb het best naar mijn zin op mijn studie en dit leek mij ook wel een geinig subforum. Jammer dat jij (en andere) zo achterlijk en onvolwassen reageren. Prima als je wat gefrustreerd bent, maar probeer dat niet te uiten op het internet dat ziet er namelijk een beetje sneu uit.quote:Op maandag 26 november 2012 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel maar sukkels zoals jij kunnen beter terug naar de kleuterschool![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 21:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb het best naar mijn zin op mijn studie en dit leek mij ook wel een geinig subforum. Jammer dat jij (en andere) zo achterlijk en onvolwassen reageren. Prima als je wat gefrustreerd bent, maar probeer dat niet te uiten op het internet dat ziet er namelijk een beetje sneu uit.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
hahahhaha gvd bazen!quote:Op maandag 26 november 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ze hebben trouwens ook het plaatje in de OP veranderd![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: