SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Adames op 26-11-2012 21:09:56 ]![]()
blijkbaar wel... daarom moet degene die het sluit er een openen...
geen probleem
deze opmaken... andere opmaken of laten sluiten....![]()
Ja, een sukkel als jij postte er inquote:Op maandag 26 november 2012 21:03 schreef Adames het volgende:
er is iets mis gegaan met de reeks geloof ik_!
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
je moederquote:Op maandag 26 november 2012 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, een sukkel als jij postte er in![]()
Bij ons in vbl kan het niet andersquote:Op maandag 26 november 2012 21:04 schreef -Engel- het volgende:
blijkbaar wel... daarom moet degene die het sluit er een openen...
geen probleem
deze opmaken... andere opmaken of laten sluiten....![]()
inderdaad wel ja, bij SC wil je wel zsm door. vaak genoeg een minuut gewacht voordat er weer een nieuw topic werd geopend. schiet ook niet opquote:![]()
Omdat er in het verleden al veel werd gekaapt en het is gewoon irritant, meer niet. Alsof ik de lapo wil hebbenquote:Op maandag 26 november 2012 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
och god, er is er een boos omdat de reeksen niet goed werken.
![]()
Blijkbaar wil je daten met M..quote:
daar heb je toch de facebook van... of je kent haar vriendin en vraagt via via haar nummer... en nou You go.....![]()
We hebben allebei haar facebookquote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je daten met M..
daar heb je toch de facebook van... of je kent haar vriendin en vraagt via via haar nummer... en nou You go......
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad wel ja, bij SC wil je wel zsm door. vaak genoeg een minuut gewacht voordat er weer een nieuw topic werd geopend. schiet ook niet op![]()
![]()
Ik geef elke maand aan het kwf dus dan mag dat.quote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
ja echt he. dan liever het gemoedelijke gescheld met kanker![]()
Wat hier geloof ik ook niet meer gezegd mocht wordenquote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
![]()
Ze dollen maar wat hoorquote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je daten met M..
daar heb je toch de facebook van... of je kent haar vriendin en vraagt via via haar nummer... en nou You go.....![]()
![]()
Niet doen.....quote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Niemand dwingt je te blijven, hoorquote:Op maandag 26 november 2012 21:06 schreef Adames het volgende:
[..]
ja echt he. dan liever het gemoedelijke gescheld met kanker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben allebei haar facebook.
![]()
![]()
overigens is dat andere topic blijkbaar gereekst, voor deze een TR gemaakt, hebben jullie actieve mods?![]()
Man je bent hier nieuw, wat loop je nou te kutten?quote:Op maandag 26 november 2012 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
inderdaad wel ja, bij SC wil je wel zsm door. vaak genoeg een minuut gewacht voordat er weer een nieuw topic werd geopend. schiet ook niet op![]()
![]()
gemoedelijk hier, ik snap de populariteitquote:Op maandag 26 november 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man je bent hier nieuw, wat loop je nou te kutten?![]()
Je moet gewoon geen topic kapen. Hoe lastig is dat?quote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
gemoedelijk hier, ik snap de populariteit“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is hier idd gemoedelijk ja, waarom ga je niet in klaagbaak trollen of zo?quote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
gemoedelijk hier, ik snap de populariteit![]()
![]()
daar over zeiken is pas treurigquote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen topic kapen. Hoe lastig is dat?![]()
Ik heb je al gemeld bij de modjesquote:Op maandag 26 november 2012 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
gemoedelijk hier, ik snap de populariteit
KneusDit account is niet meer in gebruik.![]()
ik jou ookquote:Op maandag 26 november 2012 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb je al gemeld bij de modjes
Kneus![]()
Was ie al lang bezig?quote:Op maandag 26 november 2012 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb je al gemeld bij de modjes
Kneus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: