Dat was precies de optie die ik zocht. Wist niet dat facebook die optie had, maar bedankt. Helaas alle familie inmiddels verwijderd... Tijdens de feestdagen maar even uitleggen dat ik per ongelijk een hele groep uit mijn facebook heb verwijderd.quote:Op donderdag 29 november 2012 08:15 schreef Radobe het volgende:
[..]
die zet ik op restricted, zijn ze vrienden maar zien bijna niets
waar zit die restricted optie?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:40 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dat was precies de optie die ik zocht. Wist niet dat facebook die optie had, maar bedankt. Helaas alle familie inmiddels verwijderd... Tijdens de feestdagen maar even uitleggen dat ik per ongelijk een hele groep uit mijn facebook heb verwijderd.
Lekker is dat! Weet je hoe duur de vakman is die zelf meubels of sieraden maakt? En die bakker met handgemaakte chocolaatjes zal er ook niet weinig voor vragen...quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die op fb ALTIJD(!) anti-overheid plaatjes posten en tegen alles en iedereen aanschoppen die meer dan modaal verdient
[ afbeelding ]
Want ja, als je meer dan jan modaal verdient ben je een monster, een duivel, een demoon!
En zelf zeker een uitkering hebben?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die op fb ALTIJD(!) anti-overheid plaatjes posten en tegen alles en iedereen aanschoppen die meer dan modaal verdient
[ afbeelding ]
Want ja, als je meer dan jan modaal verdient ben je een monster, een duivel, een demoon!
Heb vandaag anders toch wel 2 kaartjes voor een feest gewonnen, joechei.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat hele "like share and win" is de nekslag voor Facebook als je het mij vraagt.
Goed zegquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Heb vandaag anders toch wel 2 kaartjes voor een feest gewonnen, joechei.
[ afbeelding ]
En dit.
Ik heb erop gereageerd: Maak je er ook een foto van?
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:58 schreef Radobe het volgende:
over het blokje friends zweven, Dan komt er zo'n vlak, staan lists, close friends e.d. staat ook add to another list, daar staat restricted tussen, aanvinken en ze zien alles als bij openbaar.
gaat vooral over de grote kapitaalkrachtige multi-nationals toch? Ben het daar opzich wel mee eensquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook wel, die kleine zelfstandigen doen het meer voor liefde voor het vak en zitten met wat meer onzekerheid dan een grote multinational, zeker in "deze tijden".quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
gaat vooral over de grote kapitaalkrachtige multi-nationals toch? Ben het daar opzich wel mee eensAl is zulke plaatjes op fb posten natuurlijk altijd lame
Klasgenoot van me heeft een populaire page, zelfs als ie iets onwijs nutteloos erop zet, wat totaal niet grappig of zelfs niet eens gerelateerd aan die page is, gaan mensen het nog liken en zelfs delenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef Raban het volgende:
Sowieso dat hele gedoe met share/like/comment. Like heeft altijd het meeste omdat de meesten lui zijn en er vrij weinig kansloze paupers zijn die gaan sharen.
Dat is wel behoorlijk droevig inderdaad. En dan bij iedere foto een verhaaltje erbij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:25 schreef caroline_ het volgende:
Van die mensen die een feesboekaccount
maken voor hun 2jarige zoon of dochter
Of erger nog voor hun huisdier
Men moet verdomme eens niet zo zeiken dat er mensen zijn die veel verdienen. Die mensen doen 9/10 keer ook iets meer voor dat geld. Het is pure afgunst en jaloezie om te haten op "de elite", want zodra ze zelf het geld zouden hebben, zouden ze geen greintje anders zijn dat de rijken die nu op aarde rondlopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
gaat vooral over de grote kapitaalkrachtige multi-nationals toch? Ben het daar opzich wel mee eensAl is zulke plaatjes op fb posten natuurlijk altijd lame
dat is dan ook de bedoeling van die Like knop.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:23 schreef Raban het volgende:
Sowieso dat hele gedoe met share/like/comment. Like heeft altijd het meeste omdat de meesten lui zijn en er vrij weinig kansloze paupers zijn die gaan sharen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |