"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Tags toegevoegd
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Leer tellen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Oh ik zie nu pas dat de nummering al was aangepast_!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit kut spel heeft mijn ps3 kapot gemaakt. Lekker dan..
Eerst al die freezes en na die patch dacht ik dat ik er van af was, vandaag weer allemaal freezes en 3 keer mijn ps3 uitgevallen alsof er een stroomstoring is.. Kan er helemaal niks meer mee.
Bedankt activision/treyarch..![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:12 schreef leoon. het volgende:
Dit kut spel heeft mijn ps3 kapot gemaakt. Lekker dan..
Eerst al die freezes en na die patch dacht ik dat ik er van af was, vandaag weer allemaal freezes en 3 keer mijn ps3 uitgevallen alsof er een stroomstoring is.. Kan er helemaal niks meer mee.
Bedankt activision/treyarch..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lach maar, met fifa 13 geen probleem tot dat ik weer bo2 ga spelen. Kut spel. Belachelijk dat het even veel kost als de xbox versie en maar gewoon een simpele SLECHTE kut port is..quote:![]()
Verrekte kankerparties, geef me een optie of ik games wil krijgen met een party of niet ofzo, ja mercenary spelen dan heb je dat probleem niet. Joepie, lekker alles door elkaar getieft waar je 1 op de 10 keer krijgt waar je zin in hebt.
Wat de fuck moet ik met 5 van die try hard kneuzen met matchende namen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
![]()
Als je eenmaal de eerste set streaks hebt dan krijg je dit verhaal
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Het genot van K9 en Swarm naast elkaar kunnen gebruiken. Voor de gebruiker vooral.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Op channel van (Sam orquote:Op dinsdag 27 november 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
Als je eenmaal de eerste set streaks hebt dan krijg je dit verhaal) xJawz staat een 137-1 met streak van 134. Toch netjes. Niet door hem behaald overigens.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Die honden zijn dit keer wel erger dan ooit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
Als je eenmaal de eerste set streaks hebt dan krijg je dit verhaal
Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Op channel van (Sam or) xJawz.
![]()
![]()
![]()
Ja, door een spawntrap.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Op channel van (Sam or) xJawz staat een 137-1 met streak van 134. Toch netjes. Niet door hem behaald overigens.
Dat was ernstig in BO1.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Dan nog blijft een 134 killstreak wel ziekquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, door een spawntrap.Dat was ernstig in BO1.
ookal heb je ze in een spawmtrap
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik denk dat die streaks maar voor een beperkt deel van de spelers te behalen zijn. Dus dit zal niet continue zo zijn. Tegenstander was ook erg slecht wat ik zo zie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:08 schreef vandermar het volgende:
Als je eenmaal de eerste set streaks hebt dan krijg je dit verhaal![]()
Vanavond na een paar dagen sabattical weer even flink knallen.
Hoogste streak van mij was een uitschieter met 47-5. De rest een K/D van ca. 1.8Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
hoezo erger? je schiet ze nog net zo makkelijk doodquote:Op dinsdag 27 november 2012 06:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die honden zijn dit keer wel erger dan ooit.![]()
![]()
Yoo. Dit is mn eerste gameplay vid en dit is mn eerste cod die ik serieus speel. Je ziet dat ik vaak dood gaHeb dan ook een KD ratio van 0,59. Hebben mensen nog tipzzzzzzz?
![]()
Is dit hardcore?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
Yoo. Dit is mn eerste gameplay vid en dit is mn eerste cod die ik serieus speel. Je ziet dat ik vaak dood gaHeb dan ook een KD ratio van 0,59. Hebben mensen nog tipzzzzzzz?
![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
~ Love comes unseen; we only see it go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |