SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou als je de McDonalds wil meetellen dan ook met Myra,quote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik vroeg het.... Zaterdag ofzo.quote:Op maandag 26 november 2012 19:56 schreef korosu555 het volgende:
Als ze nog steeds niet gereageerd heeft, dan zal ze er wel niet op in gaan
Ik heb het gevraagd voor aanstaande zaterdag dus dat duurt nog wel even.Rustig aan.![]()
Laatst ook al 2 keer gehoord dat ik best aantrekkelijk was. Dat was toen wel even het juiste moment.quote:quote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als je de McDonalds wil meetellen dan ook met Myra,
Telt een pizza laten bezorgen ook?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat teltquote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Vergeet je niet iemand?quote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kingtoppie: waarom vraag je iemand mee uit eten als je er bij voorbaat al geen vertrouwen in hebt
Dan is dat toch onbegonnen werk?![]()
Ze wilt ook al niet met mij naar henkstenballen kijken...quote:
Ze is gewoon erg veeleisend die Samzz.Rustig aan.![]()
En als er nu eens meerdere fokkers bij zijn?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hij vroeg met Pinda, ik ben twee keer met Pinda en Myra naar McDonalds geweest. Vandaar.quote:
Met jou was bij de Griek.C'est la vie
Waar het was.. Thanks! Dat was het! Moest een adres opzoeken voor morgenquote:Op maandag 26 november 2012 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
terug gaan naar waar je was.. rond je lopen... je weet het gelijk weer
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik sluit me daar bij aan.quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst ook al 2 keer gehoord dat ik best aantrekkelijk was. Dat was toen wel even het juiste moment.
[..]
Telt een pizza laten bezorgen ook?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waarom?quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
Kingtoppie: waarom vraag je iemand mee uit eten als je er bij voorbaat al geen vertrouwen in hebt
Dan is dat toch onbegonnen werk?Rustig aan.![]()
Wie?quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga vrijdag lekker smullen met een dame.
![]()
![]()
Ehm, ik denk van wel.quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Telt een pizza laten bezorgen ook?C'est la vie
O, dat het over Mc ging had ik even gemist.quote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij vroeg met Pinda, ik ben twee keer met Pinda en Myra naar McDonalds geweest. Vandaar.
Met jou was bij de Griek.
Het was dan ook geen date, we hadden gewoon honger.quote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef korosu555 het volgende:
Uit eten naar de Mc, dat doe je volgens mij pas op een derde dateC'est la vie
Bij de mac ga je niet uit eten...quote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef korosu555 het volgende:
Uit eten naar de Mc, dat doe je volgens mij pas op een derde date
Dat is drive thru all the way.Rustig aan.![]()
Ik kreeg vandaag zo'n "oh, hoi" *bloos* reactie van een dame, geen idee wat ik er mee moet, ik ben slecht met hintsquote:
Helemaal niet. Ik heb gewoon geen interesse.quote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze wilt ook al niet met mij naar henkstenballen kijken...
Ze is gewoon erg veeleisend die Samzz.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ze had vast over je heen gekeken.quote:Op maandag 26 november 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag zo'n "oh, hoi" *bloos* reactie van een dame, geen idee wat ik er mee moet, ik ben slecht met hintsThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Oh ok.quote:Op maandag 26 november 2012 20:01 schreef Samzz het volgende:
Helemaal niet. Ik heb gewoon geen interesse.
Rustig aan.![]()
Nou ik ging dus met Fera wat eten laatst, onderweg dacht ik "ho stop dit kan ik echt niet"quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
Dan is dat toch onbegonnen werk?
Viel allemaal achteraf reuze mee.
C'est la vie
Op z'n Grieks met Feraquote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij vroeg met Pinda, ik ben twee keer met Pinda en Myra naar McDonalds geweest. Vandaar.
Met jou was bij de Griek.![]()
![]()
Ik ook. Ben niet zo van de hints.quote:Op maandag 26 november 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag zo'n "oh, hoi" *bloos* reactie van een dame, geen idee wat ik er mee moet, ik ben slecht met hints
Stiekem wilt ze jequote:Op maandag 26 november 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag zo'n "oh, hoi" *bloos* reactie van een dame, geen idee wat ik er mee moet, ik ben slecht met hints![]()
![]()
Niks mis mee.quote:
Alleen of je dat uit eten moet noemen is een tweede.
C'est la vie
quote:Op maandag 26 november 2012 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Wat ben je ook een doorzetter he? Ben trots op je
![]()
Net was het nog onbegonnen werk
Rustig aan.![]()
Maar dat wist ik al.quote:
Niet dat het dan minder waard maakt, maar toch. De eerste kwam even op het juiste moment.Ik ben ook eens met jou, Myra en Twi naar de Griekse snackbar geweest.quote:
Dacht je dat echt? Ik bijt niet hoor, ik weet heus wel dat je niet echt van chocola bent.quote:Op maandag 26 november 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ging dus met Fera wat eten laatst, onderweg dacht ik "ho stop dit kan ik echt niet"
Viel allemaal achteraf reuze mee.
Oh, waarschijnlijk bedoelt ze 'oh, hoi'.quote:Op maandag 26 november 2012 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag zo'n "oh, hoi" *bloos* reactie van een dame, geen idee wat ik er mee moet, ik ben slecht met hints“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Macquote:Op maandag 26 november 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Alleen of je dat uit eten moet noemen is een tweede.![]()
![]()
Ahja vrouwenquote:Op maandag 26 november 2012 20:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Net was het nog onbegonnen werk![]()
![]()
Kingtoppie noemde dat geen uit eten of date, maar een drive thru. Kan me daar wel in vindenquote:Op maandag 26 november 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Alleen of je dat uit eten moet noemen is een tweede.![]()
quote:
Gewoon quantitatief denken.![]()
Zou ik met haar uit eten willen? Ja? Okidoki.
Ook al vind je het hopeloos, toch niks te verliezen...Rustig aan.![]()
M'n bel, wat doe jequote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, waarschijnlijk bedoelt ze 'oh, hoi'.
quote:Alleen in die context dan.
Je zei trekkenquote:Op maandag 26 november 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht aan een deurbel..
belletje trekken![]()
![]()
Stiekem zou ik dat best nog weleens willen doenquote:Op maandag 26 november 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht aan een deurbel..
belletje trekken![]()
![]()
Wat let je?quote:Op maandag 26 november 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem zou ik dat best nog weleens willen doen![]()
hihihi in een dronken buiquote:Op maandag 26 november 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stiekem zou ik dat best nog weleens willen doen
It could have been me![]()
![]()
Ook dat nog, na die zaadwedstijd tegen Denemarken.quote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook eens met jou, Myra en Twi naar de Griekse snackbar geweest.Nee het lag niet aan jou hoor, ik gedij het best in groepen. In 1 op 1 kan nog wel eens een beetje een socially akward pinguin worden.quote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dacht je dat echt? Ik bijt niet hoor, ik weet heus wel dat je niet echt van chocola bent.C'est la vie
it was mequote:Op maandag 26 november 2012 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hihihi in een dronken bui
It could have been me![]()
![]()
Prima benaming.quote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Kingtoppie noemde dat geen uit eten of date, maar een drive thru. Kan me daar wel in vindenC'est la vie
Oh mijn pizza is er, tschuss, de ballen enzovoort.C'est la vie
De ballenquote:Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
Oh mijn pizza is er, tschuss, de ballen enzovoort.Rustig aan.![]()
Eet smakelijk :quote:Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
Oh mijn pizza is er, tschuss, de ballen enzovoort.![]()
![]()
Begrijpelijk. Als je zonder gespreksstof zit ben je wel fucked.quote:Op maandag 26 november 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook dat nog, na die zaadwedstijd tegen Denemarken.
[..]
Nee het lag niet aan jou hoor, ik gedij het best in groepen. In 1 op 1 kan nog wel eens een beetje een socially akward pinguin worden.
je mag je wensen wel appen. Kan ik kijken of ik ze kan vervullenquote:Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry toek daar doe ik het niet voor
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Als je het op die manier vraagt zal ze er inderdaad ook niet zo veel zin in hebbenquote:Op maandag 26 november 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Oh, ik heb laatst ook een meisje gevraagd om mee uit eten te gaan.
Vraag me af of ze er op ingaat, ik denk van niet, heb der totaal geen vertrouwen in.
dus![]()
Jongen ga jij je eerst eens met je herstel bezig houden...quote:Op maandag 26 november 2012 20:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
je mag je wensen wel appen. Kan ik kijken of ik ze kan vervullen![]()
![]()
doe ik ookquote:Op maandag 26 november 2012 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongen ga jij je eerst eens met je herstel bezig houden...
Sporten voor Sophia![]()
Ik heb geen wensen, ik ben gewoon niet zo dol op de macquote:nee ook geen KFC of burgerking oid
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 20:12:42 ]![]()
haterquote:Op maandag 26 november 2012 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen wensen, ik ben gewoon niet zo dol op de macnee ook geen KFC of burgerking oid
![]()
Oh neuh...quote:Op maandag 26 november 2012 20:11 schreef Evie het volgende:
Als je het op die manier vraagt zal ze er inderdaad ook niet zo veel zin in hebben
Had al een keer eerder gevraagd maar die week druk blabla..
Week daarna gevraagd of ze het de volgende week druk had.. Dat was wel zo maar ze was in leiden vrijdag / zaterdag voor werk blabla... 7 uur klaar...
Dus ik gevraagd of ze mee uit eten wou na der werk.
Romantisch he?
Rustig aan.![]()
Niet vragen of ze druk zijn.. of het druk gaan hebben..quote:Op maandag 26 november 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh neuh...
Had al een keer eerder gevraagd maar die week druk blabla..
Week daarna gevraagd of ze het de volgende week druk had.. Dat was wel zo maar ze was in leiden vrijdag / zaterdag voor werk blabla... 7 uur klaar...
Dus ik gevraagd of ze mee uit eten wou na der werk.
Romantisch he?![]()
Gewoon ga je woensdag of donderdag mee uit eten?Lijkt me leuk! zoiets..
Of gewoon zeggen: woensdag ga je met me uit eten
dus![]()
Ze had het de vorige week druk... krampachtig gezeik altijd over wat wel en wat niet kan.quote:Op maandag 26 november 2012 20:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet vragen of ze druk zijn.. of het druk gaan hebben..
Ik anticipeer gewoon op hoe het ervoor staat, ze had het eerst druk, dus ik vraag of ze het nog steeds druk heeft.Rustig aan.![]()
Een big mac gaat er hier altijd wel inquote:Op maandag 26 november 2012 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vieze vette meuk, en ja ik hou heus wel van patat enzulks maar goed..
Of een mqchicken![]()
![]()
Luister naar deze wijze dame.quote:Op maandag 26 november 2012 20:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen: woensdag ga je met me uit eten![]()
![]()
Of een 1955. Of een BigTasty. Of een grote McWrap.quote:Op maandag 26 november 2012 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een big mac gaat er hier altijd wel in
Of een mqchicken
Bigtastyquote:Op maandag 26 november 2012 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Of een 1955. Of een BigTasty. Of een grote McWrap.![]()
![]()
Maar hoe weet je dan of hun afwijzing een afwijzing is omdat ze je niet zien zitten of dat het een afwijzing is omdat ze die dag niet kunnen?quote:Op maandag 26 november 2012 20:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen: woensdag ga je met me uit etenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Goeie vraagquote:
14 SHADES OF GREY
Het liefst eet ik sushi.Nu nog iemand vinden die dat net zo lekker vindt als ikzelf.
''Nee ik kan die dag niet''quote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan of hun afwijzing een afwijzing is omdat ze je niet zien zitten of dat het een afwijzing is omdat ze die dag niet kunnen?
Spreekt voor zich toch?
Ik geloof alleen mensen bij voorbaat niet die zeggen dat ze het die week druk hebben.
Als het je leuk lijkt zoek je wel een gaatje zogezegd.Rustig aan.![]()
Een Japenner zoekenquote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
Het liefst eet ik sushi.Nu nog iemand vinden die dat net zo lekker vindt als ikzelf.
14 SHADES OF GREY
Rauwe visquote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
op zijn tijd bij de BK een burger en bij mc een flurry. Of een emmer kip.quote:Op maandag 26 november 2012 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen wensen, ik ben gewoon niet zo dol op de macnee ook geen KFC of burgerking oid
Sporten voor Sophia![]()
Oke wanneer gaan we?quote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
![]()
![]()
"Nee, ik kan die dag niet" kan ook een excuus zijn omdat ze geen zin hebben om met je mee te gaan maar proberen subtiel te zijn.quote:Op maandag 26 november 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Nee ik kan die dag niet''
Spreekt voor zich toch?
Ik geloof alleen mensen bij voorbaat niet die zeggen dat ze het die week druk hebben.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En straks kan ie genieten van je kontjequote:Op maandag 26 november 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
De pizza kon genieten van mn mond en keel.. denk dat die pizza meer dan blij was![]()
![]()
![]()
.
Wat een geluksvogel toch.![]()
True, maargoed, dan gewoon ''vrijdag dan?''quote:Op maandag 26 november 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Nee, ik kan die dag niet" kan ook een excuus zijn omdat ze geen zin hebben om met je mee te gaan maar proberen subtiel te zijn.
NEe
"zaterdag?''
Nee
ZONDAG DAN
neeheeeee.
Ja godverdommeStomme wijven ook altijd.
![]()
Rustig aan.![]()
flurry is ijs ... dat is wel lekkerquote:Op maandag 26 november 2012 20:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
op zijn tijd bij de BK een burger en bij mc een flurry. Of een emmer kip.![]()
![]()
Precies.. komt verder dan de meeste mannen zijn gekomen voordat ze de deur uit werden geslagenquote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En straks kan ie genieten van je kontje![]()
![]()
.
Wat een geluksvogel toch.![]()
dus![]()
Vrouwen met een volle agendaquote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, maargoed, dan gewoon ''vrijdag dan?''
NEe
"zaterdag?''
Nee
ZONDAG DAN
neeheeeee.
![]()
Gekke gerrit je wilt te graag, het is beter als je even chilt vandaag?!quote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
NEe
"zaterdag?''
Nee
ZONDAG DAN
neeheeeee.
dus![]()
Jij lust sushi?quote:
Dat wilde ik maar zeggenquote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. komt verder dan de meeste mannen zijn gekomen voordat ze de deur uit werden geslagen![]()
.
![]()
Ik ga ff een rondje schaatsen, maar je moet me niet zo serieus nemen hoor ehhquote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Gekke gerrit je wilt te graag, het is beter als je even chilt vandaag?!
Rustig aan.![]()
Door dit soort zinnen durf ik niet eens naar binnen te komenquote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Precies.. komt verder dan de meeste mannen zijn gekomen voordat ze de deur uit werden geslagen![]()
![]()
Ik maak het wel eens zelfquote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
.... kan je ook doen
![]()
![]()
True...quote:Op maandag 26 november 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Nee ik kan die dag niet''
Spreekt voor zich toch?
Ik geloof alleen mensen bij voorbaat niet die zeggen dat ze het die week druk hebben.
Als het je leuk lijkt zoek je wel een gaatje zogezegd.
Als het maar belangrijk genoeg is![]()
![]()
Is maar goed ook, want ik val niet op jequote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door dit soort zinnen durf ik niet eens naar binnen te komensry
dus![]()
3x nee is dismissed.... NEXT...quote:Op maandag 26 november 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
NEe
"zaterdag?''
Nee
ZONDAG DAN
neeheeeee.
![]()
![]()
Gelukkig niet nee, die 180 kilo kan ik niet opvangenquote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Is maar goed ook, want ik val niet op jesry
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
Naja, fijne avond, de ballen, tot wederziens. typs.![]()
![]()
![]()
Daarom...quote:Op maandag 26 november 2012 20:22 schreef -Engel- het volgende:
Als het je leuk lijkt zoek je wel een gaatje zogezegd.
Ik heb nog nooit echt concreet antwoord gekregen wat dat betreft, dus om die reden ook weinig vertrouwen in verzoekjes.
Maarja geen excuus, toch niks te verliezen
Rustig aan.![]()
Als ze willen maken ze wel tijd. Dat is mijn antwoord op het geheel. En gaat het je om een vrouw of echt om deze? Vraag jezelf dat eens af?!quote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom...
Ik heb nog nooit echt concreet antwoord gekregen wat dat betreft, dus om die reden ook weinig vertrouwen in verzoekjes.dus![]()
Duizenden....quote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]jij held
Bestaat er ook een mannelijke versie van jou?
![]()
![]()
Sashimi!quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Nee heb je altijd... en ja kan je krijgen....quote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom...
Ik heb nog nooit echt concreet antwoord gekregen wat dat betreft, dus om die reden ook weinig vertrouwen in verzoekjes.
Maarja geen excuus, toch niks te verliezen![]()
Het is alleen zo slecht voor je zelfbeeld![]()
![]()
Ow wacht, ik zou naar het personeelsfeest gaan.
Nouja, neuk het.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
"'echt om deze''quote:Op maandag 26 november 2012 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ze willen maken ze wel tijd. Dat is mijn antwoord op het geheel. En gaat het je om een vrouw of echt om deze? Vraag jezelf dat eens af?!
Vind ik onzin.
Alsof ik enig idee heb of het echt gaat klikken uberhaupt... Dat moet nog uitwijzen op de date.Rustig aan.![]()
Ach, wat slecht voor mijn geduld is is dat het zo eenzijdig verkeer is altijd.quote:Op maandag 26 november 2012 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee heb je altijd... en ja kan je krijgen....
Het is alleen zo slecht voor je zelfbeeld
Rustig aan.![]()
Komt jeweetwel daar ook?quote:Op maandag 26 november 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ow wacht, ik zou naar het personeelsfeest gaan.
Nouja, neuk het.![]()
![]()
Zo diep gezonken?quote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
Straks maar op badoo een seksdate zoeken
Ga eens op je treetje van de ladder zoeken... of er onder... dan scoor je welquote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, wat slecht voor mijn geduld is is dat het zo eenzijdig verkeer is altijd.![]()
![]()
Ik vind mensen die heel veel vis eten haast nog erger dan mensen die heel veel vlees etenquote:.
Nuance: Tenzij gekweekte vis.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zodat ik kan zien hoe zij wordt gehosseld door een of andere lul? Neuh, bedankt.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bijvangst.quote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mensen die heel veel vis eten haast nog erger dan mensen die heel veel vlees eten.
Nuance: Tenzij gekweekte vis.
WalgelijkDit account is niet meer in gebruik.![]()
Het is zelfs ongezond om veel vis te eten.quote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mensen die heel veel vis eten haast nog erger dan mensen die heel veel vlees eten.
Nuance: Tenzij gekweekte vis.![]()
![]()
Jij bent toch geen lul?quote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat ik kan zien hoe zij wordt gehosseld door een of andere lul? Neuh, bedankt.![]()
![]()
mwoah.. denk dat je dat idee al wel hebt. als je ze mee uit eten zou willen nemen. Is echt akward om meteen uit eten te gaan met iemand die je niet kent lijkt me.. Dan zou ik koffie doen ergensquote:Op maandag 26 november 2012 20:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
"'echt om deze''
Vind ik onzin.
Alsof ik enig idee heb of het echt gaat klikken uberhaupt... Dat moet nog uitwijzen op de date.
dus![]()
Dit inderdaadquote:.
Veel van een ding is sowieso niet heel goed, lijkt me.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is zelfs ongezond om veel vis te eten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee.. gast... hossel haar zelf...quote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat ik kan zien hoe zij wordt gehosseld door een of andere lul? Neuh, bedankt.
Wil je het hebben? ik bedoel echtttttttttttttt hebben... dan gaan!!!![]()
Dat vind je daar toch ook niet, al die fake profieltjes enzo..quote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon zin in wat betekenisloze seks
Duizenden op 6 miljard wereldbewoners is 0,0001% he. Dat je het weet.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ze wil me niet.quote:Op maandag 26 november 2012 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou gaan dan... je bent vast nog wel fashionable late...Meestal niet nee. Maar dat gaat me niet lukken Fax. En ik heb 0 behoefte om te zien hoe iedereen daar om haar heen gaat hangen en haar probeert te versieren.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind je daar toch ook niet, al die fake profieltjes enzo..
Ik bedoel meer hoe vaak je iets eet. Elke dag vlees kan prima, elke dag vis is af te raden. Zitten bepaalde stoffen in waar je niet teveel van binnen moet krijgen in een bepaald termijn.quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
Veel van een ding is sowieso niet heel goed, lijkt me.![]()
dit dusquote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.. gast... hossel haar zelf...
Wil je het hebben? ik bedoel echtttttttttttttt hebben... dan gaan!!!![]()
En achteraf hoor je dat ze het jammer vond dat je er niet was enzoquote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wil me niet.
[..]
Meestal niet nee. Maar dat gaat me niet lukken Fax. En ik heb 0 behoefte om te zien hoe iedereen daar om haar heen gaat hangen en haar probeert te versieren.![]()
![]()
Denk je dat ik dat niet getracht heb?quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.. gast... hossel haar zelf...
Wil je het hebben? ik bedoel echtttttttttttttt hebben... dan gaan!!!
Kquote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duizenden op 6 miljard wereldbewoners is 0,0001% he. Dat je het weet.![]()
Ik heb 't maar weer snel weggedaan, dat badooquote:'t zag er in het begin wel veelbelovend uit, maar dat hield snel op
Elke dag vlees lijkt me ook niet al te best. Maar daar denken vleeseters sowieso anders over. Die beginnen vaak al te kotsen wanneer je voorstelt een keer vegetarisch te etenquote:Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel meer hoe vaak je iets eet. Elke dag vlees kan prima, elke dag vis is af te raden. Zitten bepaalde stoffen in waar je niet teveel van binnen moet krijgen in een bepaald termijn..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als ze dat zegt, dan zou ik haar slaan. Heel hard. Met een stoel.quote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En achteraf hoor je dat ze het jammer vond dat je er niet was enzo“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vlees heeft geen nadelige effecten voor het lichaamquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Elke dag vlees lijkt me ook niet al te best. Maar daar denken vleeseters sowieso anders over. Die beginnen vaak al te kotsen wanneer je voorstelt een keer vegetarisch te eten.
. Niet zoals vis dat heeft.
De insteek die jij nu maakt is naar iets anders, niks mis mee maar het is niet helemaal te vergelijken.
Sowieso is de vlees en vis consumptie ontzettend hoog.![]()
Je bent toch geen konijnquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Elke dag vlees lijkt me ook niet al te best. Maar daar denken vleeseters sowieso anders over. Die beginnen vaak al te kotsen wanneer je voorstelt een keer vegetarisch te eten.
![]()
![]()
Ja kom op, vegetarische zooiquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben groot voorstander van anders omgaan met vis en vlees productie, maar om het uit mijn dieet te halen gaat mij te verDit account is niet meer in gebruik.![]()
Vrouwen doen dat soort dingen hoorquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze dat zegt, dan zou ik haar slaan. Heel hard. Met een stoel.![]()
![]()
Ik heb zo het idee... dat het wat lamlendig was....quote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet getracht heb?
al heb ik niet meegekregen wat je precies geprobeerd hebt....
so enlighten me...![]()
Ik vraag het me af. Het is algemeen bekend dat varkensvlees niet gezond is. Vandaar mijn opmerking.quote:Op maandag 26 november 2012 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vlees heeft geen nadelige effecten voor het lichaam. Niet zoals vis dat heeft.
De insteek die jij nu maakt is naar iets anders, niks mis mee maar het is niet helemaal te vergelijken.
Sowieso is de vlees en vis consumptie ontzettend hoog.Je bent ook geen leeuw.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een keer vegetarisch eten is wel heel wat anders dan het helemaal schrappen, he. Lees wat ik zeg.quote:Op maandag 26 november 2012 20:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja kom op, vegetarische zooi
Ik ben groot voorstander van anders omgaan met vis en vlees productie, maar om het uit mijn dieet te halen gaat mij te ver“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat heeft meer te maken met het vetgehalte, die is hoger in varkensvleesquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag het me af. Het is algemeen bekend dat varkensvlees niet gezond is. Vandaar mijn opmerking..
![]()
Mwah....hiero kan je soms een vegatarische maaltijd halen.... en die is echt goedquote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nomnom, varkensvleesquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met het vetgehalte, die is hoger in varkensvlees.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik doe liever brullen dan snuffelenquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Het is algemeen bekend dat varkensvlees niet gezond is. Vandaar mijn opmerking.
[..]
Je bent ook geen leeuw.![]()
![]()
Niet alleen het vetgehalte. Maar ik heb eigenlijk geen zin daar heel diep op in te gaanquote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met het vetgehalte, die is hoger in varkensvlees.
. Het doet er ook verder niet toe. Vechten tegen de bierkaai.
... dat lijkt me geen goede hosselactie....quote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze dat zegt, dan zou ik haar slaan. Heel hard. Met een stoel.![]()
Veel plezier.quote:Op maandag 26 november 2012 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe liever brullen dan snuffelen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
\Heb der 1x int echt gezien maar ach...quote:Op maandag 26 november 2012 20:28 schreef Evie het volgende:
[..]
mwoah.. denk dat je dat idee al wel hebt. als je ze mee uit eten zou willen nemen. Is echt akward om meteen uit eten te gaan met iemand die je niet kent lijkt me.. Dan zou ik koffie doen ergens
Wel wat afgechat op facebook daarna, en was een leuke avond in ieder geval.
Ik ben nog even aan het wachten op mijn ride...Rustig aan.![]()
Ik eet liever rundvlees dan varkensvlees maar een dag zonder kan ook prima hoorquote:Op maandag 26 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen het vetgehalte. Maar ik heb eigenlijk geen zin daar heel diep op in te gaan. Het doet er ook verder niet toe. Vechten tegen de bierkaai.
.
![]()
Serieus. Ik haat mensen die je geen blijk geven dat ze je zien staan en die dan vervolgens gaan vragen waar je was omdat ze je misten.quote:Op maandag 26 november 2012 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... dat lijkt me geen goede hosselactie....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat scheelt. Je ziet de reacties hier zodra het woord vegetarisch eten valt. En zo is de gemiddelde tendens. Ik vind dat best jammer en niet eens omdat ik zelf vegetariër ben.quote:Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik eet liever rundvlees dan varkensvlees maar een dag zonder kan ook prima hoor.
Ehm..?quote:Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga eens op je treetje van de ladder zoeken... of er onder... dan scoor je wel
Tis niet dat ik niet ok in de markt lig ofzo...
Sowieso aantrekkingskracht komt van 2 kanten anders valt het eigenlijk ook niet op te merken...
Dus ik zit wel op het goede treetje.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En achteraf hoor je dat ze het jammer vond dat je er niet was enzoOprechte interesse in haar als persoon.quote:Op maandag 26 november 2012 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goh wat gek nu....
Wat heb je haar nu te bieden?
Wat die andere kerels niet hebben?
Nou?
Gedeelde interesses, hobbys.
Trouw.Ik haakte af toen ze me begon te negeren. Dat voldoende?quote:Op maandag 26 november 2012 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee... dat het wat lamlendig was....
al heb ik niet meegekregen wat je precies geprobeerd hebt....
so enlighten me...
Ik ken dat... ik maak het dagelijks mee... maar als ik iedereen zou slaan met een stoel die mij letterlijk niet zagen... dat zat ik nu on death row...quote:Op maandag 26 november 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus. Ik haat mensen die je geen blijk geven dat ze je zien staan en die dan vervolgens gaan vragen waar je was omdat ze je misten.![]()
Ach, ik let er niet eens op eerlijk gezegdquote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scheelt. Je ziet de reacties hier zodra het woord vegetarisch eten valt. En zo is de gemiddelde tendens. Ik vind dat best jammer en niet eens omdat ik zelf vegetariër ben.. Donderdag eet ik vaak een salade, lekker makkelijk
. Scheelt ook weer koken
.
![]()
Ik denk dat je die reacties veels te serieus neemtquote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scheelt. Je ziet de reacties hier zodra het woord vegetarisch eten valt. En zo is de gemiddelde tendens. Ik vind dat best jammer en niet eens omdat ik zelf vegetariër ben.![]()
![]()
Nee, hoor. Het interesseert me eigenlijk vrij weinig wat iemand doet. Ik vind het alleen kinderachtig dat er steeds hetzelfde gezegd moet worden.quote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat je die reacties veels te serieus neemt
Dan praat ik liever met Muhahaha die wel wat verder kijkt dan zijn neus lang, dan met jou, die meteen zegt dat ie geen konijn is.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als jij dat denktquote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm..?
Tis niet dat ik niet ok in de markt lig ofzo...
Sowieso aantrekkingskracht komt van 2 kanten anders valt het eigenlijk ook niet op te merken...
Dus ik zit wel op het goede treetje.![]()
Af en toe geen vlees, vis of gevogelte eten is heul niet verkeerd anders..quote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat scheelt. Je ziet de reacties hier zodra het woord vegetarisch eten valt. En zo is de gemiddelde tendens. Ik vind dat best jammer en niet eens omdat ik zelf vegetariër ben.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
You tellem guuurlquote:Op maandag 26 november 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oprechte interesse in haar als persoon.
Gedeelde interesses, hobbys.
Trouw.C'est la vie
Oeh, saladequote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, ik let er niet eens op eerlijk gezegd. Donderdag eet ik vaak een salade, lekker makkelijk
. Scheelt ook weer koken
.
. De Albert Heijn heeft echt een ontzettend lekkere maaltijdsalade met geitenkaas
.
Gisteren heb ik patat gehadquote:Op maandag 26 november 2012 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nomzzzzzzz ik gister
en vandaag
Zaterdag ook kip
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dat was een grapje, hihahoquote:Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Het interesseert me eigenlijk vrij weinig wat iemand doet. Ik vind het alleen kinderachtig dat er steeds hetzelfde gezegd moet worden.
Dan praat ik liever met Muhahaha die wel wat verder kijkt dan zijn neus lang, dan met jou, die meteen zegt dat ie geen konijn is.![]()
![]()
Ik pak altijd die van de Jumboquote:Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, salade. De Albert Heijn heeft echt een ontzettend lekkere maaltijdsalade met geitenkaas
.
Italiaans, Grieks of gewoon hollandse salade.
![]()
Dat maakt niet uit. Maar blijkbaar snap je niet zo goed wat ik wil zeggen. Ook dat geeft niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mee eensquote:Op maandag 26 november 2012 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Af en toe geen vlees, vis of gevogelte eten is heul niet verkeerd anders..Ik doe wel eens pasta maken zonder vlees
Of ik neem eens een vegetarische schnitzel![]()
Mja, de Appie is hier om de hoek, dan ga ik niet helemaal naar de stad voor een Jumboquote:Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik pak altijd die van de Jumbo
Italiaans, Grieks of gewoon hollandse salade.
![]()
.
Ik snap prima wat je wilt zeggen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Maar blijkbaar snap je niet zo goed wat ik wil zeggen. Ook dat geeft niet.![]()
Oei, je bent wel aan het vloeken in de vleeseterskerk hoor. Jij durft.quote:Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eensIk doe wel eens pasta maken zonder vlees
Of ik neem eens een vegetarische schnitzel“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ah ik heb de luxe van een auto, de jumbo die ik bezoek is 5 kilometer verderopquote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, de Appie is hier om de hoek, dan ga ik niet helemaal naar de stad voor een Jumbo![]()
.
. Ah ja ik heb er 6 jaar gewerkt he
.
![]()
quote:
Zulke dingen zeggen is wel gegarandeerd falen in mijn ervaring.
Maar goed, ik ben aangekleed, haar gekamd. Luchtje op.
Ik ga even 5 minuten kijken dan maar.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Go get 'em tigerquote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga even 5 minuten kijken dan maar.![]()
![]()
Het zal me een worst wezen wat een ander vind.quote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, je bent wel aan het vloeken in de vleeseterskerk hoor. Jij durft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 20:42:12 ]![]()
Go get her kaneel!! IK STA ACHTER JE BROEDER!quote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga even 5 minuten kijken dan maar.![]()
Dat zou ik ook niet doen als ik wel een auto heb. Die hier overigens gewoon staatquote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ik heb de luxe van een auto, de jumbo die ik bezoek is 5 kilometer verderop. Ah ja ik heb er 6 jaar gewerkt he
.
.
Waarom zou ik een kwartier rijden voor iets wat ik ook bij de Appie kan halen en wat me nog geen 2 minuten kost?
Ik ben echt totaal geen pasta liefhebberquote:Op maandag 26 november 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eensIk doe wel eens pasta maken zonder vlees
Of ik neem eens een vegetarische schnitzelBehalve dan macaroni, maar dat mag dan absoluut geen bolognese zijn
Ik ben echt een zeikerd als het om sauzen gaat
Dan gooi ik er liever een extra laag strooikaas overheen
Leuke woordspeling in een discussie over vegetarisch eten.quote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Het zal me een worst wezen wat een ander vind.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik weet, gewoonte gewordenquote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet doen als ik wel een auto heb. Die hier overigens gewoon staat.
Waarom zou ik een kwartier rijden voor iets wat ik ook bij de Appie kan halen en wat me nog geen 2 minuten kost?
. Ik ga 1 keer per week en dan haal ik wat ik nodig heb.
![]()
![]()
Ik vind het best knap dat je kan opnoemen wat je te bieden hebt.quote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga even 5 minuten kijken dan maar.
Ik weet niet wat ik te bieden heb, ik ben geen Unoxworst met voedingswaarden achterop.C'est la vie
Oeh, lasagne met blauwe kaas, spinazie en bechamelsaus. Of mijn tagliatelle met knoflook, ui, champignons en vegetarische worstjes
.
Of nacho's.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke woordspeling in een discussie over vegetarisch eten.![]()
![]()
lekker, met welk vlees trouwens?quote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
Oeh, lasagne met blauwe kaas, spinazie en bechamelsaus. Of mijn tagliatelle met knoflook, ui, champignons en vegetarische worstjes
.
Of nacho's.
![]()
Heerlijk dat sarcasme.quote:Op maandag 26 november 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, je bent wel aan het vloeken in de vleeseterskerk hoor. Jij durft.C'est la vie
Dat is ook wel logisch. Maar alleen voor een salade is dat wel loosquote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet, gewoonte geworden. Ik ga 1 keer per week en dan haal ik wat ik nodig heb.
.
Alleen bij haar he? Anderen heb ik niks te bieden, want ze hebben daar geen interesse in.quote:Op maandag 26 november 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat je kan opnoemen wat je te bieden hebt.
Ik weet niet wat ik te bieden heb, ik ben geen Unoxworst met voedingswaarden achterop.
Nah dan haal ik meteen voor een paar dagen incl drinken en snoepgoedquote:Op maandag 26 november 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook wel logisch. Maar alleen voor een salade is dat wel loos.
.
![]()
Duh, dat zegt hij om uit te lokken. Ga er vooral op inquote:. De vleesbrigade is zojuist gearriveerd.
Aha, alsnog knap.quote:Op maandag 26 november 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen bij haar he? Anderen heb ik niks te bieden, want ze hebben daar geen interesse in.C'est la vie
Oh, weet ik veel, ik ken die users verder niet ofzo.. *kaasschaaf pakt*quote:Op maandag 26 november 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duh, dat zegt hij om uit te lokken. Ga er vooral op in. De vleesbrigade is zojuist gearriveerd.
Kom maar op
Godverdomme, ik zag twee weken bij de H&M een leuk vestje, dus ik dacht, even bestellen nu. Staat hij niet op de website_!
quote:ik vind die vegetarische dingen altijd zo jammer.
Die lasagna lijkt me prima, daar hoeft echt geen vlees doorheen, maar ik ga volgende week naar een veganistisch restaurant (love hut in maastricht), helaas zijn 3/4 van de gerechten daar de standaard dingen zoals garnalenschotel of spaghetti bolognaise, maar dan met vegetarisch karton er in. laat dat gewoon lekker er uit![]()
In Den Bosch zit wel mn favoriete restaurant.quote:Op maandag 26 november 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat er niet dood van dus dan zal het wel te eten zijn. Try before you die!
.
Prik maar een date, ik ben altijd wel in voor nieuwe dingenquote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
In Den Bosch zit wel mn favoriete restaurant..
![]()
Klinkt als een meetquote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
In Den Bosch zit wel mn favoriete restaurant.![]()
![]()
Veganistisch of vegetarisch, is nog al een verschil...quote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]ik vind die vegetarische dingen altijd zo jammer.
Die lasagna lijkt me prima, daar hoeft echt geen vlees doorheen, maar ik ga volgende week naar een veganistisch restaurant (love hut in maastricht), helaas zijn 3/4 van de gerechten daar de standaard dingen zoals garnalenschotel of spaghetti bolognaise, maar dan met vegetarisch karton er in. laat dat gewoon lekker er uit“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ja klopt, maar wat betreft het vlees is het hetzelfde. alleen kan je inderdaad ook nog niet eens bechamelsaus en kaas er in gooien.quote:Op maandag 26 november 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veganistisch of vegetarisch, is nog al een verschil...
wat doe ik mezelf aan![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga even 5 minuten kijken dan maar.kom op Kaneel.... show haar je sexy dansmoves... wees een heer
geef haar een welgemeend compliment... en loop dan weg.... dus niet plakken!!!!
![]()
Ik vind Tofu wel enigsinds doorgaan als vervanger.. Maar dat heb ik hooguit 2 keer gedaan omdat ex schoonzusje een tijd lang geen vlees at, en als ik dan kookte maakte ik altijd roerbak mie.. Normaal hoort daar dus kip doorheen..quote:Op maandag 26 november 2012 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]ik vind die vegetarische dingen altijd zo jammer.
Die lasagna lijkt me prima, daar hoeft echt geen vlees doorheen, maar ik ga volgende week naar een veganistisch restaurant (love hut in maastricht), helaas zijn 3/4 van de gerechten daar de standaard dingen zoals garnalenschotel of spaghetti bolognaise, maar dan met vegetarisch karton er in. laat dat gewoon lekker er uitDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Gewoon op hoge toon een biefstuk met een gebakken ei erop eisen. En kwaad worden als je hem niet krijgtquote:Op maandag 26 november 2012 20:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klopt, maar wat betreft het vlees is het hetzelfde. alleen kan je inderdaad ook nog niet eens bechamelsaus en kaas er in gooien.
wat doe ik mezelf aan![]()
Sja, dat is gewoon dom. Ga dan niet.quote:Op maandag 26 november 2012 20:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klopt, maar wat betreft het vlees is het hetzelfde. alleen kan je inderdaad ook nog niet eens bechamelsaus en kaas er in gooien.
wat doe ik mezelf aan“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is goed. Mag Fax ook mee?quote:Op maandag 26 november 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prik maar een date, ik ben altijd wel in voor nieuwe dingen.
nu heb ik geen problemen met vlees, dus dan is zo'n vleesvervanger echt zo'n net-niet iets. al worden die vega dingen wel minder snel droog dan een kipfilet, dus in sommige gerechten valt er nog iets voor te zeggen ook.quote:Op maandag 26 november 2012 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind Tofu wel enigsinds doorgaan als vervanger.. Maar dat heb ik hooguit 2 keer gedaan omdat ex schoonzusje een tijd lang geen vlees at, en als ik dan kookte maakte ik altijd roerbak mie.. Normaal hoort daar dus kip doorheen..
wel hou ik ook van een pasta met blauwschimmelkaas, champignons, walnoot en peer erbij en ik zou niet eens vlees erbij willen.
overigens hoi allemaal, aangezien de helft van de fokkers wel eens in de blijkbaar gezellige SEX SC komt wilde ik ook eens kijken hoe de magische sfeer hier is.![]()
compensatie van het speenvarken wat ik vorige week heb gegrild boven een vuur.quote:Op maandag 26 november 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dat is gewoon dom. Ga dan niet.![]()
![]()
Ik vind dit dus gewoon grappig. En als ze niet zo duur zouden zijn, zou ik ze kopen ook.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik heb het niet zo op kaas.... maar noten en peer is wel een goede combiquote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Adames het volgende:
[..]
nu heb ik geen problemen met vlees, dus dan is zo'n vleesvervanger echt zo'n net-niet iets. al worden die vega dingen wel minder snel droog dan een kipfilet, dus in sommige gerechten valt er nog iets voor te zeggen ook.
wel hou ik ook van een pasta met blauwschimmelkaas, champignons, walnoot en peer erbij en ik zou niet eens vlees erbij willen.
overigens hoi allemaal, aangezien de helft van de fokkers wel eens in de blijkbaar gezellige SEX SC komt wilde ik ook eens kijken hoe de magische sfeer hier is.![]()
![]()
Dat is nog dommerquote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef Adames het volgende:
[..]
compensatie van het speenvarken wat ik vorige week heb gegrild boven een vuur..
en niet zo negatief, prijs dat er mensen zijn die het ook proberen. nog zo'n opmerking en ik ga morgen weer voor de kiloknallers kipquote:Op maandag 26 november 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dat is gewoon dom. Ga dan niet.![]()
Sushi eten met twee FOK!bazen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, de hosselkoning mag ook mee
Pff ik hossel niks johquote:Op maandag 26 november 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, de hosselkoning mag ook mee![]()
![]()
oooh kan je er dan ook meteen een paar voor mij halen?quote:Op maandag 26 november 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K65%2006458%2013325%2070%200859%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind dit dus gewoon grappig. En als ze niet zo duur zouden zijn, zou ik ze kopen ook.![]()
LEUK!
dus![]()
Ik snap niet zo goed waarom je iets gaat doen waar je kennelijk geen zin/behoefte aan hebtquote:Op maandag 26 november 2012 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
en niet zo negatief, prijs dat er mensen zijn die het ook proberen. nog zo'n opmerking en ik ga morgen weer voor de kiloknallers kip. Doe het dan gewoon niet.
En van mij mag je die kiloknallers kopen. Zou je toch wel doen, al zeg ik boehoehooeeeee arme kippieshuil huil, snik snik.
Ik bedoel dat je dat doet ter compensatiequote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is heerlijk, vooral de wangen waren heerlijk mals, nooit geweten..
Klopt. Als het achtereind van een varken.quote:Cool hequote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
oooh kan je er dan ook meteen een paar voor mij halen?![]()
LEUK!
. 200 euro
.
Het is sowieso geen date sfeer, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:
neuh, ik heb nooit gezegd dat ik er geen zin in heb. het is veel debieler om iets af te zeiken, terwijl je er helemaal geen ervaring mee hebt. en dan ga ik liever naar een goed veganistisch restaurant toe, dan dat ik zelf wat ga lopen prutsen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je iets gaat doen waar je kennelijk geen zin/behoefte aan hebt. Doe het dan gewoon niet.
En van mij mag je die kiloknallers kopen. Zou je toch wel doen, al zeg ik boehoehooeeeee arme kippieshuil huil, snik snik.
![]()
200quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dat doet ter compensatie.
[..]
Klopt. Als het achtereind van een varken.
[..]
Cool he. 200 euro
.
AU!
dus![]()
Je zit het net zelf af te krakenquote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
neuh, ik heb nooit gezegd dat ik er geen zin in heb. het is veel debieler om iets af te zeiken, terwijl je er helemaal geen ervaring mee hebt. en dan ga ik liever naar een goed veganistisch restaurant toe, dan dat ik zelf wat ga lopen prutsen..
Jeujquote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is sowieso geen date sfeer, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dat doet ter compensatie.
je neemt het iets te letterlijk.
![]()
Die kan je altijd maken tochquote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
Het is sowieso geen date sfeer, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd.![]()
![]()
Dat zei ik ook nietquote:Op maandag 26 november 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is sowieso geen date sfeer, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd..
![]()
Je was nou niet bepaald positief. Maar schijt. Ga lekker veganistisch eten.quote:Op maandag 26 november 2012 20:56 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja waar? alleen omdat ik zeg dat er ook geen roomsaus in zit?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
neuh, dan zou ik er niet gaan eten.quote:Op maandag 26 november 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je was nou niet bepaald positief. Maar schijt. Ga lekker veganistisch eten.
schijt is trouwens niet veganistisch![]()
Over niet positief gesprokenquote:Op maandag 26 november 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je was nou niet bepaald positief. Maar schijt. Ga lekker veganistisch eten.
Iets met ketels en potten ofzo![]()
Het was ook richting Fax.quote:
en ook dat,quote:Op maandag 26 november 2012 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Over niet positief gesproken
Iets met ketels en potten ofzo
misschien ligt het aan de koe in de UI, heel confronterend![]()
Ik zeg alleen dat ik het nogal dom vind om ergens te gaan eten waar je niet zo positief over bent. Zo raar is dat niet, lijkt me. Kies dan een restaurant die je goedkeuring wel kan wegdragen.quote:Op maandag 26 november 2012 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Over niet positief gesproken
Iets met ketels en potten ofzo
Maar kennelijk was het als grote grap bedoeld.
Het kan natuurlijk ook dat hij met iemand anders (quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het nogal dom vind om ergens te gaan eten waar je niet zo positief over bent. Zo raar is dat niet, lijkt me. Kies dan een restaurant die je goedkeuring wel kan wegdragen.
) gaat die het wel tof vindt ofzo
![]()
Dat is wel heel liefquote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat hij met iemand anders () gaat die het wel tof vindt ofzo
.
ik zei alleen dat ik niet hou van een vegetarisch gerecht waarin ze net doen alsof er wel vlees in zit, met van die worstjes gehakt en blokjes nepkip. ga dan gewoon voor een lekkere gazpacho vooraf, een pittige groentencompot met couscous als hoofdgerecht en weet ik veel wat als nagerecht.quote:Op maandag 26 november 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het nogal dom vind om ergens te gaan eten waar je niet zo positief over bent. Zo raar is dat niet, lijkt me. Kies dan een restaurant die je goedkeuring wel kan wegdragen.
![]()
nee mijn vriendin dacht dat ik een grap maaktequote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat hij met iemand anders () gaat die het wel tof vindt ofzo
![]()
![]()
Hier nog eentje, ik ga me afspoelen en dan eens kijken hoe snel ik op bed kan liggenquote:![]()
Is een ideequote:Op maandag 26 november 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja jongen, ik ken je toch. Vraag M anders?.
![]()
![]()
Ja sorry man da's dan gewoon gayquote:Op maandag 26 november 2012 21:01 schreef Adames het volgende:
[..]
nee mijn vriendin dacht dat ik een grap maakte![]()
Dunnow. Maar twee bazen + bazinnen kwam over als een double date. Zeker omdat Fax vroeg om een bazinnetje. Vandaar.quote:Op maandag 26 november 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe groot gaan we dit aanpakken?
Het is gewoon gezellig etenquote:Op maandag 26 november 2012 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dunnow. Maar twee bazen + bazinnen kwam over als een double date. Zeker omdat Fax vroeg om een bazinnetje. Vandaar..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: