SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik hou het wel bij een bril.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik word oud.quote:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Na mn bevalling, dus 19 jaar. Dit wordt nu al mn 3e bril in 3 jaarquote:Op maandag 26 november 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja anders laser je voor niks...
Maar vanaf welke leeftijd zijn jouw ogen slechter geworden dan?Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Juist jij zo wat kunnen verbeteren met lenzen, Tijn.quote:The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Heelll raar...quote:Op maandag 26 november 2012 17:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Na mn bevalling, dus 19 jaar. Dit wordt nu al mn 3e bril in 3 jaar
Alsof er een hormonen bom je ogen verneukt ofzo.
Maargoed hoeft niet.. Ik was ook 19.Rustig aan.![]()
jij bent 19 jaar geleden bevallen??quote:Op maandag 26 november 2012 17:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Zo oud zie je er nog niet uit.
Ja het schijnt daar wel van te kunnen komenquote:Op maandag 26 november 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heelll raar...
Alsof er een hormonen bom je ogen verneukt ofzo.
Maargoed hoeft niet.. Ik was ook 19.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Teen mom.....quote:Op maandag 26 november 2012 17:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ben sinds dat ik overgestapt ben op lenzen (zo'n 4 jaar nu denk ik) elk half jaar nog van sterkte veranderdquote:Op maandag 26 november 2012 17:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Na mn bevalling, dus 19 jaar. Dit wordt nu al mn 3e bril in 3 jaar.
![]()
Nee hij vroeg.. Vanaf welke leeftijdquote:Op maandag 26 november 2012 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij bent 19 jaar geleden bevallen??
Zo oud zie je er nog niet uit.niet hoelang geleden
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Serieus?quote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee hij vroeg.. Vanaf welke leeftijdniet hoelang geleden
Weet je hoe lekker, een MILF...quote:The only limit is your own imagination
Bloedserieusquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik vind dat ik er beter uit zie met een bril. Mijn hoofd/gezicht is een beetje een gevoelig punt voor mij iets te veel mee gepest. Bovendien kan ik geen lenzen dragen heb er naar gevraagd.quote:Op maandag 26 november 2012 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist jij zo wat kunnen verbeteren met lenzen, Tijn.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Milfs are overratedquote:Op maandag 26 november 2012 17:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker, een MILF...Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ah, vandaar anaal, afgelopen weekend.quote:The only limit is your own imagination
quote:Op maandag 26 november 2012 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, vandaar anaal, afgelopen weekend.prikpil ftw
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oneens.quote:
Latinas ook niet.
Als er bloed uit het andere gat komt dan moet je toch watquote:Op maandag 26 november 2012 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, vandaar anaal, afgelopen weekend.
14 SHADES OF GREY
Geen zetpil dus?quote:The only limit is your own imagination
quote:nee
Handdoekje eronder en niet zeiken.quote:Op maandag 26 november 2012 17:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als er bloed uit het andere gat komt dan moet je toch wat
Maar daar weet jij alles van, casanova!
Verdomme, ik heb zo een gapend oor, dan hoor ik alles alsof ik constant aan het gapen ben.
Rustig aan.![]()
Dat is zoooo hatelijkquote:Op maandag 26 november 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Verdomme, ik heb zo een gapend oor, dan hoor ik alles alsof ik constant aan het gapen ben.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
![]()
Billen en likkenquote:Op maandag 26 november 2012 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
Seks, ik heb er zin in.
Tevens: ik las 'billen' in de TT.
14 SHADES OF GREY
Niets is onmogelijkquote:
14 SHADES OF GREY
Ja, wie dan?quote:Op maandag 26 november 2012 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo heel veel uit, maar ik heb zo mijn voorkeur.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
* Spezza19 heeft ook wel zin in een seksdate met een leuke dame
Ook tegen betaling?quote:Op maandag 26 november 2012 18:07 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft ook wel zin in een seksdate met een leuke dame14 SHADES OF GREY
Ik heb zin in pizza welke maakt me niet uit maar ik mijn voorkeur.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Oké.quote:Op maandag 26 november 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb zin in pizza welke maakt me niet uit maar ik mijn voorkeur.![]()
Mijn nieuwsgierigheid wil bevredigd worden.quote:Ik heb wel trek in bier, maakt me niet uit welke. Als het maar Hertog Jan is.quote:Op maandag 26 november 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb zin in pizza welke maakt me niet uit maar ik mijn voorkeur.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als het maar een kut heeft.quote:C'est la vie
Prima keuze vriend.quote:Op maandag 26 november 2012 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel trek in bier, maakt me niet uit welke. Als het maar Hertog Jan is.C'est la vie
Pech.quote:Op maandag 26 november 2012 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid wil bevredigd worden.
[..]
Ik heb wel trek in bier, maakt me niet uit welke. Als het maar Hertog Jan is.
Nu heb ik honger en heb ik zin in eten.![]()
Ja okee maar dat is ook KPD. Wat verwacht je?quote:Op maandag 26 november 2012 18:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou ik heb foto's van dames gezien in kpd.....
C'est la vie
Zo erg is het nietquote:Op maandag 26 november 2012 18:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou ik heb foto's van dames gezien in kpd.....![]()
14 SHADES OF GREY
Knappe vrouwen is het verkeerde antwoord he?quote:Op maandag 26 november 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee maar dat is ook KPD. Wat verwacht je?
Daarvoor heb je Google.quote:Op maandag 26 november 2012 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knappe vrouwen is het verkeerde antwoord he?C'est la vie
Dat ga ik eens proberen voor de verandering op die dames op KPD ben ik wel uitgefaptquote:14 SHADES OF GREY
Oh dat topicquote:Op maandag 26 november 2012 18:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet? Kijk eens bij de ergste hoeren van kinky.nl
14 SHADES OF GREY
Dat je er uberhaupt op faptquote:Op maandag 26 november 2012 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ga ik eens proberen voor de verandering op die dames op KPD ben ik wel uitgefapt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik denk dat Google nog wel eens groot zou kunnen worden. Let op mijn woorden.quote:Op maandag 26 november 2012 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ga ik eens proberen voor de verandering op die dames op KPD ben ik wel uitgefaptC'est la vie
![]()
Ik kreeg dit toen ik knappe vrouwen googlde ik weet het niet hoor. Zal wel een kwestie van smaak zijn14 SHADES OF GREY
Heb ik gezegd wel topicquote:
14 SHADES OF GREY
Ligt aan je eerdere zoekresultaten.quote:Op maandag 26 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg dit toen ik knappe vrouwen googlde ik weet het niet hoor. Zal wel een kwestie van smaak zijn
Ik krijg foto's van Rokje.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh dan zal ik mijn geschiedenis maar eens wissen. Of misschien beter nog de hele geschiedenisquote:Op maandag 26 november 2012 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ligt aan je eerdere zoekresultaten.
Ik krijg foto's van Rokje.14 SHADES OF GREY
Googlen, you're doing it wrong.quote:Op maandag 26 november 2012 18:16 schreef tijnbrein het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg dit toen ik knappe vrouwen googlde ik weet het niet hoor. Zal wel een kwestie van smaak zijnC'est la vie
quote:dat is waar.
14 SHADES OF GREY
Bewijs maarquote:
14 SHADES OF GREY
Ik heb pasta gegeten!quote:Op maandag 26 november 2012 18:22 schreef Evie het volgende:
goede middag! Wil iemand nog iets delen met de groep?
En het is avond!![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 18:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb pasta gegeten!
En het is avond!is alweer avond...
dus![]()
Dat voelt waarschijnlijk anders als je past om 14:00 uur je nest uit komt rollen.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
ik was om 11 uur fris en fruitig op hoorquote:Op maandag 26 november 2012 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat voelt waarschijnlijk anders als je past om 14:00 uur je nest uit komt rollen.
dus![]()
Wat een fantastische vrouw ben je toch ook he.quote:Op maandag 26 november 2012 18:39 schreef Evie het volgende:
ik was om 11 uur fris en fruitig op hoor
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ja hallo, nu heb ik daar ook trek inquote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had al honger, komt er zo'n klojo met een frietje mayo voor me staan![]()
Dank jequote:Op maandag 26 november 2012 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een fantastische vrouw ben je toch ook he.Die van mij is zojuist goed beoordeeldquote:
dus![]()
Gaan we nou echt een keer daten, meeten, koffie drinken?quote:
Die geur die je neus opneemt is erger dan het te lezenquote:Op maandag 26 november 2012 18:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja hallo, nu heb ik daar ook trek in![]()
![]()
Deze week wel tijd om een keertje koffie te drinkenquote:Op maandag 26 november 2012 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan we nou echt een keer daten, meeten, koffie drinken?![]()
dus![]()
Deze week gaat mij dan weer niet uitkomen. Toevallig al teveel koffiedates staan. Waarvan één met een wederzijdse bekende.quote:Op maandag 26 november 2012 18:46 schreef Evie het volgende:
Deze week wel tijd om een keertje koffie te drinken![]()
Klopt. Ik denk dat ik een pizza ga bestellen. Te lui om naar buiten te gaanquote:Op maandag 26 november 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die geur die je neus opneemt is erger dan het te lezenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Friet kun je ook bestellen.quote:Op maandag 26 november 2012 18:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat ik een pizza ga bestellen. Te lui om naar buiten te gaan![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze week gaat mij dan weer niet uitkomen. Toevallig al teveel koffiedates staan. Waarvan één met een wederzijdse bekende.hebben wij die ja?!
dus![]()
quote:
Een bord is gebarsten in de magnetron
Hopelijk verkopen ze die nog bij de Blokker, want nu mis ik 1 bordje van de set, en daar kan m'n fokkerbrein niet mee omgaan![]()
![]()
Ligt eraan waar je besteld uiteraardquote:Op maandag 26 november 2012 18:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, slappe hap krijg je dan vaak
Rustig aan.![]()
Arme jongen.quote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef Faxie het volgende:
Hopelijk verkopen ze die nog bij de Blokker, want nu mis ik 1 bordje van de set, en daar kan m'n fokkerbrein niet mee omgaan
Indien bord niet meer te verkrijgen is moet je een nieuw servies kopenquote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef Faxie het volgende:
Hopelijk verkopen ze die nog bij de Blokker, want nu mis ik 1 bordje van de set, en daar kan m'n fokkerbrein niet mee omgaan14 SHADES OF GREY
Zonde, nu is je magnetron ook nog eens viesquote:Op maandag 26 november 2012 18:50 schreef Faxie het volgende:
Hopelijk verkopen ze die nog bij de Blokker, want nu mis ik 1 bordje van de set, en daar kan m'n fokkerbrein niet mee omgaan![]()
![]()
Over brillen in de TT gesproken, ik ga binnenkort maar eens een nieuwe halen.C'est la vie
Bij ons nietquote:Op maandag 26 november 2012 18:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, slappe hap krijg je dan vaak.
![]()
Nee zo kapot was hij niet gelukkigquote:Op maandag 26 november 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zonde, nu is je magnetron ook nog eens vies![]()
![]()
Er staan allemaal hoeren op marktplaats he.quote:Op maandag 26 november 2012 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
He shit, wat hebben ze met marktplaats gedaan?![]()
''contact advertenties'' daar gaan allemaal tegen betaling.
Rustig aan.![]()
Waar hangen? Mij waag je niet zomaar weg hoor.quote:Op maandag 26 november 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijf je ook hangen?
Of ben je zo weggejaagd?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
In deze SC natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 18:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Waar hangen? Mij waag je niet zomaar weg hoor.Rustig aan.![]()
Nee godver, nu werkt mijn urlhacking-truukje niet meer -_-quote:Op maandag 26 november 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er staan allemaal hoeren op marktplaats he.![]()
''contact advertenties'' daar gaan allemaal tegen betaling.
Ik had op de oude marktplaats 500 advertenties per pagina![]()
![]()
Nee ik blijf niet hangen hier.. ik ga weerquote:
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Nooo, stay.quote:Op maandag 26 november 2012 19:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee ik blijf niet hangen hier.. ik ga weer
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
ACDC heeft echt 100 dezelfde nummers.![]()
.
Ben je ook binnengestapt?quote:Op maandag 26 november 2012 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zocht hoeren en kwam op de wallen.![]()
![]()
Dat is gezellig.quote:Op maandag 26 november 2012 19:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat ik blijf
Rustig aan.![]()
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Met een vent kan 't nooit gezellig zijn nee.quote:
Afscheid nemen is kut.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Thanks love.quote:Op maandag 26 november 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Fax
[..]
Eet smakelijk straks
[..]
Ohnee gauw !!! Fera knuffen
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
QFTquote:Op maandag 26 november 2012 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een vent kan 't nooit gezellig zijn nee.![]()
Maar voor een paar dagen idd, maar het blijft een rotgevoel.quote:Op maandag 26 november 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ja maar het is niet voor altijd
Nope, kan niet.quote:Op maandag 26 november 2012 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een vent kan 't nooit gezellig zijn nee.
Rustig aan.![]()
Daarom moeten vrouwen niks van je hebben. Je bent een vent, dus dan kan het nooit gezellig zijn.quote:
* Fera knuffelt Lolaquote:Op maandag 26 november 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel terug knuffelen he? Want ik had ook zo'n geweldige dag
Ja? Whut happened?
Maarrrquote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom moeten vrouwen niks van je hebben. Je bent een vent, dus dan kan het nooit gezellig zijn.
Faxie heeft een lul en dat kan best lekker zijn toch? Volgens vrouwen.Rustig aan.![]()
Dat nummer kan ik nu niet gebruiken.quote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Afscheid nemen bestaat niet volgens Marco
Fera, over de Nijmegen meet, kunnen er mensen bij je slapen?quote:Op maandag 26 november 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat nummer kan ik nu niet gebruiken.![]()
![]()
Is dat het?quote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom moeten vrouwen niks van je hebben. Je bent een vent, dus dan kan het nooit gezellig zijn.![]()
![]()
In het kort: brand(je) in huis.. niemand gewond/weinig schadequote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt Lola
Ja? Whut happened?![]()
![]()
Ik kan er zelf ook geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 26 november 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarrr
Faxie heeft een lul en dat kan best lekker zijn toch? Volgens vrouwen.![]()
![]()
Je kan ook 100 euro uitgeven aan een goede vibrator. Als je zin hebt, gebruik je die en na afloop kan 'ie gewoon de kast in. Geen gezeik verder.quote:Op maandag 26 november 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
Maarrr
Faxie heeft een lul en dat kan best lekker zijn toch? Volgens vrouwen.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Jullie hadden de slaapplaatsen toch al verdeeld?quote:Op maandag 26 november 2012 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fera, over de Nijmegen meet, kunnen er mensen bij je slapen?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan er zelf ook geen genoeg van krijgen![]()
![]()
Een vibrator kan geen lampjes verwisselen en spinnen doodslaanquote:Op maandag 26 november 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook 100 euro uitgeven aan een goede vibrator. Als je zin hebt, gebruik je die en na afloop kan 'ie gewoon de kast in. Geen gezeik verder.![]()
![]()
Gastquote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jullie hadden de slaapplaatsen toch al verdeeld?.
Je haalt meets door elkaar.
![]()
True, maar vibrator heeft geen mening enzo, en als je onzeker bent wil je dan juist gepaaid worden dat je zeker doenbaar bent.quote:Op maandag 26 november 2012 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook 100 euro uitgeven aan een goede vibrator. Als je zin hebt, gebruik je die en na afloop kan 'ie gewoon de kast in. Geen gezeik verder.Rustig aan.![]()
Dat is wel de bedoeling, ja.quote:Op maandag 26 november 2012 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fera, over de Nijmegen meet, kunnen er mensen bij je slapen?Eigenlijk moeten geinteresseerden even beschikbare data (vrijdagen) PM'en, dan kan ik het beter kortsluiten met mijn moeder.
Klein stukje. Opa en oma hadden nog een hele pizza liggen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als het een vrijdag is dan kan ik alleen deze vrijdag niet zo uit mijn hoofdquote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, ja.Eigenlijk moeten geinteresseerden even beschikbare data (vrijdagen) PM'en, dan kan ik het beter kortsluiten met mijn moeder.
.
![]()
Maar niet iedereen is doenbaar.quote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True, maar vibrator heeft geen mening enzo, en als je onzeker bent wil je dan juist gepaaid worden dat je zeker doenbaar bent.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En jij bespreekt meets in andere topicsquote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast.
foei
![]()
Ach, al die meets zijn orgies toch?quote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gast.
In mijn tijd tenminste wel... Ik mis die tijd
Wow, fuck. Hoe is dat dan gebeurd?quote:Op maandag 26 november 2012 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het kort: brand(je) in huis.. niemand gewond/weinig schadeA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat kan ik zelf welquote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vibrator kan geen lampjes verwisselen en spinnen doodslaan.
Neen, nu doe ik dat nietquote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En jij bespreekt meets in andere topicsfoei
.
Haha dan heb ik wat gemistquote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, al die meets zijn orgies toch?
In mijn tijd tenminste wel... Ik mis die tijd![]()
![]()
Deze vrijdag is ook wel erg kort dag ...quote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als het een vrijdag is dan kan ik alleen deze vrijdag niet zo uit mijn hoofd.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klein stukje. Opa en oma hadden nog een hele pizza liggen.![]()
![]()
Ik heb nog nooit een orgie meet meegemaakt.quote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, al die meets zijn orgies toch?
In mijn tijd tenminste wel... Ik mis die tijd“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan gingen wij niet naar dezelfde....quote:Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een orgie meet meegemaakt.
Dat kan kloppen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan gingen wij niet naar dezelfde....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
O, damn. Gelukkig viel het mee.quote:Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kaars op zijn eind, niet meer zien branden... half 4 snachts ging de rookmelder af
Daar is een knuffel voorquote:Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vibrator kan je niet lekker knuffelen, zo dan.
Je hebt wel vibrators met lampjes erin en met een vibrator kun je ook een spin doodslaan.quote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
Een vibrator kan geen lampjes verwisselen en spinnen doodslaanI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Maar als die niet doenbare personen het met elkaar doen dan is dat ook weer opgelostquote:Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is doenbaar.
14 SHADES OF GREY
Nou sorry hoor dat doe ik wel met een schoenquote:Op maandag 26 november 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt wel vibrators met lampjes erin en met een vibrator kun je ook een spin doodslaan.![]()
![]()
Ga jij die dan in je bips inbrengen want lang ontspannen kan ze niet blijven als je het goed doet.quote:Op maandag 26 november 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan ook de vibrator hanteren dan kan zij lekker ontspannen achterover leunen.![]()
![]()
Dat is een oplossing.quote:Op maandag 26 november 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als die niet doenbare personen het met elkaar doen dan is dat ook weer opgelostEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Een vibrator kan ook geen fietsbanden plakken....quote:Op maandag 26 november 2012 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vibrator kan geen lampjes verwisselen en spinnen doodslaan
dat andere kan ik zelf wel....![]()
![]()
En een lamp verwisselen?quote:Op maandag 26 november 2012 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou sorry hoor dat doe ik wel met een schoen14 SHADES OF GREY
Ik heb liever m'n lief dan dat ik een vibo en een knuffel heb.
Nu nog een onraakbaar persoon vindenquote:
14 SHADES OF GREY
Dat kan ook natuurlijk. Maar dat gaat voorbij aan de discussie 'waarom zou je liever een kerel hebben dan een goede vibrator'.quote:Op maandag 26 november 2012 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Nou sorry hoor dat doe ik wel met een schoenI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ja daar ging het toch overquote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Daar zijn fietsenmakers voor uitgevonden.quote:Op maandag 26 november 2012 19:41 schreef -Engel- het volgende:
Een vibrator kan ook geen fietsbanden plakken....
dat andere kan ik zelf wel....I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Je kan een vibo als schoencadeautje gevenquote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk. Maar dat gaat voorbij aan de discussie 'waarom zou je liever een kerel hebben dan een goede vibrator'.
14 SHADES OF GREY
Eerst zand strooien, dan penetratie... Dan heb je geen last meer van het vocht.quote:
Hij is ge-upgrade naar je lief?quote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
Die zijn er voldoende.quote:Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog een onraakbaar persoon vindenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Meestal man....quote:Op maandag 26 november 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn fietsenmakers voor uitgevonden.![]()
Een vibrator heeft geen humor, zegt geen lieve woordjes en is ook niet gezellig om mee uit eten te gaan.
Lijkt me wel apart, zit je in het restaurant tegenover je vibratorquote:Op maandag 26 november 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
Een vibrator heeft geen humor, zegt geen lieve woordjes en is ook niet gezellig om mee uit eten te gaan..
![]()
Tsja... daar heb je ook geen man voor nodig....quote:Op maandag 26 november 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
Een vibrator heeft geen humor, zegt geen lieve woordjes en is ook niet gezellig om mee uit eten te gaan.![]()
Oh nee? een vibo met afstandsbediening kan best leuk zijnquote:Op maandag 26 november 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
Een vibrator heeft geen humor, zegt geen lieve woordjes en is ook niet gezellig om mee uit eten te gaan.
Ik wilde alleen maar benadrukken dat mannen best misbaar zijnquote:.
Daar zit ie dan ook nietquote:Op maandag 26 november 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me wel apart, zit je in het restaurant tegenover je vibrator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uit eten gaan kan toch ook met vriendinnenquote:Op maandag 26 november 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
Een vibrator heeft geen humor, zegt geen lieve woordjes en is ook niet gezellig om mee uit eten te gaan.![]()
Enige waar je als vrouw nog echt een man voor nodig hebt is zijn sperma mocht je zwanger willen worden14 SHADES OF GREY
Die MI had ik al. Met stropdas.quote:Op maandag 26 november 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me wel apart, zit je in het restaurant tegenover je vibrator.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar zit ie dan ook nietBestel je een menu en 2 batterijenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
[..]
Daar zit ie dan ook nietGewoon in je handtasje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hey hoi, ik heb je nog niet zien posten.
Rustig aan.![]()
Het enige verschil tussen een vibrator en mij en dus dat een vibrator het langer volhoudt?quote:Op maandag 26 november 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
Een vibrator heeft geen humor, zegt geen lieve woordjes en is ook niet gezellig om mee uit eten te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Scharrel.quote:Op maandag 26 november 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is ge-upgrade naar je lief?
[..]
Die zijn er voldoende.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zou het gewoon een keer moeten doen.... zo van de gast is koning....quote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bestel je een menu en 2 batterijen.
![]()
Wat voor batterijen?quote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bestel je een menu en 2 batterijen.
14 SHADES OF GREY
Vrouwen ookquote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar benadrukken dat mannen best misbaar zijn.
![]()
![]()
Mannen zijn gezelliger dan vrouwen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja... daar heb je ook geen man voor nodig....A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
[..]
Daar zit ie dan ook nietNaughty girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als jij dat doet... Dan betaal ik je eten.quote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon een keer moeten doen.... zo van de gast is koning....Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon een keer moeten doen.... zo van de gast is koning....Voor jouw 2 AA.quote:![]()
Hoiquote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon in je handtasje..
Maar hey hoi, ik heb je nog niet zien posten.
ik post dan ook meestal ergens anders...![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen een vibrator en mij en dus dat een vibrator het langer volhoudt?Ik vond jou wel gezellig om mee uit eten te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een man kan best met zijn real doll naar de bios gaan
14 SHADES OF GREY
In Japan jaquote:Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
En een man kan best met zijn real doll naar de bios gaanDit account is niet meer in gebruik.![]()
Hier is het illegaal?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
![]()
![]()
Je zou toch gewoon zo een weddenschap moeten maken dat iemand van je vriendengroep met zijn real doll naar de bios moet....Rustig aan.![]()
Ben echt benieuwd hoe het bioscoop personeel reageert als je met zo`n pop komt binnen zetten en 2 kaartjes besteld.quote:Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
En een man kan best met zijn real doll naar de bios gaan![]()
Bijvoorbeeldquote:
14 SHADES OF GREY
2 kaartjes ook echtquote:Op maandag 26 november 2012 19:49 schreef korosu555 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe het bioscoop personeel reageert als je met zo`n pop komt binnen zetten en 2 kaartjes besteld.
Rustig aan.![]()
Dat is ja/nee.... soms heb ik meer lol/gezelligheid met vrouwen dan met mannen... maar mannen zijn stoerder... die gaan tenminste af en toe karten ofzo... ze willen ook niet verliezen met poolen...quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Je zou toch gewoon zo een weddenschap moeten maken dat iemand van je vriendengroep met zijn real doll naar de bios moet....Epic.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij dat doet... Dan betaal ik je eten.![]()
![]()
Hmm,quote:
Soms heb je iemand op het oog soms niet, soms zijn vrouwen onbereikbaar soms niet...
Tis niet zo makkelijk.
Rustig aan.![]()
Ik zou niet weten wie, ze zijn allemaal bezetquote:Op maandag 26 november 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat let je? vraag er mee 1 uit![]()
![]()
Ik moest iets doen, maar zit al een kwartier te bedenken wat het nou was
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik wil ook wel eens een date.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
guttegut wat is het leven zwaarquote:Op maandag 26 november 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm,
Soms heb je iemand op het oog soms niet, soms zijn vrouwen onbereikbaar soms niet...
Tis niet zo makkelijk.![]()
![]()
Ik heb niet vaak een klik met vrouwen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is ja/nee.... soms heb ik meer lol/gezelligheid met vrouwen dan met mannen... maar mannen zijn stoerder... die gaan tenminste af en toe karten ofzo... ze willen ook niet verliezen met poolen...
Als je broek nu nat is dan denk ik naar de wcquote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moest iets doen, maar zit al een kwartier te bedenken wat het nou was
14 SHADES OF GREY
Ik ben uit eten geweest met Flips.quote:Op maandag 26 november 2012 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie, ze zijn allemaal bezetEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat zei je niet, dat ze single moest zijn..quote:Op maandag 26 november 2012 19:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie, ze zijn allemaal bezetDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, wel eenzaam.quote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
guttegut wat is het leven zwaar
Rustig aan.![]()
Te opvallend.... tenzij je daar een kick van krijgt...quote:Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
En een man kan best met zijn real doll naar de bios gaan![]()
Dat is fijn om te horen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond jou wel gezellig om mee uit eten te gaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Met bezette vrouwen kun je ook uit eten.quote:Op maandag 26 november 2012 19:50 schreef Faxie het volgende:
Ik zou niet weten wie, ze zijn allemaal bezet
Nee, dat was het niet.. Wel iets redelijk belangrijksquote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je broek nu nat is dan denk ik naar de wc
Ik nietquote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Te opvallend.... tenzij je daar een kick van krijgt...
14 SHADES OF GREY
Bij deze danquote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zei je niet, dat ze single moest zijn..![]()
![]()
+1quote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met bezette vrouwen kun je ook uit eten.![]()
Iet met een kabeltjequote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.. Wel iets redelijk belangrijks
14 SHADES OF GREY
Ja dat is waarquote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Daar kun je beter een ander voor vragen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hmm... misschien verstoring van de openbare orde/zeden.... daar zou het onder kunnen vallen...quote:![]()
Ik neem aan dat je dat wel wist.quote:
Alleen die zeggen helemaal altijd nee? Of heb ik dat fout?quote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met bezette vrouwen kun je ook uit eten.
Ja tenzij vriendin.Rustig aan.![]()
Nee, de N64 heb ik al getestquote:Kabeltje had ik vrijdag al binnen
Je bedoelt M?quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat let je om jeweetwel te vragen dan?![]()
![]()
Je doet toch wel gewoon kleren aan bij je real doll?quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... misschien verstoring van de openbare orde/zeden.... daar zou het onder kunnen vallen...
Pervert...Rustig aan.![]()
Ook als het gewoon naast je zit in de bios?quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... misschien verstoring van de openbare orde/zeden.... daar zou het onder kunnen vallen...A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoezo als je die de pop aangekleed is?quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... misschien verstoring van de openbare orde/zeden.... daar zou het onder kunnen vallen...14 SHADES OF GREY
Dat heb je fout.quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen die zeggen helemaal altijd nee? Of heb ik dat fout?
Ja tenzij vriendin.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Dat is mooiquote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, de N64 heb ik al getestKabeltje had ik vrijdag al binnen
14 SHADES OF GREY
quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Daar kun je beter een ander voor vragen.![]()
![]()
Ik vind van wel... maar ik heb dan ook een broer die crosst....quote:Op maandag 26 november 2012 19:50 schreef korosu555 het volgende:
Dus je bent stoer als je gaat karten? Good to know![]()
Ja zou die dat leuk vinden? ...quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat let je om jeweetwel te vragen dan?![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 19:53 schreef korosu555 het volgende:
bezet is een momentopname he, zegt niks over de toekomstalles kan kapot?
![]()
terug gaan naar waar je was.. rond je lopen... je weet het gelijk weerquote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moest iets doen, maar zit al een kwartier te bedenken wat het nou was![]()
![]()
Zelfs ik kreeg dat voor elkaar, dus tsja dat zegt wel wat.quote:C'est la vie
Niettemin fijn om te horen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, die van vorige week.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
There's only one way to find out ...quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Soms wel soms niet.... ligt eraan....quote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak een klik met vrouwen.![]()
quote:Hahaquote:Op maandag 26 november 2012 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meerdere kereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen![]()
![]()
Ik ken haar niet, geen idee.quote:Pinda?quote:Op maandag 26 november 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs ik kreeg dat voor elkaar, dus tsja dat zegt wel wat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, ik heb laatst ook een meisje gevraagd om mee uit eten te gaan.
Vraag me af of ze er op ingaat, ik denk van niet, heb der totaal geen vertrouwen in.
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niettemin fijn om te horen.True.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, die van vorige week.
Natuurlijk... die moeten ook etenquote:Op maandag 26 november 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op maandag 26 november 2012 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
There's only one way to find out ...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: