Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:46 schreef CREADO het volgende:
[..]
Heel leuk! Goed idee voor een kleintje:) maak je die rondes, haak je die rond of hoe doe je die?
Je haakt een cirkel, een heel brede, aan het eind minderen naar begin aantal steken, dubbel vouwen, en dan dichtnaaien en opvullen tegelijkquote:Op donderdag 29 november 2012 21:08 schreef Angelof9 het volgende:
Ze bedoelt hoe je die rondjes maakt die over de stapelslak gaan. Ik neem aan dat je een tube haakt, opvult, en elkaar zet. Maar ik weet het eigenlijk ook niet
deze snap ik niet!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Je haakt een cirkel, een heel brede, aan het eind minderen naar begin aantal steken, dubbel vouwen, en dan dichtnaaien en opvullen tegelijk
euhm, je haakt een ketting lossen, en dan sluit je met een halve vaste tot een cirkel.quote:
Haha ik moest ook even denken! ik zou het zo ook nooit doen maarja als een patroon het zegt... Patroontjes zijn baas!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:31 schreef trui het volgende:
oohzo!!! grappig, zo zou ik 'm nooit bedacht hebben.
nou ja, het heeft wel als voordeel dat je niet zo'n lelijke naad krijgt op 1 plek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:19 schreef Dottey het volgende:
ik vind het ook helemaal niet handigDaarom gooide ik hem denk ik ook weer aan de kant
Ja, ik weeg wat er nog over is van mijn bolletjes aan het eind van een project.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:33 schreef crejo het volgende:
ok, het gaat dus op gewicht begrijp ik.
Zo doe ik het inderdaad ook!quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:12 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja, ik weeg wat er nog over is van mijn bolletjes aan het eind van een project.
Zo doe ik het ook. Erg leuk om bij te houden, he?!quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Zo doe ik het inderdaad ook!
Ik werk Ravelry iedere dag even bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |