zeker wel. gepelde tomaten met bleekselderij erdoorheen gepureerd (of kapot gekookt), met rode wijn, met melk, kokosmelk zelfs, rode pepers of juist de typische italiaanse kruiden, met tomatenpartjes of met kaas en eventueel nog bakken in de oven.quote:Op maandag 26 november 2012 18:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aan spaghetti valt niet veel lekkers te maken
ach, hij lacht tenminste. ik zou maar zuinig zijn op die fotoquote:Op maandag 26 november 2012 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik zag een NL elftal schot van hem en vond het wel geinig
ja dat lust ik dus al allemaal nietquote:Op maandag 26 november 2012 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
zeker wel. gepelde tomaten met bleekselderij erdoorheen gepureerd (of kapot gekookt), met rode wijn, met melk, kokosmelk zelfs, rode pepers of juist de typische italiaanse kruiden, met tomatenpartjes of met kaas en eventueel nog bakken in de oven.
en dan heb je nog de witte variant met creme fraiche, mon chou en/of eieren of elke variatie wat je kan bedenken op basis van een roux. En dan heb je nog varianten met een uiencompote of blauwschimmelkaas.
de groentevariaties sla ik dan nog even over.
ga niet dat beweren dat je niet lastig bentquote:Op maandag 26 november 2012 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat lust ik dus al allemaal niet
Ik sta met hem op de foto en daar lacht ie ook wel gewoon normaalquote:Op maandag 26 november 2012 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ach, hij lacht tenminste. ik zou maar zuinig zijn op die foto
gadverquote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ga niet dat beweren dat je niet lastig bent![]()
en anders heb je nog altijd de verse spaghetti met wat kruiden en een smaakvolle olie, aangevuld met een groente compotje en een stukje vis.
twitter:DikzakvandePlus twitterde op zondag 25-11-2012 om 08:07:49IK BEN HET DIKKE DIKKE DIKKE WIJF VAN DE PLUS, IK PAS NIET IN DE AUTO DUS IK GA VAAK MET DE BUS! reageer retweet
Nee, ik luister de setjes. Ik heb geen geld om hardcore te feesten.quote:Op maandag 26 november 2012 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
was jij daar ook? mijn huisgenoot ook!
heb je hem gezien?
twitter:DikzakvandePlus twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 21:00:36ET ET ET IK BEN 1000 KILO PURE VET! reageer retweet
twitter:AnnieAppelboom twitterde op maandag 26-11-2012 om 00:01:07ik ben sterk van mening da er op di moment geen krentebol in men anus zit reageer retweet
dan kijk je geen tv. ik kijk het al nauwelijks en ik zie ze nogquote:Op maandag 26 november 2012 18:47 schreef Faux. het volgende:
ik zie die plusreclames nooit meer, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |