Wil anders wel jou E'tjes in de OP plaatsen..quote:Op maandag 26 november 2012 01:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Jammer van de neptieten in de op
Want dat zijn de enige 2 opties?quote:Op maandag 26 november 2012 01:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wil anders wel jou E'tjes in de OP plaatsen..
Ja.quote:Op maandag 26 november 2012 01:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Want dat zijn de enige 2 opties?
Dit is de vernieuwde PUB.quote:Op maandag 26 november 2012 09:36 schreef sinepedraap het volgende:
Wat is dit dan nou weer voor Forum.
Was PUB niet infantiel genoeg?
edit:
Waar is PUB eigenlijk?
Ik had het al gelezenquote:
Meld je ziek en ga naar huisquote:Op maandag 26 november 2012 11:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Roaldomdat ik niet op school zit nu omdat ik ziek ben
Bedanktquote:Op maandag 26 november 2012 11:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Meld je ziek en ga naar huis
Beterschap
Ik zou wel vloeiend Duits willen spreken.quote:Op maandag 26 november 2012 11:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja dat ben ik al![]()
Ik ben een Duitse soap aan het kijken op tv geloof ik! Mijn leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het ook totaal niet spreken.quote:Op maandag 26 november 2012 11:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou wel vloeiend Duits willen spreken.
Niet geleerd op school
Ja ik versta Duits wel somsquote:Op maandag 26 november 2012 11:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kan het ook totaal niet spreken.heb het meteen laten vallen.
Maar lezen/luisteren is wel makkelijk.
quote:Op maandag 26 november 2012 12:10 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga misschien 2 goudvissen kopen voor in míjn kamer haha
Dan kan ik niet slapen,omdat ze te veel licht gevenquote:Op maandag 26 november 2012 12:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glow in the dark fish
Ik zou dit niet doen trouwensquote:Op maandag 26 november 2012 12:10 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga misschien 2 goudvissen kopen voor in míjn kamer haha
Er zijn genoeg feestjesquote:
Wel jammer danquote:Op maandag 26 november 2012 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weinig mensen die ik ken die daar ook heen gaan/geld voor hebben/daar van houden.
Zeg dan nietsquote:Op maandag 26 november 2012 13:04 schreef AppelCake het volgende:
Voor morgen Frans leren.
Dus hallo en doei!![]()
Bekend probleemquote:Op maandag 26 november 2012 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weinig mensen die ik ken die daar ook heen gaan/geld voor hebben/daar van houden.
Spijbelenquote:Op maandag 26 november 2012 13:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb het laatste uurtje school gewoon geskipt
quote:
quote:
Moggequote:Op maandag 26 november 2012 13:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind alle PA kutquote:
Haha ik ken het!quote:Op maandag 26 november 2012 13:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vind alle PA kut
Heb 1 2 en 3 gezien maar vond er weinig aan...
Maar ik moet stoppen met beloven dat ik mee ga naar films die ik niks aan vind
Dit wordt een gewoonte, pas maar opquote:Op maandag 26 november 2012 13:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Thunderdome ga ik ook weer heenquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
Flips Thunderdome niks voor jou? Denk te hard.. maar wel dichtbij
Dit.quote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Dit wordt een gewoonte, pas maar op
Eerste keer dit schooljaarquote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Vannochtend eerste vaardigheidstrainings geskipt. Gewoon omdat het zo vroeg was.quote:Op maandag 26 november 2012 13:15 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Wilde ik heen maaaarrrrquote:Op maandag 26 november 2012 13:14 schreef Geo4kant het volgende:
Flips Thunderdome niks voor jou? Denk te hard.. maar wel dichtbij
Dan telt het dikgedrukte gedeelte.quote:Op maandag 26 november 2012 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zondequote:Op maandag 26 november 2012 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wilde ik heen maaaarrrr
[..]
Dan telt het dikgedrukte gedeelte.
Ik heb het een keer in 3havo geflikt tot 328 uur geoorloofd afwezig en daarbij nog eens ongeveer 150 uur dat de leraar mij niet absent op schreef (dus geen briefje hoefde in te leverenquote:Op maandag 26 november 2012 13:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Eerste keer dit schooljaarmaar vorig jaar kwam het wel wat vaker voor.
Alleen maar nice.quote:Op maandag 26 november 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga ook niet, week erna wel feestje.. lekker dichtbij in Eindhovenbeursgebouw.
Dat is dan ook wel een beetje erg veelquote:Op maandag 26 november 2012 13:21 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Ik heb het een keer in 3havo geflikt tot 328 uur geoorloofd afwezig en daarbij nog eens ongeveer 150 uur dat de leraar mij niet absent op schreef (dus geen briefje hoefde in te leveren). Ben blijven zitten omdat ik niet wist wanneer toetsen waren en leraren gewoon 1'en invulden als ik ze niet maakte. Daarna heb ik me beloofd het nooit meer te doen.
Veel plezierquote:Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef Flippiee het volgende:
Naar mijn werk, eerste dag van nieuwe functie SPANNONDNDNDNDNNDNDNDNDNDND
kusjes
Beetje laat, maar succes!quote:Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef Flippiee het volgende:
kusjes
kusquote:Op maandag 26 november 2012 13:24 schreef Flippiee het volgende:
kusjes
kusquote:Op maandag 26 november 2012 14:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet als je steeds op FOK! gaat nee
Weet ik toch!quote:Op maandag 26 november 2012 14:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dankje, heb altijd al een kus van jou willen hebben.
quote:Op maandag 26 november 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I'M ABOUT TO LOSE CONTROL AND I THINK I LIKE IT
jwz.quote:Op maandag 26 november 2012 14:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want alwetend alles.
NEE!?quote:Op maandag 26 november 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je die foto wel gezien in userfoto's?
die promision is toch wel leukquote:Op maandag 26 november 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je die foto wel gezien in userfoto's?
een variant op promiscue? of is het promis ion x exposed, een nieuw ontdekt ion dat nog een betere naam moet krijgen.quote:
i just don't knowquote:Op maandag 26 november 2012 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
een variant op promiscue? of is het promis ion x exposed, een nieuw ontdekt ion dat nog een betere naam moet krijgen.
Nee een weekendquote:Op maandag 26 november 2012 14:31 schreef Adames het volgende:
[..]
het waren 7 helse minuten voor je?
Net de stap gezet..quote:
shit betraptquote:Op maandag 26 november 2012 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
https://twitter.com/Promision1
nu heb ik je door, een christelijke jongerenorganisatie
Ik geloof je nietquote:Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net de stap gezet..naar de hoeren geweest.. IK BEN ONTMAAGD
FUCK YEAH
![]()
![]()
![]()
was ze een beetje lief voor je? en moest je hem zelf wassen of deed zij dat voor je?quote:Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net de stap gezet..naar de hoeren geweest.. IK BEN ONTMAAGD
FUCK YEAH
![]()
![]()
![]()
Wilde ze wel doen maar dat doe ik zelf wel.. maar ze was wel nat zegquote:Op maandag 26 november 2012 14:42 schreef Adames het volgende:
[..]
was ze een beetje lief voor je? en moest je hem zelf wassen of deed zij dat voor je?
maar dan moet ik je net gemist hebben, ik fietste net door de edisonstraatquote:Op maandag 26 november 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wilde ze wel doen maar dat doe ik zelf wel.. maar ze was wel nat zegecht net probleemwijken zo
boh boh wat nat. Alleen geen Spaanse, ze was Bulgaars.
Miscshien wel, kun je dan nog iets winnen ofso?quote:Op maandag 26 november 2012 14:45 schreef FL_Freak het volgende:
Geo schrijf een review op hookers.nl
Je weet niet hoe ik eruit zietquote:Op maandag 26 november 2012 14:44 schreef Adames het volgende:
[..]
maar dan moet ik je net gemist hebben, ik fietste net door de edisonstraat
Minder borsthaar en ik draag niet paarse broekjes oh en geen ketting maar verder pretty closequote:Op maandag 26 november 2012 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoiets en dan met poepproblemen (niet te zien op de foto)
Die broek is indigo.quote:Op maandag 26 november 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Minder borsthaar en ik draag niet paarse broekjes oh en geen ketting maar verder pretty close
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 15:11:31 ]
quote:Voelen dat zij één van de jongeren in Xavier’s school voor hoogbegaafden in de recente verfilmingen van de strip “de X-Men” hadden kunnen zijn.
Frans is ook een kuttaalquote:Op maandag 26 november 2012 15:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Neen, dan haal ik een onvoldoende!
quote:Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hier kenmerken voor je appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hier klopt iets niet hequote:massaal geboren (ongeveer 62%) tussen 1969 en 1987 (Met achterblijvers voor en na – ,30% zijn geboren in de 50′r jaren).
Ja maar toch wil ik overgaan...quote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaal
pas als je in Frankrijk bent klinkt het kut, dan is het nog onduidelijker, sneller en meer geblaasquote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaal
quote:Op maandag 26 november 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hier kenmerken voor je appelIk ben niet in die jaren geboren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vraag bijles aan je franse docentquote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja maar toch wil ik overgaan...
Ditquote:Op maandag 26 november 2012 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Frans is ook een kuttaal
Nee, ze is bevallen en vervangen door een man.quote:Op maandag 26 november 2012 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vraag bijles aan je franse docent
Overal "ino" "oni" of "cini" achter plakkenquote:Op maandag 26 november 2012 15:14 schreef Adames het volgende:
ik was deze zomer in italië, toen wist ik niet eens de woorden 'ja', 'nee' en de telwoorden. laat staan andere woorden. werd een beetje moeilijk toen
ja net niet dus.quote:Op maandag 26 november 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overal "ino" "oni" of "cini" achter plakken
i knowquote:Op maandag 26 november 2012 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
pas als je in Frankrijk bent klinkt het kut, dan is het nog onduidelijker, sneller en meer geblaas
;')quote:Op maandag 26 november 2012 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i knowheb er familie wonen
tsja de economie gaat daar zoooo veel beter dan hier dus zijn ze daar maar gaan wonenquote:
Hoef je ze niet zo vaak te zienquote:Op maandag 26 november 2012 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja de economie gaat daar zoooo veel beter dan hier dus zijn ze daaf maar gaan wonen
Powernaps werkten toch alleen maar als ze 20-30 minuten waren? Anders werd je extra moe?quote:Op maandag 26 november 2012 16:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
powernaps maken mij altijd 2x zo moe
ja vreemd is datquote:Op maandag 26 november 2012 16:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
powernaps maken mij altijd 2x zo moe
Geen idee...quote:Op maandag 26 november 2012 16:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Powernaps werkten toch alleen maar als ze 20-30 minuten waren? Anders werd je extra moe?
Yuppppquote:
Heyquote:
Wel rustig, paar uurtjes school gehad, daarna ff thuis rustig aan gedaan en straks werkenquote:
Ook wel lekkerquote:Op maandag 26 november 2012 17:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wel rustig, paar uurtjes school gehad, daarna ff thuis rustig aan gedaan en straks werken
Hoest met jou?
Terechte klacht idd. Succes ermeequote:Op maandag 26 november 2012 17:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ook wel lekkerSchool, vriend, nu thuis om fijn wiskunde te gaan leren. Wiskundeproefwerken
Thanksquote:Op maandag 26 november 2012 17:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Terechte klacht idd. Succes ermee
10 stroopwafels voor 60 cent ofzo daarquote:
gvdquote:Op maandag 26 november 2012 17:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen lekker vissticks met spinazie ala creme en gebakken aardappeltjes eten
Te veel groente daarin is ook niet lekker neequote:Op maandag 26 november 2012 17:39 schreef Faux. het volgende:
hier eten we vanavond pasta. oftewel, moedertjelief flikkert de halve albert heijn groente-afdeling in een pan en doet er wat tomatensaus bij.
aubergine en courgette zijn de grootste spelbedervers eigenlijkquote:Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Te veel groente daarin is ook niet lekker nee
HEEL HERKENBAAR....quote:Op maandag 26 november 2012 17:39 schreef Faux. het volgende:
hier eten we vanavond pasta. oftewel, moedertjelief flikkert de halve albert heijn groente-afdeling in een pan en doet er wat tomatensaus bij.
"doe maar heel weinig opscheppen mam, ik heb niet zo'n honger"quote:
Dat is smerigquote:Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
aubergine en courgette zijn de grootste spelbedervers eigenlijk
Mwah ik schep zelf me bord op en vervolgens rij ik naar de mac "voor een toetje"quote:Op maandag 26 november 2012 17:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
"doe maar heel weinig opscheppen mam, ik heb niet zo'n honger"
En normale mensen doen dan nog wat gehakt of zo door de pasta om het nog enigszins eetbaar te maken, maar nee hoorquote:
Ik heb met je te doenquote:Op maandag 26 november 2012 17:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
En normale mensen doen dan nog wat gehakt of zo door de pasta om het nog enigszins eetbaar te maken, maar nee hoor
Smakelijkquote:
Sla mij maar over dan... trakteer mij maar op een chocolade letter ofzoquote:Op maandag 26 november 2012 17:46 schreef Faux. het volgende:
als ik overmorgen wiskundeproefwerk een voldoende haal trakteer ik jullie allemaal op liefde.
mijn liefde niet willenquote:Op maandag 26 november 2012 17:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sla mij maar over dan... trakteer mij maar op een chocolade letter ofzo
Werksequote:
Sorryquote:Op maandag 26 november 2012 17:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
mijn liefde niet willen [ afbeelding ]
Even flink in zijn ballen geknepen?quote:Op maandag 26 november 2012 18:00 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo de hond kan niemand meer bezwangeren
courgette is heerlijk, aubergine is wat lastigerquote:Op maandag 26 november 2012 17:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
aubergine en courgette zijn de grootste spelbedervers eigenlijk
nee gecastreerdquote:Op maandag 26 november 2012 18:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Even flink in zijn ballen geknepen?
Brb eten!
kook dan zelf?quote:Op maandag 26 november 2012 18:06 schreef Adames het volgende:
mijn moeder flikkerde altijd 3 van die zakjes lidl soepgroenten door de pasta, en ze dacht dat een beetje van jezelf en een beetje van maggi voor alles geldt: dus werd het een beetje van heinz en nog zo een blikje puree
waarom kan dat mens niet koken
Courgette, het mislukte broertje van de komkommerquote:Op maandag 26 november 2012 18:05 schreef Adames het volgende:
[..]
courgette is heerlijk, aubergine is wat lastiger
oh ik dacht dat dat nu van toepassing wasquote:Op maandag 26 november 2012 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ja doe ik nu ook, woon op mijzelf. maar toen wist ik ook niet beter.
heeft wel meer smaak dan een komkommer en is wat zachter qua structuur, zowel het vlees als de schil. ik vind hem een stuk lekkerder dan komkommer (wat ik dan weer de debielste groente vind)quote:Op maandag 26 november 2012 18:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
Courgette, het mislukte broertje van de komkommer
een keer per maand. maar dan hou ik meestal mijn mond. al heb ik haar wel een aantal tips gegeven. ze heeft nog steeds dat ergerlijke aan zich dat ze op zich lekkere soep kan maken, maar dan alsnog bij het laatste zo'n zakje knorr erbij gooit. Krijg je nog zo'n zoute brei, terwijl het eigenlijk al prima was.quote:Op maandag 26 november 2012 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat nu van toepassing was
oeh, een kennerquote:Op maandag 26 november 2012 18:10 schreef Adames het volgende:
[..]
heeft wel meer smaak dan een komkommer en is wat zachter qua structuur, zowel het vlees als de schil. ik vind hem een stuk lekkerder dan komkommer (wat ik dan weer de debielste groente vind)
gooi alle knorrzakjes weg als ze naar de wc moetquote:Op maandag 26 november 2012 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
een keer per maand. maar dan hou ik meestal mijn mond. al heb ik haar wel een aantal tips gegeven. ze heeft nog steeds dat ergerlijke aan zich dat ze op zich lekkere soep kan maken, maar dan alsnog bij het laatste zo'n zakje knorr erbij gooit. Krijg je nog zo'n zoute brei, terwijl het eigenlijk al prima was.
ik vind groentes eigenlijk heerlijkquote:Op maandag 26 november 2012 18:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
oeh, een kennerik hou sowieso niet van groente trouwens. behalve als het in combinatie met lekkere dingen is
dan rijdt ze uit paniek naar de chineesquote:Op maandag 26 november 2012 18:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gooi alle knorrzakjes weg als ze naar de wc moet
ik ben meer van 't fruitquote:Op maandag 26 november 2012 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind groentes eigenlijk heerlijk![]()
het is goedkoop, laat zich goed mengen en kruiden en omdat ik ook wel van veel eten hou, is het niet erg als ik 400 gram groenten naar binnen werk.
fruit eet ik dan weer nauwelijksquote:Op maandag 26 november 2012 18:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben meer van 't fruit
groente smaakt zo "saai"
hahahahaha geweldigquote:Op maandag 26 november 2012 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
dan rijdt ze uit paniek naar de chinees
je zou anders roepen als het jouw moeder wasquote:
mijn moeder kan ook niet kokenquote:Op maandag 26 november 2012 18:19 schreef Adames het volgende:
[..]
je zou anders roepen als het jouw moeder was![]()
maar verder is ze heel lief hoor. en als ze goed haar best doet, de erwtensoep en zuurvlees zijn heerlijk
heb je in ieder geval nog iemand.quote:Op maandag 26 november 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn moeder kan ook niet kokendaarom doet mijn vader dat
true maar zou het ook fijn vinden om op mezelf te wonen, kan ik zelf maken wat ik wil etenquote:
gaat snel vervelen en dan hou ik het mezelf nog spannend door nu al 3 jaar lang geen enkel knorr/conimex/bertolli pakje te hebben geopend.quote:Op maandag 26 november 2012 18:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar zou het ook fijn vinden om op mezelf te wonen, kan ik zelf maken wat ik wil eten
aiquote:Op maandag 26 november 2012 18:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar zou het ook fijn vinden om op mezelf te wonen, kan ik zelf maken wat ik wil eten
mwa ik ben niet zo lastig maar ze zeuren altijd dat ik te weinig opschep als ik iets niet te vreten vindquote:Op maandag 26 november 2012 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
gaat snel vervelen en dan hou ik het mezelf nog spannend door nu al 3 jaar lang geen enkel knorr/conimex/bertolli pakje te hebben geopend.
dan moeten ze het maar lekkerder makenquote:Op maandag 26 november 2012 18:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik ben niet zo lastig maar ze zeuren altijd dat ik te weinig opschep als ik iets niet te vreten vind
aan spaghetti valt niet veel lekkers te makenquote:Op maandag 26 november 2012 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
dan moeten ze het maar lekkerder maken
ik nietquote:Op maandag 26 november 2012 18:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
wie heeft de film ''speak'' gezien?
ff downloaden en vannacht kijken.quote:Op maandag 26 november 2012 18:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
wie heeft de film ''speak'' gezien?
hij is wel goed, maar verwacht niet te veel. gaat wel sloom.quote:Op maandag 26 november 2012 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ff downloaden en vannacht kijken.
zeker wel. gepelde tomaten met bleekselderij erdoorheen gepureerd (of kapot gekookt), met rode wijn, met melk, kokosmelk zelfs, rode pepers of juist de typische italiaanse kruiden, met tomatenpartjes of met kaas en eventueel nog bakken in de oven.quote:Op maandag 26 november 2012 18:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aan spaghetti valt niet veel lekkers te maken
ach, hij lacht tenminste. ik zou maar zuinig zijn op die fotoquote:Op maandag 26 november 2012 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik zag een NL elftal schot van hem en vond het wel geinig
ja dat lust ik dus al allemaal nietquote:Op maandag 26 november 2012 18:38 schreef Adames het volgende:
[..]
zeker wel. gepelde tomaten met bleekselderij erdoorheen gepureerd (of kapot gekookt), met rode wijn, met melk, kokosmelk zelfs, rode pepers of juist de typische italiaanse kruiden, met tomatenpartjes of met kaas en eventueel nog bakken in de oven.
en dan heb je nog de witte variant met creme fraiche, mon chou en/of eieren of elke variatie wat je kan bedenken op basis van een roux. En dan heb je nog varianten met een uiencompote of blauwschimmelkaas.
de groentevariaties sla ik dan nog even over.
ga niet dat beweren dat je niet lastig bentquote:Op maandag 26 november 2012 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat lust ik dus al allemaal niet
Ik sta met hem op de foto en daar lacht ie ook wel gewoon normaalquote:Op maandag 26 november 2012 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ach, hij lacht tenminste. ik zou maar zuinig zijn op die foto
gadverquote:Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ga niet dat beweren dat je niet lastig bent![]()
en anders heb je nog altijd de verse spaghetti met wat kruiden en een smaakvolle olie, aangevuld met een groente compotje en een stukje vis.
twitter:DikzakvandePlus twitterde op zondag 25-11-2012 om 08:07:49IK BEN HET DIKKE DIKKE DIKKE WIJF VAN DE PLUS, IK PAS NIET IN DE AUTO DUS IK GA VAAK MET DE BUS! reageer retweet
Nee, ik luister de setjes. Ik heb geen geld om hardcore te feesten.quote:Op maandag 26 november 2012 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
was jij daar ook? mijn huisgenoot ook!
heb je hem gezien?
twitter:DikzakvandePlus twitterde op zaterdag 24-11-2012 om 21:00:36ET ET ET IK BEN 1000 KILO PURE VET! reageer retweet
twitter:AnnieAppelboom twitterde op maandag 26-11-2012 om 00:01:07ik ben sterk van mening da er op di moment geen krentebol in men anus zit reageer retweet
dan kijk je geen tv. ik kijk het al nauwelijks en ik zie ze nogquote:Op maandag 26 november 2012 18:47 schreef Faux. het volgende:
ik zie die plusreclames nooit meer, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |