gaat snel vervelen en dan hou ik het mezelf nog spannend door nu al 3 jaar lang geen enkel knorr/conimex/bertolli pakje te hebben geopend.quote:Op maandag 26 november 2012 18:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar zou het ook fijn vinden om op mezelf te wonen, kan ik zelf maken wat ik wil eten
aiquote:Op maandag 26 november 2012 18:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
true maar zou het ook fijn vinden om op mezelf te wonen, kan ik zelf maken wat ik wil eten
mwa ik ben niet zo lastig maar ze zeuren altijd dat ik te weinig opschep als ik iets niet te vreten vindquote:Op maandag 26 november 2012 18:26 schreef Adames het volgende:
[..]
gaat snel vervelen en dan hou ik het mezelf nog spannend door nu al 3 jaar lang geen enkel knorr/conimex/bertolli pakje te hebben geopend.
dan moeten ze het maar lekkerder makenquote:Op maandag 26 november 2012 18:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik ben niet zo lastig maar ze zeuren altijd dat ik te weinig opschep als ik iets niet te vreten vind
aan spaghetti valt niet veel lekkers te makenquote:Op maandag 26 november 2012 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
dan moeten ze het maar lekkerder maken
ik nietquote:Op maandag 26 november 2012 18:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
wie heeft de film ''speak'' gezien?
ff downloaden en vannacht kijken.quote:Op maandag 26 november 2012 18:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
wie heeft de film ''speak'' gezien?
hij is wel goed, maar verwacht niet te veel. gaat wel sloom.quote:Op maandag 26 november 2012 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ff downloaden en vannacht kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |