Goeiemorgenquote:Op maandag 26 november 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Ik lig nog in bed. Slechte nacht weer.
Mogguh Samzquote:Op maandag 26 november 2012 10:56 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Ik lig nog in bed. Slechte nacht weer.
Dat klopt. Straks maar eens lekker douchen en eens met 't hondje lopen. Daar heb ik wel zin in.quote:Op maandag 26 november 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GoeiemorgenGelijk heb je, vies grauw nat kut weer
jij hebt ook echt een luizenbaantje hequote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima, bezig met niks doen.
Iemand nog ideeën voor wat ik kan doen op mijn werk?
Douchenquote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Straks maar eens lekker douchen en eens met 't hondje lopen. Daar heb ik wel zin in.
Ja en het is niet leukquote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij hebt ook echt een luizenbaantje he
Nee, m'n knie doet juist weer meer pijn. Beetje overbelast misschien. Ach ja.quote:Op maandag 26 november 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Douchen. Daar heb ik zin in
. Gaat het nog weer wat beter?
en dan heb je ander werk?quote:Op maandag 26 november 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en het is niet leuk. Nog 5 weken volhouden
.
Hmm, dat is minder. Even rustig aan doen dan maarquote:Op maandag 26 november 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n knie doet juist weer meer pijn. Beetje overbelast misschien. Ach ja.
Nee, als het goed is ga ik in februari studeren.quote:
aah okee tof wat voor studie ga je doen?quote:Op maandag 26 november 2012 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat is minder. Even rustig aan doen dan maar.
[..]
Nee, als het goed is ga ik in februari studeren.
Werktuigbouwkunde op het Saxion in Enschede.quote:Op maandag 26 november 2012 11:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee tof wat voor studie ga je doen?
aah oke tofquote:Op maandag 26 november 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werktuigbouwkunde op het Saxion in Enschede.
whehehe hoezo dat dan?quote:Op maandag 26 november 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Oke molotovcoctail op Apeldoorn
sorry vin en gier
Waarom dat?quote:Op maandag 26 november 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
Oke molotovcoctail op Apeldoorn
sorry vin en gier
quote:
Zowel centraalbeheer.nl als achmea.nl liggen platquote:Op maandag 26 november 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom dat?En één molotovcocktail doet niet zoveel hoor
.
Moet je ff Apeldoorn bellenquote:Op maandag 26 november 2012 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zowel centraalbeheer.nl als achmea.nl liggen plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |