SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!If not now, then when.
Dat lijkt me geen poesje om zonder goeie handschoenen aan te pakken...quote:
Nee hoor. Zolang de krioeler maar een vrouw is.quote:Op maandag 26 november 2012 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
Eigenlijk best zielig voor dat beest. Als ik zie hoe mijn katten het heerlijk vinden om te kroelen. Dat moet die kat allemaal missen
Het is een poes.quote:Op maandag 26 november 2012 01:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee hoor. Zolang de krioeler maar een vrouw is.
Echt, tranen in mijn ogen.quote:Op maandag 26 november 2012 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja check het watermerk van die pic.
http://www.photoshoptroll.com/disneyland/
Neus verkleining. Om het oog groter maken (zoals sommige chinezen doen). Haar anders doen en ze ziet er normaal uit.quote:
Daar zakt mijn broek van af.quote:
There drops my pants from off.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik zou m'n broek vol met alle kleuren van de regenboog schijten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
ik zou ze zo kapot hard aanklagen, dit zijn geen grappen meer. Beetje zwak hart en je bent er geweest.quote:
Bazenfilmpjequote:
En het is ook niet ondenkbaar dat iemand als schrikreactie dat kind een paar klappen geeft.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:18 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ik zou ze zo kapot hard aanklagen, dit zijn geen grappen meer. Beetje zwak hart en je bent er geweest.
Jawel, want dat soort mensen verlaten het internet nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
En het is ook niet ondenkbaar dat iemand als schrikreactie dat kind een paar klappen geeft.
Garage?quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:19 schreef marcel-o het volgende:
da's idd hartaanval waardig ja![]()
net als die ene in die parkeergarage.,.
Linkquote:Op dinsdag 27 november 2012 08:19 schreef marcel-o het volgende:
da's idd hartaanval waardig ja![]()
net als die ene in die parkeergarage.,.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |