Preciesquote:Op maandag 26 november 2012 17:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Bied je excuses aan en geef hem een bloemetje
quote:Op maandag 26 november 2012 17:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Bied je excuses aan en geef hem een bloemetje
Hij liegtquote:Op maandag 26 november 2012 17:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Pharkus zegt ook dat het een goed idee is.
je ziet het vanuiy verkeerd perspectief. Kheb geen tijd meer voor kleine criminelen af te persen omdat k al een grote ben ondertussequote:Op maandag 26 november 2012 20:25 schreef Pharkus het volgende:
Misschien is dit wel het moment om je hosselcarrière te stoppen, je wordt slap, je krijgt een geweten, tijd om je handel en wandel aan een jongere generatie over te laten voordat ze hun plaats opeisen met geweld.
Dan stuur je toch een ander klein mannetje erop af om het werk af te handelen.quote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef amenth het volgende:
[..]
je ziet het vanuiy verkeerd perspectief. Kheb geen tijd meer voor kleine criminelen af te persen omdat k al een grote ben ondertusse
Toch niet groot genoeg aangezien jij het nog met een e46 model moet doen en die neef van je in een S-klasse rolt.quote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef amenth het volgende:
[..]
je ziet het vanuiy verkeerd perspectief. Kheb geen tijd meer voor kleine criminelen af te persen omdat k al een grote ben ondertusse
quote:Hee knul was maar grapje net ik wilde je niet bang maken, kusjes en gr gr TS
Hoiquote:
Jou wil ik niet tegenkomen in een steegje. En nu verdwijn ik met mijn pieten rookbom TM.quote:
Ik heb Eagle Vision, dus dat werkt nietquote:Op maandag 26 november 2012 22:14 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jou wil ik niet tegenkomen in een steegje. En nu verdwijn ik met mijn pieten rookbom TM.
ja me neef is al 6 jaar ouder man die draait tussen duitsland belgie frankrijk naar roffa alles manquote:Op maandag 26 november 2012 22:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Toch niet groot genoeg aangezien jij het nog met een e46 model moet doen en die neef van je in een S-klasse rolt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |