quote:Op zondag 25 november 2012 23:31 schreef 9611Niels het volgende:
Bedreig hem nog een keer, dan durft hij geen aangifte te doen.
quote:Op zondag 25 november 2012 23:35 schreef Nober het volgende:
Ik heb dit topic aan Allah laten zien en hij zal het regelen, weltrusten TS.
ben je gek fzo dan denken ze straks dat zn mn bempie ook kunnen jatten omdat ik tog niet erg vind je moet je status altijd hooghouden in de onderwereld roffa ookal is ibj kleine jongen die kan gaan takkie tegen zn matties en zo door okal heb je er spijt van mondje dicht of de buit wordt laagquote:
Hehe, log even uit en log in op je andere account, amenth.quote:Op zondag 25 november 2012 23:37 schreef amenth het volgende:
[..]
ben je gek fzo dan denken ze straks dat zn mn bempie ook kunnen jatten omdat ik tog niet erg vind je moet je status altijd hooghouden in de onderwereld roffa ookal is ibj kleine jongen die kan gaan takkie tegen zn matties en zo door okal heb je er spijt van mondje dicht of de buit wordt laag
wat is mn andere ken geen een herinnere man maar miss was ik panchi togquote:Op zondag 25 november 2012 23:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hehe, log even uit en log in op je andere account, amenth.
Wut is ditquote:Op zondag 25 november 2012 23:37 schreef amenth het volgende:
[..]
ben je gek fzo dan denken ze straks dat zn mn bempie ook kunnen jatten omdat ik tog niet erg vind je moet je status altijd hooghouden in de onderwereld roffa ookal is ibj kleine jongen die kan gaan takkie tegen zn matties en zo door okal heb je er spijt van mondje dicht of de buit wordt laag
quote:Op zondag 25 november 2012 23:35 schreef Nober het volgende:
Ik heb dit topic aan Allah laten zien en hij zal het regelen, weltrusten TS.
je bent toch geen mongool man sjonge jonge welk ander account bedoel jequote:
quote:Op zondag 25 november 2012 23:41 schreef amenth het volgende:
[..]
je bent toch geen mongool man sjonge jonge welk ander account bedoel je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |