quote:
Op maandag 26 november 2012 00:29 schreef MonteCristo het volgende:[..]
Touche. Zit wat in inderdaad..
Dat is eigenlijk ook wel waar ik voor vrees. Aan de ene kant denk ik: kijk het nog even aan, straks heb je spijt dat je toch al zo vroeg af kapt, maar iedere dag verder zonder een verliefd gevoel te ervaren maakt het alleen maar oneerlijker tegenover haar..
Je moet het ook de tijd gunnen. Tijd is belangrijk.
Stel de gevoelens worden minder en minder en minder, geef dat na verloop van tijd ook aan en praat er over hoe je dat eventueel zou kunnen verbeteren. Maar om nu zo hatseflats de stekker er uit te trekken vind ik persoonlijk wel wat ver gaan.
Wat ik niet zou doen, is 'overdreven' verliefd doen.
Dat gaat mijn inziens wel te ver. Maar ik zou niet weglopen op het moment dat de gevoelens niet helemaal recht zitten. Wacht af, en spreek op een gegeven moment als het minder wordt met haar af hoe dat eventueel voorkomen kan worden. Zo ziet zij het enigszins beter aankomen en is het misschien wat makkelijk om er na verloop van tijd de knoop door te hakken zodat je zelf ook weet dat je haar ook geen pijn hebt gedaan en jij hebt het een eerlijke kans gegeven.
... Ik neem ff aan dat je haar verder geen mentale pijn wil doen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.