Flaming gay.quote:Op maandag 26 november 2012 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een geadopteerde hoowmoow bastaard
Dan zou ik de keuken ook in de brand steken
Ik wil 'm ook ffquote:Op maandag 26 november 2012 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik voorspel de volgende schopjes.
K&W
FHF
R&P
In willekeurige volgorde.
Prioriteiten stellen. Eerst de keuken fixen, foto's posten en dan gaan we in CUL leren hoe je moet bakken.quote:Op maandag 26 november 2012 00:40 schreef gewoon_iets het volgende:
[..]
Mag ik de mogelijkheid om mijn bericht te verwijderen aub?
quote:Op maandag 26 november 2012 00:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen. Eerst de keuken fixen, foto's posten en dan gaan we in CUL leren hoe je moet bakken.
Dat komt nog wel, foto's wil ik niet posten dat is niet nodig. Bakken kan ik maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Wil je misschien mij de mogelijkheid bieden om de bericht te wijzigen? bvdquote:Op maandag 26 november 2012 00:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen. Eerst de keuken fixen, foto's posten en dan gaan we in CUL leren hoe je moet bakken.
Eens, en het hele verhaal, want ik ben erg benieuwd waar het precies misging, op heel veel vlakkenom beter te kunnen beoordelen onder welke verzekering dit valt.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens, en het hele verhaal, want ik ben erg benieuwd waar het precies misging, op heel veel vlakkenom beter te kunnen beoordelen onder welke verzekering dit valt.
Als het maar een klein hoekje is moet je er niet zo'n drama van maken.quote:Op maandag 26 november 2012 00:44 schreef gewoon_iets het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, foto's wil ik niet posten dat is niet nodig. Bakken kan ik maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Wil je misschien mij de mogelijkheid bieden om de bericht te wijzigen? bvd
Dat is goed.quote:Op maandag 26 november 2012 00:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als het maar een klein hoekje is moet je er niet zo'n drama van maken.
Owwww...quote:Op maandag 26 november 2012 00:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2012 00:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 november 2012 00:44 schreef gewoon_iets het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, foto's wil ik niet posten dat is niet nodig. Bakken kan ik maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ben jij ook geadopteerdquote:Op maandag 26 november 2012 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
-edit-
oh ja dat stond er ook al, het is al laat
.
Dat is nog niets, er zijn zeker 30 doden.quote:Op maandag 26 november 2012 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Is het erger dan dit?
[ afbeelding ]
De leukste aan alles is wanneer we face to face staan zijn 99% van de internetgangsters pussies. get realquote:Op maandag 26 november 2012 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
-edit-
oh ja dat stond er ook al, het is al laat
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |