Hoowmoow misschien? Want dan zou ik het nog snappenquote:Op maandag 26 november 2012 00:27 schreef Copycat het volgende:
Haten jouw ouders je? Dat ze je willen laten betalen voor iets wat verzekerd is?
Ben je geadopteerd? Een bastaard?
Dat willen ze niet.quote:Op maandag 26 november 2012 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Laat je ouders het lekker bij hun verzekering claimen.
Dat kan niet, want ze haten hun geadopteerde bastaardkind.quote:Op maandag 26 november 2012 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Ga je kontje verkopen vieze sletquote:Op maandag 26 november 2012 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij bent zelf een grote spellfout!
Sommige mensen moesten gewoon niet op FOK! mogen
Trouwens... misschien moest je eens op jezelf gaan wonen
Ow, dat is misschien wel een goed ideequote:Op maandag 26 november 2012 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Neem van mij aan: gaat niets meer opleveren. Die tijd is een beetje geweest...quote:
Misschien moet je moeder dat doen. Die heeft tenslotte geldproblemen.quote:
Ach jammer nou. Nooit geschoten altijd mis he..quote:Op maandag 26 november 2012 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem van mij aan: gaat niets meer opleveren. Die tijd is een beetje geweest...
quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoowmoow misschien? Want dan zou ik het nog snappen
quote:Op maandag 26 november 2012 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ze haten hun geadopteerde bastaardkind.
En een jonger kontje. Tenzij ze al 30+ was toen ze TS kreeg.quote:Op maandag 26 november 2012 00:31 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet je moeder dat doen. Die heeft tenslotte geldproblemen.
Interpunctie maakt je posts veel duidelijker. Wij weten nu niet of je bedoelt:quote:Op maandag 26 november 2012 00:30 schreef gewoon_iets het volgende:
[..]
Ga je kontje verkopen vieze slet
Of de jouwequote:Op maandag 26 november 2012 00:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je moeder dat doen. Die heeft tenslotte geldproblemen.
Een geadopteerde hoowmoow bastaardquote:
Die heeft en geen geldproblemen en een mooie keuken en een leuk kind.quote:
Je had 'eens' moeten typen waar je 'is' gebruikte.quote:Op maandag 26 november 2012 00:34 schreef gewoon_iets het volgende:
Ik hou het hier voor gezien, morgen weer is werken zou jij ook is moeten doen.
heeft ie het toch best lang volgehoudenquote:Op maandag 26 november 2012 00:34 schreef gewoon_iets het volgende:
Ik hou het hier voor gezien, morgen weer is werken zou jij ook is moeten doen.
quote:Op maandag 26 november 2012 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
edit: kan iemand dus de OP weer terugzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |