Je betaalt het verschil aan premie aan hun terug?quote:Op zondag 25 november 2012 23:14 schreef gewoon_iets het volgende:
Ze willen geen hogere premie betalen, kortom er valt niet mee te onderhandelen ze zijn kortzichtig.
dit verhaal klopt niet helemaal nee.. " keuken kapot door eigen fout, van de verzekering terughalen, wie helpt me"quote:Op zondag 25 november 2012 23:15 schreef GodsSon het volgende:
Je woont bij je ouders en hebt eigen aansprakelijkheidsverzekering?
Dit klopt wel.quote:Op zondag 25 november 2012 23:18 schreef 314 het volgende:
[..]
dit verhaal klopt niet helemaal nee.. " keuken kapot door eigen fout, van de verzekering terughalen, wie helpt me"
Zou je denken? Je steekt niet met opzet je keuken in de brand....quote:Op zondag 25 november 2012 23:18 schreef 314 het volgende:
dit verhaal klopt niet helemaal nee.. " keuken kapot door eigen fout, van de verzekering terughalen, wie helpt me"
Zeg dat even tegen de lokale chinees....quote:Op zondag 25 november 2012 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou je denken? Je steekt niet met opzet je keuken in de brand....
tuurlijk niet, maar waarom zou je het via de verzekering van je zoon willen laten lopen? daar zijn de ouders toch zelf voor verzekerd? iets is vreemdquote:Op zondag 25 november 2012 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou je denken? Je steekt niet met opzet je keuken in de brand....
Ow ja, of je doet niet zo aangebrand (hi hi ik zei aangebrand)quote:Op zondag 25 november 2012 23:23 schreef gewoon_iets het volgende:
Niets is vreemd er zijn mensen die geen goede band hebben thuis en daar ben ik jou geen uitleg voor schuldig de punt is IK heb het gedaan en IK moet het oplossen. Als je mij niet kan helpen met mijn vraag dan verlaat dit topic bvd
Sorry die was niet voor jou maar voor '314'. Weet jij misschien hoe het werkt?quote:Op zondag 25 november 2012 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, of je doet niet zo aangebrand (hi hi ik zei aangebrand)
Vertel eerst eens welke verzekering je hebt.quote:Op zondag 25 november 2012 23:26 schreef gewoon_iets het volgende:
[..]
Sorry die was niet voor jou maar voor '314'. Weet jij misschien hoe het werkt?
Weet ik wel, maar dan nog.quote:Op zondag 25 november 2012 23:26 schreef gewoon_iets het volgende:
Sorry die was niet voor jou maar voor '314'. Weet jij misschien hoe het werkt?
Waarom? Zou het, als de voorwaarden van zijn AVP dat toestaat, niet daar onder kunnen vallen?quote:Op zondag 25 november 2012 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar dan nog.
En zo ik al schreef: als je daar woont, dan is het inboedel en niet AVP
Lijkt me niet, eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2012 23:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar heeft een brandverzekering no-claim dan?
Dat kan. De autoverzekering misschien ook. Maar het zou nogal ongebruikelijk zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Zou het, als de voorwaarden van zijn AVP dat toestaat, niet daar onder kunnen vallen?
quote:Op zondag 25 november 2012 23:51 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat kan. De autoverzekering misschien ook. Maar het zou nogal ongebruikelijk zijn.
Omdat het schade aan de eigen inboedel is en AVP dekt schade aan derden. Dat misschien? Of ik moet ernaast zitten. Kan natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2012 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? Zou het, als de voorwaarden van zijn AVP dat toestaat, niet daar onder kunnen vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |