SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ja, die had ik ook, maar daar heb ik net in het voorjaar een andere kast voor gekocht, en een stuk of 60 hangertjes, zodat al z'n shirts kunnen hangen (en dan komt hij nog tekortquote:Op zondag 25 november 2012 22:54 schreef just me het volgende:
Ik ken hier in huis wel iemand die deze aanmoedigingsprijs kan gebruiken
Fijne en rustige week JMquote:Op zondag 25 november 2012 23:00 schreef just me het volgende:
Het was me weer aangenaam hier, tijd om het weekend af te sluiten!
Ook dat jaquote:Op zondag 25 november 2012 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik laat de was net zolang hangen tot ik het weer aantrek
Up to you Leandra, ik zeg alleen maar dat ie mij bevalt als manquote:Op zondag 25 november 2012 23:41 schreef Leandra het volgende:
Het enige wat hier hangt te drogen zijn N z'n overhemden, en de paar andere dingen die niet in de droger kunnen, verder gaat alles is de droger, en dat betekent ook dat je moet vouwen als het klaar is (of iig netjes plat moet leggen als je nog even geen zin hebt om te vouwen), dat is dan wel weer een nadeel, maar dat weegt wat mij betreft niet op tegen de voordelen.
Ja, ik zie hem ook wel zitten voor de shirtsquote:Op zondag 25 november 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Up to you Leandra, ik zeg alleen maar dat ie mij bevalt als man
Ik heb een hoop shirts en kan er nu meer kwijt dan voorheenquote:Op zondag 25 november 2012 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem ook wel zitten voor de shirts
En de handdoeken, en de dekbedhoezen, en ik verzin waarschijnlijk nog wel een paar dingen.
Jij hebt echt die plank uit het filmpje?quote:Op zondag 25 november 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Up to you Leandra, ik zeg alleen maar dat ie mij bevalt als man
Ik heb m echt en echt de shurts komen er netjes uitquote:Op zondag 25 november 2012 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij hebt echt die plank uit het filmpje?
Hebben ook geen droger, nooit begrepen waarom dat ooit uitgevonden is
tegenspraak in overleg ?quote:Op zondag 25 november 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
We wassen nog in een tobbe met een wasbord en daarnaast staat een ultra-moderne centrifuge...
Ik moet er niet aan denken geen droger te hebbenquote:Op zondag 25 november 2012 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij hebt echt die plank uit het filmpje?
De mijne ging dood toen mn ex ooit eens langs kwamquote:Op zondag 25 november 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken geen droger te hebben
Wij in Ierland begrijpen dat héél goedquote:[b]Op zondag 25 november 2012 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Ze paste er niet in?quote:Op maandag 26 november 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne ging dood toen mn ex ooit eens langs kwam
Nee. De villa is groot genoeg voor privacy en we hebben een aparte waskamer waar de was te drogen hangt.quote:Op zondag 25 november 2012 23:59 schreef chufi het volgende:
Zitten jullie wel bij elkaar in de buurt
Privacyquote:Op maandag 26 november 2012 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. De villa is groot genoeg voor privacy en we hebben een aparte waskamer waar de was te drogen hangt.
die van mij was kapot, heb vrijwel de hele zomer zonder droger gedaan maar ben nu hartstikke blij dat ik er een van een vriendin gekregen heb.quote:Op zondag 25 november 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken geen droger te hebben
En wat dacht je van het ophangen van al die sokkenquote:Op maandag 26 november 2012 10:41 schreef just me het volgende:
[..]
die van mij was kapot, heb vrijwel de hele zomer zonder droger gedaan maar ben nu hartstikke blij dat ik er een van een vriendin gekregen heb.
Leve de zachte handdoeken
quote:Op maandag 26 november 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
Harde handdoeken.![]()
Schuurt lekker.![]()
Tevens wikkelt het niet lekker dus ermee afdrogen gaat ook niet lekker.
je moet het toch zelf doenquote:Op maandag 26 november 2012 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zachte handdoeken heb ik altijd het gevoel dat ze niet afdrogen
Ja maar geen vader meerquote:Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Lienekien het volgende:
De wens is de vader van de gedachte.
Dan ben ik een beetje bang voor mijn wensen soms...quote:Op maandag 26 november 2012 23:05 schreef Lienekien het volgende:
De wens is de vader van de gedachte.
ja KaaTee, doe es vertellenquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben ik een beetje bang voor mijn wensen soms...
Iets vaker dan somsquote:
Tis daar toch zo een chaos in spanje Chuuf...quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:33 schreef chufi het volgende:
et slecht is, maar het moet nog goedkoper kunnen via teruggevorderde huizen van de bank. We kijken rustig verder.
Die chaos zorgt er juist voor dat er zoveel teruggevorderde huizen van de bank zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis daar toch zo een chaos in spanje Chuuf...
ik snap zelluf niet wat daar staatquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die chaos zorgt er juist voor dat er zoveel teruggevorderde huizen van de bank zijn![]()
en dan kan Chufi dat weer goedkoop opkopen enzo...
Als het niet een grote chaos was in Spanje dan zou je namelijk niet zoveel teruggevorderde
huizen van de bank hebben, want zo werkt dat dat weer niet
Teruggevorderde huizen is goed, want dan kan chuuf goedkoop huizen kopen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik snap zelluf niet wat daar staatmaar de bedoeling is vast goed
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
Jezelf van de domme houden is soms het slimste wat je kunt doen denk ik.
Vind je ook niet Sacha?quote:
Als een huis gehuurd wordt staat het niet te koop lijkt mij.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:09 schreef chufi het volgende:
Op straat worden ze niet echt gezet volgens mij, maar dan moeten ze weer gaan huren of zo.. Maar als ik dus iets zou kopen help ik de banken want die hebben dan weer wat geld voor een huis waar ze verder ook niets mee doen. Als ik de banken help wordt de economie weer beter en komt er weer meer werk en kunnen mensen weer huizen kopen ... etc etc
Naja tgaat er gewoon allemaal kut in spanje en dat is vervelend..quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:15 schreef chufi het volgende:
Soms huur je tijdelijk natuurlijk. En dat kan een te koop staand huis zijn. Want die optie was er ook voor dat koophuis waar mn dochter is wezen kijken.
helemaal mee eens!quote:
het is sachaquote:Ik dacht overigens dat ze altijd ''sasha'' schreven... Maar het is ''sacha'' ? Of allebei?
Mijn username wordt hier ook vet misbruikt in allerlei vormen, maar het blijft chufiquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:20 schreef sacha het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
[..]
het is sacha
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn username wordt hier ook vet misbruikt in allerlei vormen
En de jouwe wordt simple JM toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:33 schreef just me het volgende:
Jouw naam, sacha, is wel moeilijk hoor! Hoe vaak wordt ie fout geschreven ? Moet wel heel vaak zijn!
Hoi, liegt ie vaak?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:31 schreef just me het volgende:
Voor deze keer zal ik je geloven chufi
Vanwaar deze achterdochtige vraag ?quote:
Nouja lijkt me wel belangrijk om te weten?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Vanwaar deze achterdochtige vraag ?
Ja dat ? ik lieg niet vaakquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Vanwaar deze achterdochtige vraag ?
Waarvoor?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja lijkt me wel belangrijk om te weten?
Nee is genoeg, hoe issie verder?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee en sacha woont niet meer in Amsterdam
Ja dat is waar, we zijn volwassenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed ... denk dat we hier best af en toe iets van ons zelf laten zien
Ja dat is dan aan jouw ... Maar dat zullen dan niet je leeftijdgenoten zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:02 schreef Karzai het volgende:
alhoewel, ik maak nog wel eens een uitstapje naar andere sc's waar ik niet zo eerlijk ben
Precies en ze vragen eromquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is dan aan jouw ... Maar dat zullen dan niet je leeftijdgenoten zijn
Nergens Spanje komt naar mijquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vakantiezit er voorlopig nog niet in voor mij, waar ga ja naar toe?
Ik zou er eigenlijk mee moeten stoppen, maja ik houd me inquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen dat je dan gewoon meedoet ...
Je hoeft je hier niet in te houden hoorquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk mee moeten stoppen, maja ik houd me in
Dat zegt ie volgens mij ook.... Op andere forasquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
Je hoeft je hier niet in te houden hoor
topicsquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt ie volgens mij ook.... Op andere foras
owquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank geen tussentijdse verslagen btw
Daar moest je nog even over nadenken hč, zo van hoe schrijf ik het nu goed of foutquote:Op woensdag 28 november 2012 10:17 schreef kingtoppie het volgende:
Goed streven Sas - ehhhh Sac - - ehhhh Sach.
Ik vind het nog steeds moeilijkquote:Op woensdag 28 november 2012 10:26 schreef just me het volgende:
Daar moest je nog even over nadenken hč, zo van hoe schrijf ik het nu goed of fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Nog geen steek veranderd dusquote:Op woensdag 28 november 2012 08:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik post hier alleen om lekker te klieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:24 schreef sacha het volgende:
ow ja! zijn jullie vanmorgen wel opgestaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:24 schreef sacha het volgende:
ow ja! zijn jullie vanmorgen wel opgestaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap de tekst onder de spoiller niet helemaal.Rustig aan.
of je snor laten staan!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:00 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat hoeft maar 1 keer per jaar gelukkig
Net als dat roze strikje dragen tegen borstkanker. Dat helpt echt hoor mensen
Watte??quote:
Je snor laten staan in november, daar doe je toch zeker wel aan mee? Dat helpt tegen kanker.quote:
Helpt dat echt?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je snor laten staan in november, daar doe je toch zeker wel aan mee? Dat helpt tegen kanker.
quote:
chemo schijnt ook wel eens te helpenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Overigens heb ik wel eens gelezen dat lachen ook helpt tegen kanker, en ik weet dat ik er belachelijk uit zie met snor, dus....
Tegen die snor, bedoel je?quote:Op woensdag 28 november 2012 13:59 schreef sacha het volgende:
[..]
chemo schijnt ook wel eens te helpen
Dan is hij ook meteen van zijn snor afquote:Op woensdag 28 november 2012 13:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik laat hem vanaf januari staan. Werkt dat ook??quote:Op woensdag 28 november 2012 12:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je snor laten staan in november, daar doe je toch zeker wel aan mee? Dat helpt tegen kanker.
quote:Op woensdag 28 november 2012 13:59 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik lig dubbel.quote:
Sowieso.... mannen of vrouwen met met snorrenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een beetje een vieze snor, het is niet dicht genoeg behaard denk ik.
Achja.. Ik heb soms wel een klein beetje ringbaardje ding... Zoals nu...quote:Op woensdag 28 november 2012 17:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sowieso.... mannen of vrouwen met met snorrenAlleen Tom Selleck is in staat een fatsoenlijk exemplaar te produceren.
dus ik hoef me geen zorgen te maken ? 4-12 bevolkingsonderzoekquote:Op woensdag 28 november 2012 12:00 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat hoeft maar 1 keer per jaar gelukkig
Net als dat roze strikje dragen tegen borstkanker. Dat helpt echt hoor mensen
je moet je geen zorgen maken, zonde van je tijdquote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef just me het volgende:
[..]
dus ik hoef me geen zorgen te maken ? 4-12 bevolkingsonderzoek
zit tussen de oren hčquote:Op woensdag 28 november 2012 18:13 schreef sacha het volgende:
[..]
je moet je geen zorgen maken, zonde van je tijd
En daar hoef je je geen zorgen over te makenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:30 schreef chufi het volgende:
Ik ga me zeker geen zorgen maken, volgende week vrij
waarop we in januari verdergaan met (J)anus waar mannen hun bilnaad weer vol laten groeien tegen darmkankerquote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef golfer het volgende:
Na Mouvember waarin de mannen hun snor moesten laten staan tegeh prostaatkanker volgt nu Doosember waarbij de vrouwen hun schaamhaar weelderig laten staan tegen baarmoederhalskanker.
Ik had het bleekprogramma gepland voor januari. Wat nu ?quote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef sacha het volgende:
[..]
waarop we in januari verdergaan met (J)anus waar mannen hun bilnaad weer vol laten groeien tegen darmkanker
Maar fokken op je werk kan wel?quote:Op donderdag 29 november 2012 09:10 schreef just me het volgende:
Ik kan niet hardop lachen op mijn werk, kinderen kijken me raar aan
Vergeet het werk ! Veel belangrijker is...quote:
Vanaf zondag 4 dagen triosquote:Op donderdag 29 november 2012 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vergeet het werk ! Veel belangrijker is...
Wanneer ga je nou weer van bil?![]()
volgend weekend toch?
Dat heb ik niet gezegd ... FANN suggereerde in die richtingquote:Op donderdag 29 november 2012 17:59 schreef Lienekien het volgende:
Dus je krijgt twee Spaanse dames te logeren waarmee je seks gaat hebben?
Nee, jij 'suggereerde' vier dagen trio's.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd ... FANN suggereerde in die richting
Dat was omdat FANN van bil brachtquote:Op donderdag 29 november 2012 18:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, jij 'suggereerde' vier dagen trio's.
Van bil bracht?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was omdat FANN van bil bracht
Oh, het is geen familiebezoek?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:08 schreef chufi het volgende:
Maar goed niets is uitgesloten, maar ik zie wel hoe het loopt.
Nee geen familie, ik ken 1 dame en de andere is mij onbekend. Maar de bubbels moesten wel koud staan voor zondagquote:Op donderdag 29 november 2012 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, het is geen familiebezoek?
Want?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen familie, ik ken 1 dame en de andere is mij onbekend. Maar de bubbels moesten wel koud staan voor zondag
Ze heeft een keten?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is wat te vieren. Dat de papieren voor dr nieuwe Apotheek rond zijn, zoiets
Not mequote:Op donderdag 29 november 2012 18:24 schreef APK het volgende:
Nog meer mensen met Vodafone die steeds hetzelfde SMS'je over 75% van hun beltegoed krijgen?
Ja vast wel maar om die koud mee te nemen vanuit Spanje lijkt me een beetje lastig.. Spaanse bubbels zijn niet zo heel duur ... Dat kan ik zelf ook nog wel betalenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:25 schreef Lienekien het volgende:
Kan ze dan zelf geen bubbels betalen?
Ja tuurlijk, maar de trip was al gepland Puur Toeval en waarschijnlijk heeft ze het ondertussen thuis allang gevierdquote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Lienekien het volgende:
Wel leuk dat ze naar jou toekomt om haar nieuwe apotheek te vieren.
Daar kan ik je niet mee helpen APKquote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
En mijn smileys staan ook stil in Chrome
Misschien bedoelden ze wel dat er een lekker warm bad voor het trio klaar moest staanquote:Op donderdag 29 november 2012 18:42 schreef chufi het volgende:
We zien wel .. Ik zorg dat ik iig de bubbels koud heb staan.
Ja weet ik en ik spreek vloeiend Spaans en ik begrijp echt wel wat ze geschreven heeft...quote:Op donderdag 29 november 2012 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien bedoelden ze wel dat er een lekker warm bad voor het trio klaar moest staan![]()
Ze zijn soms vaag hoor, die Spanjaarden
Maar je spreekt ook Gronings en daarnaast Duits en Engels en nog 2 talen?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:52 schreef Lienekien het volgende:
Ach, Nederlands is mijn moedertaal en toch...
Whut?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je spreekt ook Gronings en daarnaast Duits en Engels en nog 2 talen?
Nee ik ben juist naar de kapper geweest vandaag, best wel kortquote:Op donderdag 29 november 2012 18:59 schreef just me het volgende:
Heb je je snor laten staan of snor én baard Fann ?
Volgens mij moet je daar dezelfde taal voor spreken.quote:
Dat klinkt in het kader van baard en haar laten staan wat raar...quote:
viespeuk, hier moest ik over nadenken !quote:Op donderdag 29 november 2012 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klinkt in het kader van baard en haar laten staan wat raar...
Hij gaat misschien een trio doen,quote:Op donderdag 29 november 2012 19:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar dezelfde taal voor spreken.
Die zijn best te drinken over het algemeen toch ... Ik hou het wel op de Brutquote:Op donderdag 29 november 2012 19:02 schreef golfer het volgende:
De Spaande bubbels liggen hier standaard altijd koel in de koelkast.
Als ik het zachtjes doe welquote:
Ik kom uit het Noorden en ben Nederlander van geboortequote:Op donderdag 29 november 2012 19:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar dezelfde taal voor spreken.
Ik acht de kans miniem.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij gaat misschien een trio doen,da's toch niet zo moeilijk ?
Je houdt je weer van de domme? Hahaha! Sacha lacht zich een kriek.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom uit net Noorden en ben Nederlander van geboorte
Copa Sabia Reserva Cava brut, van de Hema altijd een paar van in huis.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:04 schreef chufi het volgende:
Die zijn best te drinken over het algemeen toch ... Ik hou het wel op de Brut
volgens mij ontgaat er mij ietsquote:Op donderdag 29 november 2012 19:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je houdt je weer van de domme? Hahaha! Sacha lacht zich een kriek.
Ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij ontgaat er mij iets
Als ik weer eens in de Hema kom zal ik die eens proberen ,,, Hier om de hoek bij de Vomar hebben ze ook een prima Brut,, Kom niet zo gauw op de naamquote:Op donderdag 29 november 2012 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Copa Sabia Cava brut, van de Hema altijd een paar van in huis.
Had het nog aangevuld met reserva. Dat is de net iets betere die ze vaak ook hebben. Prima bubbels die het van bijna elke Champagne winnen.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:10 schreef chufi het volgende:
Als ik weer eens in de Hema kom zal ik die eens proberen ,,, Hier om de hoek bij de Vomar hebben ze ook een prima Brut,, Kom niet zo gauw op de naamMaar best lekker
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je houdt je weer van de domme? Hahaha! Sacha lacht zich een kriek.
Ik raak de draad ook kwijt.. Tijd om wat te gaan etenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
volgens mij ontgaat er mij iets
Wiequote:Op donderdag 29 november 2012 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Bedoelde ze niet 3 gehaktballetjes op een stokje met daaroverheen pindasaus?![]()
Ook lekker
niets dus, volgens mijquote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat heeft een trio te maken met 3 gehaktballetjes op een stokje met daaroverheen pindasaus?
Ik heb net een big tasty op.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik word een beetje misselijk
Niet aan satesaus denken FANNquote:Op donderdag 29 november 2012 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik word een beetje misselijk
Bah... ga je schamen !quote:Op donderdag 29 november 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb net een big tasty op.
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Een trio kon je bestellen in de snackbar, drie gehaktballetjes op een satestokje met daaroverheen pindasaus, maar sinds een paar jaar nergens meer te krijgen en volgens mij vervangen door een berenklauw
Nu ff koffie zetten.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bah... ga je schamen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh het is een snack !quote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Een trio kon je bestellen in de snackbar, drie gehaktballetjes op een satestokje met daaroverheen pindasaus, maar sinds een paar jaar nergens meer te krijgen en volgens mij vervangen door een berenklauw
Dat dacht jij dan?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh het is een snack !
Dat is lekker Fann, nou ja, was lekker, want ze zijn nergens meer te krijgenquote:
Maak je ze toch zelf als je ze mistquote:Op donderdag 29 november 2012 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is lekker Fann, nou ja, was lekker, want ze zijn nergens meer te krijgen
Nee,, ik heb geprobeerd te blijven kijken maar ik gaquote:Op donderdag 29 november 2012 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vette snacksquote:Op donderdag 29 november 2012 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor fann:quote:Op donderdag 29 november 2012 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee,, ik heb geprobeerd te blijven kijken maar ik gaserieus
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voor fann:
[ afbeelding ]ah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of zeg je nu dat ik een Konijn ben ?![]()
Echt waar?! Waar heb je een probleem mee dan, de ballen, de saus of het stokje?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee,, ik heb geprobeerd te blijven kijken maar ik gaserieus
Alleen dat je eet als een konijnquote:Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of zeg je nu dat ik een Konijn ben ?![]()
met allesquote:Op donderdag 29 november 2012 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt waar?! Waar heb je een probleem mee dan, de ballen, de saus of het stokje?
Dat zou natuurlijk kunnen, maar dat smaakt toch anders, het zal wel een gevoelskwestie zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je ze toch zelf als je ze mist
Weet het wel zekerquote:Op donderdag 29 november 2012 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen, maar dat smaakt toch anders, het zal wel een gevoelskwestie zijn.
O nou ja, dat kan natuurlijk, maar eet je dan alleen nog maar sla en fruit enzo?quote:
neh... aardappelen, rijst, sphagetti, brood, enz. enz..quote:Op donderdag 29 november 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O nou ja, dat kan natuurlijk, maar eet je dan alleen nog maar sla en fruit enzo?
Volgens mij FANN vorig jaar een heel smakelijk recept ... Ook iets met balletjes dacht ik,,,quote:Op donderdag 29 november 2012 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O nou ja, dat kan natuurlijk, maar eet je dan alleen nog maar sla en fruit enzo?
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij FANN vorig jaar een heel smakelijk recept ... Ook iets met balletjes dacht ik,,,
Of iets aan een spiesje, zou het terug moeten zoekenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]met balletjes?
![]()
ik zou het nietweten
dat was ik vast niet !quote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Of iets aan een spiesje, zou het terug moeten zoeken
Doe maar evenquote:Op donderdag 29 november 2012 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Of iets aan een spiesje, zou het terug moeten zoeken
We verbieden je niets FANN .. Ga gerust je gangquote:Op donderdag 29 november 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mogen we ondertussen ''iets voor onzelf'' doen?
Wat ga jij voor jezelf doen?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mogen we ondertussen ''iets voor onzelf'' doen?
Jij denkt dat Chufi er zo lang over doet om die balletjes te vinden?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pfffffffff weet ik nog niet eten, drinken, slapen douchen of alles achter elkaar
jah...quote:Op donderdag 29 november 2012 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat Chufi er zo lang over doet om die balletjes te vinden?
Ik denk het ook, want jij bent al een tijdje vegerarier, dus zou je niet zo snel een recept hier neer zetten.quote:
Je kan als vegetariër wel gehaktballetjes eten als je dat wiltquote:Op donderdag 29 november 2012 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het ook, want jij bent al een tijdje vegerarier, dus zou je niet zo snel een recept hier neer zetten.
Dan zijn het geen gehaktballetjesquote:Op donderdag 29 november 2012 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je kan als vegetariër wel gehaktballetjes eten als je dat wiltvan sojagehakt
Jawel........ sojagehaktballetjesquote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zijn het geen gehaktballetjes
Dat recept en plaatje kwam van iemand andersquote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef chufi het volgende:
Kan het idd niet zo meer terugvinden, maar er was zelfs een plaatje bij
ow......... die !!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 november 2012 21:22 schreef chufi het volgende:
Kan het idd niet zo meer terugvinden, maar er was zelfs een plaatje bij
Oh ? Je herinnert het je?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat recept en plaatje kwam van iemand anders
Gehakt is volgens mij per definitie vlees.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel........ sojagehaktballetjes
OK en wat was het ?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja... als de dag van gisteren
gehakte uitjes ook?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gehakt is volgens mij per definitie vlees.
Ga naar je kamer !quote:Op donderdag 29 november 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gehakt is volgens mij per definitie vlees.
quote:Op donderdag 29 november 2012 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga naar je kamer !
Dat waren de ballen van Soury, met frambozenmarinadequote:
Ah ja ook Amsterdam Zuid volgens mij ..quote:Op donderdag 29 november 2012 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat waren de ballen van Soury, met frambozenmarinade
Nike?quote:Op donderdag 29 november 2012 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt een naam hoog te houden vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |