SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ja, die had ik ook, maar daar heb ik net in het voorjaar een andere kast voor gekocht, en een stuk of 60 hangertjes, zodat al z'n shirts kunnen hangen (en dan komt hij nog tekortquote:Op zondag 25 november 2012 22:54 schreef just me het volgende:
Ik ken hier in huis wel iemand die deze aanmoedigingsprijs kan gebruiken
Fijne en rustige week JMquote:Op zondag 25 november 2012 23:00 schreef just me het volgende:
Het was me weer aangenaam hier, tijd om het weekend af te sluiten!
Ook dat jaquote:Op zondag 25 november 2012 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik laat de was net zolang hangen tot ik het weer aantrek
Up to you Leandra, ik zeg alleen maar dat ie mij bevalt als manquote:Op zondag 25 november 2012 23:41 schreef Leandra het volgende:
Het enige wat hier hangt te drogen zijn N z'n overhemden, en de paar andere dingen die niet in de droger kunnen, verder gaat alles is de droger, en dat betekent ook dat je moet vouwen als het klaar is (of iig netjes plat moet leggen als je nog even geen zin hebt om te vouwen), dat is dan wel weer een nadeel, maar dat weegt wat mij betreft niet op tegen de voordelen.
Ja, ik zie hem ook wel zitten voor de shirtsquote:Op zondag 25 november 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Up to you Leandra, ik zeg alleen maar dat ie mij bevalt als man
Ik heb een hoop shirts en kan er nu meer kwijt dan voorheenquote:Op zondag 25 november 2012 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem ook wel zitten voor de shirts
En de handdoeken, en de dekbedhoezen, en ik verzin waarschijnlijk nog wel een paar dingen.
Jij hebt echt die plank uit het filmpje?quote:Op zondag 25 november 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Up to you Leandra, ik zeg alleen maar dat ie mij bevalt als man
Ik heb m echt en echt de shurts komen er netjes uitquote:Op zondag 25 november 2012 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij hebt echt die plank uit het filmpje?
Hebben ook geen droger, nooit begrepen waarom dat ooit uitgevonden is
tegenspraak in overleg ?quote:Op zondag 25 november 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
We wassen nog in een tobbe met een wasbord en daarnaast staat een ultra-moderne centrifuge...
Ik moet er niet aan denken geen droger te hebbenquote:Op zondag 25 november 2012 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij hebt echt die plank uit het filmpje?
De mijne ging dood toen mn ex ooit eens langs kwamquote:Op zondag 25 november 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken geen droger te hebben
Wij in Ierland begrijpen dat héél goedquote:[b]Op zondag 25 november 2012 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Ze paste er niet in?quote:Op maandag 26 november 2012 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne ging dood toen mn ex ooit eens langs kwam
Nee. De villa is groot genoeg voor privacy en we hebben een aparte waskamer waar de was te drogen hangt.quote:Op zondag 25 november 2012 23:59 schreef chufi het volgende:
Zitten jullie wel bij elkaar in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |