abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 januari 2013 @ 21:27:07 #251
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_121287631
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef MPC60 het volgende:
Te lui? Jij kent mijn beweegredenen niet en die ben ik ook niet verplicht te vermelden. Sorry als je je heel hard in je ballen geknepen voelt. :') ik geef je een tip, kijk eens naar mijn activiteit op dit forum de laatste tijd en trek daar maar je conclusies uit. Ik ga niet een maand later nog eens op een of ander prive bericht reageren.

Verder reageer ik gewoon op iemand anders zn bericht maar de jostis konden het niet laten hoor....
Je bent wat mij betreft ook totaal niet verplicht je doen en laten te verantwoorden naar hier toe. Maar je opgeven voor iets waarbij iemand anders aardig wat moeite voor je gaat doen en daarna je zonder wat te laten weten je weer terug te trekken is nu niet echt netjes te noemen.
  maandag 7 januari 2013 @ 21:51:35 #252
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_121288909
quote:
2s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef Amoeba het volgende:

Je geeft toch aan dat je meedoet?

[..]

Heb dan ook de ballen om je te verontschuldigen dat het niet gaat lukken. Al was je moeder overleden, dan nog had je het even kunnen melden. Geen gemaar.
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je bent wat mij betreft ook totaal niet verplicht je doen en laten te verantwoorden naar hier toe. Maar je opgeven voor iets waarbij iemand anders aardig wat moeite voor je gaat doen en daarna je zonder wat te laten weten je weer terug te trekken is nu niet echt netjes te noemen.
Dit
nee, jij dan!
pi_121301173
2e bossche platenbeurs is binnenkort:

http://www.w2.nl/programm(...)dplaydates/989/titel
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:49:25 #254
37295 Luigi
mario pls
pi_121301356
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:33 schreef Ceased2Be het volgende:
2e bossche platenbeurs is binnenkort:

http://www.w2.nl/programm(...)dplaydates/989/titel
Is dat wat?
pi_121301406
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:49 schreef Luigi het volgende:

[..]

Is dat wat?
Durf niet te zeggen of het wat is aangezien ik de eerste gemist heb, maar aangezien het maar 5 minuten fietsen is ga ik wel effe kijken :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:58:05 #256
37295 Luigi
mario pls
pi_121304069
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Durf niet te zeggen of het wat is aangezien ik de eerste gemist heb, maar aangezien het maar 5 minuten fietsen is ga ik wel effe kijken :)
Hm. Ik zou wel kunnen maar 't is een eindje rijden en in april is alweer de Mega Platen & CD Beurs dus ik denk dat ik ff op die wacht. Maar ik twijfel nog ff ;).
pi_121304969
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef Luigi het volgende:

[..]

Hm. Ik zou wel kunnen maar 't is een eindje rijden en in april is alweer de Mega Platen & CD Beurs dus ik denk dat ik ff op die wacht. Maar ik twijfel nog ff ;).
Verwacht dat het 2 kleine concertzaaltjes en de gang vol zal zijn met plaatjes. Leuk om doorheen te snuffelen als je in de buurt bent. Ik meld hier mijn evt aanschaffen/indrukken wel :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121384904
Zaterdag waarschijnlijk dagje Haarlem op de agenda.
Iemand nog tips voor goede platenzaken aldaar?
pi_121385464
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:31:56 #260
14505 OProg
A Life in Music
pi_121385523
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:06 schreef Orbeatle het volgende:
Zaterdag waarschijnlijk dagje Haarlem op de agenda.
Iemand nog tips voor goede platenzaken aldaar?
North End. Heeft veel nieuw vinyl. Ik ken hem alleen van de webwinkel maar de zaak zelf zit geloof ik in een treurig winkelcentrum. En verder zit er een Sounds. Ik ga einde van de maand ook eens kijken. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_121385811
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:31 schreef OProg het volgende:

[..]

North End. Heeft veel nieuw vinyl. Ik ken hem alleen van de webwinkel maar de zaak zelf zit geloof ik in een treurig winkelcentrum. En verder zit er een Sounds. Ik ga einde van de maand ook eens kijken. :)
Thanks.
Sounds is altijd de moeite waard om even naar binnen te lopen.
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:44:38 #262
14505 OProg
A Life in Music
pi_121385924
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nu echt dit moet hebben:



Dan kan ik mijn vinyl pas echt goed schoonmaken. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_121400566
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:44 schreef OProg het volgende:
*knip*

Dan kan ik mijn vinyl pas echt goed schoonmaken. :)
Als je een beetje kan knutselen is het wellicht leuk dit topic door te spitten, die van mij heeft in totaal ¤25 gekost en ik heb er al veel plezier van gehad.

http://www.audiokarma.org/forums/showthread.php?t=318672
pi_121446111
Zoals ik hier al eerder heb gezegd zijn de teksten van onbekende band (in dit geval Irish Coffee) dus echt nergens te bespeuren op internet en zelfs niet in het cd-boekje blijkbaar. Daarom heb ik zelf een inspanning gedaan en de teksten proberen op te schrijven, maar uiteraard zijn er een paar lijnen waar ik niet veel kan uithalen.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij even verder helpen met deze teksten?

(Tweede tekst is iets makkelijker.)


Lyrics "The Beginning or the End"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Lyrics "When Winter Comes"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Little_Dolls op 12-01-2013 19:22:13 ]
  vrijdag 11 januari 2013 @ 22:21:57 #265
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_121452570
Op 12" zwart vinyl eergisteren ontvangen (clear vinyl had ik al)...
  maandag 14 januari 2013 @ 17:10:43 #266
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_121553423
Weer wat aangeschaft:










Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_121565546
Goedenavond, even voorstellen. Ben Richard, woon in het zuiden (weinig vinyl-zaken), draai zelf vinyl jaren eind-70 tot midden-90. Zoek niet echt iets, meer zo van: o ja, dat is ook leuk! Dus vaak is dat gebruikt/2e hands. Af en toe via Ebay of MP. En verkoop ook wel, maar dan met name de collectie van mijn vader (helaas...). Dat is nl. mijn smaak niet.

Ik ga proberen dit topic te volgen, hopelijk gaat me dat lukken, heb nu een maandje of zo teruggebladerd. Sta open voor vragen of opmerkingen.
GRAAG VERWIJDEREN
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:20:27 #268
14505 OProg
A Life in Music
pi_121592042
Wel grappig. Ik kwam de hoestekst tegen van 'Trippin' thru a midnight blues' van Cuby and the Blizzards. :D :)

quote:
In het jaar 2000 zullen de Blizzards-elpees met weemoed worden gedraaid (,,kijk 'ns wat antiek: 33 toeren Stereo"). Weemoed, omdat in 2000 deze prachtige muziek niet meer gemaakt wordt. En iedereen z'n geluidsinstallatie speciaal voor de hele ouwe platen, zo tussen de jaren 60 en 70 gemaakt, laat aanpassen om er toch maar van te kunnen genieten. Denk dus ook aan het geweldige voorrecht dat je nu (nog) die platen kunt aanschaffen en kunt horen. En bezichtigen, want elpeehoezen zijn meestal fraaie staaltjes van samenwerking: er is een fotograaf die de mooiste plaatjes maakt, een grafies ontwerper die het allemaal mooi indeelt, een hoestekstschrijver die een zeer uitstekende, we mogen wel zeggen zeer uitnemende tekst maakt (AHEM. Nou ja ik doe m'n best) en de drukker, die het geheel op prachtige stevige papiertjes (karton ge heten) afdrukt. Als je deze elpee dus gekocht hebt moet je 'm zeer zorgvuldig conserveren (NIET in een blik stoppen ! 1) en ook niet uitlenen, alleen aan je vrouw en haar beste vriend (want dat is alleen vertrouwd), zodat je achter-achter-achterklein kinderen in het jaar 2134 op de stoffige zolders van hun plestikhuizen keurige elpees van Cuby & Blizzards vinden (vergeet niet er 'n gebruiksaanwijzing bij te doen). Ze zullen je dankbaar (snik) zijn.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_121643647
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:20 schreef OProg het volgende:
Trippin' thru a midnight blues' van Cuby and the Blizzards
Leuke tekst zeg! Jammer dat Harry niet meer onder ons is, heb altijd erg genoten van zijn optredens.
  Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 17:41:39 #270
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_121643743
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:20 schreef OProg het volgende:
Wel grappig. Ik kwam de hoestekst tegen van 'Trippin' thru a midnight blues' van Cuby and the Blizzards. :D :)

[..]

_O_
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_121645987
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef Little_Dolls het volgende:
Zoals ik hier al eerder heb gezegd zijn de teksten van onbekende band (in dit geval Irish Coffee) dus echt nergens te bespeuren op internet en zelfs niet in het cd-boekje blijkbaar. Daarom heb ik zelf een inspanning gedaan en de teksten proberen op te schrijven, maar uiteraard zijn er een paar lijnen waar ik niet veel kan uithalen.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij even verder helpen met deze teksten?

(Tweede tekst is iets makkelijker.)


Lyrics "The Beginning or the End"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Lyrics "When Winter Comes"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand die wat beter is in Engelse zinnen begrijpen dan ik? :'(
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:49:27 #272
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_121653155
quote:
12s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:13 schreef div-er het volgende:
Goedenavond, even voorstellen. Ben Richard, woon in het zuiden (weinig vinyl-zaken), draai zelf vinyl jaren eind-70 tot midden-90. Zoek niet echt iets, meer zo van: o ja, dat is ook leuk! Dus vaak is dat gebruikt/2e hands. Af en toe via Ebay of MP. En verkoop ook wel, maar dan met name de collectie van mijn vader (helaas...). Dat is nl. mijn smaak niet.

Ik ga proberen dit topic te volgen, hopelijk gaat me dat lukken, heb nu een maandje of zo teruggebladerd. Sta open voor vragen of opmerkingen.
wat is wel jouw smaak als ik vragen mag? :)
nerovetsrethca
pi_121655467
I saw a child picking flowers today
I saw a woman crying for a dead man's grave
...........................................................................?
...........................................................................?
Left on my head and I ask myself why

(Chorus)
Why are we living here and where are all the dead people send
Is life or love the beginning or is it the end
And I wonder
I wonder

Will we return to another land some day
.....................................................................?
A use we spend on earth are going fast(???)
Is there someone to tell me at last

Why are we living here and where are all the dead people send
Is life or love the beginning or is it the end
I just wonder
I wonder

What'll become on me
Where I'm going to be
What am I got to see

Why are we living here and where are all the dead people send
Is life or love the beginning or is it the end

I said why are we living here and where
Are all the dead people send
Is life or love the beginning or is it the end
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_121656893
Dank u zeer alvast, Amoeba.
pi_121668273
quote:
12s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:13 schreef div-er het volgende:
Goedenavond, even voorstellen. Ben Richard, woon in het zuiden (weinig vinyl-zaken), draai zelf vinyl jaren eind-70 tot midden-90. Zoek niet echt iets, meer zo van: o ja, dat is ook leuk! Dus vaak is dat gebruikt/2e hands. Af en toe via Ebay of MP. En verkoop ook wel, maar dan met name de collectie van mijn vader (helaas...). Dat is nl. mijn smaak niet.

Ik ga proberen dit topic te volgen, hopelijk gaat me dat lukken, heb nu een maandje of zo teruggebladerd. Sta open voor vragen of opmerkingen.
Sounds in Venlo is wel een leuke zaak. Complete tweedehands etage.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')