abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121564049
Hallo,
moet helaas de collectie van mijn vader verkopen. Deze bevat met name klassiek, opera, country, folk, world en Nederlandstalige muziek, op CD en LP/vinyl.

Spelregels:
- staat er gereserveerd onderaan de afbeelding? Dan is deze verkocht;
- noteer het bestandsnummer linksonderaan;
- CD's gaan evt. per stuk (denk aan de porto), LP's liever niet ivm de verpakking/handling;
- verzending naar keuze: DHL of TPG Post;
- richtprijzen: LP's 2 euro/st, CD's 3 euro/st;
- portokosten zijn voor de koper: bij LP's gaat het maat&gewicht (v.a. 5 euro), bij CD's op gewicht (v.a. 1,62/st);
- alle LP's en CD's worden voor verzending (nogmaals) gecontroleerd op visuele beschadigingen;
- liever geen inhoudelijke vragen, ben niet zo ter zake deskundig in dit genre.

[ Bericht 10% gewijzigd door djkoelkast op 18-01-2013 11:38:38 ]
GRAAG VERWIJDEREN
  maandag 14 januari 2013 @ 20:52:24 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121564328
Bij interesse is gewoon dit topic te gebruiken.
Probeer het ook eens hier:
MUZ / Vinyl #19 - Vinyl fever
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121583670
PM gestuurd :) (en een gratis kickje voor je topic :P)
Robert Moog died for our synths
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:43:30 #4
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_121584067
quote:
3s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:52 schreef donroyco het volgende:
Bij interesse is gewoon dit topic te gebruiken.
Probeer het ook eens hier:
MUZ / Vinyl #19 - Vinyl fever
Ik dacht het niet. Heb ik ook eens gedaan en toen werd die post dus gewoon gewist met de mededeling dat dat topic daar niet voor was.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:20:45 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_121605260
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:43 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik dacht het niet. Heb ik ook eens gedaan en toen werd die post dus gewoon gewist met de mededeling dat dat topic daar niet voor was.
Maar daar zitten toch de liefhebbers van vinyl. Dat snap ik dan niet zo goed... :{
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_121605857
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

Maar daar zitten toch de liefhebbers van vinyl. Dat snap ik dan niet zo goed... :{
Oh ik heb me even voorgesteld, in dat topic. Ook omdat ik zelf nog wel vinyl draai.
Daar tevens in gezet waarom ik nu in dat topic "op bezoek kom". We zien wel.
GRAAG VERWIJDEREN
pi_121606229
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:20 schreef donroyco het volgende:

[..]

ja precies, ik vond het zelf wel prettig dat dit werd gemeld, anders had ik het niet gezien :)
Robert Moog died for our synths
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 20:57:17 #8
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121610363
Graag een lijst in je OP, want linkjes naar externe sites staan we eigenlijk helemaal niet toe, maar als het om een bepaalde hoeveelheid gaat mag het wel zolang ook alle info direct in je OP te vinden is.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_121610583
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
Graag een lijst in je OP, want linkjes naar externe sites staan we eigenlijk helemaal niet toe, maar als het om een bepaalde hoeveelheid gaat mag het wel zolang ook alle info direct in je OP te vinden is.
Hoi djkoelkast,
een lijstje gaat me niet lukken, als je wilt kun je even naar de foto's kijken. Dat is gewoon teveel om een getypt lijstje van te maken. Ik zou het waarderen als het topic toch open kan blijven.
GRAAG VERWIJDEREN
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 21:05:10 #10
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121610798
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:01 schreef div-er het volgende:

[..]

Hoi djkoelkast,
een lijstje gaat me niet lukken, als je wilt kun je even naar de foto's kijken. Dat is gewoon teveel om een getypt lijstje van te maken. Ik zou het waarderen als het topic toch open kan blijven.
Ik snap je bedoeling, maar anderen doen het wel, met lijstjes. Ik ga even overleggen.
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 22:22:22 #11
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121615554
Toch graag een lijst in de OP, wat verkocht is kun je doorstrepen, lijst kan in een spoiler bijvoorbeeld.
Als je je topic niet meer kunt editen even een seintje geven, dan zorgen we dat je tijdelijk kunt editen zodat je je wijzigingen kunt doorvoeren. We begrijpen dat het veel werk is, maar we willen graag alle aangeboden artikelen in het topic hebben, foto's mogen wel extern.

Handel je deals af in het topic, niet via DM, PM of mail. Je mailadres wordt verwijderd uit de OP.

"noteer het bestandsnummer linksonderaan" is dus ook niet een manier die we graag zien in V&A, men moet gewoon uit de lijst kunnen kiezen. Als je de lijst hebt kun je hem hier posten en een Topic Report plaatsen, dan zetten we hem voor je in de OP.
pi_121616564
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
Toch graag een lijst in de OP, wat verkocht is kun je doorstrepen, lijst kan in een spoiler bijvoorbeeld.
Als je je topic niet meer kunt editen even een seintje geven, dan zorgen we dat je tijdelijk kunt editen zodat je je wijzigingen kunt doorvoeren. We begrijpen dat het veel werk is, maar we willen graag alle aangeboden artikelen in het topic hebben, foto's mogen wel extern.

Handel je deals af in het topic, niet via DM, PM of mail. Je mailadres wordt verwijderd uit de OP.

"noteer het bestandsnummer linksonderaan" is dus ook niet een manier die we graag zien in V&A, men moet gewoon uit de lijst kunnen kiezen. Als je de lijst hebt kun je hem hier posten en een Topic Report plaatsen, dan zetten we hem voor je in de OP.
Sorry, dat gaat niet. Ik respecteer de regels, sluit het topic dan maar. Jammer.
GRAAG VERWIJDEREN
pi_121616607
EdvandeBerg: ik wil je PM'en maar je box zit vol.
Gehenna: je hebt een PM.
GRAAG VERWIJDEREN
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 22:40:56 #14
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121616744
Je moet natuurlijk wel een beetje moeite in je topic willen steken. De regel is dat alle aangeboden artikelen in je topic moeten staan, alleen plaatjes mogen extern.
Denk er nog eens over na.
pi_121715157
@djkoelkast: als je het topic sluit, wil je dan wel a.u.b. een korte toelichting geven?

En FOK'ers die gereageerd hebben n.a.v. dit topic, ik houd contact met jullie.
GRAAG VERWIJDEREN
  Moderator vrijdag 18 januari 2013 @ 11:38:03 #16
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121715392
Alle aangeboden artikelen moeten in het topic zelf staan, dit mag middels een lijst bijvoorbeeld. Het linken naar een externe site met foto's is dan niet voldoende.
Helaas kan TS hier niet aan voldoen en daarom sluit dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')