Dat ook. En het is ver. Geen prioriteit ook. En ik wist niet dat er wat was. Dus een grote combo.quote:
Dat kan. Alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
bobje, we moeten nog een tap wedstrijd houden
JA ik ook!quote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil Bobje nog wel eens meeten.
Achja iedereen mag zijn mening hebben en ik weet dat ze nogal aanwezig is en veel eruit flapt. Maar ze is mijn beste vriendin dus vond ik het minder. Maar goed gelukkig zal het nooit mijn avond verpestenquote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, dat ging allemaal prima eigenlijk.
[..]
Dat werd bij CM wel duidelijk ja. Ik heb me prima vermaakt, ook in next alleen het was echt heel erg druk
.
Dat was zij niet alleenquote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef Casie het volgende:
[..]
Achja iedereen mag zijn mening hebben en ik weet dat ze nogal aanwezig is en veel eruit flapt. Maar ze is mijn beste vriendin dus vond ik het minder. Maar goed gelukkig zal het nooit mijn avond verpesten
Waar kan dat?quote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
bobje, we moeten nog een tap wedstrijd houden
quote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil Bobje nog wel eens meeten.
Wat is deze allemaalquote:
Hm ja zolang de avond leuk blijft, dat vind ik wel belangrijkquote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef Casie het volgende:
[..]
Achja iedereen mag zijn mening hebben en ik weet dat ze nogal aanwezig is en veel eruit flapt. Maar ze is mijn beste vriendin dus vond ik het minder. Maar goed gelukkig zal het nooit mijn avond verpesten
Het viel nu nog reuze mee, doordeweeks is het een sauna
Ehhm tjah, geen idee?quote:
Niet bepaald.quote:Op zondag 25 november 2012 21:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is je vriendin ook een balletje? Dat zou misschien verklaren
Ow, was het daarom zo stil in de autoquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef SiIk het volgende:
Ik ben gewoon een beetje autistisch, ik kan niet zo goed tegen mensen
Kroeg van Roycoquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehhm tjah, geen idee?Mijn werkplek bestaat niet meer, dus kan niet daar.
Daarom ging je dus beneden liggen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef SiIk het volgende:
Ik ben gewoon een beetje autistisch, ik kan niet zo goed tegen mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |