Dat ook. En het is ver. Geen prioriteit ook. En ik wist niet dat er wat was. Dus een grote combo.quote:
Dat kan. Alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
bobje, we moeten nog een tap wedstrijd houden
JA ik ook!quote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil Bobje nog wel eens meeten.
Achja iedereen mag zijn mening hebben en ik weet dat ze nogal aanwezig is en veel eruit flapt. Maar ze is mijn beste vriendin dus vond ik het minder. Maar goed gelukkig zal het nooit mijn avond verpestenquote:Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, dat ging allemaal prima eigenlijk.
[..]
Dat werd bij CM wel duidelijk ja. Ik heb me prima vermaakt, ook in next alleen het was echt heel erg druk
.
Dat was zij niet alleenquote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef Casie het volgende:
[..]
Achja iedereen mag zijn mening hebben en ik weet dat ze nogal aanwezig is en veel eruit flapt. Maar ze is mijn beste vriendin dus vond ik het minder. Maar goed gelukkig zal het nooit mijn avond verpesten
Waar kan dat?quote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
bobje, we moeten nog een tap wedstrijd houden
quote:Op zondag 25 november 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil Bobje nog wel eens meeten.
Wat is deze allemaalquote:
Hm ja zolang de avond leuk blijft, dat vind ik wel belangrijkquote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef Casie het volgende:
[..]
Achja iedereen mag zijn mening hebben en ik weet dat ze nogal aanwezig is en veel eruit flapt. Maar ze is mijn beste vriendin dus vond ik het minder. Maar goed gelukkig zal het nooit mijn avond verpesten
Het viel nu nog reuze mee, doordeweeks is het een sauna
Ehhm tjah, geen idee?quote:
Niet bepaald.quote:Op zondag 25 november 2012 21:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is je vriendin ook een balletje? Dat zou misschien verklaren
Ow, was het daarom zo stil in de autoquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef SiIk het volgende:
Ik ben gewoon een beetje autistisch, ik kan niet zo goed tegen mensen
Kroeg van Roycoquote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehhm tjah, geen idee?Mijn werkplek bestaat niet meer, dus kan niet daar.
Daarom ging je dus beneden liggen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef SiIk het volgende:
Ik ben gewoon een beetje autistisch, ik kan niet zo goed tegen mensen
als je met een mobiele tap die scheef staat in een plastic bekertje nog fatsoenlijk kan tappen kun je wel tappenquote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kroeg van Royco
Of gewoon een mobiele tap huren en met plastic doenVoor de schraalheid.
Roy heeft helaas geen kroeg meerquote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kroeg van Royco
Of gewoon een mobiele tap huren en met plastic doenVoor de schraalheid.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehhm tjah, geen idee?Mijn werkplek bestaat niet meer, dus kan niet daar.
mja, dingen eruit flappen =/= altijd zeggen wat je denktquote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
Maar is toch niet dat jij niks er uitflapt
Ik eigenlijk 1quote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
mja, dingen eruit flappen =/= altijd zeggen wat je denkt
ik ben nr 2
Nee dat hoorde ik ook ja.... najaquote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Roy heeft helaas geen kroeg meer.
Bezoekers vonden spermasporen op het biljart niet zo geslaagd?quote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Roy heeft helaas geen kroeg meer.
Biljart, koog, stoelen, echt overalquote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bezoekers vonden spermasporen op het biljart niet zo geslaagd?
Jaquote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Erg vervelend voor hem maar ik denk dat hij ook wel graag iets anders wilde gaan doen.
Wat is allemaal gebeurd dan?quote:Op zondag 25 november 2012 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja... ik weet niet waar hij nu woont.... eigenlijk
Dat mag ie als ie dat wil zelf een keer vertellenquote:
Wanneer is die meet? etc.?quote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Hij woont nog steeds daar in de buurt meen ik. Hij gaat ook mee naar de Nijmegen meet.
Ah naja laat me maar weten...quote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik niet, nog geen datum geprikt.
Doenquote:Op zondag 25 november 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De meet staat in het SEX SC gedeelte, ik hou je op de hoogte.
Er zijn nog meer meets trouwens. 1 in Utrecht op een donderdag, 1 in Nijmegen, 1 in de efteling, 1 bij LovelyLady en een Serious Request meet in Enschedequote:
Ik sla ze allemaal over!quote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
Er zijn nog meer meets trouwens. 1 in Utrecht op een donderdag, 1 in Nijmegen, 1 in de efteling, 1 bij LovelyLady en een Serious Request meet in Enschede.
druk druk druk
Dus voor de meets dien ik eigenlijk in SEX SC te gaan posten..???quote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zijn nog meer meets trouwens. 1 in Utrecht op een donderdag, 1 in Nijmegen, 1 in de efteling, 1 bij LovelyLady en een Serious Request meet in Enschede.
druk druk druk
Mooiquote:
Nee hoor, die van LoLa is wel handig dat je haar even dm'd omdat het bij haar thuis is, de rest is in een cafe of parkquote:Op zondag 25 november 2012 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus voor de meets dien ik eigenlijk in SEX SC te gaan posten..???
En van alle meets is niet bekend wanneer die zijn?
Waarom?quote:
Omdat...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:19 schreef -Engel- het volgende:
Omdat...Jij kan beter dan dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hmm... ik wacht wel af welk weekend in jan het wordt....quote:Op zondag 25 november 2012 22:16 schreef muhahaha het volgende:
Nee hoor, die van LoLa is wel handig dat je haar even dm'd omdat het bij haar thuis is, de rest is in een cafe of park.
Klopt ja, ik denk voor mij al gauw 1.5 uurquote:Op zondag 25 november 2012 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik wacht wel af welk weekend in jan het wordt....
En hoorn is best een stuk rijden
Waarom?quote:
voor mij een uurtje... zonder straten ingevuldquote:Op zondag 25 november 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt ja, ik denk voor mij al gauw 1.5 uur
Die heb ik ook nog nietquote:Op zondag 25 november 2012 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor mij een uurtje... zonder straten ingevuld
Ik ben gewoon niet adrem. De meest botte opmerkingen maak ik meestal per ongeluk.... en dan nog eens van o sorry dat was bot.... er achter aanquote:
* -Engel- denkt : Hmm... wie ken ik in Nijmegen.....quote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet.
Nijmegen is iig dichterbij alleen er is daar geen crashplek.
Uitgaande van de ervaring die ik met je heb, ben ik niet teleurgesteld over je verbale en verhalende kwaliteiten.quote:Op zondag 25 november 2012 22:25 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben gewoon niet adrem. De meest botte opmerkingen maak ik meestal per ongeluk.... en dan nog eens van o sorry dat was bot.... er achter aan
Fera woont er in de buurt echter weet ik niet of het mogelijk isquote:Op zondag 25 november 2012 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- denkt : Hmm... wie ken ik in Nijmegen.....
Mooiquote:Op zondag 25 november 2012 22:26 schreef AirwiN het volgende:
Uitgaande van de ervaring die ik met je heb, ben ik niet teleurgesteld over je verbale en verhalende kwaliteiten.
Vraag het haar?quote:Op zondag 25 november 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fera woont er in de buurt echter weet ik niet of het mogelijk is.
Nee.. je hebt opgesomd welke meets er aankomen... niet wanneer die zijn... en de meeste hebben nog geen datum.... en eentje is nog onduidelijk welk weekend het wordt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik doenquote:Op zondag 25 november 2012 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Let me know... en natuurlijk ook vragen of ik ook mag slapen he,,,,
Die is niet geplant...quote:Op zondag 25 november 2012 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een meet van dit topic. Niet van dat topic.
Heb je geen directe busverbinding?quote:Op zondag 25 november 2012 22:34 schreef -Engel- het volgende:
A... nou.... uhmuhm.... het is dat ik zo verrekte weg uit het centrum woon..... anders had het wel in A'foort gekund
ja/nee.... er is een bus... rijdt ook regelmatig tot een bepaalde tijd, maar snachts kom je er niet mee terug.... de nachtbus... rijdt niet tot mijn wijkquote:Op zondag 25 november 2012 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je geen directe busverbinding?
Ik heb gehoord dat het twee balletjes met polo's aan waren, dus geen idee.quote:Op zondag 25 november 2012 22:28 schreef twi het volgende:
Wat hoor ik nu, heeft Casio samen met een vriendin op de bar staan dansen? En dat heb ik moeten missen ; (
a nice... krijg ik toch nog Den Bosch by night te zien.....quote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
Den Bosch wil ik wel een keertje doen als daar animo voor is, slaapplek zat en het is 10 minuten lopen naar het centrum.
M'n oude huis, maar dan wel eigen huisje. Dat moet wel gevierd worden ja.quote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is dat dan in je nieuwe huisje? As a housewarmingparty?
Dat is jammerquote:Op zondag 25 november 2012 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja/nee.... er is een bus... rijdt ook regelmatig tot een bepaalde tijd, maar snachts kom je er niet mee terug.... de nachtbus... rijdt niet tot mijn wijk
Dat is zeker wel mooiquote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a nice... krijg ik toch nog Den Bosch by night te zien.....
Ik wil wel een keertje zo'n Bossche Bol uitproberen!quote:Op zondag 25 november 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
Den Bosch wil ik wel een keertje doen als daar animo voor is, slaapplek zat en het is 10 minuten lopen naar het centrum.
Ik moet zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben naar een erg aanwezige Casie.quote:Op zondag 25 november 2012 22:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het twee balletjes met polo's aan waren, dus geen idee.
Als we 's-avonds gaan word dat wel wat lastig vrees ikquote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje zo'n Bossche Bol uitproberen!
Het adres van je oude huis moet ik nog wel ergens hebben denk ik.... en anders ontvang je een pmquote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Myraela het volgende:
M'n oude huis, maar dan wel eigen huisje. Dat moet wel gevierd worden ja.
de dag daarop bij het station misschien?quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als we 's-avonds gaan word dat wel wat lastig vrees ik.
Jij lust met brakheid zo een bol?quote:Op zondag 25 november 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
de dag daarop bij het station misschien?
We zullen het in dit topic tegen die tijd allemaal nog wel regelen.quote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het adres van je oude huis moet ik nog wel ergens hebben denk ik.... en anders ontvang je een pm
Op een lege maag reizen is natuurlijk ook niks hequote:Op zondag 25 november 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lust met brakheid zo een bol?
Dat klopt maar met een kater krijg ik echt geen bol wegquote:Op zondag 25 november 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op een lege maag reizen is natuurlijk ook niks he
Den Bosch zou sowieso geen probleem mogen zijnquote:
Het beste voorbehoedmiddel tegen een kater...is waterquote:Op zondag 25 november 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klopt maar met een kater krijg ik echt geen bol weg.
Voor mij sinaasappelsap. Maar ik heb nooit een kater.quote:Op zondag 25 november 2012 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het beste voorbehoedmiddel tegen een kater...is water
Ik ook niet. Vandaar dat ik denk dat die bol er dan nog wel in gaat.quote:Op zondag 25 november 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij sinaasappelsap. Maar ik heb nooit een kater.
Dat zou een goed idee zijn ware het niet dat je een Bossche Bol niet een dag kan opslaan, het slagroom verzuurt nogal snel waardoor de echte smaak verloren gaatquote:Op zondag 25 november 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vandaar dat ik denk dat die bol er dan nog wel in gaat.
O wacht. Muhahaha, je zou natuurlijk ook hgewoon van tevoren wat van die bollen kunnen inslaan he?
Damn...quote:Op zondag 25 november 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou een goed idee zijn ware het niet dat je een Bossche Bol niet een dag kan opslaan, het slagroom verzuurt nogal snel waardoor de echte smaak verloren gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |