Das 20 gram meer dan in een liter water.quote:maar 10 gram suiker per halve liter
Dat stinkt zo.quote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef Studeur het volgende:
of een joint roken als je rustig wilt worden
nicequote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Das 20 gram meer dan in een liter water.
Nee, dat is niet lekker.quote:Op zondag 25 november 2012 21:32 schreef GekkePoes het volgende:
zoek ens naar DMAE tabletten. is legaal bij de drogist, je word er rustig van in je hoofd en je word er slanker van.
Ey bedankt man ik lees er t een en ander over en ga denk maar eens een potje halen, miss dat ik dan weer wat kan concentreren op school oid.quote:Op zondag 25 november 2012 21:32 schreef GekkePoes het volgende:
zoek ens naar DMAE tabletten. is legaal bij de drogist, je word er rustig van in je hoofd en je word er slanker van.
Nee, absoluut niet, thee merendeels.quote:Op zondag 25 november 2012 21:42 schreef LompeHork het volgende:
Hm, eens proberen dan. Smaakt niet naar kauwgomballen met extra suiker dus?
Hm, daar kan ik dan nog wel mee omgaanquote:Op zondag 25 november 2012 21:50 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, thee merendeels.
Doe dat!quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, daar kan ik dan nog wel mee omgaanmorgen pik ik het wel op bij de benzinepomp, ik laat wel weten hoe ik het vond
quote:Op maandag 26 november 2012 16:44 schreef haan33 het volgende:
Geen paddo's in je broodtrommeltje meenemen naar school.
Que?quote:Op zondag 25 november 2012 21:44 schreef Fopje het volgende:
Zal het ook eensch halen, hoor er meerdere mensen over. Misschien iets voor Dimens voor een review?
Zoiets als je Arizona topicquote:
Nee kan niet, ik vergis me nooit, dat topic dat je ook foto's plaatste van het Albert Heijn ijstheeschap en van je fiets en dergelijke.quote:Op maandag 26 november 2012 19:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit een topic over geopend. Je vergist je met iemand anders.
Je hebt echt de verkeerde voor je hoor. Dat was ik niet.quote:Op maandag 26 november 2012 19:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee kan niet, ik vergis me nooit, dat topic dat je ook foto's plaatste van het Albert Heijn ijstheeschap en van je fiets en dergelijke.
Of zit ik nou echt verkeerd?wie was dat dan?
Oh kijk. iemand die niet van de smaak gediend is.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:29 schreef Wooninck het volgende:
Waarom überhaupt energiedrankjes drinken? Vieze chemische rotzooi.
Zie je het mij over de smaak hebben? Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh kijk. iemand die niet van de smaak gediend is.
Dus je vindt de smaak wel lekker? Want het chemische rotzooi noemen staat toch gelijk aan het melden dat je het niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Zie je het mij over de smaak hebben? Volgens mij niet.
Het is best te doen. Gewoon geen zin om een blikje vol chemicaliën naar binnen te werken, dan kan ik net zo goed een fles wc-ontstopper opentrekken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dus je vindt de smaak wel lekker? Want het chemische rotzooi noemen staat toch gelijk aan het melden dat je het niet lekker vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:38 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Het is best te doen. Gewoon geen zin om een blikje vol chemicaliën naar binnen te werken, dan kan ik net zo goed een fles wc-ontstopper opentrekken.Suiker, water, zure stoffen en wat vitaminen +caffeine is echt niet zo chemisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien smaakt het wel zo, maar het valt reuze mee.
EDIT: en wat taurine.
Het is wel kut voor je tanden, dat vind ik nog het ergste.
Al gedaan? Je had 662 dagen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, daar kan ik dan nog wel mee omgaanmorgen pik ik het wel op bij de benzinepomp, ik laat wel weten hoe ik het vond
Het is niet extreem lekker idd maar wel gewoon goed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godver
Ja, wel gedaan, was een beetje mwah.
Een dubbele maar? Ik heb er meestal drie dubbele nodig voordat ik iets kan doen :pquote:Op maandag 26 november 2012 16:59 schreef Softfeel het volgende:
Houd het gewoon bij koffie.
en dan een Dubbele Espresso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |