quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn trouwens Mich en ik de enigen die die game links hebben laten liggen?
quote:
En volkomen terecht.quote:
hahahahahahaquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan met je riot shield
Arme Bozz.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:35 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan met je riot shield
Ja zal ik vanavond ook maar gaan streamenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:08 schreef Cliffy het volgende:
hier stef deze pipo haalt ook alle gold camos http://www.twitch.tv/thepwnstar4hire
Ik regel de commentary.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zal ik vanavond ook maar gaan streamen?
inc partychat?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zal ik vanavond ook maar gaan streamen?
quote:
En dan vooral die truiquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die Stef gaan.
Zag hem net jaquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die heeft ie van Teun gekregen.
quote:
quote:I wanted to let you know that the team has just released a system update for the Xbox 360 over Xbox LIVE. Starting today when you sign in to Xbox LIVE you’ll receive a prompt to accept this mandatory update. If you are signed into LIVE already, you may be signed out and asked to accept the update and you’ll be back online in a few moments.
In this update, we are correcting some issues such as displaying the incorrect playlist name when launching a playlist from Xbox SmartGlass to the console, an error with Xbox Video closed-captioning and an error with Xbox Music that some were experiencing.
Thanks and we will see you online.
En jij denkt dat ik die zou dragenquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die heeft ie van Teun gekregen.
keihip manquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik die zou dragen
No standard stef he.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nou een Hollander of nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want daar gaat het mij om bij radio, of die mensen zich wel fatsoenlijk kleden!quote:Een hoofddoek voor een radiopresentator vindt ruim tachtig procent in orde.
me 2quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn trouwens Mich en ik de enigen die die game links hebben laten liggen?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:04 schreef Fsmxi het volgende:
'Een op drie wil nieuwslezeres met hoofddoek'
[..]
Want daar gaat het mij om bij radio, of die mensen zich wel fatsoenlijk kleden!
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:04 schreef Fsmxi het volgende:
'Een op drie wil nieuwslezeres met hoofddoek'
[..]
Want daar gaat het mij om bij radio, of die mensen zich wel fatsoenlijk kleden!
Bf3, je weetquote:
Vast wel, en dat het waarschijnlijk door stress komt. Ook zo'n lekker standaard antwoordquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vertelde gisteren toch van pijn op mijn borst gisteren? Vanmorgen naar huisarts moet ik meteen door naar ziekenhuis, cardioloog, hartfilmpje, foto's en bloedprikken. Daar ging een werkdag
En de uitslag gaat toch zijn dat er niks aan de hand is
gewoon je voer kauwenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vertelde gisteren toch van pijn op mijn borst gisteren? Vanmorgen naar huisarts moet ik meteen door naar ziekenhuis, cardioloog, hartfilmpje, foto's en bloedprikken. Daar ging een werkdag
En de uitslag gaat toch zijn dat er niks aan de hand is
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
En de uitslag gaat toch zijn dat er niks aan de hand is VROUWEN want die zorgen dat mannen eerder dood gaan
quote:
Beetje zuur lost dat wel opquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]![]()
volgende keer breng ik mijn vriendin mee en zeg ik tegen die arts los dit maar op
Waarom neemt ze überhaupt implantaten? Ze heeft sowieso al een dikke reetquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Holy shit.
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshh9fhbp1PzvU93w9l6
World Star Candy.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:43 schreef tliciouz het volgende:
Holy shit.
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshh9fhbp1PzvU93w9l6
Intro van FC3 is ook wel tofquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:16 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game wordt zo vet, gewoon beetje skyrim maar dan anders.
Heeft gelukkig ook weinig meer te maken met FC2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |