Volgende week weer op tvquote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrolijk worden, daar weet Rob Geus alles van
Dat is die custom shizzle.quote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wiebelende wenkbrauw smiley
Tientallen en honderden notes. Maar op den duur hebben ze het opgegeven. Mocht ik nog één topic open hebben, als ik een nieuwe opende gooiden ze vorige dicht.quote:
Nu krijg je binnen 10 tellen een ban.quote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Tientallen en honderden notes. Maar op den duur hebben ze het opgegeven. Mocht ik nog één topic open hebben, als ik een nieuwe opende gooiden ze vorige dicht.
ahw wat lief dit,quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Faux. het volgende:
Ah, net op tijd voor Conflict vertelt verhaaltjes over FOK! voor het slapengaan.
Bedtijd is al geweest voor jou.quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Faux. het volgende:
Ah, net op tijd voor Conflict vertelt verhaaltjes over FOK! voor het slapengaan.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu krijg je binnen 10 tellen een ban.
Heel erg matig.quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu krijg je binnen 10 tellen een ban.
stiekemquote:
Maar waarom flikkerden ze je gewoon niet wegquote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Tientallen en honderden notes. Maar op den duur hebben ze het opgegeven. Mocht ik nog één topic open hebben, als ik een nieuwe opende gooiden ze vorige dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |