En je kreeg geen ban?quote:Op zondag 25 november 2012 21:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
Insomaniac en DirkH ooit meegemaakt? Ik heb hun echt het leven zuur gemaakt. Ik heb serieus vijf jaar lang heel onzin volgebaggerd met kuttopics, zeker tien per dag.
Ja dat ken ik ook nog wel half en dan zat Myraela half er achteraan te rennen met slotjes soms zonder sluitposts.quote:Op zondag 25 november 2012 21:10 schreef Conflict het volgende:
[..]
O ik lees al die notes van mij nu en ik zeik bijna in mijn broek van het lachen. Ik heb de grootst mogelijke zooi op het forum gezet. Echt 85% van mijn posts heb ik in onzin gemaakt. We zaten dagelijks met een kliekje tot diep in de nacht te kloten in onzin, was echt een spel.
was veel moeite, maar inspanning levert resultaat op, cool!quote:Op zondag 25 november 2012 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij staat in het fototopic in dit forum
zeker weten, ijskoningquote:Op zondag 25 november 2012 21:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
was veel moeite, maar inspanning levert resultaat op, cool!
quote:Op zondag 25 november 2012 21:12 schreef Conflict het volgende:
Ik had op den duur een smileypagina gemaakt met allemaal FOK! smileys. Na een half jaar gebruikte iedereen ze. Toen heb ik al die smileys veranderd in een hele grote banner van mijn website.
Al die aangepaste?quote:Op zondag 25 november 2012 21:12 schreef Conflict het volgende:
Ik had op den duur een smileypagina gemaakt met allemaal FOK! smileys. Na een half jaar gebruikte iedereen ze. Toen heb ik al die smileys veranderd in een hele grote banner van mijn website.
Ja maar hoe kan ik anders weten wat je doet??quote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sorry dat ik niet twitter wanneer ik douche of iets doe
quote:
Ja, heel het forum stond vol met een dikke banner van mij, moesten ze allemaal handmatig verwijderenquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
imageshack faaltquote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[ http://img395.imageshack.us/img395/5197/img1563ke2.jpg (copy/paste deze link) ]
Zat suggesties, maar ik weet niet of ik daar vrolijk van word.quote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik anders weten wat je doet??![]()
whehequote:
okayquote:
Held.quote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ja, heel het forum stond vol met een dikke banner van mij, moesten ze allemaal handmatig verwijderen
dat gaat niet mobielquote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan maar een paar klikjes extra doen
Vrolijk worden, daar weet Rob Geus alles vanquote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zat suggesties, maar ik weet niet of ik daar vrolijk van word.
Gelukkig ben jij Rob Geus niet.quote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrolijk worden, daar weet Rob Geus alles van
Volgende week weer op tvquote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vrolijk worden, daar weet Rob Geus alles van
Dat is die custom shizzle.quote:Op zondag 25 november 2012 21:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wiebelende wenkbrauw smiley
Tientallen en honderden notes. Maar op den duur hebben ze het opgegeven. Mocht ik nog één topic open hebben, als ik een nieuwe opende gooiden ze vorige dicht.quote:
Nu krijg je binnen 10 tellen een ban.quote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Tientallen en honderden notes. Maar op den duur hebben ze het opgegeven. Mocht ik nog één topic open hebben, als ik een nieuwe opende gooiden ze vorige dicht.
ahw wat lief dit,quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Faux. het volgende:
Ah, net op tijd voor Conflict vertelt verhaaltjes over FOK! voor het slapengaan.
Bedtijd is al geweest voor jou.quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Faux. het volgende:
Ah, net op tijd voor Conflict vertelt verhaaltjes over FOK! voor het slapengaan.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu krijg je binnen 10 tellen een ban.
Heel erg matig.quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu krijg je binnen 10 tellen een ban.
stiekemquote:
Maar waarom flikkerden ze je gewoon niet wegquote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Tientallen en honderden notes. Maar op den duur hebben ze het opgegeven. Mocht ik nog één topic open hebben, als ik een nieuwe opende gooiden ze vorige dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |