We praten wel weer op een familieverjaardag, zus.quote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik voorspelbaarder vind, de opmerking zelf of het feit dat jij die opmerking maakt.
Volgens mij is dit omgekeerde psychologie van de jury.quote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Symphonic het volgende:
zo is de strooibus met complimentjes nu eindelijk leeg?
Zijn jullie familie?quote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
We praten wel weer op een familieverjaardag, zus.
31 november een optie?quote:Op zondag 25 november 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
We praten wel weer op een familieverjaardag, zus.
Nee, het volgende gaatje in mijn agenda is 29 februari 2013quote:
Helaas, is een snikkeljaar.quote:Op zondag 25 november 2012 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het volgende gaatje in mijn agenda is 29 februari 2013
Ah jammer, dan maar op mijn eigen begrafenis.quote:
"Mama ik wil een man hebben"quote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef F_JD het volgende:
Wtf doet dit liefdesdinges ineens in die uitzending?
Dat is duidelijk dan. Wel een aparte combi vind ik, Delano en Kalila.quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Die vriendin heb ik anders al een paar weken niet meer gezien in het publiek, die zag je in de eerste liveshow wel duidelijk in beeld steeds..
De vriendin deed zelfs mee met de auditie. Volgens mij ook nog Arnhem, maar niet zeker.quote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
Oh, Delano heeft een vriendin? En die ene mina zit en plein public naar hem te hunkeren? Wat is dat voor een genante onsubtiliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |