Wat had jij als TT gewild?quote:Op zondag 25 november 2012 19:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een kut-TT van een kutuser die niet de lapo had
fred is een baasquote:
De Rijn, de hoeren en de flessssjjjjjquote:
De Reis, de fles, de hoeren en Vitessequote:Op zondag 25 november 2012 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
De Rijn, de hoeren en de flessssjjjjj
Heb je je soms nog niet als vrijwilliger voor het Israëlische leger gemeld?quote:
Ik vond De Jong niet goed vandaag.quote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoesen en Siem de Jong. Babel kan na dit seizoen ook wel weg.
Ja dus? Dan draai ik door?quote:Op zondag 25 november 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Siggy weg, Hoesen al beter etc ..
When you have a 1-2 on the scoreboard, and you score in the extra-time. You will end up with a draw.quote:
De Jong is op het middenveld ook niet goed.quote:Op zondag 25 november 2012 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond De Jong niet goed vandaag.
Ik ook niet, Ajax viel helemaal niet echt mee, gelukkig zijn de punten binnen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond De Jong niet goed vandaag.
Toen hij de spits in trok werd hij juist minder gevaarlijk. Al ben ik het normaal gesproken wel met je eens.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Jong is op het middenveld ook niet goed.
Ik vond Ajax prima spelen eigenlijk.quote:Op zondag 25 november 2012 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, Ajax viel helemaal niet echt mee, gelukkig zijn de punten binnen.
Er stond de hele tijd een Roda-verdediger voor hem toen hij wilde schieten.quote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Jong is op het middenveld ook niet goed.
Hoezo is dat onzin dan? Hoe Hoesen bij Jong Ajax en Ajax 1 als aanspeelpunt speelt heb ik Sigthorsson in al zijn wedstrijden bij Ajax nog niet zien doen. De kans dat hij dat dan ineens alsnog gaat doen acht ik niet zo groot.quote:
Ja, dat was heel kinderachtig van die verdediger.quote:Op zondag 25 november 2012 19:18 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Er stond de hele tijd een Roda-verdediger voor hem toen hij wilde schieten.
Siggy schiet ze er gewoon in ja.quote:Op zondag 25 november 2012 19:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo is dat onzin dan? Hoe Hoesen bij Jong Ajax en Ajax 1 als aanspeelpunt speelt heb ik Sigthorsson in al zijn wedstrijden bij Ajax nog niet zien doen. De kans dat hij dat dan ineens alsnog gaat doen acht ik niet zo groot.
En zorgt er ook gelijk voor dat de beide middenvelders en de buitenspelers er geen inschieten.quote:
Ze pestten hem gewoon.quote:Op zondag 25 november 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was heel kinderachtig van die verdediger.
Dat zien we welquote:Op zondag 25 november 2012 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En zorgt er ook gelijk voor dat de beide middenvelders en de buitenspelers er geen inschieten.
Ik weet wel wat ik liever heb. De Boer ook.
Hij was nog wel zo veelbelovend.quote:Op zondag 25 november 2012 19:19 schreef Adelante het volgende:
Pluim heeft ook niet echt carriere gemaakt
We creëerde vandaag bijzonder veel, eindelijk weer eens.quote:Op zondag 25 november 2012 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En zorgt er ook gelijk voor dat de beide middenvelders en de buitenspelers er geen inschieten.
Ik weet wel wat ik liever heb. De Boer ook.
Ja logisch, het is zijn aankoop.quote:Op zondag 25 november 2012 19:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zien we wel. Ik denk dat hij Siggy gaat opstellen , mits hij fit is.
Wat bedoel je dan met "de Boer ook". Als hij liever Hoesen heeft, staat Hoesen er gewoon.quote:
Dit was toch niet echt aan hem te wijten?quote:Op zondag 25 november 2012 19:21 schreef Adelante het volgende:
Boschker kan toch niet meer meekomen man
Mwoah, hij krabbelde niet heel snel meer op...quote:Op zondag 25 november 2012 19:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dit was toch niet echt aan hem te wijten?
Ja ok, maar deze foutjes gaan er met genoeg ervaring nog wel uitquote:Op zondag 25 november 2012 19:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, hij krabbelde niet heel snel meer op...
Om over deze goal maar niet te spreken
Haha.quote:Op zondag 25 november 2012 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal je zien dat Twente nog gelijk maakt.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal je zien dat Twente nog gelijk maakt.
haha iddquote:Op zondag 25 november 2012 19:24 schreef Adelante het volgende:
Luc....
Volledige stilte
Dankjewel...
Die stadion speaker
quote:Op zondag 25 november 2012 19:24 schreef Adelante het volgende:
Okay we scored two goals.
But we're not scoring goals.
Met die drie man thuispubliek moet dat wel te doen zijn tochquote:Op zondag 25 november 2012 19:25 schreef Mandéra het volgende:
Kijken of ik mezelf kan spotten op de tribune.
Dortmund?quote:Op zondag 25 november 2012 19:26 schreef Syntix het volgende:
Niets is opgeschotenWe spelen tegen de potentiële CL winnaar KNEUS
Moeilijkste poule van de hele CL ook.quote:Op zondag 25 november 2012 19:26 schreef Syntix het volgende:
Niets is opgeschotenWe spelen tegen de potentiële CL winnaar KNEUS
quote:Op zondag 25 november 2012 19:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen.![]()
Ajax is helemaal niks zonder hem.
quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 19:24 schreef Adelante het volgende:
Luc....
Volledige stilte
Dankjewel...
Die stadion speaker
Kwam je voor het eerst in het stadion of zo?quote:Op zondag 25 november 2012 19:28 schreef Mandéra het volgende:
Dit was het moment dat ik 5 bekers bier over me heen kreeg.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kwam je voor het eerst in het stadion of zo?
Top keeper idd, mss wat voor Twentequote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef Mandéra het volgende:
Preus keepte wel de wedstrijd van zijn leven vandaag.
Linksbuitenquote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Is fischer nou een spits of een buitenspeler?
Middenvelderquote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Is fischer nou een spits of een buitenspeler?
Vanwege een kool, wissels laten zien is altijd garantie op goals/rode kaarten edquote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef Syntix het volgende:
Waarom de wissel van Hoesen laten zienNOS
quote:Op zondag 25 november 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
Die Prus kijkt uit z'n ogen alsof hij gisteren een fles vodka heeft gedronken. Waarschijnlijk is dat ook zo.
quote:
Mooi toch.quote:Op zondag 25 november 2012 19:34 schreef Mandéra het volgende:
Zie die clowns naast het uitvak ook juichen.De halve thuistribune naast het uivak zat vol met Ajaxfans, niemand die er wat van zei.
Dat zijn ze ook bijna.quote:Op zondag 25 november 2012 19:34 schreef Adelante het volgende:
Die winst wordt gevierd alsof ze door zijn in Europa
Fans van Vitesse die ergens kritiek op hebbenquote:Op zondag 25 november 2012 19:34 schreef Adelante het volgende:
Die winst wordt gevierd alsof ze door zijn in Europa
Oke.quote:Op zondag 25 november 2012 19:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]Zo lang jullie maar onder Vitesse blijven vind ik alles prima
Is het daar ook een keer uitverkocht.quote:Op zondag 25 november 2012 19:34 schreef Mandéra het volgende:
Zie die clowns naast het uitvak ook juichen.De halve thuistribune naast het uivak zat vol met Ajaxfans, niemand die er wat van zei.
Omdat Hoesen er geen pepernoot van baktequote:Op zondag 25 november 2012 19:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat doet hij dan constant in de spits?
Latente Nekkersquote:Op zondag 25 november 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fans van Vitesse die ergens kritiek op hebben
Wat zei die Hupperts danquote:Op zondag 25 november 2012 19:35 schreef Mandéra het volgende:
Eriksen wat zeg je? Versta er geen kut van.
Nee dat kan natuurlijk niet...quote:Op zondag 25 november 2012 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fans van Vitesse die ergens kritiek op hebben
Was niet uitverkocht (quote:Op zondag 25 november 2012 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het daar ook een keer uitverkocht.
Maar je komt uit Nijmegenquote:Op zondag 25 november 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen Nekker. Heb niks met die club
Mooi toch. Zit ook meestal naast dat uitvak. Geen Rida-supporter te bekennen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:36 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Was niet uitverkocht () - 17.153 toeschouwers. Kunnen er 20000 in ofzo.
Veel mensen gezien die normaal nooit komen, enkel als Ajax komt.
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je het door lijkt te hebben.
Nee, het ligt echt gewoon aan Vitesse. Geen sponsor, geen publiek, een saaie trainer, successupporters die opeens overal boven komen drijven (behalve in het stadion)quote:
Nee is neutrale tribune inderdaad. Schijnbaar.quote:Op zondag 25 november 2012 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi toch. Zit ook meestal naast dat uitvak. Geen Rida-supporter te bekennen.
Gewoon een tweede uitvak. Helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 25 november 2012 19:37 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Nee is neutrale tribune inderdaad. Schijnbaar.
Maar wel succes!!!!quote:Op zondag 25 november 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het ligt echt gewoon aan Vitesse. Geen sponsor, geen publiek, een saaie trainer, successupporters die opeens overal boven komen drijven (behalve in het stadion)
Het is gewoon een hele rare gewaarwording.
Nog wel ja. Afrika cup begint bijna, daarna een winterstop waarin hij helemaal weg gaat. Nou ja, dan is het wel over natuurlijk.quote:
Eerst winterstop en daarna Afrika Cup toch?quote:Op zondag 25 november 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog wel ja. Afrika cup begint bijna, daarna een winterstop waarin hij helemaal weg gaat. Nou ja, dan is het wel over natuurlijk.
Dat komt omdat ze niet de eerste de beste tuinmeubelboer op hun shirt willen hebben, die sponsor komt wel.quote:Op zondag 25 november 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het ligt echt gewoon aan Vitesse. Geen sponsor,
Er is dan ook eigenlijk maar plek voor één club in Gelderlandquote:geen publiek,
Ik heb Vitesse al tijden niet meer zo leuk en aanvallend zien spelenquote:een saaie trainer,
Tja, dat hou je toch. Heb zelf al jaren een seizoenkaart, en vind juist dat Vitesse in al die slechte jaren nog een vrij grote trouwe supportersschare gehouden heeft. Het stadion was, zeker in die tijd, gewoon te groot voor de prestaties.quote:successupporters die opeens overal boven komen drijven (behalve in het stadion)
Nee, het is mooi.quote:Het is gewoon een hele rare gewaarwording.
Merab heeft de opvolger al gekocht.quote:Op zondag 25 november 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog wel ja. Afrika cup begint bijna, daarna een winterstop waarin hij helemaal weg gaat. Nou ja, dan is het wel over natuurlijk.
wie?quote:Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Merab heeft de opvolger al gekocht.
Messi?quote:Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toch niet Guidetti hè?quote:Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niemand hier weet de uitslag.quote:Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ooh je weet de uitslag nog niet, spannend hoor.
Ze spelen gewoon veel beter, ik weet niet wat daar lucky aan is.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 19:42 schreef Caland het volgende:
Die juichende spelers en niemand geeft een fuck om Immers.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Ach, hij is Immers toch niet zo goed
goeie manquote:Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Ach, hij is Immers toch niet zo goed
quote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord gewoon weer de scheids mee6de keer op rij ook.
Maar Immers compenseert dat ruimschoots, dus niet zeuren.quote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
Hm, oke.quote:Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze niet de eerste de beste tuinmeubelboer op hun shirt willen hebben, die sponsor komt wel.
[..]
Er is dan ook eigenlijk maar plek voor één club in Gelderland
[..]
Ik heb Vitesse al tijden niet meer zo leuk en aanvallend zien spelen
[..]
Tja, dat hou je toch. Heb zelf al jaren een seizoenkaart, en vind juist dat Vitesse in al die slechte jaren nog een vrij grote trouwe supportersschare gehouden heeft. Het stadion was, zeker in die tijd, gewoon te groot voor de prestaties.
[..]
Nee, het is mooi.
Truequote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar Immers compenseert dat ruimschoots, dus niet zeuren.
Na de rode kaart hadden we een penal moeten hebben, maar dat laat de NOS natuurlijk weer niet zien.quote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef GGMM het volgende:
8 doelpunten, zijn middenvelders in Nederland die dat niet halen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar Immers compenseert dat ruimschoots, dus niet zeuren.
Eriksenquote:Op zondag 25 november 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
8 doelpunten, zijn middenvelders in Nederland die dat niet halen.
Het zal eens niet, die zijn ook zo pro-ajax he!!quote:Op zondag 25 november 2012 19:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Na de rode kaart hadden we een penal moeten hebben, maar dat laat de NOS natuurlijk weer niet zien.
Maar als je kijkt hoe vaak hij 100%-kansen mist, doet hij het dus relatief helemaal niet zo goed.quote:Op zondag 25 november 2012 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
8 doelpunten, zijn middenvelders in Nederland die dat niet halen.
Joh dat zeg ik toch niet manquote:Op zondag 25 november 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zal eens niet, die zijn ook zo pro-ajax he!!![]()
![]()
Aan de andere kant kan je zeggen dat hij wel in die scoringsposities komt. Zoals ik al zei zijn er volgens mij weinig middenvelders in Nederland die meer scoren. Misschien wel geen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar als je kijkt hoe vaak hij 100%-kansen mist, doet hij het dus relatief helemaal niet zo goed.
Altijd eenvoudig gebleven, hij had maar 2 privévliegtuigen.quote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo veel was er niet aan de hand toch?
Vind deze overtreding van Poepon erger.
Goed punt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger, toen het nog geen wijvensport was.
Hij was echt goed weer vandaag godverdomme, zijn aannames, passing (doorkoppen, met borst, voetenwerk), afronden, wat een baasquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:04 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk iets wat Pelle niet kan?
Ja, vreemd. Heb het idee dat het toen ze in de jupiler league speelden drukker was.quote:
Successupporters.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, vreemd. Heb het idee dat het toen ze in de jupiler league speelden drukker was.
Ja want Guardiola had hier wel een winnend elftal van gemaakt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wat enorm zielig dat hij een kuttrainer is
Marco kan er nooit wat aan doen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja want Guardiola had hier wel een winnend elftal van gemaakt.
Marco kan hier niks aan doen.
Nee Willem 2 heeft een topelftal staan. Dit gaat wel verder dan kwaliteit van selectie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja want Guardiola had hier wel een winnend elftal van gemaakt.
Marco kan hier niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |