SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 19:07:28 ]![]()
Ga jij?quote:Op zondag 25 november 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
LoLa, kan je mij bij de boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet zetten aub?Piet spelenquote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
En trouwens, waar is Raene gebleven?.
/edit: 32.900e post![]()
![]()
Schiet ook niet op bij jou, je zit toch in 2 sc's?quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, nog 8 posts na deze en ik zit op precies 20k posts!Rustig aan.![]()
aantal posts: 23993 (gemiddeld 15 per dag)quote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, nog 8 posts na deze en ik zit op precies 20k posts!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik weet, ik benne sloomquote:Op zondag 25 november 2012 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schiet ook niet op bij jou, je zit toch in 2 sc's?![]()
![]()
Tof.quote:Op zondag 25 november 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeker weten!
Hoorn is zo dichtbij en wil graag wat meer mensen uit dit topic eens meeten!![]()
![]()
ik lees weer eens niet goed he...boh dat gaat snel manquote:Op zondag 25 november 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
aantal posts: 23993 (gemiddeld 15 per dag)![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik lees weer eens niet goed he...boh dat gaat snel man![]()
![]()
Ik kwam er dus net achter dat de tuut tuut op
6 sec overeen kwam met die uit playahitty, 1, 2, 3 train with me:
Tenminste, dat denk ik.
En dit komt weer uit:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Kan je in een pm aangeven welk weekend jou het beste uitkomtquote:Op zondag 25 november 2012 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
LoLa, kan je mij bij de boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet zetten aub?![]()
![]()
Het komt niet eens in de buurtquote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik lees weer eens niet goed he...boh dat gaat snel man.
![]()
okee ga maar in een hoekje staan en schamen danquote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja lach maar...dan ga ik in een hoekje staan en me schamen![]()
![]()
Maakt me niet uit welk weekend, ik ben beiden nog vrijquote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je in een pm aangeven welk weekend jou het beste uitkomt![]()
![]()
Die heeft het druk gehad dit weekendquote:Op zondag 25 november 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
En trouwens, waar is Raene gebleven?![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
okee ga maar in een hoekje staan en schamen dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehehehequote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
Ik kwam er dus net achter dat de tuut tuut op
6 sec overeen kwam met die uit playahitty, 1, 2, 3 train with me:
Tenminste, dat denk ik.
En dit komt weer uit:.
![]()
En dan?quote:Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
okee ga maar in een hoekje staan en schamen dan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ok done, verdere info volgt nogquote:Op zondag 25 november 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maakt me niet uit welk weekend, ik ben beiden nog vrij![]()
![]()
Een deel er van heb ik alquote:Op zondag 25 november 2012 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok done, verdere info volgt nog![]()
![]()
![]()
Ik raak ook niet opgewonden van mensen in een hoekje, tenzij iemand mij in een hoekje duwt.quote:Op zondag 25 november 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar raak ik niet opgewonden van.![]()
![]()
![]()
Je mag van mij in mijn mooiste hoekje komen staanquote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik raak ook niet opgewonden van mensen in een hoekje, tenzij iemand mij in een hoekje duwt.![]()
![]()
![]()
Hmm,quote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik raak ook niet opgewonden van mensen in een hoekje, tenzij iemand mij in een hoekje duwt.![]()
Heb ik wel eens gedaan, en dan zo nonchalant mijn armen tegen die 2 muren
Rustig aan.![]()
Hehe. Moet je alleen niet tegen bestelbusjes aanrijden.quote:Op zondag 25 november 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pffsh, ik ben er ook al eens geweest![]()
Maar niet zo maar iemand, neem ik aan.quote:Op zondag 25 november 2012 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
06-25111911quote:Op zondag 25 november 2012 19:10 schreef Spezza19 het volgende:
Ja kom maar op met die mobiele nummers, dames![]()
![]()
Als ik er maar geen trauma aan over heb gehouden, dat ik Lola's straat niet meer in durf enzoquote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Moet je alleen niet tegen bestelbusjes aanrijden.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Heb jij dan een mooiste hoekje?quote:Op zondag 25 november 2012 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je mag van mij in mijn mooiste hoekje komen staanDat precies dan dus jaquote:Op zondag 25 november 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm,
Heb ik wel eens gedaan, en dan zo nonchalant mijn armen tegen die 2 muren
Hehe liefst wel een bepaald iemand jaquote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet zo maar iemand, neem ik aan.![]()
![]()
Wordt lastig dan. Misschien kan je nog achteromquote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik er maar geen trauma aan over heb gehouden, dat ik Lola's straat niet meer in durf enzo.
quote:![]()
![]()
Als je nou ff van te voren aangeeft dat je er bent, parkeer ik je karretje wel ff inquote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik er maar geen trauma aan over heb gehouden, dat ik Lola's straat niet meer in durf enzo![]()
![]()
jij geeft zomaar mijn telefoonnr wegquote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet -mijn- telefoonnummer
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 19:15:11 ]![]()
En kussentjes?quote:Op zondag 25 november 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, compleet met een lief klein kleedje![]()
![]()
O shit, ik dacht dat het Raene's nummer wasquote:Op zondag 25 november 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij geeft zomaar nijn telefoonnr weg![]()
![]()
HAhahahahahahahahahahaquote:Op zondag 25 november 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je nou ff van te voren aangeeft dat je er bent, parkeer ik je karretje wel ff in![]()
![]()
Maar het is dus geen vereiste dat hij het is?quote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe liefst wel een bepaald iemand ja
I like what I am reading.
Volgensmij was het een doodlopende straat, not surequote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt lastig dan. Misschien kan je nog achterom.
[..]
Kun je toch ergens anders parkeren?quote:Op zondag 25 november 2012 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij was het een doodlopende straat, not sureEn via de achterdeur naar binnen?
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je nou ff van te voren aangeeft dat je er bent, parkeer ik je karretje wel ff in
Nah, dan rij ik er liever zelf schade op
Haar nummer hoef ik nietquote:Op zondag 25 november 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O shit, ik dacht dat het Raene's nummer was
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar het is dus geen vereiste dat hij het is?
I like what I am reading.
[ afbeelding ]malle jongen
gelukkigquote:![]()
![]()
jongen.. wat lul jequote:Op zondag 25 november 2012 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, dan rij ik er liever zelf schade opIk kan echt vet goed parkeren
![]()
jij hebt mijn nummer zelf al opgezocht... stalkertquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 19:20:27 ]![]()
Ik heb eigenlijk niet zoveel FOK!ers/FOK!sters waar ik een nummer van heb... Stuk of vijf en een daarvan FOK!t überhaupt niet meer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Serieus?!quote:Op zondag 25 november 2012 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt mijn nummer zelf al opgezocht... stalkert![]()
![]()
![]()
![]()
I like what i see.quote:Op zondag 25 november 2012 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt mijn nummer zelf al opgezocht... stalkert
Rustig aan.![]()
Jaja, hypocriet.quote:Op zondag 25 november 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet ook wel hoe hij er aan komt, maar dan nog.
Rustig aan.![]()
Hoe dan ?quote:Op zondag 25 november 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet ook wel hoe hij er aan komt, maar dan nog.
![]()
![]()
Als je weet hoe ik eraan kom dan was je blijkbaar ook geinteresseerd in iets meer info over wie dan ook.quote:Rustig aan.![]()
oh dearquote:Op zondag 25 november 2012 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je weet hoe ik eraan kom dan was je blijkbaar ook geinteresseerd in iets meer info over wie dan ook.![]()
Antwoord in uw DM.quote:Hier snap ik geen hol van.quote:Op zondag 25 november 2012 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je weet hoe ik eraan kom dan was je blijkbaar ook geinteresseerd in iets meer info over wie dan ook.![]()
Goede stalkers hier? Ik moet voor een opdracht van school mijn leraar (stagiaire) zoeken op internet.. zoveel mogelijk wat je kunt vinden.. iemand zin in?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Wedstrijdje doen?quote:Op zondag 25 november 2012 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jongen.. wat lul jeIk kan echt vet goed parkeren
Dat is toch niet vergelijkbaar manquote:Op zondag 25 november 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om jou eens touringcars te laten inparkeren.
![]()
Ik mag die niet eens rijdenquote:Op zondag 25 november 2012 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om jou eens touringcars te laten inparkeren![]()
We hadden het niet over touringcars maar over auto's![]()
Ja mensen kunnen het natuurlijk ook gewoon vragen... maar dat is eng enzo huuuuquote:Op zondag 25 november 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ooooh dat valt weer mee dat je dat kan opzoeken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 19:31:20 ]![]()
Het blijft een man natuurlijkquote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mensen kunnen het natuurlijk ook gewoon vragen... maar dat is eng enzo huuuu![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mensen kunnen het natuurlijk ook gewoon vragen... maar dat is eng enzo huuuuWat is jullie cupmaat?quote:![]()
euhquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent zelf engquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
euhOke. Niet verwacht dat jij het ging zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je bent niet de enigequote:Op zondag 25 november 2012 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke. Niet verwacht dat jij het ging zeggen.![]()
![]()
Hoe was je wedstrijd vanmiddag?quote:
en sst over de F1 ik kijk nu
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 19:37:29 ]![]()
1-2 verlorenquote:Op zondag 25 november 2012 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe was je wedstrijd vanmiddag?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
omdat wij de derby vandaag hebben verlorenquote:
ik zla mijn mond inderdaad houden over F1
Oh neequote:Op zondag 25 november 2012 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat wij de derby vandaag hebben verloren
ik zla mijn mond inderdaad houden over F1![]()
Wat jammer nou![]()
ahwquote:Op zondag 25 november 2012 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat wij de derby vandaag hebben verloren
ik zla mijn mond inderdaad houden over F1
Kijk ik niet![]()
![]()
quote:
maar ik keepte opzich wel goed, goals waren niet mijn schuld en had nog 2 goede reddingen, maarja wel 0 punten
Ja en het was echt een K*twedstrijdquote:slecthe scheids, en een rode kaart en gele kaarten enzo
onterechte strafcorners tegen etc
![]()
Ik ben heel warm andersquote:Op zondag 25 november 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom eh.
Zo hard en kill altijd.![]()
Aldovolgende keer beter jongen
![]()
het is nu winterstopquote:Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben heel warm anders![]()
Aldovolgende keer beter jongen
![]()
Dan is het helemaal zuur als je op zo een manier een derby verliest.quote:Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja en het was echt een K*twedstrijdslecthe scheids, en een rode kaart en gele kaarten enzo
onterechte strafcorners tegen etc
![]()
![]()
ja hequote:Op zondag 25 november 2012 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het helemaal zuur als je op zo een manier een derby verliest.maarja, we waren eigenlijk gewoon beter
Ach, als je de rest maar wintquote:Op zondag 25 november 2012 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja hemaarja, we waren eigenlijk gewoon beter
![]()
![]()
Geen ideequote:Op zondag 25 november 2012 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat wil je dat ik daar op antwoord?
quote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
We hebben het toch niet over mij he?![]()
![]()
lijkt maar zoquote:Op zondag 25 november 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
We hebben het toch niet over mij he?![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik schaam me er niet voor hoor, waarom zou ik![]()
Lola's lief genoeg.![]()
![]()
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 25 november 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
Ik schaam me er niet voor hoor, waarom zou ik![]()
Lola's lief genoeg.![]()
Ik kom net een tweet tegentwitter:yoghurtmann twitterde op zondag 25-11-2012 om 19:01:36Ik vind kerst tog leuker dan sinterklaas. Ik geloof eerder dat rendieren vliegen dan dat negers werken! reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom net een tweet tegentwitter:yoghurtmann twitterde op zondag 25-11-2012 om 19:01:36Ik vind kerst tog leuker dan sinterklaas. Ik geloof eerder dat rendieren vliegen dan dat negers werken! reageer retweet
![]()
Bwehehehequote:Op zondag 25 november 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik vind dat ookquote:Op zondag 25 november 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
Wehe..
Die racistische dingetjes vind ik best wel grappig eigenlijk.
Wil niet zeggen dat je ook meteen een racist bent. We maken ook grapjes over dikke mensen, dunne mensen, werklozen, Nederlanders, Marokkanen, Belgen etc etc![]()
Blonde mensenquote:Op zondag 25 november 2012 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat ook
Wil niet zeggen dat je ook meteen een racist bent. We maken ook grapjes over dikke mensen, dunne mensen, werklozen, Nederlanders, Marokkanen, Belgen etc etc.
quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik vind het grappig omdat ik racisme an sich sowieso al ridicuul vind.quote:Op zondag 25 november 2012 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat ook
Wil niet zeggen dat je ook meteen een racist bent. We maken ook grapjes over dikke mensen, dunne mensen, werklozen, Nederlanders, Marokkanen, Belgen etc etc
Dus eigenlijk is het bij mij een teken dat ik juist geen racist ben.
Rustig aan.![]()
Dag skatjequote:Op zondag 25 november 2012 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zeg weer even gedag... Tot 12 uur snachts oid.![]()
![]()
Bij bimbo denk ik aan dikke reet dikke tieten.quote:Op zondag 25 november 2012 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oneens, blond is niet per definitie bimbo
Rustig aan.![]()
Het was de bedoeling dat Samzz zou happen. Ben je toevallig ook blond?quote:Op zondag 25 november 2012 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
oneens, blond is niet per definitie bimbo
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Oh hoiquote:Op zondag 25 november 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij bimbo denk ik aan dikke reet dikke tieten.![]()
![]()
![]()
Halfquote:Op zondag 25 november 2012 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat Samzz zou happen. Ben je toevallig ook blond?![]()
![]()
Wil je liever de bim of de bo zijn dan?quote:
Sorry. Ik heb net gegetenquote:Op zondag 25 november 2012 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat Samzz zou happen. Ben je toevallig ook blond?.
Doe maar biquote:Op zondag 25 november 2012 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je liever de bim of de bo zijn dan?![]()
Eigenwijs gedoe ook.quote:
Volgende keer duw ik 'm dan wel gewoon naar binnen.quote:
Zodat ik 'm uit kan kotsenquote:Op zondag 25 november 2012 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer duw ik 'm dan wel gewoon naar binnen.?
Bah.quote:
Daar weet ik wel raad mee.quote:
Die ligt hier helemaal uitgeput, na te genieten in bed. Kan ik wat doorgeven?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik kan heel goed 'foei' zeggen.quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, nu maak je het alleen maar erger.Wat is deze haat ineens. Ik wilde maar wat graag over Joysa's knietjes voor een pakje slaagquote:.
![]()
Wil ik ook wel...quote:Op zondag 25 november 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Wat is deze haat ineens. Ik wilde maar wat graag over Joysa's knietjes voor een pakje slaag.
![]()
![]()
Kan je er ook een goed pak slaag bij geven?quote:
Aaaw gerem, je mag wel bij mij in bed komen liggenquote:Op zondag 25 november 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie slapen toch allemaal bij Raene. Ik lig toch alleen in Raene's bed
.
![]()
Ohja Raene ligt op zolder met Fera en Gitaar he?quote:Op zondag 25 november 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aaaw gerem, je mag wel bij mij in bed komen liggen. Ik lig toch alleen in Raene's bed
.
![]()
![]()
Ja, dat kloptquote:Op zondag 25 november 2012 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja Raene ligt op zolder met Fera en Gitaar he?. Plek zat in Raene's bedje dus
.
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Plek zat in Raene's bedje dus
.
Nee hoorquote:![]()
![]()
De meet moet nog plaatsvinden...quote:Ik ben niet selectief ofzoquote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben de enige FOK!man in de telefoon van Muhahaha..
![]()
Ik hoef geen fok mannen in mijn telefoonquote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben de enige FOK!man in de telefoon van Muhahaha.
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Geen idee over welke meet je het hebtquote:Wat een baasquote:Op zondag 25 november 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben de enige FOK!man in de telefoon van Muhahaha.
[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 20:44:14 ]![]()
Ah iedereen was zijn plekje bij raene aan het benoemen. Op die fietsquote:Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee over welke meet je het hebtDit account is niet meer in gebruik.![]()
Navont
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aan het reserveren ja.quote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah iedereen was zijn plekje bij raene aan het benoemen. Op die fietsDat spreek wat makkelijker afquote:Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hoef geen fok mannen in mijn telefoon. Ik was bijna verdwaald
.
![]()
Maar je was stiekem in 1 keer goed gereden.quote:Op zondag 25 november 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aan het reserveren ja.
[..]
Dat spreek wat makkelijker af. Ik was bijna verdwaald
.
Juh, saai weekend achter de rug en nu meer weer snoeihard aan het werkquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, dat verbaasd me nog steedsquote:Op zondag 25 november 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je was stiekem in 1 keer goed gereden..
![]()
Mijn pener functioneerde als een roede, hij stond strak naar vorenquote:Op zondag 25 november 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onze harten riepen uit naar elkaar..
![]()
Handig bij het doen van de was; heb je je handen vrij tijdens het vouwen. Steeds wat over die pener hangen....quote:Op zondag 25 november 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn pener functioneerde als een roede, hij stond strak naar voren.
Een rechte weg gereden zeker? Door het weiland enzo.quote:Op zondag 25 november 2012 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn pener functioneerde als een roede, hij stond strak naar voren.
Nah, dan wijst ie de verkeerde kan op, zo naar kaneelquote:Op zondag 25 november 2012 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Handig bij het doen van de was; heb je je handen vrij tijdens het vouwen. Steeds wat over die pener hangen.....
Nee, toen ik in de straat draaidequote:Op zondag 25 november 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een rechte weg gereden zeker? Door het weiland enzo..
![]()
Aan die kant van het IJsselmeer nog stormschade ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier viel het wel mee (denk ik) ik was de helft van de dag in hilversumquote:Op zondag 25 november 2012 20:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aan die kant van het IJsselmeer nog stormschade ?![]()
Ah ok.. hier gelukkig alleen wat rondvliegende zooi in de tuinquote:Op zondag 25 november 2012 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier viel het wel mee (denk ik) ik was de helft van de dag in hilversum
We hebben de hele dag maar gevuld met "binnendingen"
Ahja het speelhuisje was wel naar de andere kant van de tuin gewaaidquote:Op zondag 25 november 2012 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ok.. hier gelukkig alleen wat rondvliegende zooi in de tuin
We hebben de hele dag maar gevuld met "binnendingen"
Maar verder viel het hier wel mee..![]()
Ghegheghehe fijn toch !quote:Op zondag 25 november 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja het speelhuisje was wel naar de andere kant van de tuin gewaaid
Maar verder viel het hier wel mee..
We hebben er hier een compleet beschilderde "binnenhuis prinsessetent" aan overgehouden
(Speeltent met stukken behang bekleed, en die zijn beschilderd)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De storm verdween hier toen jullie wegreden.quote:Op zondag 25 november 2012 21:07 schreef muhahaha het volgende:
Oja er was een storm he, beetje doorheen geslapen. Nouja, poging tot.
Gheghegheghe F1 was errug fijn om live te kijken
Dat ging hier wat moeilijk, het wordt vaak opgenomen en dan terug gekekenquote:Op zondag 25 november 2012 21:10 schreef fietsie het volgende:
Gheghegheghe F1 was errug fijn om live te kijken
Maar mooie race![]()
![]()
Wat wil je hiermee impliceren?quote:Op zondag 25 november 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De storm verdween hier toen jullie wegreden.![]()
Ik moest het schilderen begeleiden, dan kun je tussendoor makkelijk kijkenquote:Op zondag 25 november 2012 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ging hier wat moeilijk, het wordt vaak opgenomen en dan terug gekeken
Maar mooie race
Alleen bij uitroepen als "kijk eens pappa!" moet je even snel schakelen of er op de juiste -plek- geschilderd wordt
Wellicht een oorzakelijk verband tussen kaneel, peners en storm ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kijk:quote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wellicht een oorzakelijk verband tussen kaneel, peners en storm ?quote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat onze liefde stormachtig is.![]()
![]()
Dat krijg je na hard en onstuimigquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik maak jou graag aan het lachen, dat weet je toch
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Dat doe ik door mijn broekje uit te doen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik maak jou graag aan het lachen, dat weet je tochEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Voor het broodnodige hilarische moment ?quote:Op zondag 25 november 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik door mijn broekje uit te doen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het is zowel mijn grootste als mijn kleinste humor wapen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor het broodnodige hilarische moment ?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Truste Joofquote:Op zondag 25 november 2012 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga eens een poging tot slapen doen![]()
![]()
![]()
Truste Jofunu-kunProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken; mijn forumvriendinnetjes op mijn "andere forum" zijn niet lief....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Truste @ All
Ehm... Contraband heet iequote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welke?
Er is een metal versie van gangnam style
Gangnam style![]()
![]()
Ik vind het gewoon grappig want een nummer wordt altijd in een remix gedouwdquote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ehm... Contraband heet ie
Gangnam style
Of het nou metal is, dubstep, hardstyle.. Ik blijf het leuk vinden![]()
![]()
Hehe, niet alle, maar wel al die top40 nummers jaquote:Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig want een nummer wordt altijd in een remix gedouwd
Of het nou metal is, dubstep, hardstyle.. Ik blijf het leuk vindenIk haaaaaaaaaaaaaat gangnam style
Werksequote:![]()
![]()
Ik nietquote:Op zondag 25 november 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, niet alle, maar wel al die top40 nummers jaIk haaaaaaaaaaaaaat gangnam style
[..]
Werkse
Ik ben van alle markten thuis![]()
![]()
Wildstyles oid kan ik wel waarderen, maar dit is gewoon een overgehyped kut nummerquote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ben van alle markten thuis![]()
![]()
quote:Op zondag 25 november 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wildstyles oid kan ik wel waarderen, maar dit is gewoon een overgehyped kut nummer![]()
![]()
Morgenquote:Op zondag 25 november 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, waar blijft mijn salaris![]()
![]()
Tis wel errrug rustig he?
Toch wel apart. Doordeweeks gaan ze allemaal tot dik in de nacht door... en in het weekend zie je niemand...![]()
Ik vind het ook frappantquote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Toch wel apart. Doordeweeks gaan ze allemaal tot dik in de nacht door... en in het weekend zie je niemand....
![]()
De gangmakers zijn iets anders aan het doen?quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Toch wel apart. Doordeweeks gaan ze allemaal tot dik in de nacht door... en in het weekend zie je niemand...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hun veroveringen aan het ballen natuurlijk.quote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De gangmakers zijn iets anders aan het doen?![]()
Geen idee?quote:Op zondag 25 november 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De gangmakers zijn iets anders aan het doen?![]()
Ik was aan het schetsen. Mijn volgende vrije werk wordt surrealistisch.quote:Op zondag 25 november 2012 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
Toch wel apart. Doordeweeks gaan ze allemaal tot dik in de nacht door... en in het weekend zie je niemand...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
M'n voetjes zijn dood en m'n lichaam is verkrampt.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hoiquote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Raene het volgende:
![]()
![]()
Languit op bed of de bank, laptoppie (of telefoon erbij) en niks meer doen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Raene het volgende:
Hoe was je dag?![]()
Spring onder de warme douche jijquote:Op zondag 25 november 2012 21:56 schreef Raene het volgende:
![]()
Douchen, goed idee. Daar heb ik morgenochtend vast geen zin inquote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spring onder de warme douche jij.
![]()
Morgen weer aan het werk ?quote:Op zondag 25 november 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Douchen, goed idee. Daar heb ik morgenochtend vast geen zin in.
![]()
Ik twijfel ook of ik nu zal douchen of morgen... Ik denk morgen, geen zin om op te staan.
Ik ga nu, want morgenochtend vroeg eruit, en dan heb ik ging zin om eerder op te staanquote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel ook of ik nu zal douchen of morgen... Ik denk morgen, geen zin om op te staan.
![]()
![]()
Laatste loodjes he?quote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laten we maar proberen ja. Echt zoooooooooooo geen zin in.
![]()
De dag was lang en koudquote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Languit op bed of de bank, laptoppie (of telefoon erbij) en niks meer doen.
Hoe was je dag?1 uur om te schminken aan te kleden etc 5 uur lang door het winkelcentrum rennen/klimmen/zingen/springen
! En volgende week weer
!
Ga ik zometeen zeeeeker nog even doenquote:Op zondag 25 november 2012 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spring onder de warme douche jij.. Het was zo schattig er kwamen kindjes centjes naar me brengen met van die stickertjes
.. Zwarte pieeeet waaacht!!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Als er mensen zo vroeg wakker zijn wel jaquote:Op zondag 25 november 2012 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bluh![]()
Gelukkig vermaken wij je hier op fok![]()
![]()
Dat zal best ja. En het waaide ook hard, ik hoop dat je daar niet te veel last van hebt gehadquote:Op zondag 25 november 2012 22:03 schreef Raene het volgende:
[..]
De dag was lang en koud1 uur om te schminken aan te kleden etc 5 uur lang door het winkelcentrum rennen/klimmen/zingen/springen
! En volgende week weer
!
. Maar het was wel leuk?
![]()
![]()
Ik ben sowieso wel vroeg wakkerquote:Op zondag 25 november 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er mensen zo vroeg wakker zijn wel ja
Daarnaast zal Cryothic hier misschien ook wel weer posten![]()
![]()
Jaaa heb het wel leuk gehad hoorquote:Op zondag 25 november 2012 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal best ja. En het waaide ook hard, ik hoop dat je daar niet te veel last van hebt gehad. Maar het was wel leuk?
! Er waren alleen een paar andere pieten met een sinterklaas erbij die ons een beetje liepen te fucken
! Maar onwijs slecht geschminkt en echt pik zwart ook en de sinterklaas was lelijk en awkward
En een oudere meneer die met deze twee mooie pietinnen wel mee wilde in de zak naar spanje...
Heel terechtquote:Op zondag 25 november 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga nu, want morgenochtend vroeg eruit, en dan heb ik ging zin om eerder op te staan.
Respect hoorquote:Op zondag 25 november 2012 22:03 schreef Raene het volgende:
[..]
De dag was lang en koud1 uur om te schminken aan te kleden etc 5 uur lang door het winkelcentrum rennen/klimmen/zingen/springen
! En volgende week weer
!
[..]
Ga ik zometeen zeeeeker nog even doen.. Het was zo schattig er kwamen kindjes centjes naar me brengen met van die stickertjes
.. Zwarte pieeeet waaacht!!
![]()
En kindjes zijn leuk als ze niet bang zijn voor sinterklaas en zwarte piet
De jongens zijn gister even op het plein geweestZakken gevuld met pepernoten en we gingen weer
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2012 22:10:14 ]![]()
Ik denk dat ik geen goede piet zou zijn, ik zou het snoep zelf houden.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik geen goede piet zou zijn, ik zou het snoep zelf houden.
hahaha
![]()
Trustenquote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toch maar gelijk slapen. Trusten![]()
![]()
Trustequote:Op zondag 25 november 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toch maar gelijk slapen. Trusten![]()
![]()
Die waren er zat hoorquote:Op zondag 25 november 2012 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Respect hoor![]()
En kindjes zijn leuk als ze niet bang zijn voor sinterklaas en zwarte piet
De jongens zijn gister even op het plein geweestZakken gevuld met pepernoten en we gingen weer
. Papa of mama wilde ons dan met kindje op de foto en kindje kijkt opzij en zet het toch op een huilen
.
Ja maar het is ook allemaal zoooo spannend allemaal... Ik merk dat hier ook wel.. En enerzijds vind ik het echt heel erg kut dat ik op een zondag om half 7 (waar normaal ze altijd tegen 8en eens eruit gaan) ik wakker ben. Anderzijds, snap ik die spanning ook wel weer...quote:Op zondag 25 november 2012 22:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Die waren er zat hoor. Papa of mama wilde ons dan met kindje op de foto en kindje kijkt opzij en zet het toch op een huilen
.
![]()
Mijn kind kreeg geen pepernoten want piet wilde maar de hele tijd praten met d'r.
Toen wees ze zelf maar naar de pepernoten en riep: etuh?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Whehehe zo cutequote:Op zondag 25 november 2012 22:17 schreef Tally het volgende:
Mijn kind kreeg geen pepernoten want piet wilde maar de hele tijd praten met d'r.
Toen wees ze zelf maar naar de pepernoten en riep: etuh?![]()
![]()
Neerlands grootste collectieve leugen. Ik heb echt een hekel aan Sinterklaas vieren
.
Ben benieuwd hoe de oudste zal reageren ....quote:Op zondag 25 november 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
Neerlands grootste collectieve leugen. Ik heb echt een hekel aan Sinterklaas vieren
.
laatste jaartje voor hem
![]()
Aah wat liefquote:Op zondag 25 november 2012 22:17 schreef Tally het volgende:
Toen wees ze zelf maar naar de pepernoten en riep: etuh?!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: