quote:http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 25 november 2012 18:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Deze?
Ik vind het verschrikkelijk!quote:Op zondag 25 november 2012 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
oh nee excuus, er is nog een tweede, hoe kan ik die vergeten
beloof je me dat je het liedje eens opzet?
Zelfs dat is al beterquote:
oh godver ik las alleen maar de titel, als ik heavy metal zie staan vermijd ik dat meesta. bedankt man.quote:
ik haat metal ookquote:Op zondag 25 november 2012 18:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh godver ik las alleen maar de titel, als ik heavy metal zie staan vermijd ik dat meesta. bedankt man.
Werkelijk een geweldig album: Stereo Typical van Rizzle Kicksquote:
Goeie muzieksmaak!quote:Op zondag 25 november 2012 20:09 schreef Paul182 het volgende:
edit
Hier luister ik meestal naar, mix van rock/screamo/punk e.d
Ja die ken ik, How Much Is Enoughquote:Op zondag 25 november 2012 20:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
Goeie muzieksmaak!
Ken je Bad Religion? Echt geweldig vind ik dat. En ze hebben heel erg veel muziek gemaakt.
Ik heb ze ooit live in Paradiso in Amsterdam gezien
quote:Op maandag 26 november 2012 23:38 schreef Rummikub het volgende:
Ik heb net wat albums binnengesleept, had het merendeel van de nummers toch al:
Muse: Black holes and revelations, Absolution
Staat wel op het te-luisteren-lijstjequote:Op dinsdag 27 november 2012 14:57 schreef JochemP het volgende:
[..]Heb je Origin of Symmetry ook al? Blijft voor mij het allerbeste album ooit gemaakt
Je kan beter geen mainstream muziek posten, iedereen heeft die liedjes wel eens gehoord... (behalve hipsters die zich buiten de algemene maatschappij hebben gesloten)quote:
Kijk nog eens goed naar de OP dan.quote:Op zondag 9 december 2012 19:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je kan beter geen mainstream muziek posten, iedereen heeft die liedjes wel eens gehoord... (behalve hipsters die zich buiten de algemene maatschappij hebben gesloten)
OP!quote:Op zondag 9 december 2012 20:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet, maar het is leuker als mensen met onbekende muziek komen...
Btw...
[ afbeelding ]
Je bent een heldquote:Op maandag 10 december 2012 01:46 schreef tjuppi het volgende:
ik kan echt alles luisteren... maar wat ik op dit moment vette platen vind zijn:
(klassiek/filmmuziek)
volgens mij zit die nu ook in de Rabobank reclame, maar dat weet ik niet zeker
ook vet! Vette film ook trouwensquote:
quote:Op maandag 10 december 2012 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie moeten nog veel leren, muziek is niet alleen voor vermaak maar vooral om over de struggle te vertellen.
bij deze een klassiekertje:
<3 goedzo!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |