Nou, volgens mij valt dat nou ook wel weer mee.quote:Op maandag 26 november 2012 15:20 schreef Ame_thyst het volgende:
MT'ers zijn weer goed in andere dingen... zoals euh javascript
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 26 november 2012 15:34 schreef TJV het volgende:
Geen pappie hebben die je pensioen al geregeld heeft.
Boh, ik stop met werken en wacht tot mijn opa en oma overlijden, ik genoeg erf en niet meer hoef te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living the life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij krabt zijn ogen uit zijn kop.quote:Op maandag 26 november 2012 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
40 Mb? Da's toch onwerkbaar traag?
En hoe ga je om met je lag?
lag? Bandbreedte is gewoon de helft van wat ik zou moeten hebben hier, Ziggo maar eens gaan bellenquote:Op maandag 26 november 2012 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
40 Mb? Da's toch onwerkbaar traag?
En hoe ga je om met je lag?
MB of mbit?quote:Op maandag 26 november 2012 16:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat wilde ik doen maar het schiet niet op zo
volgens de site zou ik 40Mb/sec moeten hebben
mbit, MB zou een beetje te gek zijn denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |