zit niet eens adaptive cc op of lederen stoelen.quote:Op maandag 26 november 2012 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Boooooh die Vario 718
Dan zijn de eerste 20 chunks nog niet geladen of het potje is al beslistquote:Op maandag 26 november 2012 10:23 schreef Mender het volgende:
Ideetje voor volgende week mischien:
pvp, free for all
Speelveld 3000 x 3000 ofzo.
dood = niet meer mee doen (automatische ban). Eerste 30 min ofzo pvp uit.
Maar oooh zo zuinig en ooooh zo waardevast en oooohh zo goedquote:Op maandag 26 november 2012 12:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zit niet eens adaptive cc op of lederen stoelen.
Nope.quote:Op maandag 26 november 2012 13:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Het levensverhaal van Mordecai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 november 2012 13:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
d'r is gekliederd op d'r arm.. bah..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunstgeschiedenisquote:Op maandag 26 november 2012 14:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klacht loopt meteen door naar mensen die hobbystudies doen.
Van die kneuzen die aardig piano of viool kunnen spelen en dat ook graag doen en dan maar meteen naar het conservatorium gaanSerieus, dat moeten hele dure privescholen worden die ab-so-luut geen enkele vorm van subsidie krijgen.
Niks mis met opleidingen die je voor de leuk doet, maar zorg dan dat je dat kunt betalen en niet gewoon met de StuFi doet.
En die kunstgeschiedenisstudenten![]()
Of dat volk dat met duizenden tegelijk mediaopleidingen volgde
har har die laatste was gemeen iksdee
Jij moet CK2 gaan spelen want dat is ook oud en van vroeger en zoquote:Op maandag 26 november 2012 14:38 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat topic is wel klachtwaardig ja. Kunstgeschiedenis ook maar dat terzijde.
Ik heb het even bekeken maar het speelt zich allemaal af op een wereldkaart voor zover ik zag. Dat vond ik beetje meh. Oorlogje voeren doe ik liever in rtsstyle, beetje base en poppetjes maken etc.quote:Op maandag 26 november 2012 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij moet CK2 gaan spelen want dat is ook oud en van vroeger en zo
j/k maar wel een leuke game voor je, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |