Ook herkenbaar met bierblikjes ja (niet mijn eerste keer ditquote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik had dat altijd op feestjes met bierblikken. De volgende dag zoeken naar een vol blikje om de kater weg te drinken, vind je eindelijk een volle, zit het vol met as en peuken. Erg smerig.
Las net op de FP dat er een vrouw het met roken 98 jaar had uitgehoudenquote:Op zondag 25 november 2012 17:30 schreef Hetkapitaal het volgende:
Maak je eerder zorgen over dat roken. Je gaaf er eerder aan dood.
quote:Op zondag 25 november 2012 17:35 schreef Pharkus het volgende:
of dat je de avond daarvoor een bierflesje hebt volgezeken omdat je niet wou stoppen met raiden en dat je dan de volgende ochtend een slokje tegen de kater neemt, zo herkenbaar.
quote:Op zondag 25 november 2012 17:35 schreef Pharkus het volgende:
of dat je de avond daarvoor een bierflesje hebt volgezeken omdat je niet wou stoppen met raiden en dat je dan de volgende ochtend een slokje tegen de kater neemt, zo herkenbaar.
like a final bawzquote:Op zondag 25 november 2012 17:35 schreef Pharkus het volgende:
Die is ook kut jaquote:Op zondag 25 november 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kutter is als je je leeg blikje gebruikt als asbak voor de jonko, en hij er dan per ongeluk invalt als 'ie er ff op staat.
niemand heeft gevraagd naar jouw mening over roken in dit topicquote:Op zondag 25 november 2012 18:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Een goede motivatie om te stoppen met roken.
Ik vind het een vieze gewoonte. Niet dat ik op mensen neerkijk erom, maar ik vind het wel stinken en als ik bij iemand geweest ben dan stinken m'n kleren er ook meteen naar.
quote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef poepeneesje het volgende:
Dat is je straf als roker zijnde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |