Nou, misschien dat er nuchter een andere setting aan het licht komt.quote:
Dat betwijfel ik aangezien alcohol vaak alleen de remmingen wegneemt.quote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, misschien dat er nuchter een andere setting aan het licht komt.
Remmingen zijn dan ook niet altijd slecht.quote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik aangezien alcohol vaak alleen de remmingen wegneemt.
Nee, dat niet maar het maakt je ook niet slimmerquote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Remmingen zijn dan ook niet altijd slecht.
Wel verstandiger.quote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar het maakt je ook niet slimmer.
Nee, dat was nou juist het verschil tussen dom en onwetend. Dat was gewoon onwetend, hoe ze zich vervolgens ging lopen verdedigen was gewoon domquote:Op zondag 25 november 2012 17:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja dat ze foetus zegt in plaats van fetus en ze wees naar kaneel en wt en vond dat dat nerds waren.
Hmmm... Niet helemaal waar, tenminste, in mijn geval. Ik ben juist met alcohol op meer bewust van dingen omdat ik weet dat alcohol ervoor zorgt dat ik er makkelijker van alles uit flap. Ik denk nog beter na over wat ik zeg als ik alcohol op hebquote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik aangezien alcohol vaak alleen de remmingen wegneemt.
Lekkere spelfout weer trouwens.
Mja, ik betwijfel of ze daar wel zo serieus in wasquote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, dat was nou juist het verschil tussen dom en onwetend. Dat was gewoon onwetend, hoe ze zich vervolgens ging lopen verdedigen was gewoon dom
Daarom ook vaak, niet altijdquote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Niet helemaal waar, tenminste, in mijn geval. Ik ben juist met alcohol op meer bewust van dingen omdat ik weet dat alcohol ervoor zorgt dat ik er makkelijker van alles uit flap. Ik denk nog beter na over wat ik zeg als ik alcohol op heb.
Met en zonder alcohol flap ik er vaak teveel uitquote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Niet helemaal waar, tenminste, in mijn geval. Ik ben juist met alcohol op meer bewust van dingen omdat ik weet dat alcohol ervoor zorgt dat ik er makkelijker van alles uit flap. Ik denk nog beter na over wat ik zeg als ik alcohol op heb.
Ik ben altijd praatgraagquote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom ook vaak, niet altijd. Ik word wel praatgrager met alcohol op
.
Dit gaat ook voor mij opquote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik overleef alle meets met gemak door niet te gaan
Soms wel herkenbaar, jaquote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met en zonder alcohol flap ik er vaak teveel uit
Daar heb ik niet zo een last van, ik blijf net zo afstandelijk bij vreemden (als in aanraken) of net zo plakkerig bij bekendenquote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben altijd praatgraag. En ik word kleffer en plakkeriger
.
Ja. Sowieso dat eerste gedeelte dat het in haar accent normaal was. Toen ik daar niet intrapte moest ze zich er natuurlijk nog op een andere manier uit proberen te lullen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, ik betwijfel of ze daar wel zo serieus in was.
Hoe was het in Arnhem?quote:
Dan moet je die zoete witte wijn niet naast je mond gieten.quote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
zoete witte wijnquote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je die zoete witte wijn niet naast je mond gieten.
Wie, ik sloop hem. Ik maak hem helemaal kapot.quote:
ieeehh drinkt samz zoete ?quote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verbetert.quote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het werkt niet in je voordeel als je haar een paar keer verbeterd.
Zeg, wat denk je wel niet van mequote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik niet meer kan zuipen.. Ging van de week met H. mee naar de kroeg en voelde me na 6 biertjes al niet meer helemaal nuchter.. Niet aangeschoten ofzo, maar niet nuchter. Ik was teleurgesteld in mezelf.quote:
Da's een goed iets welquote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ik droomde altijd ervan om limonadesiroop in zo'n supersoaker te doenquote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wat denk je wel niet van me. Goede alcohol verspillen door het over me heen te gieten, mafkees.
Gecondoleerdquote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet geweest, opa gestorven gisteren en kon de knop niet omzetten.
Je moet ook wel blijven oefenenquote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik niet meer kan zuipen.. Ging van de week met H. mee naar de kroeg en voelde me na 6 biertjes al niet meer helemaal nuchter.. Niet aangeschoten ofzo, maar niet nuchter. Ik was teleurgesteld in mezelf.
Mwa, ook niet altijd. Ik kan me wel voorstellen dat mensen het niet prettig vinden dat een ander persoon klef isquote:
Ik drink eigenlijk nooit wijn, ik vind het stinkenquote:
aaahw '( gecondoleerdquote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei, gecondoleerd, meisjequote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eieren stinken ookquote:Op zondag 25 november 2012 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit wijn, ik vind het stinken
Niet de moeite waard liefje.quote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie, ik sloop hem. Ik maak hem helemaal kapot.
Deze was te mooi.quote:
Pff, het zit je in dat opzicht niet mee hè dit jaar... Sterktequote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het er vervolgens van af gelikt wordt is het toch geen verspilling?quote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wat denk je wel niet van me. Goede alcohol verspillen door het over me heen te gieten, mafkees.
Ik vrees dat ik oud wordquote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook wel blijven oefenen.
[..]
Mwa, ook niet altijd. Ik kan me wel voorstellen dat mensen het niet prettig vinden dat een ander persoon klef is. Maar daar denk ik dan weer niet bij na.
faaahaaaaxquote:Op zondag 25 november 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het er vervolgens van af gelikt wordt is het toch geen verspilling?
Gecondoleerd Flippiee.quote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
quote:
dank julliequote:
Nee niet echt, 3e familelid in een jaar tijd. Dankjequote:Op zondag 25 november 2012 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Pff, het zit je in dat opzicht niet mee hè dit jaar... Sterkte
Als je gaat scheten nadat je ze op hebt welquote:
Ja, maar dat gaat dus niet gebeurenquote:Op zondag 25 november 2012 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het er vervolgens van af gelikt wordt is het toch geen verspilling?
Ach ja, boeiendquote:Op zondag 25 november 2012 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik oud word![]()
Als we met zn allen zitten te bieren drink ik zelden meer dan 2 halve liters.
Als je ze klaarmaakt ook, vind ikquote:Op zondag 25 november 2012 17:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je gaat scheten nadat je ze op hebt wel
Nee, ik hou van eierenquote:Op zondag 25 november 2012 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat dus niet gebeuren.
[..]
Ach ja, boeiend.
[..]
Als je ze klaarmaakt ook, vind ik. Eieren stinken.
Smoothquote:Op zondag 25 november 2012 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik vind die leuk en schattig
Net zoals jij
fixedquote:Op zondag 25 november 2012 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik vind die leuk en schattig
Niet zoals jij
Neen, ik heb gisteren rustig aangedaan.quote:Op zondag 25 november 2012 17:31 schreef Watertornado het volgende:
Loefskiboi, heb jij nog doldwaze avonturen meegemaakt?
Ohquote:
Ik denk het nietquote:
Ik ook. Maar ze stinken wel.quote:
Volgens mij ben jij best een heel aardige meidquote:
aardig wel.. maar niet liefquote:Op zondag 25 november 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best een heel aardige meid.
thanksss en nu niets meer over dit onderwerp want ik zit niet op FOK! om over mijn dode opa te praten.quote:Op zondag 25 november 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
O ik las het al. Gecondoleerd Flips
Is ze niet raakbaar dan?quote:Op zondag 25 november 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durfde Joy niet aan te raken.
Fax had het gezien en deed er nog een schepje bovenopquote:Op zondag 25 november 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze zo aardig is je te laten levenquote:
Whut?quote:Op zondag 25 november 2012 17:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fax had het gezien en deed er nog een schepje bovenop.
Daar heb je wel een puntjequote:Op zondag 25 november 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze zo aardig is je te laten leven.
Het is zo'n lief meisje.quote:Op zondag 25 november 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dat is lastigquote:Op zondag 25 november 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb honger maar nergens zin in.
Koester deze momenten, want er zijn ook momenten dat je wel trek hebt maar geen honger, en daar word je nou dik van.quote:Op zondag 25 november 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb m'n pizza alquote:Op zondag 25 november 2012 17:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja kom je langs?
Ik ga ook pizza eten namelijk
Neem pizzaquote:Op zondag 25 november 2012 17:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wijsheidquote:Op zondag 25 november 2012 17:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koester deze momenten, want er zijn ook momenten dat je wel trek hebt maar geen honger, en daar word je nou dik van.
Hier is geen goed en veilig antwoord op.quote:
Ze zei dat ze me zou bijten.quote:
Ow eet smakelijk dan maarquote:Op zondag 25 november 2012 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb m'n pizza al.
[..]
Neem pizza.
Geilquote:
Er zijn vast mensen die daarop geilen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze scheidt de kop van je romp met haar hoektanden.
100 %quote:Op zondag 25 november 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die daarop geilen.
klinkt als een echte beest.quote:Op zondag 25 november 2012 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze scheidt de kop van je romp met haar hoektanden.
Als ze bij de dierentuin is zorgt de bewaker dat hij alle kooisleutels weggooit ja.quote:
ik snap hem nietquote:Op zondag 25 november 2012 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze bij de dierentuin is zorgt de bewaker dat hij alle kooisleutels weggooit ja.
Staat nog op de lijst om te gaan kijken.quote:Op zondag 25 november 2012 17:45 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Scrubs echt zo ontzettend leuk.
Nee, dat is de magnetronko..maaltijd!quote:Op zondag 25 november 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
Pizza. Beste uitvinding op eetgebied ooit!
Nee, bahquote:Op zondag 25 november 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat is de magnetronko..maaltijd!
quote:Op zondag 25 november 2012 18:34 schreef Faxie het volgende:
Nomnom, ook quattro formaggi op
In gedachten was ik met jou aan het eten Samzz, met romantische muziek en kaarsjes
met 1 bord leeg? en je opblaaspop aan de andere kant van tafel? Maar wel met 2 glazen wijn?quote:Op zondag 25 november 2012 18:53 schreef muhahaha het volgende:
Zometeen eten, 2 borden en dan fantaseren dat M hier is.
Klinkt alsof je het vaker hebt gedaan. Je mag me volgende keer wel gewoon uitnodigen hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met 1 bord leeg? en je opblaaspop aan de andere kant van tafel? Maar wel met 2 glazen wijn?
Eigenlijk heb ik gewoon muhahaha vaker bespioneerd.quote:Op zondag 25 november 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het vaker hebt gedaan. Je mag me volgende keer wel gewoon uitnodigen hoor.
Dat klinkt inderdaad iets logischer.quote:Op zondag 25 november 2012 18:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gewoon muhahaha vaker bespioneerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Boktquote:Op zondag 25 november 2012 18:57 schreef SiIk het volgende:
Lekker met mijn 2 mannelijke huisgenoten aan tafel straks [ afbeelding ]
In je badjas?quote:Op zondag 25 november 2012 18:57 schreef SiIk het volgende:
Lekker met mijn 2 mannelijke huisgenoten aan tafel straks [ afbeelding ]
Je bent aan het fokdaten?quote:Op zondag 25 november 2012 19:04 schreef -Engel- het volgende:
Zo....blij dat deze week er weer op zit... Maandag weer aan het WERK
Weer terug naar de waanvandedag en eens kijken hoeveel emailtjes gelijk verwijderd kunnen worden
Jeejquote:Op zondag 25 november 2012 19:04 schreef -Engel- het volgende:
Zo....blij dat deze week er weer op zit... Maandag weer aan het WERK
Weer terug naar de waanvandedag en eens kijken hoeveel emailtjes gelijk verwijderd kunnen worden
Kan ook leuk zijn..... al ben ik natuurlijk als een engel zo zoet als ik dat doequote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeejhier ook, hoewel ik geen mail ga verwijderen, maar wel leveranciers bij hun strot grijpen.
Werk-emails.....quote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet over wat voor emails je het hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik kan ook heel zoet zijn, maar dit wordt de 4e week op rij dat ik bij een van hen op bezoek moet komen om dingen te corrigeren, wordt er wat moe vanquote:Op zondag 25 november 2012 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn..... al ben ik natuurlijk als een engel zo zoet als ik dat doe
Ik zou zeggen.... dat klinkt als communicatieruisquote:Op zondag 25 november 2012 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik kan ook heel zoet zijn, maar dit wordt de 4e week op rij dat ik bij een van hen op bezoek moet komen om dingen te corrigeren, wordt er wat moe van
Klinkt als, een mbo'er op een hbo functie zettenquote:Op zondag 25 november 2012 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.... dat klinkt als communicatieruis
Waarom pas in Januari????quote:Op zondag 25 november 2012 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt als, een mbo'er op een hbo functie zettenHet zijn elke keer weer andere dingen waar ik hem op moet sturen. In januari ga ik kijken of we een andere leverancier kunnen vinden.
Oe tofquote:Wel iets leuks: ga een paar hogescholen benaderen voor studenten, mag een of twee studenten gaan begeleiden voor onderzoeken.
Onderzoeksstage, mn baas wil onderzoeken gaan publiceren vanuit het bedrijf, maar die onderzoeken zijn nogal arbeidsintensief.quote:Op zondag 25 november 2012 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom pas in Januari????
[..]
Oe tof.... voor wat voor soort stage?
Hoi gewilde prooiquote:Op zondag 25 november 2012 19:27 schreef xFriendx het volgende:
Hallo gewilde prooien in de wereld van singles.
Uitstekendquote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi gewilde prooi
Vriendje alles goed?
Bij undercover in NLquote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geweldig.... altijd al willen zien
Hmm... onderzoek op wat voor gebied?quote:Op zondag 25 november 2012 19:28 schreef PeuRac het volgende:
Onderzoeksstage, mn baas wil onderzoeken gaan publiceren vanuit het bedrijf, maar die onderzoeken zijn nogal arbeidsintensief.
A ... dan volg ik het weerquote:Pas in Januari omdat er dit jaar toch nog maar 3 weken gewerkt gaat worden en ik geen tijd heb daarvoor.
Vast welquote:Op zondag 25 november 2012 19:30 schreef xFriendx het volgende:
UitstekendHopelijk met alle anderen net zo goed.
Blijkbaar om de problematiek aan de kaak te stellenquote:
Dat kan ik niet in het openbaar gooienquote:Op zondag 25 november 2012 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... onderzoek op wat voor gebied?
[..]
A ... dan volg ik het weer
Nee snap ik....Ik weet ook niet zeker of een kennis van mij nog steeds op zoek is naar een stagequote:Op zondag 25 november 2012 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ik niet in het openbaar gooien
Hoi daarquote:Op zondag 25 november 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
Hoi Engel.
Jammer dat je vakantie ten einde is.
Ah nou, dan heb ik goed nieuws want je mag voorlopig weer aan de bakquote:Op zondag 25 november 2012 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi daar
O ik vind van niet.... ik mag graag zeuren over mijn werk, maar ik mis mijn kantoor, vis en mijn collega's.... en daarbij zonder mij krijgen ze zo'n achterstand
yeahquote:Op zondag 25 november 2012 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah nou, dan heb ik goed nieuws want je mag voorlopig weer aan de bak.
Mooi toch....quote:Op zondag 25 november 2012 20:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Viel reuze mee, wat wijntjes op de borrel gehad. Hadden gewoon zin in een avondje stappen (A)
Ik zei wat op, dat kan 1 a 2 glaasjes zijn. Anders had ik wel gezegd dat jullie veel op haddenquote:Op zondag 25 november 2012 20:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Viel reuze mee, wat wijntjes op de borrel gehad. Hadden gewoon zin in een avondje stappen (A)
Bij mensen die normaal niet drinken kunnen 2 glaasjes al te veel zijn..... kan best verkeerd vallen...quote:Op zondag 25 november 2012 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zei wat op, dat kan 1 a 2 glaasjes zijn. Anders had ik wel gezegd dat jullie veel op hadden.
Ik wilde niet de indruk wekken dat Casie en haar vriendin straalbezopen warenquote:Op zondag 25 november 2012 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij mensen die normaal niet drinken kunnen 2 glaasjes al te veel zijn..... kan best verkeerd vallen...
Ah oke, verkeerd geïnterpreteerd dan. Komt doordat je post kwam nadat WT zei dat ze toch wel al dronken moest zijn toen ze binnenkwam. Sorryquote:Op zondag 25 november 2012 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zei wat op, dat kan 1 a 2 glaasjes zijn. Anders had ik wel gezegd dat jullie veel op hadden.
Mijn foutjequote:Op zondag 25 november 2012 20:45 schreef Casie het volgende:
[..]
Ah oke, verkeerd geïnterpreteerd dan. Komt doordat je post kwam nadat WT zei dat ze toch wel al dronken moest zijn toen ze binnenkwam. Sorry
Nee.... , en ook al was ik er niet bij.... dat waren ze ook nietquote:Op zondag 25 november 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde niet de indruk wekken dat Casie en haar vriendin straalbezopen waren.
Tuurlijk. Ik was verantwoordelijk voor jullie. Dan ga ik niet zuipen.quote:Op zondag 25 november 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn foutje. Ik vond het zuipgehalte sowieso erg netjes van iedereen
.
Nee hoor, ze waren helderquote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... , en ook al was ik er niet bij.... dat waren ze ook nietof konden ze geen rechte lijn meer lopen en alleen maar giechelen? Want dat is wel verdacht natuurlijk
Wat een lieverd ben je toch *koetsiekoetsie*.quote:Op zondag 25 november 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik was verantwoordelijk voor jullie. Dan ga ik niet zuipen.
Sja, verantwoordelijkheidsgevoel enzo. Ik wilde geen mensen achterlaten in het park.quote:Op zondag 25 november 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een lieverd ben je toch *koetsiekoetsie*.
Daar ben ik heel blij omquote:Op zondag 25 november 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, verantwoordelijkheidsgevoel enzo. Ik wilde geen mensen achterlaten in het park.
Ja, Fax had er 3 op ofzo over de hele avond.quote:Op zondag 25 november 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ben ik heel blij om. Ik gok wel dat Faxie ook nog redelijk nuchter was gebleven.
quote:Op zondag 25 november 2012 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, verantwoordelijkheidsgevoel enzo. Ik wilde geen mensen achterlaten in het park.
Jou zou ik ook hebben meegenomen. Zo in de sandwich tussen Twi en mij.quote:
Dat klinkt wel spannend.quote:Op zondag 25 november 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou zou ik ook hebben meegenomen. Zo in de sandwich tussen Twi en mij.
Dan mag jij zo aan mijn billetjes zitten. Lijkt je dat wat?quote:
Dat durf ik niet hoor, dat heb ik straks een jaloerse twi die dat ook wilt.quote:Op zondag 25 november 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag jij zo aan mijn billetjes zitten. Lijkt je dat wat?
Ik word ook oud Joy.quote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
Dat drinktempo gisteren was heel sloomOok wel fijn voor een keer
Dan kunnen we halverwege ruilen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor, dat heb ik straks een jaloerse twi die dat ook wilt.
Mja ik zou willen dat ik bier lusttequote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
Ik dronk geen bier gisterenquote:Op zondag 25 november 2012 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja ik zou willen dat ik bier lustte.
Altijd hequote:Op zondag 25 november 2012 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar ben ik heel blij om. Ik gok wel dat Faxie ook nog redelijk nuchter was gebleven.
2 Biertjes volgens mij, meer niet.quote:Op zondag 25 november 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Fax had er 3 op ofzo over de hele avond.
En ik heb nog wel de helft van de rondjes overgeslagenquote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
Je had ook een rondje mogen doenquote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
En ik heb nog wel de helft van de rondjes overgeslagenIk drink echt weinig.
2 keer van Faxie afgeslagen, ik voelde me bijna schuldig op een gegeven moment
Ik geloof dat ik daar gisteren aardig duidelijk in ben geweestquote:
Als ik mixjes drink, drink ik ook veul slomer heurquote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet elke keer lam heeft op zich wel voordelenquote:Op zondag 25 november 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
Ja, alleen je 06 was me ontgaanquote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar gisteren aardig duidelijk in ben geweest
[..]
Als ik mixjes drink, drink ik ook veul slomer heur
Ja die hebben jullie nog tegoed van me inderdaad. Jullie waren zo snel steeds, ik kan dat helemaal niet bijhoudenquote:
Ik zat gewoon aan de colaquote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik mixjes drink, drink ik ook veul slomer heur
Nouja, ik kan ze eigenlijk nog niet bedenkenquote:Op zondag 25 november 2012 21:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet elke keer lam heeft op zich wel voordelen
waarom wil je zo graag mijn nr hebben?quote:Op zondag 25 november 2012 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, alleen je 06 was me ontgaan![]()
. Pen was op.
En mijn vodka afgeslagen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ow geeft niet, ik hou geen scores bij hoorquote:Op zondag 25 november 2012 21:23 schreef SiIk het volgende:
Ja die hebben jullie nog tegoed van me inderdaad. Jullie waren zo snel steeds, ik kan dat helemaal niet bijhouden
*fluit fluit*.quote:
Niet, ik heb de helft opgedronkenquote:
De dag er naquote:Op zondag 25 november 2012 21:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nouja, ik kan ze eigenlijk nog niet bedenken
[..]
waarom wil je zo graag mijn nr hebben?
Ik heb al hoofdpijn na 1 glas alcohol, dus dat maakt het verschil nietquote:
quote:Op zondag 25 november 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow geeft niet, ik hou geen scores bij hoor.
[..]
*fluit fluit*.
Je moet maar eens langskomen, dan ga ik je romantisch dronken voerenquote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb je facebook al en dat werkt prima heb ik al gemerkt![]()
.
Dat heb je dan ook ruimschoots goedgemaakt door een soort van semi-poging te doen om te dansen.quote:
Romantisch dronken, hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zondag 25 november 2012 21:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet maar eens langskomen, dan ga ik je romantisch dronken voeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Hoezo wadan??quote:Op zondag 25 november 2012 21:26 schreef Joysa het volgende:
[..]ik vond het zo grappig toen je je voorstelde gisteren
quote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Romantisch dronken, hoe moet ik dat voor me zien?Ik versier Patjen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja het was jammer dat mijn lijf niet meer dan 2 mm naar rechts en naar links kon. Anders was het misschien nog leuk geworden.quote:Op zondag 25 november 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb je dan ook ruimschoots goedgemaakt door een soort van semi-poging te doen om te dansen.
ik had moeten blijven dus.quote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja het was jammer dat mijn lijf niet meer dan 2 mm naar rechts en naar links kon. Anders was het misschien nog leuk geworden.
beleefdheid komt niet voor in mijn vocabulairequote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heeft beleefdheid jij boerse trut.
Ik vond het anders erg leuk hoor, zo.quote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja het was jammer dat mijn lijf niet meer dan 2 mm naar rechts en naar links kon. Anders was het misschien nog leuk geworden.
Hebbenquote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef Joysa het volgende:
Ik heb M. op de foto staan trouwens. die mist foto
Ja, issie flink aan het jagen?quote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Casie het volgende:
Faxie, druk aan het versieren op FB hoor ik net?
Volgende keer wijs ik je wel op je plekquote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
beleefdheid komt niet voor in mijn vocabulaire
je ziet heulemaal niks eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het anders erg leuk hoor, zo.
[..]
Hebben
KOM MAAR OPquote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, issie flink aan het jagen?
[..]
Volgende keer wijs ik je wel op je plek
Fax en Muhahaha trachten de + 1 van Casie te hosselen.quote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef Royco1 het volgende:
Nou kom maar op met de hosselverhalen van gister
Jepquote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, issie flink aan het jagen?
[..]
Volgende keer wijs ik je wel op je plek
quote:Op zondag 25 november 2012 21:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Romantisch dronken, hoe moet ik dat voor me zien?Gewoon, etentje bij kaarslicht, filmpje, misschien poolen, en veel drankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet de andere kerel die de +1 van Casie wel wist te hosselenquote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax en Muhahaha trachten de + 1 van Casie te hosselen.
Een random Paki probeerde Casie te hosselen.
Dat is het.
En waar ben jij in het verhaal?quote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het.
De jongen bij de bushalte lachte steeds lief naar me en liet me voor toen de bus er was.quote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik vond d'r wel leuk hoor ihihihihiquote:Op zondag 25 november 2012 21:28 schreef Casie het volgende:
Faxie, druk aan het versieren op FB hoor ik net?
Die blonde?quote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je vergeet de andere kerel die de +1 van Casie wel wist te hosselen.
Ik durf niet te hosselen.quote:
Had je anders verwacht?quote:Op zondag 25 november 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Dus jullie hebben weer gewoon gefaald?
Ja, dat is een goede observatie.quote:Op zondag 25 november 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Er is niks gehosseld, we hebben heel zedig in een hoekje gezeten met ranjaquote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef Royco1 het volgende:
Is niks doen ook falen?quote:Op zondag 25 november 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
True storyquote:Op zondag 25 november 2012 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is niks gehosseld, we hebben heel zedig in een hoekje gezeten met ranja
Gladjakker was datquote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je vergeet de andere kerel die de +1 van Casie wel wist te hosselen.
Je hebt ook alle aanwezige mannen weer een nat droompje gegeven door ze een knuffel te hebben gegeven.quote:Op zondag 25 november 2012 21:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
De jongen bij de bushalte lachte steeds lief naar me en liet me voor toen de bus er was.
Dat was wel het hoogtepunt van de avond op hosselgebied denk ik
hehequote:Op zondag 25 november 2012 21:31 schreef Myraela het volgende:
Hij heet Kumar jaquote:Op zondag 25 november 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het.
quote:Op zondag 25 november 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt ook alle aanwezige mannen weer een nat droompje gegeven door ze een knuffel te hebben gegeven.
oh doe trouwens eens een foto van die vrouw die jij sexy vindt. die wat je gisteren zei maar die ik niet kendequote:Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
Gelukkig krijgen we nu lessen van Myra, dan komt het zeker goed.
Ja die ja.quote:
De enige hosselwaardige dame was al bezet. Sja.quote:Op zondag 25 november 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ligt aan de motivatie achter je passieve gedrag.
Ja, bewust.quote:Op zondag 25 november 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat ligt er aan.... als het een bewuste keuze is niet... en anders wel
Ik kan niet hosselen hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef muhahaha het volgende:
Gelukkig krijgen we nu lessen van Myra, dan komt het zeker goed.
Hier zonder poeha:quote:Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
oh doe trouwens eens een foto van die vrouw die jij sexy vindt. die wat je gisteren zei maar die ik niet kende
bewust de keuze maken om iets niet te doen en geen spijt hebben van die keuze is geen falen.....quote:
In dat geval kan ik enkel respect hebben voor het behouden van je niveau.quote:Op zondag 25 november 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
De enige hosselwaardige dame was al bezet. Sja.
Ben ik met je eensquote:Op zondag 25 november 2012 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he![]()
. Die vind ik knap zonder make-up of heel weinig.
Dank je Myra.quote:Op zondag 25 november 2012 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dat geval kan ik enkel respect hebben voor het behouden van je niveau.
Over jouw en faxie's hosselpogingen op mijn vriendin?quote:Op zondag 25 november 2012 21:39 schreef muhahaha het volgende:
Casie, breng eens verslag uit van jouw kant. Ik ben wel benieuwd.
Dat ja. Ik wil alles weten.quote:Op zondag 25 november 2012 21:41 schreef Casie het volgende:
[..]
Over jouw en faxie's hosselpogingen op mijn vriendin?
Ik heb geen *poging* ondernomen hoorquote:Op zondag 25 november 2012 21:41 schreef Casie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 21:41 schreef Casie het volgende:
[..]
Als er verhalen zijn kom ikquote:
Nou we waren gisteren stappen met 8 mensen, niet gehosselt, dat was het.quote:Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als er verhalen zijn kom ikMaar laatste tijd werd hier bijzonder weinig gemeld. Alleen maar 'goedenmiddag' en 'O+'
In Leiden zekers? Met de vaste clan en de vriendin van Casie?quote:Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou we waren gisteren stappen met 8 mensen, niet gehosselt, dat was het..
Het leukste was om lepeltje lepeltje te liggen met Muhahaha.quote:Op zondag 25 november 2012 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als er verhalen zijn kom ikMaar laatste tijd werd hier bijzonder weinig gemeld. Alleen maar 'goedenmiddag' en 'O+'
Wat is de *vaste clan*? Het was mijn 2e keer pasquote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In Leiden zekers? Met de vaste clan en de vriendin van Casie?
Ik heb toch nog gescoordquote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het leukste was om lepeltje lepeltje te liggen met Muhahaha.
Vaste clan zijn Kaneel, Twi en nog een paar Leidenarenquote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is de *vaste clan*? Het was mijn 2e keer pas. Case en haar vriendin klopt wel.
waar was jijquote:Op zondag 25 november 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In Leiden zekers? Met de vaste clan en de vriendin van Casie?
twi was er nietquote:Op zondag 25 november 2012 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vaste clan zijn Kaneel, Twi en nog een paar Leidenaren
Kaneel, mur, joy, silk, casie en vriendin, faxie en ikquote:Op zondag 25 november 2012 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vaste clan zijn Kaneel, Twi en nog een paar Leidenaren
What's wrong with you!?quote:Op zondag 25 november 2012 21:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En jij wel vanuit Limbabwe? What's wrong with Twi
En CM en WT.quote:Op zondag 25 november 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel, mur, joy, silk, casie en vriendin, faxie en ik.
Divers groepjequote:Op zondag 25 november 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel, mur, joy, silk, casie en vriendin, faxie en ik.
Mijn indruk was dat jullie mijn vriendin nogal irritant vonden, tenminste grootste gedeelte van de groepquote:Op zondag 25 november 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen *poging* ondernomen hoor. Gewoon in het algemeen wat jullie indrukken waren
.
Ja hoor, dat ging allemaal prima eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2012 21:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Divers groepjeKonden jullie het goed vinden met elkaar?
Dat werd bij CM wel duidelijk jaquote:Op zondag 25 november 2012 21:48 schreef Casie het volgende:
[..]
Mijn indruk was dat jullie mijn vriendin nogal irritant vonden, tenminste grootste gedeelte van de groep. Dus vond het minder, omdat dat het voor mij de sfeer bepaalde. Maar voor de rest vind ik het een leuke groep, anders was ik niet weer gekomen en heb ik mij prima vermaakt. Vriendin was positiever dan ze zelf had verwacht (toch raar voor de eerste keer) en heeft zich ook leuk vermaakt. En ik snap waarom de next niks voor de meeste was
(laatste cafédinges)
Is je vriendin ook een balletje? Dat zou misschien verklarenquote:Op zondag 25 november 2012 21:48 schreef Casie het volgende:
[..]
Mijn indruk was dat jullie mijn vriendin nogal irritant vonden, tenminste grootste gedeelte van de groep. Dus vond het minder, omdat dat het voor mij de sfeer bepaalde. Maar voor de rest vind ik het een leuke groep, anders was ik niet weer gekomen en heb ik mij prima vermaakt. Vriendin was positiever dan ze zelf had verwacht (toch raar voor de eerste keer) en heeft zich ook leuk vermaakt. En ik snap waarom de next niks voor de meeste was
(laatste cafédinges)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |