Nou, misschien dat er nuchter een andere setting aan het licht komt.quote:
Dat betwijfel ik aangezien alcohol vaak alleen de remmingen wegneemt.quote:Op zondag 25 november 2012 17:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, misschien dat er nuchter een andere setting aan het licht komt.
Remmingen zijn dan ook niet altijd slecht.quote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik aangezien alcohol vaak alleen de remmingen wegneemt.
Nee, dat niet maar het maakt je ook niet slimmerquote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Remmingen zijn dan ook niet altijd slecht.
Wel verstandiger.quote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar het maakt je ook niet slimmer.
Nee, dat was nou juist het verschil tussen dom en onwetend. Dat was gewoon onwetend, hoe ze zich vervolgens ging lopen verdedigen was gewoon domquote:Op zondag 25 november 2012 17:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja dat ze foetus zegt in plaats van fetus en ze wees naar kaneel en wt en vond dat dat nerds waren.
Hmmm... Niet helemaal waar, tenminste, in mijn geval. Ik ben juist met alcohol op meer bewust van dingen omdat ik weet dat alcohol ervoor zorgt dat ik er makkelijker van alles uit flap. Ik denk nog beter na over wat ik zeg als ik alcohol op hebquote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik aangezien alcohol vaak alleen de remmingen wegneemt.
Lekkere spelfout weer trouwens.
Mja, ik betwijfel of ze daar wel zo serieus in wasquote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, dat was nou juist het verschil tussen dom en onwetend. Dat was gewoon onwetend, hoe ze zich vervolgens ging lopen verdedigen was gewoon dom
Daarom ook vaak, niet altijdquote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Niet helemaal waar, tenminste, in mijn geval. Ik ben juist met alcohol op meer bewust van dingen omdat ik weet dat alcohol ervoor zorgt dat ik er makkelijker van alles uit flap. Ik denk nog beter na over wat ik zeg als ik alcohol op heb.
Met en zonder alcohol flap ik er vaak teveel uitquote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Niet helemaal waar, tenminste, in mijn geval. Ik ben juist met alcohol op meer bewust van dingen omdat ik weet dat alcohol ervoor zorgt dat ik er makkelijker van alles uit flap. Ik denk nog beter na over wat ik zeg als ik alcohol op heb.
Ik ben altijd praatgraagquote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom ook vaak, niet altijd. Ik word wel praatgrager met alcohol op
.
Dit gaat ook voor mij opquote:Op zondag 25 november 2012 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik overleef alle meets met gemak door niet te gaan
Soms wel herkenbaar, jaquote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met en zonder alcohol flap ik er vaak teveel uit
Daar heb ik niet zo een last van, ik blijf net zo afstandelijk bij vreemden (als in aanraken) of net zo plakkerig bij bekendenquote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben altijd praatgraag. En ik word kleffer en plakkeriger
.
Ja. Sowieso dat eerste gedeelte dat het in haar accent normaal was. Toen ik daar niet intrapte moest ze zich er natuurlijk nog op een andere manier uit proberen te lullen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, ik betwijfel of ze daar wel zo serieus in was.
Hoe was het in Arnhem?quote:
Dan moet je die zoete witte wijn niet naast je mond gieten.quote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
zoete witte wijnquote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je die zoete witte wijn niet naast je mond gieten.
Wie, ik sloop hem. Ik maak hem helemaal kapot.quote:
ieeehh drinkt samz zoete ?quote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verbetert.quote:Op zondag 25 november 2012 17:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het werkt niet in je voordeel als je haar een paar keer verbeterd.
Zeg, wat denk je wel niet van mequote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik niet meer kan zuipen.. Ging van de week met H. mee naar de kroeg en voelde me na 6 biertjes al niet meer helemaal nuchter.. Niet aangeschoten ofzo, maar niet nuchter. Ik was teleurgesteld in mezelf.quote:
Da's een goed iets welquote:Op zondag 25 november 2012 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Ik droomde altijd ervan om limonadesiroop in zo'n supersoaker te doenquote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, wat denk je wel niet van me. Goede alcohol verspillen door het over me heen te gieten, mafkees.
Gecondoleerdquote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet geweest, opa gestorven gisteren en kon de knop niet omzetten.
Je moet ook wel blijven oefenenquote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik niet meer kan zuipen.. Ging van de week met H. mee naar de kroeg en voelde me na 6 biertjes al niet meer helemaal nuchter.. Niet aangeschoten ofzo, maar niet nuchter. Ik was teleurgesteld in mezelf.
Mwa, ook niet altijd. Ik kan me wel voorstellen dat mensen het niet prettig vinden dat een ander persoon klef isquote:
Ik drink eigenlijk nooit wijn, ik vind het stinkenquote:
aaahw '( gecondoleerdquote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei, gecondoleerd, meisjequote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eieren stinken ookquote:Op zondag 25 november 2012 17:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit wijn, ik vind het stinken
Niet de moeite waard liefje.quote:Op zondag 25 november 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie, ik sloop hem. Ik maak hem helemaal kapot.
Deze was te mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |