Ik wil wel de pastasaus, de nasi speciaal, de fussili en de zilvervliesrijst. Wat van mijn lijstje wil je hebben:quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:14 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik heb deze te ruil voor groente en fruit (ofwel dingen die niet zo makkelijk te slopen zijn)
[ afbeelding ]
Is goed! Mag ik dan van jou de knoflook, chilipeper, druiven en kaas?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wil wel de pastasaus, de nasi speciaal, de fussili en de zilvervliesrijst. Wat van mijn lijstje wil je hebben:
• Maïskolf
• champignon (2x)
• worst (2x)
• maiskolf (2x)
• Blender (2x)
• Kaas
• Chilipeper (2x)
[*]vis
• melk
[*]cupcake
• druiven
• watermeloen
• koffiepads
[*]croma
• limonade
• kipkruiden
[*]kippenpoot
[*]pudding
• citroen
• knoflook
Dan wil ik graag de meloen! Ik PM je straks mijn gegevens evenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef Clubsoda het volgende:
Zeker! Het enige wat ik me nu bedenk is dat de knoflook vrij groot is en ik niet weet of ie door de brievenbus past (de pudding ging nét). Als het niet wil, wil je dan iets anders? Pakketpost is misschien ook wat overdreven
geen plus hierquote:Op maandag 15 april 2013 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Hi all, ik weet niet hoe het hier precies werkt, maar ik zoek dus nagellak zegeltjes zodat ik lakjes kan sparen voor mijn Franse vakantiemeisjes.
Dus mocht je bij de Plus komen en niks met die zegeltjes doen: ik hou me warm aanbevolen!
Ik wil best mijn veel te uitgebreide nagellakcollectie uitpluizen, de Plus mijdt ik als de pest.quote:Op maandag 15 april 2013 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Hi all, ik weet niet hoe het hier precies werkt, maar ik zoek dus nagellak zegeltjes zodat ik lakjes kan sparen voor mijn Franse vakantiemeisjes.
Dus mocht je bij de Plus komen en niks met die zegeltjes doen: ik hou me warm aanbevolen!
ja hier pm je adres maar.quote:Op maandag 15 april 2013 17:13 schreef livelink het volgende:
Wat een leuk idee, Duderinnetje. Helaas geen Plus hier in de buurt.
Ik heb ook nog een klein verzoekje; heeft iemand een kaartje van McDonalds over voor een gratis 2e kaartje voor de dierentuin?
Je zou ons er heel blij mee maken.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:28 schreef belle1608 het volgende:
Ik zoek nog de volgende AH mini's (of alleen het kaartje)
AH mini’s
4 kaartje kipkruiden
7 +kaartje karvan cevitam
11 + kaartje croma
13 + kaartje cupcake
17 kaartje groene bonen
18 kaartje calve mayo
20 + kaartje fusili
29 + kaartje bertolli kaas en basilicum
39 + kaartje lipton thee
41 + kaartje unox tomatensoep
47 kaartje mona toetje
quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Mocht er iemand die c1000 kaartjes over hebben, dan hou ik me aanbevolen. Kan er nog max 9 gebruiken. Datum staat hier toch al vast ivm wisselende roosters..
Dan zal ik bij de volgende actie mijn dingen hier neerzetten ipv weggooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |